Zou ik echt heel dik vinden als dit zo is! Maar lijkt me onwaarschijnlijkwrote:https://youtu.be/S8DnZK1h0Ew
Als je kijkt vanaf 7:15 dan snap je het ongeveer.
Idd een hardstyle festival met ook trance en dubstep
Daar lijkt het heel erg op
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
BHardtraxxer
- 134 posts member since 2018
- last seen Oct 2025
hoezo onwaarschijnelijk? Waarom in de midnight show van dan : discover a new world en dan kicked de dubstep in.wrote:Zou ik echt heel dik vinden als dit zo is! Maar lijkt me onwaarschijnlijkwrote:https://youtu.be/S8DnZK1h0Ew
Denk juist dat dit een hint is , net zoals de enigma
-
BHardtraxxer
- last seen Oct 2025
wrote:Is die dubstep scene nog zo groot ja?
jaa best wel groot
check de link met alleen festivals waar een dubstage stage staan
https://www.electronic-festivals.com/ho ... _value=All
Ze gebruiken al jaren Dubstep elementen in de artiesten intro's, eindshow, etc. Zou er niks achter zoeken.
Omdat Sogma en JDX dit soort elementen vaak gebruiken in trailers, theme's, openingen van artiesten/stages, eindshows enz enz. Daarom zegt het niet veel.wrote:hoezo onwaarschijnelijk? Waarom in de midnight show van dan : discover a new world en dan kicked de dubstep in.wrote:Zou ik echt heel dik vinden als dit zo is! Maar lijkt me onwaarschijnlijkwrote:https://youtu.be/S8DnZK1h0Ew
-
BHardtraxxer
- last seen Oct 2025
we zullen zien , heb toch echt het gevoel dat het behoorlijk anders word dan qbase ook kwa muziek
Waarschijnlijk zal het wel hier en daar veranderen, anders zouden ze het niet vernieuwen. Maar ik betwijfel dat het een dramatische verandering wordt.
Net als bij Qountdown/Freaqshow/Wow Wow is de avond qua muziek niet veel anders, alleen de opzet en het concept.
Net als bij Qountdown/Freaqshow/Wow Wow is de avond qua muziek niet veel anders, alleen de opzet en het concept.
Misschien een feest met allemaal zieke nieuwtjes net als op Wow Wow...
Met Dionne Stax op de led scherm die de hele avond het nieuws voorleest.wrote:Misschien een feest met allemaal zieke nieuwtjes net als op Wow Wow...
En Piet Paulisma die vanaf locatie het weer presenteert.
Misschien kunnen ze ook een presentatie van de kwartaalcijfers doen.
-
A
wrote:Speed Paulusmdma
Last edited by Anonymous on , edited 1 time in total.
Power Minute op de main zou dik zijnwrote:Misschien een feest met allemaal zieke nieuwtjes net als op Wow Wow...
Liever weer de fijne beelden van de bioscoop van Q-Base.wrote:Met Dionne Stax op de led scherm die de hele avond het nieuws voorleest.wrote:Misschien een feest met allemaal zieke nieuwtjes net als op Wow Wow...
En Piet Paulisma die vanaf locatie het weer presenteert.
De Q-Base vervanger, wat de naam ook gaat zijn krijgt i.m.o. na het bezoek van een bijzonder bunker naast de open air stage een soort van "Area 51" vibe/thema, ben benieuwd!
Misschien ben ik te vroeg en moet er een nieuw topic worden aangemaakt, maar Q-Dance viert haar 20e verjaardag in 2020.... Wellicht krijgt dat onderwerp ook genoeg aandacht op events/hints dit jaar. Hopelijk gaat de Feestfabriek weer open??
Misschien ben ik te vroeg en moet er een nieuw topic worden aangemaakt, maar Q-Dance viert haar 20e verjaardag in 2020.... Wellicht krijgt dat onderwerp ook genoeg aandacht op events/hints dit jaar. Hopelijk gaat de Feestfabriek weer open??
Feestfabriek zou leuk zijn.
Maar zullen denk ik eerder 25 jaar gaan vieren ipv 20 jaar.
Maar zullen denk ik eerder 25 jaar gaan vieren ipv 20 jaar.
Bedankt voor de hoofdpijn.wrote:De Q-Base vervanger, wat de naam ook gaat zijn krijgt i.m.o. na het bezoek van een bijzonder bunker naast de open air stage een soort van "Area 51" vibe/thema, ben benieuwd!![]()
Pssst.wrote:Neeeairport weeze krijgt nacht vluchten daarom kan een nachtfestival niet meer. En denk idd aan van 10:00 tot max 02:00.
Van de website van Parookaville:
Zelfde opening hours als in 2018.Opening hours festival
Friday, 19. July 2019, 14:00h - 04:00h
Saturday, 20. July 2019, 14:00h - 04:00h
Sunday, 21. July 2019, 14:00h - 01:00h
Tot zover de nachtvluchten dus
-
BHardtraxxer
- last seen Oct 2025
wie zegt dat de outdoor stages open zijn tot 04:00 
Daar ging het toch niet over.
De indoor stages horen ook bij datzelfde nachtfestival.
Dat was de grote bewering die je heb gedaan.daarom kan een nachtfestival niet meer.
De indoor stages horen ook bij datzelfde nachtfestival.
-
BHardtraxxer
- last seen Oct 2025
we zullen het zien:)
Ik denk dat daar te weinig animo voor is, maar we zullen zienwrote:hoezo onwaarschijnelijk? Waarom in de midnight show van dan : discover a new world en dan kicked de dubstep in.wrote:Zou ik echt heel dik vinden als dit zo is! Maar lijkt me onwaarschijnlijkwrote:https://youtu.be/S8DnZK1h0Ew
-
BHardtraxxer
- last seen Oct 2025
new qdance event