Skedoedelefloeps schreef:
ja leuke beredenering, ik snap t wel.. maar dat is puur hypothetisch, vind het niet alleen een aparte keuze van Q-dance maar ook een onnodige beslissing.
Ik snap het wel, ik snap de beredenering, maar zoals ik al zei het is; als, als, als en ik denk eerlijk gezegd dat de BTW verhoging geen drastische gevolgen zal hebben voor de kaartverkoop. Misschien dat mensen hier en daar zeggen ok, i.p.v. 4 feesten in t jaar, pakken we er 3. Toch denk ik dat de gevolgen qua kaartverkoop over een heel jaar/seizoen gezien heel erg zullen meevallen en dus dat de omzet ook niet daalt.
Ik denk dat tegenvallende kaartverkoop ook wel zal meevallen. Mensen weten van tevoren dat zo'n feest geld kost en ik denk dat de liefhebbers bereid zijn om die prijs te willen betalen. Wat je zegt, mensen zullen misschien een feestje minder pakken..
Ik snap de keuze voor In Qontrol wel.. Maar jammer dat de stekker juist uit dit feest gaat. Het concept is niet meer vernieuwend.. maar ik vond het wel wat hebben. Lekker van zaal naar zaal.. daardoor soms de weg kwijt zijn idd

.. en rond de morgen kwam het licht al binnen bij de RAI!
Nu maar hopen dat Q met een aantal vernieuwende concepten komt!