Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 17:42 

Donateur

Zal je zien dat er nog een concept komt wat lijkt op Qlimax......... Als dat zo is dan weet je hoe laat het is.
Ik vind dit echt heel jammer! Ik vond het samen met Q-base het beste feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 17:43 

Hardtraxx Elite

Zeer jammer, maar het is niet anders. Het klopt wel een beetje als je normaal 11 feesten bezoekt per jaar zul je er nu 1 moeten schrappen dankzij de BTW verhoging :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 17:44 

Donateur

Waarschijnlijk zagen ze de bezoekersaantallen over de jaren achteruit gaan en grijpen ze nu dit excuus aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 17:45 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:
Waarschijnlijk zagen ze de bezoekersaantallen over de jaren achteruit gaan en grijpen ze nu dit excuus aan.

Ja en omdat ze iets nieuws willen proberen waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 17:47 

Donateur

Pfffff kan niet genoeg zeggen hoe kut ik dit vind. IQ was gelopen jaar al wat slapper dan het jaar ervoor,
en nu zal je zien dat ze die lijn voortzetten in een nieuw evenement.. (hoopt dat ie het fout heeft)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 17:54 

Donateur

Er komt eerst een hardcore-concept in de HMH. Hardcore en de HMH, dan kan echt alleen maar supergeil worden als Q-dance het een beetje gedurfd gaat aanpakken :love:
En het mooiste zou natuurlijk een Qlubtempo/Qlub Underground zijn. Meer wishfull thinking jammer genoeg. Het is aan de andere kant ook gewoon zo dat Q-dance meer dan genoeg hardstyle-geörienteerde concepten heeft en ze zelf ook wel weten dat ze geen overkill aan hardstyle moeten veroorzaken. Daarom dat ik de stop voor InQontrol verstandig vind, ik vond het dit jaar verre van een bijzonder feest. Wel leuk en goed, maar niet bijzonder gewoon ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 18:01 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Josh-T schreef:
BEN IK EINDELIJK 18, HEB IK JAREN GEWACHT OM NAAR DIT FEEST TE KUNNEN, SCHRAPPEN ZE HET!!

sorry maar nu ben ik echt boos

Ga je toch naar een ander feest?
Black in België. Hoef je niet eens 18 voor te zijn.

Ik druk het woordje "dit" niet voor niks dik, ik vond In Qontrol altijd een vet concept, vet thema, goede keuze aan artiesten met die verschillende area's en mooie line-up's. Black kon ik vorige jaren al wel heen, maar lijkt me niet veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 18:03 

Hardtraxx Veteran

erg jammer dit :( 2010 editie was mn eerste grote feest, nog op mn 17nde verjaardag ook.
keek er naar uit om dat dit jaar weer opnieuw te doen. Maarja ik kijk uit naar die nieuwe events :thumbsup: lekker dichtbij ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 18:04 

Hardtraxx Beheerder

Ik weet niet hoor, maare... In Qontrol heeft al een naam opgebouwd. Nu hebben ze het over "nieuwe" evenementen... Niemand kent die evenementen, het concept of de sfeer? Waarom denken ze dat dát beter zal gaan lopen dan In Qontrol kwa omzet/winst? Dat is een nog grotere gok dan In Qontrol wél door te laten gaan met een hogere ticketprijs imo...

Maarja, ze zullen wel weten waar ze over praten...

Heel jammer, In Qontrol was juist een Q feest waar je "normaal" kan feesten, zonder dat je voet wordt vertrapt omdat het zo ongelofelijk druk is.

Bye bye In Qontrol :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 18:21 

Hardtraxx Veteran

Jaja. Allemaal PVV stemmen eh, haha nee gekheid.

Dit zat er aan te komen en dit zal misschien nog wel met andere feesten ook gaan gebeuren.
Nederland gaat nu revalideren na het hebben van een economische crisis en daar moeten simpelweg zulke feesten voor gaan wijken. We zullen het er dus mee moeten doen, hoe klote het ook is!!!!!

In-Qontrol (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 18:21 

Donateur

Het was ook nog eens een van de Q's waar ver uit het lompste gebeukt werd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 18:25 

Jor-D schreef:
Ik weet niet hoor, maare... In Qontrol heeft al een naam opgebouwd. Nu hebben ze het over "nieuwe" evenementen... Niemand kent die evenementen, het concept of de sfeer? Waarom denken ze dat dát beter zal gaan lopen dan In Qontrol kwa omzet/winst? Dat is een nog grotere gok dan In Qontrol wél door te laten gaan met een hogere ticketprijs imo...

Maarja, ze zullen wel weten waar ze over praten...

Heel jammer, In Qontrol was juist een Q feest waar je "normaal" kan feesten, zonder dat je voet wordt vertrapt omdat het zo ongelofelijk druk is.

Bye bye In Qontrol :cry:

Amen to that!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 18:32 

Donateur

Mol schreef:
Het was ook nog eens een van de Q's waar ver uit het lompste gebeukt werd!

Dit jaar totaal niet.
Weinig feestjes waar de sfeer zo tam was als op IQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 18:36 

Hardtraxx Newbie

Blij dat ik de laatste editie nog ff heb meegepakt dit jaar, want het blijkt nu me eerste en me laatste te zijn!
Ben nu wel benieuwd hoe dat ziggo dome eruit komt te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 18:38 

Hardtraxx Elite

Eerste feest waar ik ooit ben geweest en nu nooit meer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 18:39 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig 1 editie kunnen bijwonen. Jammer want vond dat IQ altijd wel leuke anthems bracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 18:43 

Donateur

Hoe kan dit? Dit kan toch niet? Dit mag toch niet?

ik ben echt ontsteld hierdoor! Mijn lievelingsfeestje, al drie jaar lang stopt ermee! Het beste was er is..ik geloof het nog steeds niet..van binnen huil ik hard..dit kan echt niet....

Inqontrol; I (L) You
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 18:44 

Artiest

Milán schreef:
Inqontrol; I (L) You

t is maar een feest t komt wel goed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 18:45 

Hardtraxx Veteran

joostvs schreef:
Blij dat ik de laatste editie nog ff heb meegepakt dit jaar, want het blijkt nu me eerste en me laatste te zijn!
Ben nu wel benieuwd hoe dat ziggo dome eruit komt te zien!

http://www.ziggodome.nl/facts.html zo dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 18:48 

Donateur

Skedoedelefloeps schreef:
Milán schreef:
Inqontrol; I (L) You

t is maar een feest t komt wel goed :lol:

Het is maar een feest? En dan ook nog zo'n smiley erbij?? Wtf? Pas echt op met wat je zegt wannabe?! Hardstyle, zoals vele hier wel weten, is één van de meest belangrijke dingen in mijn leven. Feesten zijn hier onderdeel van en Inqontrol was veruit mijn favoriet..

Het is maar een feest.. hoe kun je zoiets zeggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 18:49 

Donateur

Milan zegt het! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 18:50 

Artiest

haha wannabe, oppassen met wat ik zeg :lol:
you make my day :thumbsup:

er zijn ergere dingen dan een feest dat gecanceld wordt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 18:50 

Donateur

Weer typisch zo'n reactie waar niemand iets mee kan. Milan, je hebt helemaal gelijk man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 18:52 

Artiest

Mol schreef:
Weer typisch zo'n reactie waar niemand iets mee kan. Milan, je hebt helemaal gelijk man!

hoezo niemand iets mee kan? Die slaat nergens op, wat wil je kunnen met opmerkingen dan?
Ik zeg gewoon, het is maar een feest wat maakt t uit, ok is ff erg als je t elk jaar af ging, maargoed life goes on, dan maar ander feestje pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 18:55 

Donateur

Ik had m'n reactie er al opstaan voordat je ge-edit had..
Er zijn mensen die aardig wat feestjes hebben gepakt en dit bleef toch altijd een speciale!
Nu moet je voor een fatsoenlijke Q naar Duitsland of geluk hebben dat ze wat moois doen in de HMH!
Natuurlijk kan je een ander feestje pakken maar ik heb zo'n vermoeden dat je nog nooit op IQ ben geweest.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen