Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:56 

Artiest

Zo dat was m weer even voor nu, ik doe morgen weer een rondje. Slaap lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:57 

Hardtraxx Addict

Trusten Willem, top dat je dit allemaal doet en dat je het nog leuk vindt ook :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 02:27 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Het valt me op dat er veel wordt gesproken en gevraagd over oudere tracks. Waarom er niet terug gegaan kan worden naar dat ene stijltje. Dit zie je ook heel veel bij andere artiesten. Men wil weer tracks van Noisecontrollers zoals Aliens en Creatures, van Brennan Heart platen als One Blade en Payback, en Rage van TBY.

Ik denk persoonlijk dat deze platen echt niet verschillen met platen die momenteel door artiesten wordt uitgebracht. Het verschil zit 'em in een bepaalde vorm van nostalgie dat verbonden zit aan die oudere tracks. De meesten hier begonnen in die tijd naar hardstyle te luisteren en hebben bij deze platen een "speciaal" gevoel. Ik denk zelfs, en weet het eigenlijk wel zeker, dat hedendaagse tracks technisch gezien hoogstaander zijn als bijvoorbeeld een Rock Civilization van een paar jaar geleden.

Maar als mensen dit totaal niet herkennen, correct me if I'm wrong :) !

Ik herken mezelf dus totaal niet hierin. Ik ben weliswaar begonnen met het luisteren van hardstyle in 2006/2007, maar ik ben me pas sinds vorig jaar echt gaan verdiepen in early hardstyle en hardstyle uit de periode 2005/6-2008, dit kwam doordat de mainstream me steeds minder kon boeien. Platen zoals The Raiders - Disk Warrior (alle 3 de mixes) heb ik niet zo lang geleden ontdekt +/- 1 jaar geleden. Toch behoren ze alle 3 tot m'n favoriete platen. Dit is maar een klein voorbeeld, maar het gevoel dat ik kreeg/krijg bij mainstream tracks uit vooral 2005-2008 krijg ik bij bijna geen enkele nieuwere mainstream track.

EDIT: Omdat dit een Q&A Topic is met Headhunterz zal ik ook maar een voorbeeld van één van zijn tracks geven: D-Tuned ken ik ook maar 1 jaar ofzo, maar het brengt wel een gevoel in me los wat ik bij zijn werk sinds Studio Sessions eigenlijk niet meer heb gehad, al begint het bij Doomed en Hard With Style wel weer een beetje te kriebelen ^^
Voor mij heeft het dus in ieder geval weinig met nostalgie te maken, maar vooral met smaak ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 02:30 

Artiest

Trusten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 02:46 

Hardtraxx Newbie

geef my maar een promo ik luister hem en geef een oordeel.
lijkt me eigelijk wel super leuk om te doen :D

trouwens
met thrillogy moest ik opbouwen en afbreken (school opdracht (evenementen techniek))
ik heb nog ff laatste 2½ uur gekeken op het vip deck en
na het feest gingen ik en me klasgenoot meteen beginnen backstage (waar jullie allemaal zaten) met de doeken weghalen. ik heb nog een tijdje met Michael gepraat en ik zag je met je vriendin (gostosa) weg lopen en wat zag jij eruit het leek wel of je helemaal bezopen was xD je hing helemaal om der heen zo van ik kan geen stap meer zetten (heel begrijpelijk na zo'n lange avond)
maar volgens my had je ook zwaar last van je enkel. want ik zag je van de booth naar het voorstuk van de podium springen en toen viel je en hielt je Michael zwaar hard vast xD

ik had ook nog een papiertje neergelegd Succes Willem it's your night.

Ik wens je nog veel plezier in je carrière :D
ps. zou je tegen bas kunnen zegge wanneer die weer een keer met michel garnalen komt eten by de mc in amerfsoort-noord
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 02:56 

Donateur

Headhunterz schreef:
playerboy7 schreef:
Is Headshot gebasseerd op BF3? xd

Nee, op Unreal Tournament

Haha kijk!
Das een echte!!! :worship:
Godlike! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 03:17 

dan heb ik ook een vraag:
heb je tijd om morgen na je optreden naar Rookies te komen. venray ligt toch om de hoek bij nijmegen. en met veel geluk kun je nog je nieuwe collega Code Black meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 08:21 

Hardtraxxer

haha je kan niets zeggen of er word alweer gehaat hier?! Dan deze vraag: Kun je misschien het liedje uitbrengen dat je een tijd terug met villian hebt gemaakt? boeven van de straat ofso? klonk zeker leuk!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 08:52 

Donateur

Headhunterz schreef:
hoebedoelje schreef:
JEFSKIII schreef:
Enig idee wanneer je die Loca People en Geef 8 Free-Released? ^^

Goede vraag, en "Antifact - Astaloca" niet te vergeten!

Plus: waar blijft dat hiphop album? -.-

Ik weet niet waar dat vandaan komt, maar ik ben nog nooit aan een hiphop album begonnen haha.
Hiphop vind ik tof en misschien maak ik wel een keer een plaat maar op dit moment is het puur luisteren.

Volgens mij stond dat in een interview voor Defqon.1. (dacht zelfs in het krantje van vorig jaar of het jaar ervoor) Dat dat het volgende zou zijn waar je mee zou komen, of al mee bezig zou zijn. (kan het krantje zo 1 2 3 niet terugvinden helaas) Omdat je daar inderdaad ook geinteresseerd bent, net zoals ik overigens, vandaar ook mijn interesse in dat (eventuele) project. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 11:50 

Aan het typen...

Headhunterz schreef:
Ik expirimenteer er af en toe wel mee, maar de 'pitch kick' ligt aan de grondslag van mijn muziek.
De kick in mijn tracks zijn eigenlijk 2 in 1, kick + bassline.
Als je een akkoordenprogressie maakt dan zul je, tenzij je van dissonantie houdt, met de bass de grondtoon moeten spelen.

Ik vraag me dat af, dat zou inhouden dat vrijwel alle early tracks dissonant zijn, omdat een reverse bassline vaak niet meegaat in de melodie. En hoe zit het bij bands, heeft de drummer daar ook tig verschillende bassdrums om de rest te kunnen volgen? Ik denk dat het eerder ligt aan dat jullie de tail van de kick zo lang hebben gemaakt.

Om dan ook maar direct even een echte vraag toe te voegen. Wat heb je liever, dat mensen op een gelijk niveau met je praten of dat ze eerst je aanbidden voordat ze een vraag stellen. :P

En heb je er ooit aan gedacht om hardstyle niet mee te trekken in de kant die jij op wil? Dus eigenlijk zoals showtek dat gedaan heeft onlangs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 12:11 

Hardtraxx Addict

Mooi topic dit, heb me al 16 pagina's niet verveeld!

Heb toch wel een paar vragen aan Heady, die eigenlijk niet zozeer over de muziek die hij maakt gaan maar meer over 't leven als DJ en alles daaromheen.

1. Heb je zelf een voorkeur voor de tijd waarop je moet draaien? Het lijkt me namelijk dat je ook wel is denkt, goh ik zou wel is om 23:00 willen draaien, ben ik om 00:00 klaar met draaien en dan lig je om 01:00 o.i.d in bed. Lekker nachtje slapen! Als ik kijk naar de boekingen van een Zatox die staat (bijna) altijd pas vanaf 04:00 en die is dus pas thuis of in 't hotel als de vogeltjes weer fluiten.

2. Hoe onderhoud je je sociale leven buiten het draaien en producen om? Ik neem aan dat je ongetwijfeld vrienden hebt die geen DJ/Producer zijn en het lijkt me dat dit nachtelijke, internationale en turbulente leven moeilijk te combineren is met vrienden en familie.

3. Wat vind je er van om op feestdagen te moeten draaien? (neem: O&N, Kerst, Sinterklaas, Pasen etc.) Dan wil je toch ook wel is met je familie zijn neem ik aan?

4. Heb je ook wel is géén zin om te gaan draaien? Dat je naar een feest/club toerijdt en dat je denkt: Fock ik wil eigenlijk lekker op de bank hangen en een filmpje kijken!

5. Wordt 't je allemaal wel is teveel? En vraag je je wel eens af: Wat nou als 't opeens over is? Wat dan?

EDIT:
Je zegt dat organisaties nooit beïnvloeden wat je draait. Maar bij een Eindshow als Defqon, hoef je dan ook helemaal niet door te geven wat je gaat draaien? I.v.m vuurwerkshows, lasershows etc? De shows van tegenwoordig lijken namelijk zó aangepast op de muziek die gedraaid wordt dat het bij mij de impressie wekt dat DJ's op bepaalde momenten wel een tracklist doorgegeven móeten hebben zo goed loopt de show gelijk op de platen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 14:09 

Hardtraxxer

Ik vraag me af of je nog wat met de tool; geef acht gaat doen met Winne? Want die is zoo vet, en zo te lezen zitten er wel meer mensen op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 14:37 

Hardtraxx Addict

Headhunterz schreef:
CosmicDestination schreef:
Allereerst, kei gaaf dat je dit doet! :thumbup:
Ten tweede, mijn complimenten!
Voor 6 geslaagde episodes van Hard With Style, plaats #17 in de DJ Mag Top 100, het Hard Bass Anthem, en natuurlijk al je andere toffe albumtracks! :D

Nu heb ik ook wat vraagjes voor je:
1. Waar haal jij vaak je inspiratie voor nieuwe tracks vandaan? Uit hoe je je voelt? Wat je meemaakt?
2. Hoe oud was je toen je begon met hardstyle produceren? En welke weg heb je gemaakt tot je bij Scantraxx kwam?
3. Wat vind jij het hoogtepunt uit je carriere?
4. Ten slotte, ik produceer zelf ook en heb eigenlijk altijd al wat tips van jou willen hebben! Zou ik je eens een keer wat kunnen sturen? :)

Veel succes en plezier met je komende tracks, optredens, mixes etc. etc. ! :thumbsup:

Hey! Bedankt voor je vragen maar voor zover ik me kan herinneren heb ik al deze vragen al ongeveer beantwoord, even bladeren dus. ^^

Heb je inderdaad al beantwoord, maar die kwamen ook van mij :P
Dubbelpost :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 14:46 

Hardtraxxer

Headhunterz schreef:
kruiwagentje schreef:
Volgens mij is die vraag al eerder geopperd.
Je geeft aan dat je kritiek krijgt van buitenstaanders. Veel mensen die geen hardstyle luisteren kennen jou toch, over het algemeen vinden deze mensen jou muziek tof. Dat kan meerdere redenen hebben, 1 daarvan is ongetwijfeld de toegankelijkheid. Deze mensen leveren naar mijn mening weinig kritiek. De vaste bezoekers van hardtraxx beschouw ik even als liefhebbers die veel feesten afgaan.
Van welke groep zie je liever kritiek, of welke kritiek gebruik je meer in je muziek?

Zoals je al zegt, van de mensen die zich er niet zo in verdiepen krijg ik over het algemeen geen kritiek. Kritiek krijg ik vooral van liefhebbers, of critici, hoe je het wilt noemen en af en toe van collega's. En kritiek probeer ik altijd zo goed mogelijk mee om te gaan. Ligt er natuurlijk wel aan waar het over gaat. Als ik een nummer maak waar ik helemaal achter staat en mensen vinden de melodie niet goed dan accepteer ik dat maar dat is smaak.

Wat zie jij liever van een producer? dat ie zijn stijl vormt naar wat mensen van hem verwachten of dat ie van binnenuit te werk gaat?
Ik probeer het 2e te blijven doen, al blijft dat altijd een uitdaging.

Ik denk dat het wel belangrijk is dat je kritiek wel mee neemt in het volgende nummer. Een voorwaarde is dan wel dat je zelf achter die kritiek staat. Dat je bijvoorbeeld zelf al had gemerkt dat die kick iets anders moest, of dat door de kritiek je andere dingen gaat zien in je eigen nummer.
Het belangrijkste blijft natuurlijk wel dat je blijft maken wat je zelf wil, en dat hij dus zijn eigen style vasthoud.
Binnen scantraxx zul je ook wel het een en ander te horen krijgen over nummers die nog niet uitgebracht zijn, veranderen nummers nog sterk nadat je feedback hebt gekregen van je collega´s of word je hierin heel erg vrij gelaten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 14:49 

Hardtraxxer

Headhunterz schreef:
San Marco schreef:
Heel tof initiatief dit!!! :thumbup:

Vraagjes:
1. Merk je wel eens locals op uit Veenendaal? Noem er eens een paar? :P Gewoon benieuwd naar haha!
2. Hoe groot is dat verschil tussen je vorige Beats en je nieuwe Beats headphone? (Detox toch?)
3. Voel je er wat voor om weer eens in Veenendaal op te treden, bij je eigen roots? Heel Veenendaal kent je in ieder geval! :P

Greets en succes verder! ;)

1. Locals? Ja wildstylez en noisecontrollers heten ze geloof ik, ken je die? En eentje die heeft geloof ik Ruffbin? Die stuur mij wel eens wat en kom ik wel eens tegen.
2. De detox schijnt meer swag te hebben maar beter klinken, geloof t niet.
3. Tuurlijk! Nooit vergeten waar je vandaan komt :)

WAUW! gaaf dat je me kent. (ik ben RuffBinn) :oh: :oh:
en inderdaad zie ik je wel eens hier, en mijn vader vind dat natuurlijk helemaal prachtig en gaat je dan doodspammen met tweets! hahaha.

en super gaaf dat je dit doet!

ik had nog een vraagje:
Hoe open sta jij naar demo's van beginnende/onbekende producers?
als jij bijvoorbeeld een mail krijgt met daar in een demo, ga je die dan ook luisteren of gooi je die meteen in de prullenbak?

en ken jij een aantal jonge producers waarvan jij denkt die het echt gaan maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 15:12 

Artiest

Ox_Ite schreef:
Welkom Willem ;)

Ik heb maar 1 simpele vraag voor je, aangezien de rest voor het grootste deel al gevraagd is door medeleden :D

Vind je het leuker om in Nederland of België op een festival, indoor evenement of discotheek te draaien, of liever in een ander land ??

Ze zeggen dat ze in bepaalde landen meer uit hun dak gaan, maar dat vind ik pure onzin, er zijn er genoeg hier, en zo zie je er niet veel ergens anders dan in Nederland heb ik al ondervonden.
Ik hou er niet zo van om tussen een menigte te staan, ik sta liever wat meer opzij of achteraan, dan heb ik tenminste ruimte op fatsoenlijk te kunnen stampen of wat dan ook...

Voor de rest wens ik je nog veel succes met HWS en nieuwe producties, Headshot en Doomed zijn vet, maar helaas vind ik Etarnalize niet echt de sfeer brengen die vorige Anthems van Hard Bass deden (ook vorig jaar vond ik het al minder de juiste sfeer geven).
En in tegenstelling tot vele anderen vond ik Hard Is The Message wel een vrij goed nummer, alleen de kicks was het enige wat erin minder was, dus qua beoordelingen weet je niet altijd wat je van mij zult horen :P

Ik vind het heerlijk om in het buitenland te draaien, maar als ik in Nederland sta geniet ik vaak ook heel erg. Dit omdat de nederlandse feesten over het algemeen gewoon een goeie productie hebben en omdat ik het een uitdaging vind om het Nederlandse publiek te prikkelen.

Jij vindt het het onzin dat bepaalde landen meer uit hun dak gaan? Ik denk niet echt dat daar over te discussieren valt, dat is gewoon zo. In het ene land zijn ze nou eenmaal wat uitbundiger dan in het andere. Dat kan bijvoorbeeld met cultuur te maken hebben, of met het type mensen wat daar op hardstyle afkomt. Ik weet t niet precies.

Leuk dat je Doomed en Headshot vet vindt!
Wbt hardbass verschillen wij gewoon van smaak. Ik vond het anthem van vorig jaar echt ontzettend goed. Bizar goeie plaat. En ik heb ook expres het niet in die hoek gezocht. Ik ga niet proberen dat anthem te overtreffen, ik heb het op mijn eigen manier gedaan.

Ik heb een heel apart gevoel bij the message is hardstyle. Aan de ene kant vind ik het zelf nog steeds leuk om hem af en toe terug te luisteren. Die plaat was op dat moment een lekkere uitlaatklep voor wat ik op dat moment voelde en ik heb geen spijt dat ik hem heb gemaakt. Maar bij het publiek viel die duidelijk minder in de smaak. Ik heb m ook maar een paar keer gedraaid. Ik ben best wel geschrokken van de lading stront die ik over me heen kreeg en daardoor kreeg die track een negatieve lading voor mij.
Ik vind de kick in de intro trouwens zelf erg lekker. Die in de climax vind ik zelf achteraf ook minder. Zoals ik eerder zei, ik was toen ook nog niet helemaal vertrouwd met het geluid in mijn nieuwe studio. Dan maak je af en toe een uitglijder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 15:21 

Artiest

PierrePruuk schreef:
Leuk dat je dit doet Headhunterz, zouden meer artiesten een voorbeeld aan moeten nemen in plaats van een beetje op Twitter liggen ze zeiken over 'haters', een beetje makkelijke manier om kritiek af te wimpelen. Verder vind ik niet dat je je veel moet aantrekken van comments als 'kutplaat enter'. Ik bedoel daar sta je toch boven?

Maar goed paar vragen:
- Wat is de vetste gig/set die je ooit gedraaid hebt?
- Vind je het eigenlijk nog wel leuk om in kleine discotheken/ op kleine feesten te draaien? Ik kan me namelijk best voorstellen dat het niet heel leuk is om 3 uur in de auto naar Friesland/Groningen/ waar dan ook te zitten en dan op te treden voor niet echt hardstyle publiek maar meer zuip-publiek.

Kritiek afwimpelen is een stuk makkelijker dan het tot je nemen. Artiesten laten met hun muziek een stukje van zichzelf zien en stellen zich door hun 'creatie' naar buiten te brengen kwetsbaar op. Als dat afgekraakt wordt dan kan dat voor een artiest heel persoonlijk opgevat worden. Het afwimpelen is zelfbescherming.
Dit geldt natuurlijk niet voor wat jij zegt kritiek als 'kutplaat enter'. Daar kan niemand wat mee.

- Zijn er meerderen maar als ik er een moet kiezen zeg ik DefQon blue 2006.
- Optreden in een kleine discotheek kan heel leuk en intiem zijn. Op grote feesten heb je vaak minder contact met het publiek als je staat te draaien. Dus ja, daar geniet ik nog steeds van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 15:23 

Hardtraxx Newbie

Headhunterz schreef:
Ik vind de kick in de intro trouwens zelf erg lekker. Die in de climax vind ik zelf achteraf ook minder. Zoals ik eerder zei, ik was toen ook nog niet helemaal vertrouwd met het geluid in mijn nieuwe studio. Dan maak je af en toe een uitglijder.

The Message is Hardstyle is een super plaat. Wat het voor mij minder deed was de vocal. Je kon zo duidelijk horen dat 'ie door jou was ingesproken. Nu wil ik niet zeggen dat je een kutstem hebt (:p) maar je kon zo duidelijk horen dat 't een Nederlander was en ja weet niet, klonk gewoon niet lekker.

Ik zou zeggen gebruik een variant op de Scantraxx vox (Scantraxx Reloaded, From Within), maar er een kleine edit van zoals je The Power of the Mind veranderde (erg goed gelukt trouwens) en noem het "The Message is Hardtraxx" :bomb: :bomb:

Nog een kleine tweede vraag if you don't mind: Wie heeft wat gedaan/gemaakt bij m'n all time favourite plaat "Tonight?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 15:26 

Hardtraxx Newbie

Heey willem

doe je eigelijk nog vioce overs voor tekenfilms ?
ik vind echt raar ik heb altijd naar rocket power gekeken en dan kom je er ineens achter(oud interview) dat jij gewoon de squit was :D.

jij hebt toen filmpje gemaakt dat je in de auto zit en gaat zingen maak een keer een filmpje dat je squit stemmetje doet en allemaal dingen gaat vertellen xD

Groetjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 15:30 

Hardtraxx Veteran

Dj Yendor schreef:
Heey willem

doe je eigelijk nog vioce overs voor tekenfilms ?
ik vind echt raar ik heb altijd naar rocket power gekeken en dan kom je er ineens achter(oud interview) dat jij gewoon de squit was :D.

had je me vorige bericht nog gezien

Groetjes :D

Is al door iemand anders gevraagd dacht ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 15:30 

Hardtraxx Elite

Dj Yendor schreef:
had je me vorige bericht nog gezien

Als je het topic nou eens zou doorlezen, dan zou je tot dat conclusie kunnen komen dat Willem van voren begint met antwoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 15:31 

Artiest

Martijn schreef:
Heeeel tof dat je dit doet! Je bent idd 1 van de eerste die het lef heeft om überhaupt het een keer te proberen om de discussie aan te gaan. Zou juist het af en toe meediscussiëren op een forum niet voor heel veel extra respect kunnen zorgen? Nu kan je juist jou kant van het verhaal laten zien. Ik denk dat het alleen maar zorgt dat mensen veel genuanceerder reageren, als ze weten dat degene om wie het gaat ze er ook weer mee kan confronteren wat ze gezegd hebben.

Maar goed, ik heb weleens gehoord / gelezen dat jij thuis heeel graag naar oude setjes / dvd's luistert en dan met name de periode 2005 - 2007. Dit was immers voor jou toch ook een beetje de tijd dat het allemaal begon te komen. Is dit een tijd waar je graag naar terug kijkt? En zou je dan misschien niet weer eens wat met die sound van toen willen doen? (Dat laatste is eigenlijk vooral een wens van mij :$)

En stel, je zou 10 jaar terug in de tijd gaan. Je kent Hardstyle nog niet, maar bent wel al veel met muziek bezig. Zou je met de kennis van nu weer dezelfde weg willen volgen of zou je kiezen voor een andere carrière? Wie weet zat je dan niet 2x in de week in het vliegtuig, maar trad je op 's avonds in het Ahoy en was je om 00:00 weer thuis.

Ik vind het helemaal niet erg om te vliegen. Het heeft mijn wereld letterlijk en figuurlijk groter gemaakt en ik leer veel als ik onderweg ben. Tegenwoordig gaat er altijd iemand met me mee als ik naar het buitenland ga maar ik ben ook een tijd steeds alleen op pad geweest en dan ben je soms best wel lang alleen. Van alleen zijn leer je jezelf best wel kennen en word je geconfronteerd met jezelf.
Moet zeggen dat ik het wel fijn vind dat er nu steeds iemand mee is. Ik vind alleen zijn af en toe wel lekker maar als ik teveel alleen ben ga ik me een beetje eenzaam voelen.

Ik ben echt ontzetten dankbaar en blij dat ik zo mijn droom mag leven dus ik zou het niet anders hebben gedaan als ik het opnieuw mocht doen. Sowieso wil ik graag vooruit blijven gaan en niet in het verleden blijven hangen.

Ik vind herinneringen ophalen af en toe heerlijk. En ook oude tracks luisteren geven me een goed gevoel. Maar die tracks die vergaan niet, en die zijn tevens onvervangbaar. Dus waarom proberen die tracks opnieuw te maken?
Het gevoel wat jij bij die tracks krijgt is tevens een stukje nostalgie, een herinnering. En ookal zou ik weer zo'n track maken, die kan nooit tippen aan die vette herinnering die jij hebt bij die ene track.
Je weet het nu nog niet, over een aantal jaar kun jij pas zeggen wat jouw mooiste herinneringen zijn aan nu, het moment waarin je nu leeft. Dan weet je pas welke tracks van dit moment er echt zijn blijven hangen, als je dan ineens een bepaalde track terug hoort besef je wat een mooie tijd dit was. En dat is menselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 15:34 

Hardtraxx Newbie

Echt een goed idee om je zo tussen je fans te mengen, en nog als een van de eerste ook!

Heb zoiezo heel erg veel bewondering voor je en luister nog steeds graag naar je klassiekers als A New Day, Blame It On The Music, End of My Existence, Hate It Or Love It, The Fear Of Darkness enz..
En natuurlijk ook naar de wat nieuwere nummers zoals Doomed!
Ik had een paar vraagjes voor je:

1. Hoe ben je van plan ons te gaan verassen bij Qlimax dit jaar en er een spectaculaire act van te maken?
2. Ik had gezien dat je dubstep de laatste tijd wel interessant vind, maar wat vind je er van dat in hardstyle nummers steeds vaker dubstep vermengd zit?
3. Wat zou je er van vinden om weer een keer als Project One op te treden?
4. En als laatst, heb je misschien nog wat goede tips voor mij als beginnende producer?

Blijf zo door gaan, ik zal in iedergeval altijd naar je blijven luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 15:41 

Artiest

mrazura schreef:
Gewoon omdat het kan: Wat is de lekkerste pil die je ooit gesnoept heb?

Verder gaf je eerder aan dat deze website, en de kritische/negatieve mensen in speciaal, niet open staan voor nieuwe dingen.
Vindt je zelf ook niet dat het scantraxx label hieraan meewerkt door werkt te releasen aan de hand van een ''speciale hardstyle code''.

Ik had in het hele begin, 2006, nog wel een periode waarin ik het regelmatig deed maar toen het ineens serieus begon te worden en nadat ik mijn lesje had geleerd op defqon ben ik snel verantwoordelijker geworden.
Nu vind ik het leuk om het misschien 1 of 2 keer in een jaar te doen en dan vind ik het een inspirerende ervaring. Muziek komt zo hard binnen dan. Het heeft mij deels geholpen weer helemaal het gevoel te ervaren waardoor ik verliefd ben geworden op deze muziek en hoe het was om midden in het publiek de hele avond los te gaan. Daarna een weekje verrot en dat is ook echt een belangrijke reden waarom ik het bijna nooit meer doe. Dat vind ik het niet waard. Ik wil gewoon knallen in de studio. Ook vind ik dat het een stukje integriteit wegneemt en dat wil ik niet voor mezelf.
Maar goed. De laatste keer was een oranje Q-dance en die was zwaar de bom.

Speciale hardstyle code. Dat klinkt echt heel spannend. Heb je ook Dexter gekeken?
Scantraxx released gewoon platen die ze goed genoeg vinden. Dat betekent niet dat dat zegt dat een plaat niet goed is als ze m niet willen uitbrengen. Er zitten daar ook gewoon 'mensen' die ernaar luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 15:45 

Artiest

Ok, weer een pagina verder! Ik moet (weer) naar Frankrijk onderweg. Ik ga m'n best doen om vanavond weer een rondje te doen. Fijne dag!
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen