Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 12:07 

Hardtraxx Veteran

Helaas niet, ik zou niet weten waarom je er omheen zou draaien. Op PartyFlock is ook wel een discussie gaande.
Wat daar word gezegt word hier ook beschreven dat Q het als een excuus ziet, nu zie je eigenlijk hoe geliefd dit feest
bij veel mensen was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 12:14 

Donateur

Kepro schreef:
Helaas niet, ik zou niet weten waarom je er omheen zou draaien. Op PartyFlock is ook wel een discussie gaande.
Wat daar word gezegt word hier ook beschreven dat Q het als een excuus ziet, nu zie je eigenlijk hoe geliefd dit feest
bij veel mensen was.

klopt, dit was toch wel me beste indoor feest tot nu toe. :/ niet te druk, alles goed geregelt, goede line up met veel vairatie, perfect geluid, .. maarja loudness gaat het hopelijk wel overtreffe volgende week :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 12:15 

Hardtraxx Veteran

Maar dat valt in een hele andere categorie -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 12:22 

Hardtraxx Addict

Jammer, alleen de overhypte feesten blijven over van Q. In de toekomst ga ik denk ik steeds minder naar Q feesten. Defqon trekt me niet meer, Qlimax niet meer, Inqontrol is weg, Xqlusive DBSTF trekt me ook niet. Hooguit Q-base nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 12:24 

Hardtraxx Elite

Kepro schreef:
bij veel mensen was.

Het is altijd leuk om te discussiëren maar geloof mij nou maar dat Q zelf dit feest ook niet wilde annuleren en dat het bericht dat op de voorpagina van Q-Dance is geschreven gewoon de waarheid is. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 13:10 

Artiest

Misschien kampt Q-dance met financiële problemen die wij niet kennen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 13:16 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:

Lijkt me niet eigenlijk. Dat zou slecht management zijn. Er zijn dit jaar twee feesten niet uitverkocht: In Qontrol en Q-Base. De rest verkocht gewoon uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 13:19 

Hardtraxx Elite

Wat zou er gebeuren als de eerste kamer het wetsvoorstel tegen houdt?

Zou het dan wel door gaan? Ik denk dat het een andere reden heeft dat In-Qontrol niet door gaat. Die 6 euro houdt niet zo heel veel mensen thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 13:24 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:

Zou het dan wel door gaan? Ik denk dat het een andere reden heeft dat In-Qontrol niet door gaat. Die 6 euro houdt niet zo heel veel mensen thuis.

Als de eerste kamer het niet goedkeurd dan gaat de wet niet door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 13:28 

Hardtraxx Elite

Kepro schreef:
Markos schreef:

Als de eerste kamer het niet goedkeurd dan gaat de wet niet door.

Ja klopt, maar ik heb het nu dus over de prijsverhogingen van alle festivals en ook dat In-Qontrol niet door gaat.

Ben daar vooral benieuwd naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 13:35 

Artiest

Khadber schreef:

Lijkt me niet eigenlijk. Dat zou slecht management zijn. Er zijn dit jaar twee feesten niet uitverkocht: In Qontrol en Q-Base. De rest verkocht gewoon uit.

ik heb het niet over omzet, maar over eventuele schulden die er misschien lopen, daar weten wij natuurlijk niks van. Ik kan althans de balans en/of resultatenrekening van Q-Dance niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 15:05 

Hardtraxxer

Aan de andere kant een goeie zaak dat de BTW omhoog gaat.
Niet omdat er feesten ermee stoppen maar meer omdat het een luxe artikel is.
Op die manier is weer extra geld te verdienen om in de "noodzakelijke" dingen te investeren.
Hopelijk komt er ook ooit eens een maatregel welke er voor zorgt dat je geen belasting meer hoeft te betalen over noodzakelijke dingen zoals water etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 15:20 

Hardtraxx Elite

FearFM schreef:
Op die manier is weer extra geld te verdienen om in de "noodzakelijke" dingen te investeren.
Hopelijk komt er ook ooit eens een maatregel welke er voor zorgt dat je geen belasting meer hoeft te betalen over noodzakelijke dingen zoals water etc..

Probleem is dat men wel een WK wil wat miljoenen kost en ook een JSF die toevallig weer 1,4 MILDJARD duurder wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 15:23 

Hardtraxx Veteran

Volgensmij nemen ze die BTW verhoging nu gewoon als excuus omdat InQontrol nooit uitverkocht raakte..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 15:44 

Donateur

Wannabe? Je praat de grootste lulkoek ooit man, alleen omdat ik nooit naar IQ ben geweest ben ik opeens een wannabe? je doet alsof je stervende bent man, ik wijs je er gewoon op dat er ook andere feesten zijn en dat je wel kan lopen janken om niks maar dat je er niet veel mee op schiet en t vrij nutteloos is.

Als je niet kan begrijpen hoe bizar kut men het kan vinden als een speciaal feest wordt geschrapt, dan ben je iig geen liefhebber nee.. En je hoeft mij niet te wijzen op andere feesten hoor, heb ze allemaal bijna wel al meegemaakt ^^

Kettingzaag schreef:
Jammer, alleen de overhypte feesten blijven over van Q. In de toekomst ga ik denk ik steeds minder naar Q feesten. Defqon trekt me niet meer, Qlimax niet meer, Inqontrol is weg, Xqlusive DBSTF trekt me ook niet. Hooguit Q-base nog.

Zo denk ik er ook over! Trek laatste tijd om meer naar B2S feesten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 15:53 

Hardtraxx Elite

FearFM schreef:

Zoals 1,4 MILJARD in een zooi nieuwe vliegtuigen die Nederland niet nodig heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 15:57 

Bierkoning

Edwinn schreef:
Volgensmij nemen ze die BTW verhoging nu gewoon als excuus omdat InQontrol nooit uitverkocht raakte..

Dat denk ik dus ook, zo ging het ook met black
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 16:09 

Hardtraxxer

Titatovenaar schreef:
FearFM schreef:

Zoals 1,4 MILJARD in een zooi nieuwe vliegtuigen die Nederland niet nodig heeft?

1,4 miljard extra ja :P Op die 6,2miljard die het zou gaan kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 16:12 

Hardtraxx Elite

Markos schreef:

Probleem is dat men wel een WK wil wat miljoenen kost en ook een JSF die toevallig weer 1,4 MILDJARD duurder wordt.

Titatovenaar schreef:
FearFM schreef:

2 zielen een gedachte
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 18:19 

Hardtraxxer

Zeg nou eerlijk iedereen wilt toch een JSF hebben?
Die paar centen extra, ik bedoel of het nu van feesten komt of van de wegenbelasting die jij betaald.

Even zonder gein, wat ik wel meen is dat feesten etc. luxe artikelen zijn.
En ja luxe artikelen mogen ze van mijn best extra belasten MITS ze aan de andere kan korting gaan geven op noodzakelijke artikelen. Zodat mensen die het minder breed hebben toch wat eten of noodzakelijke zorg krijgen.

Anyway, wat stelt die paar euro nu voor? Het is een kwestie van een paar glaasjes minder drinken (als ik zie wat dat kost).

Persoonlijk denk ik dat het feest niet rendabel (genoeg) is geweest en ja wellicht is die paar % belasting verhoging net de druppel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 18:43 

Artiest

korting op andere artikelen?
het is de overheid, geen groothandel xd
maar idd luxe artikelen moeten gewoon 19% btw zijn en dat zal echt niet de reden zijn dat IQ stop gezet is
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 19:02 

Bierkoning

FearFM schreef:
Zeg nou eerlijk iedereen wilt toch een JSF hebben?
Die paar centen extra, ik bedoel of het nu van feesten komt of van de wegenbelasting die jij betaald.

Even zonder gein, wat ik wel meen is dat feesten etc. luxe artikelen zijn.
En ja luxe artikelen mogen ze van mijn best extra belasten MITS ze aan de andere kan korting gaan geven op noodzakelijke artikelen. Zodat mensen die het minder breed hebben toch wat eten of noodzakelijke zorg krijgen.

Anyway, wat stelt die paar euro nu voor? Het is een kwestie van een paar glaasjes minder drinken (als ik zie wat dat kost).

Persoonlijk denk ik dat het feest niet rendabel (genoeg) is geweest en ja wellicht is die paar % belasting verhoging net de druppel..

een keertje 10euro extra betalen is niet zo erg, maar als je zoals ik dit afgelopen jaar 9 grote feesten pakt is dat al 60-80 euro duurder afhankelijk van de ticketprijzen
das toch een fors bedrag
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 19:09 

Hardtraxxer

Twitter van Ibo Orgut:

“Zou het dan toch!? http://twitpic.com/3ciy8v
13 minutes ago via TweetDeck”

Wellicht enige hoop..??
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 19:17 

Hardtraxx Veteran

Koene schreef:
Twitter van Ibo Orgut:

“Zou het dan toch!? http://twitpic.com/3ciy8v
13 minutes ago via TweetDeck”

Wellicht enige hoop..??

ja maar in qontrol zal niet terug komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2010 19:33 

Hardtraxxer

Heb wel gekkere dingen zien gebeuren... ;)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen