Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 15:50 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
BTW omhoog: geen In Qontrol in 2011

Bijna 100.000 ondertekende petities hebben geen verandering kunnen brengen in de plannen van VVD, CDA en PVV. De bezuinigingen op de cultuur- en mediabegroting gaan door. Naast de gevolgen die dit heeft voor kunstenaars, stichtingen en bedrijven in de culturele sector, treffen deze maatregelen ook direct de evenementen van Q-dance. De verhoging van de BTW op toegangskaartjes (van 6% naar 19%) zorgt ervoor dat de ticketprijzen voor dance events in Nederland flink zullen stijgen.

Bovenstaande ontwikkelingen hebben ertoe geleid dat Q-dance een pijnlijk besluit heeft moeten nemen. In 2011 zal In Qontrol niet meer plaatsvinden. Q-dance wil de kwaliteit blijven bieden waar In Qontrol al 7 jaar voor staat en kan dat met de geplande BTW verhoging helaas niet meer garanderen zonder het feest voor haar bezoekers onevenredig duur te maken. Met een goed gevoel kijken we terug op zeven mooie edities van In Qontrol in de RAI en alle mooie momenten die we daar met jullie hebben kunnen delen.

Daarnaast heeft Q-dance besloten om de voorverkoopdata voor de festivals van deze zomer niet naar voren te halen. De decembermaand is al duur genoeg en we willen onze trouwe bezoekers niet voor het blok zetten. Q-BASE is het enige event van Q-dance dat niet door de maatregelen van de regering getroffen wordt. Omdat het evenement in Duitsland plaatsvindt, hoeft er geen extra BTW afgedragen te worden.

Omdat een einde ook altijd weer een nieuw begin betekent, kijkt Q-dance graag vooruit. In het komende jaar lanceert Q-dance een aantal nieuwe evenementen, waaronder een hardcore evenement in de Heineken Music Hall. Eind 2011 opent de Ziggo Dome in Amsterdam haar poorten, alwaar Q-dance de dance programmering aftrapt met een nieuw event.

Wat vinden jullie ervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 15:51 

Hardtraxx Veteran

Hier baal ik heel erg van, InQontrol vond ik vorig jaar heel vet. Dit feest zal gemist worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 15:52 

Hardtraxx Elite

Had er zulke goeie verhalen over gehoord, vandaar dat ik in 2011 eindelijk eens wou gaan.. DANKJEWEL HE PVV VVD & CDA :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 15:53 

Hardtraxx Veteran

Heel jammer.. In Qontrol dit jaar was m'n 1e feest. Wel vet dat ze met nieuwe feesten komen!

EDIT:
Als er geen In Qontrol komt dan betekend dat dat er een pauze is tussen XQ en Defqon.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 15:54 

Donateur

Kepro schreef:
Hier baal ik heel erg van, InQontrol vond ik vorig jaar heel vet. Dit feest zal gemist worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 15:59 

Donateur

Ik vind het jammer, maar het concept van InQontrol was al een tijdje niet meer uniek.
Ik denk dat het tijd is voor een frisse wind en Q beter vooruit kan kijken met nieuwe concepten om de aandacht van de liefhebbers erbij te houden. Ik denk dat de trouwe bezoekers ook wel zoiets hebben na 5/6 keer IQ "het zal wel".

Ik kijk ontzettend uit naar het hardcore-concept in de HMH :drool: en de nieuwe feesten in de Ziggo-dome uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 15:59 

Donateur

Jezus :mad: :mad: :mad: :mad: Wat is dit voor klote streek, wou er zo graag heen dit jaar :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:00 

Hardtraxx Veteran

Ben nog nooit naar In Qontrol geweest, maar als ik verhalen mag geloven waren dit altijd erg goede feesten! Toch wel jammer hoor, was er graag nog een keer heen gegaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:01 

Hardtraxx Veteran

Had graag een keer naar In Qontrol gegaan. :( Waarom doet Q-dance niet alle feestjes net over de grens in Duitsland dan? Zou voor mij wel lekker dicht bij zijn ipv HMH of RAI.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:02 

Donateur

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :( :( :( :( :( :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:03 

Hardtraxx Elite

GODVERDOMME, En ik keek nog zo uit naar In Qontrol :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:05 

Donateur

ik zou zeggen hou het in Duitsland, in de Westfalenhallen in Dortmund ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:05 

Hardtraxx Newbie

Dat is dus klote.....

Fear.FM Beste organisatie 2011:
Nu al B2S :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:07 

Hardtraxx Elite

neeeeeeeeeeee dit vind ik echt kut :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:07 

Hardtraxx Veteran

Ik ben vanaf dit jaar ook naar de grote feesten aan het gaan! Q-base en Qlimax gehad en wou ook het andere vette feest van Q doen In Qontrol, maar dat zal ik dus nooit niet meemaken, jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:09 

Hardtraxx Elite

sjoerd13021991 schreef:
Dat is dus klote.....

Fear.FM Beste organisatie 2011:
Nu al B2S :P

Hopelijk blijft Q wel focussen op Hardstyle/Hardcore, ik zie ze echt meer de commerciële kant opduiken namelijk, zou me niet verbazen als ze met een concept komen met een of andere elektro achtige shit :D

http://partyflock.nl/topic/1107583:10_jaar_B2S.html

10 jaar b2s in 2011? Dat hun maar met iets heldigs idpv In Qontrol komen dan in Maart :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:12 

Donateur

InQontrol kan je in de vorm van Thrillogy of Syndicate doen eind oktober, nogmaals het feest had al lang geen uniek karakter meer om zich te onderscheiden dus zo zonde vind ik het ook niet dat dit feest er niet meer is. Er is nog zo veel meer met een zelfde concept. Ik denk juist dat het zo beter is, dan kan Q-dance de kwaliteiten van andere feesten verbeteren ipv elk concept maar weer uit te melken.

Ben al lang blij dat Q-base niet geschrapt is, dat is nummer 1 must-do op de feestagenda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:13 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
InQontrol kan je in de vorm van Thrillogy of Syndicate doen eind oktober, nogmaals het feest had al lang geen uniek karakter meer om zich te onderscheiden dus zo zonde vind ik het ook niet dat dit feest er niet meer is. Er is nog zo veel meer met een zelfde concept. Ik denk juist dat het zo beter is, dan kan Q-dance de kwaliteiten van andere feesten verbeteren ipv elk concept maar weer uit te melken.

Ben al lang blij dat Q-base niet geschrapt is, dat is nummer 1 must-do op de feestagenda.

Wel mee eens van Q-Base, maar In Qontrol leek me wel HET feest van de maand maart dit jaar, wat is er anders groots en leuks te doen die maand want ik heb nu een gaatje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:15 

Hardtraxx Veteran

Ene kant baal ik als een stekker maar aan de andere kant... gemengde gevoelens en inderdaad wat moet ik nou in april :/ xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:16 

Hardtraxx Veteran

In Qontrol vond ik toch het matigste feest van Q-dance. Twee keer geweest, in 2008 en 2010, en vond beide keren toch wel een beetje tegenvallen :)

Die Ziggo Dome is lekker dichtbij m'n huis dus hoop dat ze daar iets leuks gaan organiseren :D

Kepro schreef:
Ene kant baal ik als een stekker maar aan de andere kant... gemengde gevoelens en inderdaad wat moet ik nou in april :/ xd

Indicator Groningen, schijnt groots te gaan worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:17 

Hardtraxx Veteran

Heel jammer dit, was dit jaar erg vet!

Hardtraxx Elite

Erg jammer. Vorig jaar mn eerste in qontrol mee gemaakt, vond het een leuk feest. Was er in 2011 anders zeker weer heen gegaan, de keer komt er jammer genoeg niet.

Kan het wel begrijpen dat Q dit doet. Ben benieuwd naar die nieuwe feesten :) .

Hardtraxx Veteran

Groningen is toch echt te ver weg. Ik woon in Amersfoort.
Ziggodome ik ben beniewd al duurt dat nog dik een jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:23 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:
Indicator Groningen, schijnt groots te gaan worden ;)

April: Black
In Qontrol ging toch het rumeur van rond dat het op 19 maart ging zijn, Groningen... Tering dat lijkt wel aan de andere kant van de wereld..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:23 

Hardtraxx Addict

Klote seg :(
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen