Showtek gangggggg
Impaqt
7 september 2019.
Airport weeze .
11:00 / 23:00 .
18+
Zie jullie daar
Bron?wrote:Impaqt
7 september 2019.
Airport weeze .
18+
Zie jullie daar
Hun facebook.wrote:Bron?wrote:Impaqt
7 september 2019.
Airport weeze .
18+
Zie jullie daar
Waar haal je trouwens dat event vandaan dan? Q-Dance heeft nog helemaal niets aangemaakt.wrote:
Hun facebook.
Net nieuwe video geplaatst waar airport weeze duidelijk in te herkennen is. Tijd staat al bij het event. 1+1 is 2.
https://www.facebook.com/IMPAQTfestival/wrote:Waar haal je trouwens dat event vandaan dan? Q-Dance heeft nog helemaal niets aangemaakt.
Enige datum en tijd die ik kan vinden is van een of andere belgische busboer.. niks officieels dus..wrote:Hun facebook.wrote:Bron?wrote:Impaqt
7 september 2019.
Airport weeze .
18+
Zie jullie daar
Net nieuwe video geplaatst waar airport weeze duidelijk in te herkennen is. Tijd staat al bij het event. 1+1 is 2.
Ben helemaal voor meer nachtfeesten naar dag, maar dit moet inderdaad s'nachts blijven, nachtfestivals hebben altijd iets moois en daar zijn er nou juist enorm weinig van.wrote:Alsjeblieft Q laat dit gewoon een nachtfestival blijven...
Mja dat kan nog komen he.Ze leggen de lat best hoog met dat ze iets gaan doen wat nog nooit gedaan is.
Als dit dezelfde tijden en locatie is als Q-Base en het thema lijkt er gigantisch op. En de dj's die er draaien zijn gewoon de namen zoals altijd. Dan is er dus eigenlijk alleen een nieuwe naam.wrote:Mja dat kan nog komen he.Ze leggen de lat best hoog met dat ze iets gaan doen wat nog nooit gedaan is.
Dat 'groundbreaking' verhaal ging niet perse over het nieuwe q-base feest.
Vraag me alleen heel erg af of dit nog iets te maken heeft met de flyers op pagina 1. Ik heb het idee van niet namelijk, dat ze het thema op voorhand alweer gewijzigd hebben.
Doelde op het event (dus inclusief tijden die BattleRoyalG zei). De infopagina had ik al gevonden idd, maar dus zonder tijden. Festivaltijden lijken me dus weer mooi uit de lucht gegrepen.wrote:https://www.facebook.com/IMPAQTfestival/wrote:Waar haal je trouwens dat event vandaan dan? Q-Dance heeft nog helemaal niets aangemaakt.
Voor zover ik weet heeft dat nooit ergens als naam gestaan, er werd alleen in dat foldertje wat gezegd over een 'source of quantum energy' oid, waardoor sommige mensen dachten dat het Quantum zou gaan heten. Kan me best voorstellen dat ze die source nog in dit thema weten te verwerken.wrote:What happened met Quantum? of hoe dat dan gespeld mocht worden