Op de vraag "Weet jij meer over.." is het antwoord "nee" nog altijd moeilijker dan "ja, maar dat zeg ik niet" natuurlijk.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Het begon niet eens met een vraag.wrote:Op de vraag "Weet jij meer over.." is het antwoord "nee" nog altijd moeilijker dan "ja, maar dat zeg ik niet" natuurlijk.
Maar heb inmiddels een PB gekregen met leuke info. Bedankt!
Get fuckedwrote:Oh?wrote:Nee dat wordt het inderdaad niet.
Heb de naam van het nieuwe event al voorbij horen komen, en dat is geen In Qontrol
Stuur ff door, ben benieuwd wat zeke weet maar niet wil zeggenwrote:Maar heb inmiddels een PB gekregen met leuke info. Bedankt!wrote:Op de vraag "Weet jij meer over.." is het antwoord "nee" nog altijd moeilijker dan "ja, maar dat zeg ik niet" natuurlijk.
-
WHardtraxxer
- 362 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Als iedereen pb's krijgt, kan het toch net zo goed hier staan?
Komt eraan.wrote:Stuur ff door, ben benieuwd wat zeke weet maar niet wil zeggenwrote:Maar heb inmiddels een PB gekregen met leuke info. Bedankt!wrote:Op de vraag "Weet jij meer over.." is het antwoord "nee" nog altijd moeilijker dan "ja, maar dat zeg ik niet" natuurlijk.
Nee nee, zoals zeke het al eerder zei: Ik weet nog wel meer dingen die gaan gebeuren, maar dat ga ik niet lekken. Stukje professionaliteit. Rond sturen via PB's is net iets professioneler.wrote:Als iedereen pb's krijgt, kan het toch net zo goed hier staan?
-
WHardtraxxer
- 362 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Ik ben benieuwd wat zijn werk is dan.
Wie zegt dat Zeke er wat mee te maken heeft?wrote:Nee nee, zoals zeke het al eerder zei: Ik weet nog wel meer dingen die gaan gebeuren, maar dat ga ik niet lekken. Stukje professionaliteit. Rond sturen via PB's is net iets professioneler.wrote:Als iedereen pb's krijgt, kan het toch net zo goed hier staan?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ik word hier echt zeke van!!!
-
A
zeke waarwrote:Ik word hier echt zeke van!!!
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Altijd dat gezeke hierwrote:zeke waarwrote:Ik word hier echt zeke van!!!
zeg niet zeke dat zeke er wat mee te maken heeft, alleen dat dit een hele slimme oplossing iswrote:Wie zegt dat Zeke er wat mee te maken heeft?wrote:Nee nee, zoals zeke het al eerder zei: Ik weet nog wel meer dingen die gaan gebeuren, maar dat ga ik niet lekken. Stukje professionaliteit. Rond sturen via PB's is net iets professioneler.wrote:Als iedereen pb's krijgt, kan het toch net zo goed hier staan?
Quantum Energy als naam van het festival en dan veel trance (Trance Energy) in de line up gemixed met de hardere stijlen. Zou ook perfect bij dat affiche passen. Dat is mijn speculatie en instant go als het zo zou zijnwrote:
-
A
Dan zou het denk ik eerder Quantum heten
Je droom bedoel je?wrote:Quantum Energy als naam van het festival en dan veel trance (Trance Energy) in de line up gemixed met de hardere stijlen. Dat is mijn speculatie
Kleur blauw (van het affiche) past inderdaad prima bij trance! Scherp gezien
Die trance zie ik (helaas) niet zo snel gebeuren maar dat de naam iets in de strekking van Quantum wordt is gezien die poster wel duidelijk toch
Een area zoals vroeger de Orange op DefQon zou al meer zijn dan waar je op mag hopen en dromen denk ik.wrote:Quantum Energy als naam van het festival en dan veel trance (Trance Energy) in de line up gemixed met de hardere stijlen. Zou ook perfect bij dat affiche passen. Dat is mijn speculatie en instant go als het zo zou zijn
Alleen als er ook een Lento bunker komt.wrote:Of het wordt gewoon een dubstylefeest
-
BHardtraxxer
- 134 posts member since 2018
- last seen Oct 2025
View on YouTube
Als je kijkt vanaf 7:15 dan snap je het ongeveer.
Idd een hardstyle festival met ook trance en dubstep
Daar lijkt het heel erg op
Als je kijkt vanaf 7:15 dan snap je het ongeveer.
Idd een hardstyle festival met ook trance en dubstep
Daar lijkt het heel erg op