Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 27  Volgende

Welk cijfer geef jij : Catscan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 17%  17%  [ 2 ]
7 8%  8%  [ 1 ]
8 33%  33%  [ 4 ]
9 42%  42%  [ 5 ]
10 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 19:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tymon doet mij juist (nog) best weinig. Maar aangezien productietechnisch er natuurlijk niets op aan te merken is, of je het nou goed vindt of niet, gooi ik er een 8 op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 21:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heeft veel hele vette tracks gemaakt maar heeft me, op de release met Waldhaus na, niet echt meer geraakt de laatste tijd. 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Af en toe weet Tymon er best leuke tracks uit te puren, maar het valt ook nog al eens tegen. De EP met Waldhaus bv. was een tegenvaller en genoeg ander werk uit het verleden pakt me simpelweg niet.
Tracks als 'Never Look Back' of 'Stay' zijn dan wel weer bovengemiddeld goed, maar de overhand is het nèt niet.
Op Hardshock even live gezien, dat was ook niet echt bijzonder helaas.

Een nette 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 13:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tymon heeft zich op nummer 5 geplaatst.

Nu Day-Mar
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 14:13 
 
Hardtraxx Addict

Een 8.
Setjes zijn een mooie mix van de mainstream hardcore waar ik van hou en industrial/crossbreed dingetjes. Producties zijn ook altijd wel goed en 't schranz/hardtechno album Black Widow vind ik ook erg gaaf. En ze is (meestal) lekker :drool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lastig, lastig... Ik zou voor een 6,5 willen gaan, het is echt hit or miss met haar... Toch maar een 7 wegens no prada
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paar hele dikke tracks zoals Fucking Motherfucking Slit, DSTR, Embrace The Night, Guess What en natuurlijk No Prada. Daarnaast nog het dikke Hardtechno werk van haar kant: Black Widow, La Viuda De Negro, Spinnekop.. Maar ook een stel tracks die me dan weer helemaal niet boeien. Sets kan ik weinig over oordelen, heb d'r alleen op Masters een kwartiertje gezien en dat was samen met Unexist.

Een 7,5 -> 8 vind ik net iets te hoog, dus een 7 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 13:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Day-Mar een 7,3

Nu : Deathmachine
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 14:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een 9 is zeker op zijn plek. Staat bij mij direct onder TOA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 14:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Goeie producties maar amper producties die er voor mij persoonlijk bovenuit springen (10 Years Of Influence, Introspective Future, Retex & They Hunt Us zijn de enige die ik zo ff weet)

7
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 14:46 
 

Een 9. Iemand die sfeer en snoeiharde muziek in een brengt in zijn tracks en sets en ja, dan doe je het sl goed bij mij. Zeker als het ook nog eens goed in elkaar steekt en dus goed geproduceerd is. Zijn kicks vind ik zo heerlijk omdat het van die heerlijke volle klappen zijn die doordreunen. Een keer zien draaien op club r_AW. Prima afsluiter was dat. Podcasts ook altijd genieten en hij heeft prima mixkwaliteiten. Niets dan lof voor deze gozer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige producties, de man heeft een ijzersterk album afgeleverd en ik ben enorm blij dat ik 3 keer heb mogen genieten van zijn sets. Zijn kicks, rolls en sferen die hij produceert :worship: Ik twijfel tussen een 9 en een 10 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 9. Sets zijn altijd genieten en tracks zijn 9 vd 10 keer supervet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 18:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als ik hem een keer live meemaak schiet mijn cijfer wel omhoog zo te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

8. Het laatste album is ronduit geniaal. Eerst vond ik hem goed, maar steeds meer van die tracks worden echte toppers voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 12:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Deathmachine heeft de 7de plek gepakt, ten koste van Mad Dog die nu van 10 af is. Met een 7,4

Tijd om eentje eens opnieuw te doen omdat ze best een grote verandering hebben gemaakt maar natuurlijk ook
oude gouden hebben.

Art Of Fighters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 16:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

7 Gegeven, laatste leuke tracks waren de Wonderpill Remix en Restart The Party.

En de laatste echt vette track was Nirvana Of Noise. Hebben me de laatste 3 jaar niet echt kunnen boeien maar hun klassiekers zijn wel ijzersterk. Daarom nog een 7,5 naar 7 omdat ze tegenwoordig van die halve hardstyle maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook een 7. Pareltjes van vroeger :loving: Huidige werk is niet veel meer maar een 6 vind ik toch te laag, gezien de prachtnummers van jaren terug ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb een 8 gegeven. Vroeger vette platen, en ik moet eerlijk bekennen dat ik zelfs die halve hardstyle van nu wel gaaf vind... Electrogod :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Heb een 8 gegeven. Vroeger vette platen, en ik moet eerlijk bekennen dat ik zelfs die halve hardstyle van nu wel gaaf vind... Electrogod :$

Eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 16:28 
 
Hardtraxx Crew

Dakpan schreef:
Een 9. Sets zijn altijd genieten en tracks zijn 9 vd 10 keer supervet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Van wat ik van hen ken geef ik ze een dikke 8 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 15:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Art Of Fighters een 7.5, wat hij na een 2e keer meten waarschijnlijk niet krijgt, maar goed.

Next up.

Re-Style
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Re-style;

Een 7,5 (Stem 7)

Heeft met verleden te maken anders had ie een 6 gehad. Toen waren de nummers beter, nu veels te happy.
Ik vind zijn bootlegs altijd wel aardig. Nostalgie weet hij in zijn tracks goed te verwerken. :thumbsup: (Ja die zijn ook happy, ik weet het)

Relyster is zijn beste EP. Right Here , Right Now!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit zo veel met deze man gehad. Co-Kane is de enige track van hem die ik echt veel geluisterd heb. Verder ken ik niet echt slechte tracks van hem ofzo. Dus een zesje :)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen