Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 54 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago

Welk cijfer geef jij : Catscan

1
0
No votes
2
0
No votes
3
0
No votes
4
0
No votes
5
0
No votes
6
2
15%
7
1
8%
8
4
31%
9
5
38%
10
1
8%

Total votes: 13

Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 17 days ago
STAN- wrote:Co-Kane
:worship:

Vind zijn spul rond 2010 heel erg vet. Alles daarbuiten vind ik wat saai klinken op enige uitzonderingen na. Maar nooit echt een slechte plaat van hem gehoord dus een 7.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Recente werk kun je scharen onder "wel geinig", met als positieve uitschieter Commander, die ik echt vet vond (hoewel ik die meer aan Catscan toeschrijf). 2007-2010 had deze man een zeer goede periode though. Daarna zeker nog wel een paar leuke, maar overall wisselvallend. 7tje overall gezien :)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
8 voor mij, ik kan het grote deel van zijn tracks allemaal waarderen waarbij hij tot 2012 alleen maar goede platen maakte in mijn ogen. Daarna ging het wat vlakker, maar deze man weet wel hoe hij goede melodieën maakt, degelijke kicks en zich boven alles als een van de enigen nog weet te onderscheiden van de rest in MOH.
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
6, Re-Style spreekt me niet zo erg aan.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Nieuw lev0n inblaz0n.

Re-Style een 7,2

Nu Miss Keta
Hardtraxxer
83 posts member since 2017
last seen Apr 2019
Miss Keta heb ik een 8 gegeven:

Platen en setjes zijn vet. Platen zijn vooral erg goed! Alleen jammer dat het allemaal zo gemaakt overkomt en ze geghost wordt :)
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
9.5

En haar muziek vind ik ook wel chill, en geef ik een 8. Maar wordt ze nou echt gegehost, of neemt iedereen dit aan omdat ze en vrouw is?
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Muziek 6, uiterlijk 8, gemiddeld 7
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
MeneerEend wrote:En haar muziek vind ik ook wel chill, en geef ik een 8. Maar wordt ze nou echt gegehost, of neemt iedereen dit aan omdat ze en vrouw is?
Voor zover ik weet werd ze eerst geholpen door Angerfist en produceert ze nu (grotendeels) zelf.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
10 want k8 :love:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
I r8 Miss K8 an 8.
Hardtraxxer
83 posts member since 2017
last seen Apr 2019
MeneerEend wrote:9.5

En haar muziek vind ik ook wel chill, en geef ik een 8. Maar wordt ze nou echt gegehost, of neemt iedereen dit aan omdat ze en vrouw is?
Danny/Angerfist is haar man/vriend.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Danny heeft haar leren produceren.

Echter zoals het gros bij MOH gebruikt zij ook gewoon het soundboard van Angerfist. Volgensmij helpt Angerfist nog steeds wel mee, maar in mindere mate.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Leuke meid, goeie tette. Billen zijn ook gewoon goed dus voor mij een 9. Was een 10 geweest als ze vrijgezel was godverdomme :list:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 8 hours ago
Dikke billen, 5 reeten.

Nee even serieus, heeft leuke nummers, alhoewel je hier duidelijk de Angerfist sound in terug hoort komen, en ook altijd leuke setjes. Ik geef een 8.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Het is een groot deel Angerfist natuurlijk, maar toch doet Miss K8 het altijd ietsjes anders. Haar platen zijn altijd iets lomper/duisterder heb ik het idee. Zeker ook als ik beide albums van Angerfist en Miss K8 naast elkaar leg.

Dit jaar goede platen zoals het MOH Anthem, Gravit8, Scream en Magnet dus gewoon 8.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Broken Balance wrote:Het is een groot deel Angerfist natuurlijk, maar toch doet Miss K8 het altijd ietsjes anders. Haar platen zijn altijd iets lomper/duisterder heb ik het idee. Zeker ook als ik beide albums van Angerfist en Miss K8 naast elkaar leg.

Dit jaar goede platen zoals het MOH Anthem, Gravit8, Scream en Magnet dus gewoon 8.
Helemaal hier mee eens, haar setjes zijn altijd erg gaaf. Ze draait platen die weinig andere DJ's draaien waardoor het altijd verrassend blijft, ze gaat ook altijd een tandje harder (niet sneller) dan de rest :thumbsup:

We geven Miss K8 een hele dikke 9
Hardtraxxer
521 posts member since 2015
last seen Aug 2026
Miss K8 krijgt van mij een 1. Platen worden gemaakt door Angerfist en zij strijkt met de eer op, klinkt mij niet echt als een artiest. Daarnaast staat ze te draaien alsof ze op een catwalk staat. Ze is niet meer dan een grote marketing stunt. Ja mannen ze is knap maar dat telt niet mee.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Relentless Bass wrote:Miss K8 krijgt van mij een 1. Platen worden gemaakt door Angerfist en zij strijkt met de eer op, klinkt mij niet echt als een artiest. Daarnaast staat ze te draaien alsof ze op een catwalk staat. Ze is niet meer dan een grote marketing stunt. Ja mannen ze is knap maar dat telt niet mee.
Ze maakt de platen sinds haar Dominator Anthem 80% zelf en ze kon al draaien (goed draaien) voor ze unerhaupt op MOH zat en nog hardtechno draaide als Miss Kate.
Hardtraxxer
521 posts member since 2015
last seen Aug 2026
Broken Balance wrote:
Relentless Bass wrote:Miss K8 krijgt van mij een 1. Platen worden gemaakt door Angerfist en zij strijkt met de eer op, klinkt mij niet echt als een artiest. Daarnaast staat ze te draaien alsof ze op een catwalk staat. Ze is niet meer dan een grote marketing stunt. Ja mannen ze is knap maar dat telt niet mee.
Ze maakt de platen sinds haar Dominator Anthem 80% zelf en ze kon al draaien (goed draaien) voor ze unerhaupt op MOH zat en nog hardtechno draaide als Miss Kate.
Oh nice dat wist ik niet hopen dat ze de 100% behaald! Daarnaast is draaien niet zo heel erg moeilijk dus dat tel ik niet mee.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Hardcore draaien en ook nog een beetje mooi kunnen mixen is niet zo makkelijk als je gemiddelde mixjes maken. Qua de standaard van draaien kan ze het wel boven het gemiddelde.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Tijd voor volgende? The Outside Agency? :)
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Miss K8 een 6,8

Nu The DJ Producer
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Legende. Een hele dikke vette 9. Zijn energie tijdens het draaien :loving:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago