Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2025 21:10 

Hardtraxx Veteran

Zie nu pas dat weekendtickets nog niet zijn uitverkocht. We zijn aangekomen bij het jaar dat niks/weinig meer uitverkoopt. Een goede ontwikkeling! Zo komt er denk ik ook een einde aan de jaarlijkse prijsstijgingen. Beetje een rem op festivals is prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2025 00:21 

Hardtraxxer

Pipa schreef:
Zie nu pas dat weekendtickets nog niet zijn uitverkocht. We zijn aangekomen bij het jaar dat niks/weinig meer uitverkoopt. Een goede ontwikkeling! Zo komt er denk ik ook een einde aan de jaarlijkse prijsstijgingen. Beetje een rem op festivals is prima

Defqon is 1 van de weinige feesten die nu nog zo goed loopt. Kijk na een Decibel ,Rebirth , Intents . Hebben amper nog wat uitverkocht . Terwijl een defqon de zaterdag en zondag compleet zijn uitverkocht , weekend is ook bijna sold out .

Mensen moeten eens kappen met te zeggen dat Defqon te duur is. 325 euro voor een dikke productie die 4 dagen / 5 nachten duurt? Ga na een concert van een grote artiest ( non hardstyle ) en je betaald 150 euro voor 3 uurtjes. En die events staan ook steeds stampvol .

In verhouding is Defqon nog steeds 1 van de goedkoopste events op zo'n schaal. En je kan er helaas niet om heen dat alles nog steeds duurder word. Ga klagen bij de overheid , hier kan Q niks aan doen .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2025 11:56 

Hardtraxxer

Ik vind het belachelijk duur, bij wie van de overheid kan ik me melden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2025 12:26 

Hardtraxx Veteran

BattleRoyaleNL schreef:
Pipa schreef:

Defqon is 1 van de weinige feesten die nu nog zo goed loopt. Kijk na een Decibel ,Rebirth , Intents . Hebben amper nog wat uitverkocht . Terwijl een defqon de zaterdag en zondag compleet zijn uitverkocht , weekend is ook bijna sold out .

Mensen moeten eens kappen met te zeggen dat Defqon te duur is. 325 euro voor een dikke productie die 4 dagen / 5 nachten duurt? Ga na een concert van een grote artiest ( non hardstyle ) en je betaald 150 euro voor 3 uurtjes. En die events staan ook steeds stampvol .

In verhouding is Defqon nog steeds 1 van de goedkoopste events op zo'n schaal. En je kan er helaas niet om heen dat alles nog steeds duurder word. Ga klagen bij de overheid , hier kan Q niks aan doen .

Klopt wat je zegt. Qua productie is het fantastisch en zij berekenen alles door maar denk dat ze de marge ook wel verbeteren. Maar het is wel een signaal dat alle grote festivals niet meer direct uitverkopen. Betekent toch dat er een soort van rem is ingezet. Shockerz normaal uitverkocht en veel nu behoorlijk tegen, Intents was ook altijd direct helemaal uitverkocht idem als Defqon en valt nu ook tegen. Ben benieuwd of de trend doorzet. Afgelopen jaren was het the sky is the limit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2025 20:45 

Hardtraxx Elite

corneelwr schreef:
Was leuk jullie gekend te hebben Q....

Zoals ik al zei voor Defqon vorig jaar.
Q-dance gaat naar de achtergrond en het merk Defqon wordt alles
En toen geloofde jullie me niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2025 21:18 

Hardtraxx Addict

miwer wil je een sticker
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2025 22:48 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
corneelwr schreef:
Was leuk jullie gekend te hebben Q....

Zoals ik al zei voor Defqon vorig jaar.
Q-dance gaat naar de achtergrond en het merk Defqon wordt alles
En toen geloofde jullie me niet

Ik zei het ook al! Ik wil ook een sticker Emre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2025 23:54 

Hardtraxx Addict

Afbeelding
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen