Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:53 

Donateur

Tel schreef:
Milán schreef:
He wat bedoel je? :huh:

Geen In Qontrol in 2011. En zo ver ik heb gelezen ben ik nergens tegen gekomen dat het afgelopen is met In Qontrol. Dus het zou zomaar in 2012 weer terug komen ;)

Heb je helemaal gelijk in, maar heb hier toch echt een slecht gevoel over. Hoop echt dat je gelijk krijgt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:55 

Donateur

Mol schreef:
dawasiknie schreef:
Direct vergelijkbaar heb je Thrillogy en Syndicate, en als andere alternatieven heb je nog Hardbass, Defqon, Decibel, Dominator, Black moet ik eigenlijk nog doorgaan?

Thrillogy, hardstyle sets van dit jaar waren RUK. Locatie is ook minder.
Syndicate is in Duitsland, wel epic though.
Hardbass is 1 area en in een stadion...
Defqon, Decibel & Dominator zijn festivals zoals je weet.
Black is in Belgie, de top sfeer krijg je dus nooit.

Dus ga gelieve door, maar wel feesten met een soortgelijke line-up, soortgelijke locatie en soortgelijke sfeer

Hahha :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 20:10 

Bierkoning

oke er zijn genoeg alternatieven maar dat neemt niet weg dat dit een mooi concept was en een leuk feest, heb me dit jaar optimaal vermaakt in de IGI
ik snap dat sommige mensen het erg gaan missen, stel dat ze hard bass gaan schrappen, dat is een feest waar ik een jaar lang naar uitkijk
dn zou ik ook zo reageren als Milan, en in zijn geval is het dus IQ, kan toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 20:12 

Hardtraxx Veteran

Te jammer :(

Als dit door gaan blijven alleen de populairste feesten over :(. (lees: defqon, qlimax, enz :()
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 20:16 

Hardtraxx Crew

Erg jammer. Ben bij 1 editie aanwezig geweest, in 2008. Heb me er toen erg vermaakt. Het was opzich te verwachten dat er iets zou gaan veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 20:23 

Donateur

Mol schreef:
dawasiknie schreef:
Direct vergelijkbaar heb je Thrillogy en Syndicate, en als andere alternatieven heb je nog Hardbass, Defqon, Decibel, Dominator, Black moet ik eigenlijk nog doorgaan?

Thrillogy, hardstyle sets van dit jaar waren RUK. Locatie is ook minder.
Syndicate is in Duitsland, wel epic though.
Hardbass is 1 area en in een stadion...
Defqon, Decibel & Dominator zijn festivals zoals je weet.
Black is in Belgie, de top sfeer krijg je dus nooit.

Dus ga gelieve door, maar wel feesten met een soortgelijke line-up, soortgelijke locatie en soortgelijke sfeer

Ik vond de hardstylesets op Thrillogy dit jaar tien keer beter dan die van InQontrol, en Brabanthallen is een stuk minder groot doolhof dan de RAI.

Soortgelijke line-up, man dat zijn AL die feesten die ik opnoem, elk beetje gerenomeerd feest weer hetzelfde standaard riedeltje. Soortgelijke sfeer wordt moeilijk idd want ik kan weinig feesten opnoemen waar het publiek net zo dood was als op IQ. En qua locatie vind ik de Rai ook niet echt geweldig, vooral niet dat het al voor 7 uur licht werd binnen.

Wat maakte InQontrol voor jouw in godsnaam zo uniek dat je hier zo om loopt te whinen? Dat er hard gebeukt werd? Zeker een hoop feesten gemist dit jaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 20:31 

Donateur

Whaha die tracklists van Thrillogy.. no thanks! IQ dit jaar was veel minder dan het jaar ervoor, dat was echt goddelijk.
Doolhof valt hartstikke mee! Bekijk de plattegrond de volgende keer :x
Qua line-up heb je gelijk maar qua sfeer zeker niet! De sfeer is 10 maal beter dan op bijv een Qlimax/Defqon,
al spreekt dat voor zich.. Maar ook hier geef ik toe dat het dit jaar minder was dan daarvoor.
7 uur licht vond ik juist wel humor, gewoon doorbeuken! Je weet dat je de hele nacht heb staan raggen,
en nu in de vroege ochtenduren je laatste energie er uit staat te raggen :D

Zoals je weet mis ik nooit veel feesten grapjas :aww: Enige echte fail was het missen van Q-Base door omstandigheden.

De combinatie van alle factoren maakte het zo mooi! Ik snap niet dat jij het zo'n kutfeest vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 20:39 

Donateur

De sfeer op de mainstage was net zo dood als op Qlimax/Defqon en die andere zalen waren verhoudingsgewijs ook nauwelijks beter.

Ik vond het geen kutfeest, ik heb het op PF volgens mij een "zeer goed" gegeven omdat het overall gewoon een tof feestje was.. Alleen ik vind het feest niet uniek in z'n soort en het blonk nergens in uit, en gezien de verhalen van die jaren ervoor had ik er ook veel meer van verwacht...
Imo voegt het weinig meer toe aan de overvolle feestagenda, behalve een grote naam die gedurende 7 jaar is opgebouwd. Q-base en (in mindere mate) Defqon zijn door de locatie en het aanbod aan verschillende stijlen écht unieke feesten, die ik meer zou missen als ze geschrapt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 20:44 

Bierkoning

Je had ook bij de IGI moeten staan daar was de sfeer optimaal :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 20:46 

Artiest

Milán schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Mol schreef:
Weer typisch zo'n reactie waar niemand iets mee kan. Milan, je hebt helemaal gelijk man!

hoezo niemand iets mee kan? Die slaat nergens op, wat wil je kunnen met opmerkingen dan?
Ik zeg gewoon, het is maar een feest wat maakt t uit, ok is ff erg als je t elk jaar af ging, maargoed life goes on, dan maar ander feestje pakken.

Kap eens met die smileys? Heb je geen respect voor degene die diehard liefhebber zijn?

En er is is dus niet zomaar een ander feestje, die je zomaar even als vervanging kunt pakken??

En je hebt het over aanstellen? Gozer, echt wtf? Prima, dat jij soms eens een liedje opzet en wat dingen zet op een forum, maar laat de liefhebber met rust.

Weetjewat, ben blij trouwens dat je nog nooit een Inqontrol hebt mogen meemaken. Wannabe's hebben geen recht op Inqontrol.

Wannabe? Je praat de grootste lulkoek ooit man, alleen omdat ik nooit naar IQ ben geweest ben ik opeens een wannabe? je doet alsof je stervende bent man, ik wijs je er gewoon op dat er ook andere feesten zijn en dat je wel kan lopen janken om niks maar dat je er niet veel mee op schiet en t vrij nutteloos is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 20:48 

Donateur

Mainstage was inderdaad slechter dan vorig jaar en de IGI was beter!
Het jaar daarvoor was inQontrol echt LE-GEN-DARISCH goed en ik vraag me af welke slechte reports je bedoeld!
Dit jaar was het Qlimax gehalte vrij hoog, jaar daarvoor veel meer gabbers en echte beukers :evil:
Over Q-Base ben ik het met je eens, Defqon tja, Decibel lijkt me beter!

En @skedeaso;erg; welke feesten ben je nou wel geweest dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 20:50 

Hardtraxx Elite

Je schiet er ook veel mee op om tegen een Milan te zeggen die ''verdriet'' heeft dat life goes on gaat...

Laat mensen dan gewoon in hun waarden, want met jou reacties schiet je ook weinig mee op ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 20:53 

Artiest

Mol schreef:
Mainstage was inderdaad slechter dan vorig jaar en de IGI was beter!
Het jaar daarvoor was inQontrol echt LE-GEN-DARISCH goed en ik vraag me af welke slechte reports je bedoeld!
Dit jaar was het Qlimax gehalte vrij hoog, jaar daarvoor veel meer gabbers en echte beukers :evil:
Over Q-Base ben ik het met je eens, Defqon tja, Decibel lijkt me beter!

En @skedeaso;erg; welke feesten ben je nou wel geweest dan?

hardbass en decibel, ben pas net 18 he :thumbup:

Citaat:
Je schiet er ook veel mee op om tegen een Milan te zeggen die ''verdriet'' heeft dat life goes on gaat...

Laat mensen dan gewoon in hun waarden, want met jou reacties schiet je ook weinig mee op

Ik laat mensen in hun waarde, ik ben niet degene die met lulkoek opmerkingen komt als "wannabe" ik geef alleen aan dat het een beetje onzin is omdat er andere feesten zijn en je er niks mee op schiet, dat kan je toch niet ontkennen lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 21:06 

Donateur

Defqon vind ik vanwege de locatie aan het strand toch wel iets geils hebben, en ik denk als je de mainstage mijdt dat je dan echt een ontzettend vet feest kan maken! Decibel is beter dat wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 21:28 

Donateur

Misschien is het niet het feest van iedereen; maar voor veel mensen was inQontrol in ieder geval uniek en speciaal!
Zo ook voor mij en ik ben het met 'm eens dat dit echt iets aparts was dus is het erg jammer :(
Defqon 2009 heb ik ook de main gemeden en was het best te doen, maar Q-Base is echt in een andere league.
Aankomend jaar hopelijk wel weer Q-Base & Decibel, de laatste heb ik moeten missen door m'n knie :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 22:23 

Donateur

Al ga je nog 3 keer door je knie ik draag je gewoon :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 23:05 

Donateur

Dat zou zeer chill zijn. Weet nog wel dat ik op Feestfabriek liep met brace om m'n knie lol! Gewoon snacken.
Jezus wat een achterlijkheid, doe ik ook nooit weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 23:15 

Thanks id&t :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 23:32 

Hardtraxxer

Precies hetzelfde als ID&T inderdaad!

Black nooit uitverkocht in de Arena...skippen maar
In Qontrol...hetzelfde!

Het waren allebei leuke feesten! Niet spectaculair, maar heb me er altijd erg goed vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 00:08 

Franske schreef:
Precies hetzelfde als ID&T inderdaad!

Q-Dance = ID&T, vandaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 00:09 

Hardtraxx Addict

Ik zet mn post int news topic hier maar ff neer lijkt me een betere plek:
Wat ik nou alleen niet snap: de btw gaat op de kaartjes omhoog? Wat voor invloed heeft dat op het budget van Q dance? Maak dan gwn de kaartjes wel duurder en hou gwn je budget. Mensen gaan er toch wel heen. Of trek meer winst uit defqon, dat raakt gegarandeerd uitverkocht. Al is het 1 euro wat je meer vraagt op een defqon kaartje x 45000 is wel weer een hoop geld. Ik krijg een beetje het idee dat de eigenlijke reden hier gwn niet staat. Geen geld voor In Qontrol, maar wel voor meerdere andere evenementen. Schrap er daar gwn een van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 11:27 

Hardtraxx Veteran

Is inderdaad maar 6 euro duurder, had ik er echt wel voor over gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 12:03 

Donateur

Josh-T schreef:

dit dus :/

maar dat zal volgens mij echt niet de echte reden zijn,
volgens mij is in qontrol, 1 van de weinige feesten.. die nooit is uitverkocht.
Ze schrappen het gewoon, en hopen dat het in het ziggo dome wel wordt uitverkocht.

want mensen wille echt wel 6 euro meer betalen,
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 12:05 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Josh-T schreef:

Ze schrappen het gewoon, en hopen dat het in het ziggo dome wel wordt uitverkocht.

Ik wel, dan maar maar twee biertjes minder -.- 6 euro... mensen kunnen ook overdrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 12:06 

Donateur

Kepro schreef:
Kevin-Raw schreef:
Josh-T schreef:

Ik wel, dan maar maar twee biertjes minder -.- 6 euro... mensen kunnen ook overdrijven.

Dit kan gewoon niet de rede zijn waarom q-dance inqontrol schrapt, maarja achter de echte rede zullen we nooit achterkomen
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen