Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 18:57 

Artiest

ik ben er nooit geweest nee, maar ik vind dat je je ook wel erg aan kan stellen hierover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:00 

Donateur

Ben je uberhaupt al wel naar een aantal feesten geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:03 

Hardtraxx Veteran

In Qontrol heeft gewoon elk jaar leuke herinneringen bij hem achtergelaten denk ik, dan is het dus jammer dat hij dat soort leuke momenten/dingen op datzelfde feest nu niet nóg een keer kan beleven.

------------------

Hopen dat ze Qlubtempo er voor in de plaats doen in die Ziggo music hall, maar dat blijft 99% zeker bij hopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:04 

Donateur

Skedoedelefloeps schreef:
Mol schreef:
Weer typisch zo'n reactie waar niemand iets mee kan. Milan, je hebt helemaal gelijk man!

hoezo niemand iets mee kan? Die slaat nergens op, wat wil je kunnen met opmerkingen dan?
Ik zeg gewoon, het is maar een feest wat maakt t uit, ok is ff erg als je t elk jaar af ging, maargoed life goes on, dan maar ander feestje pakken.

Kap eens met die smileys? Heb je geen respect voor degene die diehard liefhebber zijn?

En er is is dus niet zomaar een ander feestje, die je zomaar even als vervanging kunt pakken??

En je hebt het over aanstellen? Gozer, echt wtf? Prima, dat jij soms eens een liedje opzet en wat dingen zet op een forum, maar laat de liefhebber met rust.

Weetjewat, ben blij trouwens dat je nog nooit een Inqontrol hebt mogen meemaken. Wannabe's hebben geen recht op Inqontrol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:06 

Hardtraxx Veteran

Milán schreef:
Prima, dat jij soms eens een liedje opzet en wat dingen zet op een forum, maar laat de liefhebber met rust..

Hulde
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:07 

In Qontrol 2010 was mijn eerste grote feest, ik vind het erg jammer dat het dit jaar niet weer is want ik had me er al op lopen verheugen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:09 

Hardtraxxer

Jaa ik had ook weer zin om te verdwalen daar :P Echt super jammer dat ze ermee stoppen. Heb me erg goed vermaakt op In-Qontrol, was me eerste feestje met meerdere stages, kon telkens maar niet kiezen zo dik was alles! Vaarwel! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:16 

Hardtraxxer

In Qontrol was zeker een feest voor de liefhebber! Geen overgehypt feest zoals een aantal andere Q feesten. Door het grote aanbod van de verschillende harde stijlen, zag je veel verschillende soorten liefhebbers.. Maar alles en iedereen deelt 1 liefde en daarom was de sfeer altijd goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:23 

Hardtraxx Veteran

Dit leek me echt een heel dik feest met een heel aparte sfeer, zonde dat het weg is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:31 

Hardtraxxer

Jorea88 schreef:
In Qontrol was zeker een feest voor de liefhebber! Geen overgehypt feest zoals een aantal andere Q feesten. Door het grote aanbod van de verschillende harde stijlen, zag je veel verschillende soorten liefhebbers.. Maar alles en iedereen deelt 1 liefde en daarom was de sfeer altijd goed!

:worship:

InQontrol 2010 was m'n 1e Q feest.
ik baal hier echt van, InQontrol was tenminste een feest met alle ruimte om keihard los te gaan en niet zo'n schouder aan schouder Qlimax feest

Sit Down moment was idd prachtig ben blij dat ik dat heb meegemaakt :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:31 

Hardtraxx Elite

slechte vervroegde 1 april grap? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:36 

Donateur

Tel schreef:
slechte vervroegde 1 april grap? :/

Ik mag t hopen... Djeezes wat baal ik hier van, serieus... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:37 

Donateur

Milán schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Milán schreef:
Hoe kan dit? Dit kan toch niet? Dit mag toch niet?
Inqontrol; I (L) You

t is maar een feest t komt wel goed :lol:

Het is maar een feest? En dan ook nog zo'n smiley erbij?? Wtf? Pas echt op met wat je zegt wannabe?! Hardstyle, zoals vele hier wel weten, is één van de meest belangrijke dingen in mijn leven. Feesten zijn hier onderdeel van en Inqontrol was veruit mijn favoriet..

Het is maar een feest.. hoe kun je zoiets zeggen..

Omdat er nog 50 andere feesten zijn met ongeveer dezelfde insteek?
Daarom, het is maar een feest. Move on...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:38 

Donateur

Noem er eens 10 die in de buurt komen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:41 

Donateur

Kijk Skedoedelefloeps, het zit zo;

CamiloPW is één van mijn vier (stief)broertjes. Aan hun heb ik de belofte gedaan dat zodra ze 18 zijn ik voor hun een kaartje Inqontrol kocht en ze zou introduceren in de wereld waar ik zo van hou.

Dat jij denkt dat ik zomaar een ander feestje kan pakken is aan jou. Dat kan. Ik zelf kan iig mijn andere 3 broertjes hier nooit meer mee na toe nemen. Zij zullen dit briljant feest dus nooit meemaken en ik zal het maar moeten doen met de andere feesten die er gelukkig nog zijn. Hopelijk begrijp je nu een klein beetje hoeveel Inqontrol voor mij betekent en heb daar aub respect voor?!

dawasiknie schreef:
Omdat er nog 50 andere feesten zijn met ongeveer dezelfde insteek?
Daarom, het is maar een feest. Move on...

Nee dat is dus niet het geval ;)

Ik ga iig weer verder met mokken en draai ik vandaag alleen nog maar Inqontrol setjes! Momenteel; Dana @ Inqontrol 2008 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:42 

Donateur

Direct vergelijkbaar heb je Thrillogy en Syndicate, en als andere alternatieven heb je nog Hardbass, Defqon, Decibel, Dominator, Black moet ik eigenlijk nog doorgaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:45 

Hardtraxx Elite

Milan... misschien lees ik er nu totaal overheen maar...

DoubleDutch schreef:
Citaat:
BTW omhoog: geen In Qontrol in 2011
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:45 

Donateur

dawasiknie schreef:
Direct vergelijkbaar heb je Thrillogy en Syndicate, en als andere alternatieven heb je nog Hardbass, Defqon, Decibel, Dominator, Black moet ik eigenlijk nog doorgaan?

maar ja, de rai was gewoon een geniale locatie :drool: zo groot kon je heerlijk rond dwalen.. zonder dat het weg is :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:46 

Hardtraxx Veteran

Ik vond InQontrol het slapste feest van Q-dance, mankeren altijd meerdere dingen aan die toch vrij essentieel zijn voor een goed feest voor mij (Geluid, sfeer, ...) En vooral dit jaar was het grote gros van het publiek ook al om te janken.

Ik zit er niet mee, er zijn tegenwoordig zo ongelofelijk veel feesten overal en nergens. Nu kunnen we 2 of 3 kleinere feestjes pakken, of een alternatief 'groter' feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:46 

Hardtraxx Newbie

echt balen dat er geen In Qontrol komt....

In Qontrol 2008 was mijn eerste indoorparty....en ben 2009 en 2010 ook geweest...

wat een memories heb ik aan dat feest zeg :loving:

echt kut dat er geen IQ 2011 volgt :-(

sit down moment dit jaar was inderdaad GEWELDIG :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:47 

Donateur

Tel schreef:
Milan... misschien lees ik er nu totaal overheen maar...

DoubleDutch schreef:
Citaat:
BTW omhoog: geen In Qontrol in 2011

He wat bedoel je? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:47 

Hardtraxx Elite

Sfeer is de laatste tijd sowieso al minder te vinden op grotere Q feesten ;)
De feesten met de meeste sfeer waarom voor mij nog altijd de kleine feesten/zaaltjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:48 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
dawasiknie schreef:

maar ja, de rai was gewoon een geniale locatie :drool: zo groot kon je heerlijk rond dwalen.. zonder dat het weg is :cry: :cry: :cry:

Onder andere, InQontrol behoorde daar en wat je opnoemt zijn of Outdoor feesten of een feest met 1 area of Syn en Thril na maar toch is dat andrs dan IQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:48 

Donateur

dawasiknie schreef:

Thrillogy, hardstyle sets van dit jaar waren RUK. Locatie is ook minder.
Syndicate is in Duitsland, wel epic though.
Hardbass is 1 area en in een stadion...
Defqon, Decibel & Dominator zijn festivals zoals je weet.
Black is in Belgie, de top sfeer krijg je dus nooit.

Dus ga gelieve door, maar wel feesten met een soortgelijke line-up, soortgelijke locatie en soortgelijke sfeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:49 

Hardtraxx Elite

Milán schreef:
He wat bedoel je? :huh:

Geen In Qontrol in 2011. En zo ver ik heb gelezen ben ik nergens tegen gekomen dat het afgelopen is met In Qontrol. Dus het zou zomaar in 2012 weer terug komen ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen