Vervanging van Q-Base?
Denk dat dit wat anders is.
Dat logo doet me aan In Qontrol denken
Er wordt hier gediscussieerd over een nieuw festival, en jij komt hier aanzetten met trampolines, wtf?wrote:Ik heb gehoord dat ze trampolines gaan neerzetten bij de grote feesten om mee te kunnen springen op de pitchkicks. (Pitchkicks gebruiken ze zeker al lang niet meer zoveel?
). Trouwens niks tegen pitchkicks, kunnen leuk zijn als ze niet te hoog en te laag gaan.
Uit het niets ookwrote:Er wordt hier gediscussieerd over een nieuw festival, en jij komt hier aanzetten met trampolines, wtf?wrote:Ik heb gehoord dat ze trampolines gaan neerzetten bij de grote feesten om mee te kunnen springen op de pitchkicks. (Pitchkicks gebruiken ze zeker al lang niet meer zoveel?
). Trouwens niks tegen pitchkicks, kunnen leuk zijn als ze niet te hoog en te laag gaan.
Post van het jaar materiaal ditwrote:Ik heb gehoord dat ze trampolines gaan neerzetten bij de grote feesten om mee te kunnen springen op de pitchkicks. (Pitchkicks gebruiken ze zeker al lang niet meer zoveel?
Haha jeetje, de trampoline rage is al paar jaar klaar. Tegenwoordig staan er pingpongtafels.wrote:Ik heb gehoord dat ze trampolines gaan neerzetten bij de grote feesten om mee te kunnen springen op de pitchkicks. (Pitchkicks gebruiken ze zeker al lang niet meer zoveel?
en laserguns voor de ekte laserkickswrote: Tegenwoordig staan er pingpongtafels.
Geintje moet kunnen toch?wrote:Ik dacht dat je van je oude imago af wou, zo las ik in je welkomsttopic?
Gestopt, lees ik nu pas. Jammer, maar ikzelf vind z'n muziek toch maar een beetje tegenvallen als ik er nu op terugkijk. Geforceerd-lompe stijl zonder echt sfeer te creëren. De collabs waren vaak wel leuk. Hij kan ook wel goed draaien.wrote:wrote:Titan
wrote:Bedankt voor de update over muzikale trends in hardstyleland! Dus de kansen voor Titan en Partyraiser om nog wat extra bij te verdienen met mensen de lucht in knallen op trampolines zijn ook verkeken?
Ben dan benieuwd of ze hiermee Impact bedoelen.. En wat zal het dan gaan worden.Rogier: We’re going to do something ground breaking next year. Something big and permanent.
Jonas: We’re creating something that we’ve never done yet.
Dat gaat gewoon over de terugkeer van Frontlinerwrote:Uit het interview in de openingspost:
Ben dan benieuwd of ze hiermee Impact bedoelen.. En wat zal het dan gaan worden.Rogier: We’re going to do something ground breaking next year. Something big and permanent.
En Headhunterz dan?wrote:Dat gaat gewoon over de terugkeer van Frontlinerwrote:Uit het interview in de openingspost: