Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 23:08 

Artiest

Bacchus schreef:
Wie vind je de beste nieuwkomer hardstyle producer van 2011? En van welke producer heb je hoge verwachtingen voor 2012?

1. Arkaine.
2. Ran-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 23:16 

Gaaf initiatief, dus ik ben er ook even voor gaan zitten.

Zoals we bijna allemaal weten ben je een van de artiesten, die zowel voor Defqon.1 Nederland en voor Defqon.1 Festival Australia een anthem heeft gemaakt en het evenement heeft mogen afsluiten. Te gek!

De afgelopen periode ben ik samen met een goede vriend van me naar Australia gereisd om deze unieke ervaring mee te maken. Voor mij heeft dit evenement een onbeschrijflijk gevoel. Dit moet je meemaken om het te kunnen bevatten! Het feit dat je aan de andere kant van de wereld staat speelt daar natuurlijk wel in mee.

Anyway, to the point: welke twee van je Defqon’s, die je hebt mogen afsluiten in je carrière heb je het meest van genoten én over welk anthem ben je het meest tevreden?

Grappig: heb je uit frustratie die ‘bert’ kick er in die tijd nog achteraan geramd, omdat vrij veel mensen op youtube de track te ‘cheesy’ vonden? Ik vind het een top plaatje overigens!

Cheers,
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 23:25 

Hardtraxx Veteran

R-shot schreef:
Wat een held is het ook he, twitterd headhunterz naar wildstylez het lekkere wijfen toppic door haha

:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 23:39 

Hardtraxx Veteran

hoe zit het met de platen van Bioweapon die (nog) niet gerealesed zijn?
nu ze uit elkaar zijn lijkt het wel of ze die gewoon laten liggen rotten ergens.
ik zou het persoonlijk doodzonde vinden want Bioweapon waren/zijn mijn favoriete producers!
of moet ik hiervoor bij het bijna onmogelijk bereikbare scantraxx zijn? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 00:31 

Hardtraxx Veteran

Idd zoals de rest zegt respect dat je dit doet Willempie.
Vind het alleen wel een beetje over de top dat jij er een apart topic voor krijgt terwijl jou al een dozijn andere artiesten voor zijn gegaan.
Verder geen vragen aan je ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 02:13 

Hardtraxx Addict

Headhunterz schreef:
Ik zou eigenlijk een keer met jullie allemaal een luistersessie moeten doen. Ik ben benieuwd wat je bedoelt met die "pit".

Voor mij is het belangrijkste dat er een goede drive in zit, dat tijd voor je gevoel sneller verloopt en dat het nummer op 150BPM klinkt als 160. Ik vind veel hardstyle prima, maar waar ik het meest op los ga, zijn de tracks waar de kicks niet los van elkaar staan, maar een geheel vormen. Dat de kicks als het ware aan elkaar geknoopt worden door de kicktail. Het basgedeelte van een plaat moet vol en rollend zijn en niet BAM ... BAM ... BAM, maar DRRrmmmDRRrmmm. Hierbij is de 'DRR' een harde punch en de 'rmm' een volle, vullende, rollende tail tot de volgende punch. Ik vind het extreem lastig te illustreren, maar hopelijk begrijp je een beetje wat ik bedoel. Recente voorbeelden: De 2e climax van Dial T for TNT en de climax van Plasmaravers - Bust a Move (The R3belz Raw Edit). En qua drive vind ik Goldkind - Elevate ook een goed voorbeeld, de kick is natuurlijk niet fantastisch, maar de drive in die plaat is echt goed! GAAN! Dat gevoel krijg ik erbij.

Dit aan elkaar knopen van de kicks gebeurt al snel bij een reverse bass, maar ook bij andere kicks kan het. En het hoeft niet eens met een kicktail aan elkaar geknoopt te worden, Neilio doet het met een riedeltje bovenop de kicks en dat maakt het geheel ook extreem euforisch. Misschien is dat wat Neilio doet niet iets dat op een groot feest goed werkt, misschien aan het begin, maar thuis is het zo chill om dat soort hardstyle te hebben. Voorbeelden van chille, extreem melodische hardstyle: Hardkickerz - Count on You, Matduke - The Technician (Neilio Remix) en Neilio - Captivating.

Dus eigenlijk zijn het twee dingen die heel erg kan waarderen in hardstyle: een plaat met veel drive en een wegdroomplaat. Stardust was een voorbeeld van de laatste die ook wat populairder was en van de eerste zijn er tig voorbeelden. Ook platen zonder deze eigenschappen kan ik wel waarderen, maar bij die eigenschappen ben ik meteen enthousiast.

Hopelijk kun je hier alvast iets mee. :) Als je iets van een luistersessie organiseert, doe ik graag mee, ik denk dat ik daar zowel een subjectieve mening als een objectieve realiteitszin aan kan bijdragen.

Daarnaast vind ik het mooi om te zien dat hardstyle steeds groter groeit. Ook al moet je op sommige plekken (USA bijvoorbeeld) wat rustiger beginnen, het begin is er. En het lijkt me fantastisch om hardstyle als wereldwijd geaccepteerd genre te zien, zonder te ver van de roots te wijken. Het is de naam die inderdaad tegenwerkt. Als mensen mij vragen wat voor muziek ik luister, zeg ik ook "de wat steviger dance muziek" of twijfelend "hardstyle", omdat er gewoon een vooroordeel op 'hard' zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 02:17 

Hardtraxxer

Ha, dit is leuk. :thumbup:
Topic even volledig gelezen, of toch tenminste de antwoorden.

Ik ken eerlijk gezegd geen enkele van je nieuwe tracks aangezien ik niet echt de podcasts volg. Dus voor mij zou het album toch veel nieuws zijn.

Al ga ik ook wel akkoord met dit:
Parvuz schreef:
Lijkt me vrij vet om een album plotseling te releasen. Met heel veel tracks die nog nooit gedraaid en getest zijn op publiek. Gewoon compleet nieuw dus. Natuurlijk neem je dan wel een vrij groot risico. Maar iemand met jou naam zou er zeker niet slechter van worden. En om de kosten hoef je je ook geen zorgen te maken want het wordt toch wel gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 05:08 

Hardtraxxer

Hey Heady

Er worden in korte tijd veel vragen gestelt he
Ik persoonlijk kijk erg uit naar je nieuwe album
Take the time that you need
Ik heb wel geduld en geloof in je
Ben nu best wel benieuwd naar de nieuwe tracks
Ik ken nu alleen Hard with style & doomed
En ja over die 2 ben ik zeer te spreken
Zit echt gevoel in
Doomed is iets harder dan we van je gewend zijn
Maar ooh kippenvel krijg ik van Doomed
Hard with style hoorde ik voor het eerst in de podcast
En die heeft wat op repeat gestaan
Ik hoop dat ik naar Hard Bass kan, dan ga ik zeker los bij je!
Eigenlijk heb ik geen vragen
Enkel vol lof, ga zo zeker zo door
Je doet het fantastisch!

Grtz a Big Fan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 09:45 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz schreef:
Over de kicks. Je hoort ze bij mij amper? Bijna in elke track van mij zitten ze, weet je zeker dat je goed weet waar je het over hebt?
Pitchkicks zitten in mijn tracks al vanaf 2006, ik vraag me af waarom je je nu pas afvraagt waarom ze erin zitten? Of vraag je het je al 6 jaar lang af?

Ik denk dat hij meer doelt op die vreselijke 'stuiter'kicks die je tegenwoordig steeds meer hoort. Geen mooie pitchkicks met nog steeds een diepe basstail (zoals bij jou meestal nog het geval is), maar van die enorm hoge uitschieters waar praktisch geen bas meer in zit. Die dingen doen gewoon pijn aan je oren en kunnen hele sterke platen helemaal verkloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 12:35 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Headhunterz schreef:
Over de kicks. Je hoort ze bij mij amper? Bijna in elke track van mij zitten ze, weet je zeker dat je goed weet waar je het over hebt?
Pitchkicks zitten in mijn tracks al vanaf 2006, ik vraag me af waarom je je nu pas afvraagt waarom ze erin zitten? Of vraag je het je al 6 jaar lang af?

