Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:25 

Hardtraxxer

Maximize schreef:
Heel jammer dit, was dit jaar erg vet!

Ja gelukkig hebben wij nog 1 editie meegemaakt..

Ben ook wel erg benieuwd naar de nieuwe events in de Ziggodome, we'll see.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:25 

Hardtraxxer

Echt kut dit! Ik ben 20 maart jarig en wou hier mijn verjaardag vieren.... godverdomme...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:27 

Hardtraxx Veteran

GOD-VER-DOMME! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:31 

Hardtraxx Addict

And nothing of value was lost.
InQontrol vind ik toch 1 van de mindere q-dance feesten.
Ik ben er in 2009 en 2010 geweest en beide keren vond ik het toch minder,
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:31 

Hardtraxx Veteran

BEN IK EINDELIJK 18, HEB IK JAREN GEWACHT OM NAAR DIT FEEST TE KUNNEN, SCHRAPPEN ZE HET!!

sorry maar nu ben ik echt boos
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:38 

Hardtraxx Addict

Zonde had hier graag nog wel een keer heen gewilt. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:38 

Donateur

Josh-T schreef:
BEN IK EINDELIJK 18, HEB IK JAREN GEWACHT OM NAAR DIT FEEST TE KUNNEN, SCHRAPPEN ZE HET!!

sorry maar nu ben ik echt boos

Ga je toch naar een ander feest?
Black in Belgiƫ. Hoef je niet eens 18 voor te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:40 

Hardtraxx Veteran

is inderdaad erg jammer dit maar hoop op een dik nieuwe concept in die ziggo dome ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:45 

Hardtraxx Veteran

InQontrol is nog nooit uitverkocht geweest. :whistle: ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:45 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
In.Qontrol had niet echt iets waardoor het zich onderscheidde met de rest van de Q-Dance feesten dus ik begrijp 't opzich wel.

Wat ik alleen maf vind (en zal blijven vinden) is dat vrijwel alle organisaties schuld geven aan de hogere BTW. Eerdere voorverkoop van tickets, maar ondertussen wel lekker rentenieren over dat geld. Nu ook, een compleet feest geschrapt terwijl het waarschijnlijk gewoon uitverkocht zou raken ondanks de BTW verhoging. Dus in dit geval lijkt het erop alsof ze het feest kwijt willen of er niets meer voor weten te verzinnen, maar toch de BTW de schuld geven?

Ben wel benieuwd naar de concepten die in de Ziggo Dome komen... ZEER benieuwd zelfs :P

IQ gaat nooit uitverkocht toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:48 

Donateur

mmm wou er net heen gaan dit jaar weer eens >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:49 

Donateur

Klopt INNO, IQ was vorig jaar ook nog lang niet uitverkcoht ;) maarja er kan ook wel aardig wat man in de RAI :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:53 

Hardtraxx Veteran

week ervoor heb je KNockout, dus voor mij is het niet zo'n probleem.. wel jammer natuurlijk. Dat ze nu maar snel die 130 kmpu invoeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:56 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Dan nog waren er zeker wel genoeg bezoekers om er mee verder te gaan. Beetje hetzelfde als Q-Base...

Misschien wel, maar dan kunnen ze beter IQ vervangen door een aantrekkelijker concept. Stel dat ze er break-even op draaien of amper winst maken, dan zou een ander concept wellicht beter werken. Tbh vond ik In Qontrol 2010 ook de minste van de Q-feesten waar ik ben geweest, al lag dat misschien aan een ongelukkige area-keuze op een paar momenten van mijn part. Vind de RAI ook geen fijne locatie eigenlijk.

Maar goed... nieuwe concepten! Hopen dat het niet tot het eind van het jaar duurt voordat ze iets met Qlubtempo / Qlub Underground doen als ze daar (weer) feesten van willen geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:57 

Hardtraxx Veteran

Feest waar ik altijd al heen zou willen.. dit jaar zou het zover zijn :(

Wel benieuwd naar dat HC evenement in de HMH
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:59 

Donateur

Haha ja het waanzinnig irritante verdwalen in de Rai ga ik wel missen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 17:09 

Artiest

apart verhaal en ik snap t eerlijk gezegd nog steeds niet helemaal :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 17:14 

schrale kutzooi, wat een gezeur :/

ik had btw wel gehoord dat ze et als filmfestival kunnen doen [6% btw] en dan muziek als bijzaak kunnen doen...
maar dan moet et wel wat veranderen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 17:17 

Artiest

ja leuke beredenering, ik snap t wel.. maar dat is puur hypothetisch, vind het niet alleen een aparte keuze van Q-dance maar ook een onnodige beslissing.
Ik snap het wel, ik snap de beredenering, maar zoals ik al zei het is; als, als, als en ik denk eerlijk gezegd dat de BTW verhoging geen drastische gevolgen zal hebben voor de kaartverkoop. Misschien dat mensen hier en daar zeggen ok, i.p.v. 4 feesten in t jaar, pakken we er 3. Toch denk ik dat de gevolgen qua kaartverkoop over een heel jaar/seizoen gezien heel erg zullen meevallen en dus dat de omzet ook niet daalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 17:30 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
ja leuke beredenering, ik snap t wel.. maar dat is puur hypothetisch, vind het niet alleen een aparte keuze van Q-dance maar ook een onnodige beslissing.
Ik snap het wel, ik snap de beredenering, maar zoals ik al zei het is; als, als, als en ik denk eerlijk gezegd dat de BTW verhoging geen drastische gevolgen zal hebben voor de kaartverkoop. Misschien dat mensen hier en daar zeggen ok, i.p.v. 4 feesten in t jaar, pakken we er 3. Toch denk ik dat de gevolgen qua kaartverkoop over een heel jaar/seizoen gezien heel erg zullen meevallen en dus dat de omzet ook niet daalt.

Ik denk dat tegenvallende kaartverkoop ook wel zal meevallen. Mensen weten van tevoren dat zo'n feest geld kost en ik denk dat de liefhebbers bereid zijn om die prijs te willen betalen. Wat je zegt, mensen zullen misschien een feestje minder pakken..

Ik snap de keuze voor In Qontrol wel.. Maar jammer dat de stekker juist uit dit feest gaat. Het concept is niet meer vernieuwend.. maar ik vond het wel wat hebben. Lekker van zaal naar zaal.. daardoor soms de weg kwijt zijn idd :P.. en rond de morgen kwam het licht al binnen bij de RAI!

Nu maar hopen dat Q met een aantal vernieuwende concepten komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 17:35 

Bierkoning

Ben dit jaar geweest, was een erg goed feestje ;)
maar wat ik niet snap, ik betaalde dit jaar zo'n 50 euro per kaartje, kunnen ze er bij Q niet voor zorgen dat het uiteindelijke bedrag(dus inc. 19% btw) ook rond de 50eu is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 17:37 

Donateur

Jezus.... daar gaat het beste indoorfeest van Q! Wat een slap excuus trouwens, de BTW verhoging.

Hardtraxx Veteran

Raar maar waar, het kan me werkelijk geen hol scholen ...

Hardtraxxer

JP Hardstyle schreef:
Ben dit jaar geweest, was een erg goed feestje ;)
maar wat ik niet snap, ik betaalde dit jaar zo'n 50 euro per kaartje, kunnen ze er bij Q niet voor zorgen dat het uiteindelijke bedrag(dus inc. 19% btw) ook rond de 50eu is?

das een goeie, ik denk dat ze heus wel wat van de prijs af konnen halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 17:40 

Hardtraxxer

Mol schreef:
Jezus.... daar gaat het beste indoorfeest van Q! Wat een slap excuus trouwens, de BTW verhoging.

Ja het is echt een kutargument. "Q-dance wil de kwaliteit blijven bieden waar In Qontrol al 7 jaar voor staat en kan dat met de geplande BTW verhoging helaas niet meer garanderen zonder het feest voor haar bezoekers onevenredig duur te maken"
Uiteindelijk zal de prijsverhoging door de BTW verhoging niet meer dan een 10tje bedragen, dus om nou te spreken van onevenredig duur.... :/
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen