Martijn schreef:
Heeeel tof dat je dit doet! Je bent idd 1 van de eerste die het lef heeft om überhaupt het een keer te proberen om de discussie aan te gaan. Zou juist het af en toe meediscussiëren op een forum niet voor heel veel extra respect kunnen zorgen? Nu kan je juist jou kant van het verhaal laten zien. Ik denk dat het alleen maar zorgt dat mensen veel genuanceerder reageren, als ze weten dat degene om wie het gaat ze er ook weer mee kan confronteren wat ze gezegd hebben.
Maar goed, ik heb weleens gehoord / gelezen dat jij thuis heeel graag naar oude setjes / dvd's luistert en dan met name de periode 2005 - 2007. Dit was immers voor jou toch ook een beetje de tijd dat het allemaal begon te komen. Is dit een tijd waar je graag naar terug kijkt? En zou je dan misschien niet weer eens wat met die sound van toen willen doen? (Dat laatste is eigenlijk vooral een wens van mij

)
En stel, je zou 10 jaar terug in de tijd gaan. Je kent Hardstyle nog niet, maar bent wel al veel met muziek bezig. Zou je met de kennis van nu weer dezelfde weg willen volgen of zou je kiezen voor een andere carrière? Wie weet zat je dan niet 2x in de week in het vliegtuig, maar trad je op 's avonds in het Ahoy en was je om 00:00 weer thuis.
Ik vind het helemaal niet erg om te vliegen. Het heeft mijn wereld letterlijk en figuurlijk groter gemaakt en ik leer veel als ik onderweg ben. Tegenwoordig gaat er altijd iemand met me mee als ik naar het buitenland ga maar ik ben ook een tijd steeds alleen op pad geweest en dan ben je soms best wel lang alleen. Van alleen zijn leer je jezelf best wel kennen en word je geconfronteerd met jezelf.
Moet zeggen dat ik het wel fijn vind dat er nu steeds iemand mee is. Ik vind alleen zijn af en toe wel lekker maar als ik teveel alleen ben ga ik me een beetje eenzaam voelen.
Ik ben echt ontzetten dankbaar en blij dat ik zo mijn droom mag leven dus ik zou het niet anders hebben gedaan als ik het opnieuw mocht doen. Sowieso wil ik graag vooruit blijven gaan en niet in het verleden blijven hangen.
Ik vind herinneringen ophalen af en toe heerlijk. En ook oude tracks luisteren geven me een goed gevoel. Maar die tracks die vergaan niet, en die zijn tevens onvervangbaar. Dus waarom proberen die tracks opnieuw te maken?
Het gevoel wat jij bij die tracks krijgt is tevens een stukje nostalgie, een herinnering. En ookal zou ik weer zo'n track maken, die kan nooit tippen aan die vette herinnering die jij hebt bij die ene track.
Je weet het nu nog niet, over een aantal jaar kun jij pas zeggen wat jouw mooiste herinneringen zijn aan nu, het moment waarin je nu leeft. Dan weet je pas welke tracks van dit moment er echt zijn blijven hangen, als je dan ineens een bepaalde track terug hoort besef je wat een mooie tijd dit was. En dat is menselijk.