Ik denk dat hij meer doelt op die vreselijke 'stuiter'kicks die je tegenwoordig steeds meer hoort. Geen mooie pitchkicks met nog steeds een diepe basstail (zoals bij jou meestal nog het geval is), maar van die enorm hoge uitschieters waar praktisch geen bas meer in zit. Die dingen doen gewoon pijn aan je oren en kunnen hele sterke platen helemaal verkloten.

Ik doelde inderdaad meer op die stuiterkicks ala Discorecord. Ben niet zo into producen dus vandaar mijn misschien te vage beschrijving. Wel bedankt voor je uitleg Willem, maakt het in ieder geval al een stukje duidelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 13:19 

Hardtraxxer

Hee willem,

Ik moet ook toegeven dat ik een tijdje geen fan van je ben geweest. Maar je begint de laatste tijd echt bij terug te komen. Wat een pracht anthem heb je er weer neergezet Headhunterz - Eternalize. Ik zit nu je set te bekijken op de qlimax dvd 2008 booh wat een set draaide je daar! Ben je nog wat speciaals van plan voor qlimax 2011?
Ik zou het zeer waarderen dat je wat oudere tracks zou draaien. zoals blame it on the editz, just say my name etc.
Ik weet dat ik het niet mag vragen maar ik ben er gewoon zo nieuwsgierig naar :$
En hoe zit het met je verdere productie's ben je van plan de wat rauwere kant op te gaan?
Vanwege Doomed & Eternalize. Mijn respect heb je!

Greetz, Hardaddict
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 13:39 

Hardtraxxer

Ik wil gewoon graag weten wat voor headphones hij gebruikt voor het produceren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:02 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook wel een vraag waar ik wel benieuwd naar ben:

Je hebt met je remix van It's What We Are, het draaien van Dancing Machine, de reacties hier tegen Thera en Geck-o en zo nog wel meer dingen laten zien dat je ook naar de wat minder bekende hardstyle luistert.
Op Decibel draaide je bijvoorbeeld Bow C Bow (held!), vorig jaar Decibel een Salamandra remix etcetera. Je kan dus ook wel eens een ouder plaatje erop gooien. Waarom worden beide dingen niet zo vaak gedaan door de grootste DJ's?
Op het moment ben jij samen met Zany hierin een van de weinigen. Ik hoop eigenlijk dat iedere grote Dj af en toe een onbekend, raar of ouder plaatje aandurft. Is misschien voor de voorspelbaarheid van de avond een leuke afwisseling :).

Ik vind het wel gaaf namelijk dat je een plaat als Conquer Your Fears gewoon draait. NitrouZ is niet de meest bekende producer van het moment, maar het is wel een goede plaat vind ik.

Ps. Nog steeds verzot op Subsonic, heerlijke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:06 

Hardtraxx Addict

Headhunterz schreef:
CosmicDestination schreef:
Allereerst, kei gaaf dat je dit doet! :thumbup:
Ten tweede, mijn complimenten!
Voor 6 geslaagde episodes van Hard With Style, plaats #17 in de DJ Mag Top 100, het Hard Bass Anthem, en natuurlijk al je andere toffe albumtracks! ;)

Nu heb ik ook wat vraagjes voor je:
1. Waar haal jij vaak je inspiratie voor nieuwe tracks vandaan? Uit hoe je je voelt? Wat je meemaakt?
2. Hoe oud was je toen je begon met hardstyle produceren? En welke weg heb je gemaakt tot je bij Scantraxx kwam?
3. Wat vind jij het hoogtepunt uit je carriere?
4. Ten slotte, ik produceer zelf ook en heb eigenlijk altijd al wat tips van jou willen hebben! Zou ik je eens een keer wat kunnen sturen? :)

Veel succes met je komende tracks, optredens, mixes etc. etc. ! :thumbsup:

1. Dat verschilt heel erg. 1 ding weet ik wel, ik kan het niet forceren. Juist als ik het vaak even loslaat komen de ideeën.
Films kijken kan heel inspirerend voor me zijn, reizen, maar ook met jullie in gesprek zijn inspireert me.

2. Dat was in 2004. Toen was ik 19. Ik zat op het Clubcharts forum toendertijd en daar heb ik mijn eerste tracks gepost voor feedback. Via dat forum heb ik ook Bobby leren kennen waar ik later samen muziek mee ben gaan maken.
Ik heb het op school altijd een beetje moeilijk gehad. Ik werd vroeger gepest (jawel) en ik zocht een uitlaatklep. Iets voor mezelf waar ik me goed bij voelde. Zodoende ben ik van de een op de andere dag muziek gaan maken.
In 2004, met 3 middelbare scholen achter de rug, was ik bezig aan een opleiding electro techniek. Niet omdat ik dat leuk vond maar omdat ik te laat was met aanmelden voor wat ik toen eigenlijk wilde doen (multimedia) en mijn ouders wilde niet dat ik een jaar ging werken.
Tijdens dat jaar hoorde ik terwijl ik in de les zat op mijn telefoon radiootje iets over de rock academie die een dj producer opleiding ging starten. Ik ben de les uit gelopen en heb mijn moeder gebeld. Ze heeft me geholpen om een leuk pakketje samen te stellen en heb de aanmelding gedaan.
Later dat schooljaar, in de allerlaatste week, zat ik mijn herkansingen te maken om het diploma nog te kunnen halen (was een 1 jarige opleiding) toen mijn moeder belde dat ik een brief had gekregen dat ik was aangenomen. Ik heb toen mijn half ingevulde tentamen ingeleverd en ben de klas uitgelopen.
Rock Academie toen anderhalf jaar gedaan voordat ik uiteindelijk een contract kreeg bij scantraxx en toen heb ik hetzelfde gedaan, ik kon mijn propedeuse nog halen maar ik heb mijn kamerhuur opgezegd en ben terug naar huis naar mijn moeder gegaan en ben muziek gaan maken. Mijn moeder heeft een half jaartje financieel voor me gezorgd en toen was ik klaar om de wijde wereld in te gaan.
En toen stond ik daar in de DefQon blue stage in 2006 live op te treden.

3. Ik heb meerdere hoogtepunten gehad. DefQon 2006, alle Qlimaxen, XQ, Thrillogy, Project One dat zijn de eerste die in me opkomen.

4. Ik zat net te kijken en zag dat er ook een producers sectie is. Misschien moet ik daar een keer een paar tips geven als mensen dat leuk vinden?

Bedankt voor je antwoorden! :)
Over puntje 4, is inderdaad een goed idee! Er is alleen 1 projectje waar ik recentelijk aan ben begonnen die ik nog niet openbaar wil maken... Heb je al een PM gestuurd maar die blijft steken in Postvak UIT :/
Zou je mij een berichtje met een email adres of msn willen sturen waar ik een demootje naar kan sturen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 16:30 

Hardtraxx Beheerder

De Q&A met Headhunterz zit er op! Willem gaat de komende tijd de openstaande vragen nog even langs :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 00:40 

Artiest

Zo, kom net terug uit de studio en ga onder het genot van een glas wijn weer een rondje vragen beantwoorden.

robkuh1990 schreef:
Q: Met wie zou je eigenlijk nog willen samenwerken.. maakt niet uit welke stijl muziek

Q: Hoe sta je tegenover je fans. Sommige dj's hebben na hun optreden of afsluiting van festival geen enkele tijd meer voor hun fans en gaan dan zo snel mogelijk weg.
plan jij nog tijd in voor je fans of heb je zoiets van het hoort erbij en ik doe het maar..

(ik heb trouwens nog een foto met je.. toen je in de Bora Bora valkenswaard draaide)

Q: Hoe voelt artiest zijn nu eigenlijk. Bedoel je hebt toch een bepaalde Fame, je staat in de DJMag en je hebt fans bijna overal waar je komt. Maar geniet je er nu ook echt zo van zoals het hoort of is het nu heel gewoontjes geworden

Q: Wat is je ergeste blunder uit je carriëre dusver?

A: Ik vind mijn fans natuurlijk super belangrijk. Maar wat een artiest van zijn fans vindt en hoe die er vervolgens mee omgaat zijn 2 verschillende dingen. Iedereen heeft mensen om zich heen waar die van houdt, maar niet iedereen spreekt dat even vaak of makkelijk uit.

Ik heb in het verleden weleens toegegeven aan moeheid of behoefte aan alleen zijn en heb niet iedereen de kans gegeven om op de foto te gaan. Als ik daar nu aan terugdenk dan heb ik daar spijt van. Zoals ik in een eerder antwoord zei, het ontroert me als ik iedereen doe en 1 van de laatste mensen is een van je grootste fans en komt met een zelfgemaakt kunstwerk aanzetten. Dan besef ik me hoe belangrijk het is en sla ik mezelf voor mn kop dat ik ooit niet iedereen de kans heb gegeven.
Dat soort dingen leer je van en ja, tegenwoordig neem ik de tijd voor iedereen, tenzij ik natuurlijk echt haast heb omdat ik bijvoorbeeld naar een andere boeking moet.
Het klinkt stom maar omgaan met aandacht is ook iets wat je moet leren. De 1 heeft dat misschien sneller onder de knie dan de andere. Ik heb er nooit veel moeite mee gehad maar ook ik heb wel dingen moeten leren door ervaring.

Ik doe het absoluut niet omdat het erbij hoort. Ik probeer me op zo'n moment constant ervan bewust te zijn hoe speciaal het is om die erkenning te krijgen. De ene keer geniet ik er wel meer van dan de andere, maar dat is menselijk denk ik. Je weet vast wel wat vermoeidheid met je kan doen.

(pic or didn't happen)

A: Ik geniet ervan, absoluut. Het klinkt stom maar het wordt toch een stukje van je identiteit. Ik denk ook dat het bijna onmogelijk is om echt iets te bereiken als je er niet helemaal in opgaat. Ik probeer wel zo dicht mogelijk bij mezelf te blijven staan en ik mediteer en lees veel boeken over zelfontplooiing.
Maar om je vraag te beantwoorden, ik leef mijn droom en dat besef ik me nog steeds.

A: Dat ik afgelopen zomer prive berichten die ik op twitter naar een meisje wilde sturen per ongeluk op m'n timeline had gezet. Ik was op Ibiza met Chuckie en ik stond onder de douche en hij riep vanaf zijn balkon:"JOW Willem je moet je prive berichten niet op je timeline zetten gek!".
Serieus, ik zakte door de grond, m'n hart sloeg echt 10 keer over haha.
Toch meer dan 20.000 mensen die dat even te zien krijgen.
Maargoed, tegelijkertijd hebben we ook heel hard gelachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 00:52 

Artiest

Pommer schreef:
Wat vind je ervan dat (met alle respect) bijvoorbeeld de Wasted Penguinz in de DJ Mag lijst ver boven een hardstyle legende als Zany staan? Terwijl ze bij wijze van spreke nog niet eens in zijn schaduw mogen staan. Met andere woorden, vind je dat het hardstyle publiek zich te veel richt op één bepaalde stroming binnen de hardere stijlen? Zo ja, zou je daar dan verandering in willen zien?

De dj mag is een populariteitspoll. Het is geen lijst met eeuwige helden. Wat vind jij ervan dat ik boven bijvoorbeeld Daft Punk sta?
Je moet het denk ik in zijn context zien.
Het is denk ik ook verklaren waarom wie op welke plek staat. De wasted penguinz hebben een trouwe fanbase in Zweden die trots op ze is. Daar bedoel ik trouwens niets negatiefs mee. Ik vind Melancholia een superdikke plaat.

Ik denk dat het geen zin heeft om te vragen om 'gerechtigheid' in de dj mag, dat geeft alleen maar frustraties.

Ook vind ik niet dat het publiek zich teveel richt op 1 bepaalde stroming. Ik vind juist dat er de laatste tijd meer openheid en variatie in zit. Maar dat is hoe ik het persoonlijk ervaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 01:01 

Artiest

Parvuz schreef:
Wat gebeurde er in het eindshot van de Thrillogy-aftermovie? :P
Die kop trek je niet zomaar. :P

Hm heb je even? haha.

Voordat ik naar Amerika ging was ik superdruk, ik zat eigenlijk een beetje op het randje van overwerkt. Ik heb ook geen tijd gehad om voordat ik een maand weg was even een avondje rustig op de bank te zitten of om even doei te zeggen tegen iedereen. Anyway, in Amerika ging het wel weer. Ik had 18 optredens, moest bijna elke dag vliegen maar ik kon wel relaxen in het vliegtuig en hoefde niet echt na te denken omdat ik een tour manager had.
Toen ik na die maand terugkwam moest ik meteen weer keihard aan de bak met het Hardbass anthem en Thrillogy voorbereiden en Hard With Style. Alles bij elkaar + jetlag was dat best veel en dat zorgde voor een hoop, ook wel negatieve stress.
Ik wist dat ik na Thrillogy wat meer rust zou krijgen dus Thrillogy was een enorme ontlading, helemaal daar naartoe geleefd.
Ik had wel een paar drankjes op op de avond zelf maar was nog vrij nuchter en toen ik met Dov stond te draaien zei die op een gegeven moment dat ik er nog nuchter uitzag. Toen heb ik een paar whiskey colas gedronken maar niet echt veel ofzo.
Anyway, precies vanaf het moment dat ik het podium afkwam om 8u 's ochtends weet ik helemaal niets meer. Echt ik heb nog nooit zo'n black out gehad. Alles van de afgelopen tijd kwam gewoon in 1 keer eruit. Stress, spanning, weinig eten.. Volgende dag was ik doodziek maar ik voelde me heel erg opgelucht en rustig. Alles was weer goedgekomen, de avond was super verlopen, ik had de deadline voor het anthem gehaald. pfiew :)
Heb trouwens niets stoms gedaan heb ik me laten vertellen, ben alleen maar in elkaar gezakt en naar de auto gedragen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 01:07 

Artiest

Wildstylerz schreef:
Geachte Heer W.Rebergen,
Elke keer als ik nu nog steeds from within luister krijg ik dr nog steeds kippevel van bij die melo, zelfde geld voor doomed en the perfect weapon, hard with style begin ik ookal te waarderen!!! ik kijk heel erg uit naar je album en ga hem meteen aangeschaffen(A) en wat kunne we rond kerst/Qlimax verwachte, nog een free release want back in town en woznotwoz en blame it on the editz zijn nog steeds super :yay: hoop op winne edit/geef8 :whistle: ?

Ik wil die geef 8 wel weggeven voor degene die het leuk vind maar dan moeten jullie vervolgens niet huilie gaan doen in het free releases topic, ik breng het niet voor niets niet uit het is een live tool die ik in een paar uur heb gemaakt. :P

Die make it loca heb ik trouwens op de dag voor defqon (dag van de preparty) heel snel op mijn laptop in elkaar geknutseld, had dus ook het project van make it loud niet bij de hand maar iemand op twitter zei iets over loca people en ineens kreeg ik t idee om die met make it loud te mashuppen. niets serieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 01:08 

Artiest

stefaneke schreef:
@ Willem

Naar aanleiding van dit topic -> algemeen/origineel-of-remix-builder-her-voice-t19608.html

Project 1 - Rate Reducer 37% 37% [ 26 stemmen ]
Project 1 - Rate Reducer (Headhunterz Remix) 63% 63% [ 45 stemmen ]

Welke vind jij uiteindelijk beter? ;)

Ik vind zelf ook mijn remix beter. Het zijn wel 2 hele verschillende platen. Maar de remix viel als een puzzel in elkaar toen ik m maakte. Heerlijk gevoel is dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 01:12 

Artiest

patrickjeb schreef:
Headhunterz schreef:
Hardstyle is een prachtige naam maar ik denk dat veel mensen door hun vooroordeel niet weten wat ze missen!

Heb je ook niet meer dan gelijk in. Als je zegt van 'Ik luister Hardstyle', hebben sommige mensen gelijk al hun mening klaarliggen. Maar als je dan een wat meer euphorisch nummer laat horen, denken ze er gelijk al iets anders over.

Op Thrillogy heb je weer eens een live act gedaan, sinds een best lange tijd. Hoe was die ervaring om naar zo'n lange tijd weer een Live act te doen? Ben je ook van plan om het nog een aantal keer te doen?

En ook zou ik nog willen vragen of er ooit nog iets met de edit van 'Antifact - Path of Righteousness' gaat gebeuren of ander Unreleased materiaal (Zowel ouder als recent werk). Die edit is gedraaid door jou en Joram op je XQ en nog een keer door Wildstylez (Als ik het goed heb).

De liveact op thrillogy heeft me doen besluiten om m'n liveact weer op te pakken. Wel hooguit een paar keer per jaar om het speciaal te houden. Ik weet nog niet wanneer de volgende keer is.
T voelde vertrouwd, het is tenslotte ook waar ik mee ben begonnen in 2006.

Misschien maak ik nog wel een keer een nieuwe edit.. Ik zal eens kijken of ik er iets mee kan.
http://www.youtube.com/watch?v=k0oEofpyoWs :yay:
een van mijn lievelingsgames van toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 01:19 

Artiest

robkuh1990 schreef:
Citaat:
5. Ik ga wel even spitten in de oudere platen voor qlimax, heb je nog suggesties?

Rock civalization, scantraxx rootz, forever as one, power of the mind, high rollerz (opener), last of the Mohicanz

Q: Lees net dat Bobby een member was van het 'headhunterz team'.. Hij heeft studie afgemaakt en is op eigen houtje daarna verder gegaan.
Kijk je nog wel is terug naar die tijd met hem. En hoe kijk je tegen duo's aan (Showtek, dbstf, toneshifterz, A2).. vind je een duo beperkend mbt. produceren (2 mensen 2 smaken)

Klopt, hij is toen zijn eigen weg gegaan. Ik ben nog wel een tijdje met hem omgegaan toen maar onze wegen scheidden zich en dan is het moeilijk om dat contact warm te houden.
Afgelopen jaar is hij 1 keer langs geweest in de studio en hebben we wat herinneringen opgehaald, was gezellig!

Duo heeft voordelen maar ook nadelen. Ik ben uiteindelijk blij dat ik alleen ben. Wat je zegt, smaken bijvoorbeeld, maar ook als een organisatie je wil boeken moeten ze altijd 2 tickets, 2 hotelkamers etc.
En als je het drukt krijgt als duo ga je behoorlijk wat tijd samen doorbrengen dus je moet samen sterk in je schoenen staan zodat er geen wrijving ontstaat.
Het verleden heeft dat natuurlijk al uitgewezen, veel duo's/groepen gaan uiteindelijk uit elkaar.
Ook loopt het er vaak op uit dan de 1 meer doet dan de ander.

Anyway, respect voor alle duo's die een goeie aanvulling zijn op elkaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 01:21 

Artiest

Frankiee88 schreef:
Toffe actie Mr. Headhunterz! Zeer interessant om te lezen allemaal. Je blijft een van de betere artiesten van het moment, al is het al om de kwaliteit van je tracks :thumbup: Mijn all-time favorite is overigens nog altijd je collab met Wildstylez & NC: Tonight :bomb:

Toch nog maar even de vraag der vragen stellen dan:
- Fifa of PES?

:corn:

Ik ben niet zo'n fanatieke voetballer maar ik heb wel een tijdje heel veel PES gespeeld met joram. In de project one tijd was dat alles wat we deden. Muziek maken, vissen en PES spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 01:25 

Artiest

hidde schreef:
Zou het trouwens niet ontzettend tof zijn als je in HWS iets verder gaat dan hardstyle? Af en toe een hardtrance of hardcore bijv. guestmix zou het voor mij echt een stuk interessanter maken. Variation is the spice of life!

Daarnaast; kunnen we ooit nog een track als The Sacrifice verwachten? En dan bedoel ik met dat soort kicks, die plaat is echt koning. :worship:

Ik zou met HWS best de breedte in willen maar ik wil ook niets forceren. Suggesties zijn welkom.

Het soort kicks haha.. Ik wist toen echt nog niet hoe je kicks moest maken en juist die kick vind je mooi.. Zal ik eens proberen een sacrifice 2.0 kick te maken dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 01:26 

Artiest

Brainweavers schreef:
Ik snap dat dit topic een eenmalig iets is, want je kan niet altijd vragen blijven beantwoorden, er moet natuurlijk ook geproduceerd en opgetreden worden. Maar blijf je in de toekomst wel actief op het forum?

Jorann schreef:
Succes met draaien, have fun :)

Hier kom ik later op terug :)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen