Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:51 

Artiest

Sound Driverz schreef:
Echt heel vet dat je dit doet!
Ik had ook een vraagje. Je bent zelf natuurlijk bij Scantraxx beland door herhaaldelijk te blijven aankloppen bij Dov,
heb je tips voor nieuwe producers/dj's die jou als hun voorbeeld zien? En hoe kan je het beste in de scene groeien?

Ik weet niet of dit wel echt een advies is, maar ik heb voor mijn gevoel onbewandelde paden bewandeld. En het lullige daarvan is dat ik dat niet bewust heb gedaan. Het is niet zo dat ik een gat in de markt zag ofzo. De muziek die ik maakte was gewoon mijn interpretatie van hardstyle.
Daarom is het enige wat ik je echt kan geven en waar ik ook mezelf aan blijf herinneren om met de stroom mee te gaan. Niet de stroom van trends maar de stroom van je leven. Dingen laten gebeuren. Ja, heel hard werken aan je skills en naar je doel toe, maar niet geforceerd. Ga voor goud. Als jij laten we zeggen heel graag een plaat bij Scantraxx wil uitbrengen, ga dan voor Scantraxx*. Ga niet voor minder als het niet goed genoeg wordt bevonden. Als je plaat echt vet is dan krijg je die release en een paar jaar later ga je snappen dat het geen zin zou hebben gehad om die allereerste track uit te brengen die toen niet goed genoeg werd bevonden. Dat heeft je gemotiveerd om er nog harder aan te werken en beter te worden.
Een release is niet belangrijk. Er zijn best wel platen die ik heb uitgebracht die als ik nu terugkijk niet bijgedragen hebben aan mijn succes en misschien beter achterwegen gelaten hadden kunnen worden. Maar dat besef je je op dat moment niet omdat je er zo hard aan hebt gewerkt, en om het dan bij wijze van spreken de prullenbak in te gooien dat doet pijn.

Hoop dat je daar wat aan hebt.

*Dit kan elk label zijn, het gaan niet om het label, het gaan om het stellen van je doel en daar voor gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:51 

Hardtraxx Elite

Is het trouwens zo als jij geen booking hebt dat je dan met Wildstylez meer rijd of andersom?
Wand ik zag je op Rebirth Festival voor Wildstylez en daarna was je weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:53 

Artiest

hoebedoelje schreef:
JEFSKIII schreef:
Enig idee wanneer je die Loca People en Geef 8 Free-Released? ^^

Goede vraag, en "Antifact - Astaloca" niet te vergeten!

Plus: waar blijft dat hiphop album? -.-

Ik weet niet waar dat vandaan komt, maar ik ben nog nooit aan een hiphop album begonnen haha.
Hiphop vind ik tof en misschien maak ik wel een keer een plaat maar op dit moment is het puur luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:55 

Artiest

Pidewi schreef:
Ten eerste wil ik even zeggen dat je al jaren onafgebroken een ongekende held bent!

Vraag: Zou jij graag zien dat hardstyle over de hele wereld net zo populair is als in Nederland? Of zie je het liever een beetje zo blijven zoals het nu is met Nederland als middelpunt?

Nederland is niet alleen een middelpunt voor hardstyle maar voor EDM in zijn algemeen en ik denk dat hoe groot het ook wordt, dat altijd zo zal blijven.
Ik heb best een droom om met hardstyle echt de wereld te veroveren ja, dat lijkt mij fantastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:59 

Artiest

WZY schreef:
Lijkt het je niet een keer leuk om de studio in te duiken met bijvoorbeeld Geck-o, (..)

Afbeelding

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:02 

Hardtraxx Addict

Geck-o schreef:
WZY schreef:
Lijkt het je niet een keer leuk om de studio in te duiken met bijvoorbeeld Geck-o, (..)

Afbeelding

:D

eensch :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:03 

Artiest

wootum schreef:
Ten eerste, erg gaaf dat je hier tijd voor maakt! Ik was vroeg echt groot groot fan van je! Helaas mag dat de laatste tijd niet meer zo zijn. Enerzijds omdat ik zelf door de jaren heen meer van de hardere nummers binnen de hardstyle ben gaan houden, anderzijds omdat ik je producties toch echt een stuk minder vind dan voorheen. Naar mijn idee zat er veel meer gevoel in je melodien, je nummers gaven mij gewoon in zijn geheel over heel m'n lichaam kippenvel, maar dat heb ik met je laatste producties gewoon niet meer. Maja, ik heb heel veel respect voor wat je allemaal hebt weten te bereiken, en mooi blijven produceren wat je zelf lekker vind klinken!!

Mijn vraag: Wat mij opvalt is dat in bijna elk setje (niet alleen van jou, maar van bijna alle professionele DJ's en zelfs amateurs) alleen maar recente nummers gestopt worden. In jouw geval: nummers van de eerste Scantraxx Reloaded releases hoor je op een feest gewoon bijna nooit voorbij komen, maar eigenlijk geldt dit voor alle producers. Ik zou dit graag anders zien. Ik snap dat mensen op een feest graag promo's en nieuwe nummers willen horen, maar er is genoeg tijd om er eens een ouder plaatje tussendoor te gooien. Draai je op deze manier met een reden?

En dat is het voordeel van de huidige scene, dat er bijna voor ieder wat wils is. Jij kunt je ei kwijt in de hardere tracks, dat is super toch :)
Ik kan niet iedereen tevreden houden. Misschien ben ik veranderd, misschien is jouw smaak veranderd. Ik denk beide.
En zoals je zegt, voor mij is het belangrijk dat ik zelf achter de muziek sta die ik maak. Aan de ene kant hoor ik van mensen dingen als:"je moet harder, je moet weer je oude sound oppakken etc" en aan de andere kant willen die mensen dat je de muziek maakt en draait vanuit je hart en vooral niet voor het publiek. Dus eigenlijk een soort paradox.

Met dat ik bijna alleen maar recente tracks draai ben ik het niet helemaal eens. Ik ben het er wel mee eens dat als je een feest pakt als qlimax dat er dan over de gehele avond ongeveer 90% recente tracks te horen zijn maar ikzelf pak best vaak wat oudere platen erbij, voornamelijk van mezelf maar ook van anderen.
Hoe je het ook wendt of keert, we gaan met de tijd mee, we kunnen en voor mij althans geldt willen niet stil blijven staan. Maar dat betekent niet dat we vergeten zijn waar we vandaan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:04 

Hardtraxx Veteran

Welkom, u kijkt naar Kwestie van Kiezen, met vandaag hardstyle dj/producer Headhunterz!
USB of Vinyl?
CD spelers of Virtual DJ?
Festival of indoor feest?
Zomer of winter?
Draaien of produceren?
Van Persie of Huntelaar?
Sinterklaas of Kerstmis?
Politiek: Rechts of Links?
Euro of Gulden?
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:11 

Artiest

kruiwagentje schreef:
Volgens mij is die vraag al eerder geopperd.
Je geeft aan dat je kritiek krijgt van buitenstaanders. Veel mensen die geen hardstyle luisteren kennen jou toch, over het algemeen vinden deze mensen jou muziek tof. Dat kan meerdere redenen hebben, 1 daarvan is ongetwijfeld de toegankelijkheid. Deze mensen leveren naar mijn mening weinig kritiek. De vaste bezoekers van hardtraxx beschouw ik even als liefhebbers die veel feesten afgaan.
Van welke groep zie je liever kritiek, of welke kritiek gebruik je meer in je muziek?

Zoals je al zegt, van de mensen die zich er niet zo in verdiepen krijg ik over het algemeen geen kritiek. Kritiek krijg ik vooral van liefhebbers, of critici, hoe je het wilt noemen en af en toe van collega's. En kritiek probeer ik altijd zo goed mogelijk mee om te gaan. Ligt er natuurlijk wel aan waar het over gaat. Als ik een nummer maak waar ik helemaal achter staat en mensen vinden de melodie niet goed dan accepteer ik dat maar dat is smaak.

Wat zie jij liever van een producer? dat ie zijn stijl vormt naar wat mensen van hem verwachten of dat ie van binnenuit te werk gaat?
Ik probeer het 2e te blijven doen, al blijft dat altijd een uitdaging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:14 

Artiest

Jorrr schreef:
Onlangs is Arkaine Scantraxx gejoint, nu kom ik toch wat elementen en effecten tegen in hun tracks die jij ook in je tracks gebruikt. Kan dit kloppen en help jij ze ook deels met het maken van tracks?

Dat doen ze helemaal zelf. Maar ik weet wel dat ze mijn en Joram's muziek gaaf vinden dus ze zijn ongetwijfeld geinspireerd geraakt daardoor. Ik vind dat ze erg goed bezig zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:16 

Headhunterz schreef:
kruiwagentje schreef:
Volgens mij is die vraag al eerder geopperd.
Je geeft aan dat je kritiek krijgt van buitenstaanders. Veel mensen die geen hardstyle luisteren kennen jou toch, over het algemeen vinden deze mensen jou muziek tof. Dat kan meerdere redenen hebben, 1 daarvan is ongetwijfeld de toegankelijkheid. Deze mensen leveren naar mijn mening weinig kritiek. De vaste bezoekers van hardtraxx beschouw ik even als liefhebbers die veel feesten afgaan.
Van welke groep zie je liever kritiek, of welke kritiek gebruik je meer in je muziek?

Zoals je al zegt, van de mensen die zich er niet zo in verdiepen krijg ik over het algemeen geen kritiek. Kritiek krijg ik vooral van liefhebbers, of critici, hoe je het wilt noemen en af en toe van collega's. En kritiek probeer ik altijd zo goed mogelijk mee om te gaan. Ligt er natuurlijk wel aan waar het over gaat. Als ik een nummer maak waar ik helemaal achter staat en mensen vinden de melodie niet goed dan accepteer ik dat maar dat is smaak.

Wat zie jij liever van een producer? dat ie zijn stijl vormt naar wat mensen van hem verwachten of dat ie van binnenuit te werk gaat?
Ik probeer het 2e te blijven doen, al blijft dat altijd een uitdaging.

Leuk zo die antwoorden van je te horen, echt tof dat je dit doet.
Ik ben wel benieuwd.. als het je dus niet om wat de mensen willen gaat, maar om wat je zelf wilt. Hoe ben je er dan opgekomen zo je stijl te veranderen. Of ging dat geleidelijk aan (want dat zie je als persoon in de scene niet, je ziet enkel de releases die vaak nogal met wat tijd ertussen gereleased worden dus dan merk je goed de verschillen)

En wat ik zelf geweldig vind is theracords, en ik heb als ik het goed is nog geen kritiek van je gehoord betreffende theracords.. Zou je het niet eens leuk vinden iets in die richting te maken, puur als test projectje of iets in die trand. Want je zei dat varieert binnen de stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:17 

Hardtraxx Veteran

Het valt me op dat er veel wordt gesproken en gevraagd over oudere tracks. Waarom er niet terug gegaan kan worden naar dat ene stijltje. Dit zie je ook heel veel bij andere artiesten. Men wil weer tracks van Noisecontrollers zoals Aliens en Creatures, van Brennan Heart platen als One Blade en Payback, en Rage van TBY.

Ik denk persoonlijk dat deze platen echt niet verschillen met platen die momenteel door artiesten wordt uitgebracht. Het verschil zit 'em in een bepaalde vorm van nostalgie dat verbonden zit aan die oudere tracks. De meesten hier begonnen in die tijd naar hardstyle te luisteren en hebben bij deze platen een "speciaal" gevoel. Ik denk zelfs, en weet het eigenlijk wel zeker, dat hedendaagse tracks technisch gezien hoogstaander zijn als bijvoorbeeld een Rock Civilization van een paar jaar geleden.

Maar als mensen dit totaal niet herkennen, correct me if I'm wrong :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:19 

Hardtraxxer

even uit nieuwsgierigheid, hoe lang blijft dit topic open? want met al die vragen lijkt het me dat willem er een nieuwe full time job heeft bijgekregen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:20 

Hardtraxx Veteran

CaptainObvious69 schreef:
even uit nieuwsgierigheid, hoe lang blijft dit topic open? want met al die vragen lijkt het me dat willem er een nieuwe full time job heeft bijgekregen :P

Volgende week in de Margriet: "Vraag het Willem." :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:20 

Artiest

bob marok schreef:
Super tof dat je dit doet zeg! :D

Mijn vraag:
Met je 17e plaats in de DJmag en enorm populaire maandelijkse podcast ben je de populairste hardstyle producer ter wereld. Ik denk dat je hierdoor wel een soort van voorbeeld bent voor de scene en de persoon bent die grotendeels verantwoordelijk is voor de enorme groei die de scene doormaakt. Geeft dit je ook een soort van verantwoordelijkheidsgevoel?

Versder zou ik zeggen ga zo door met wat je doet, ik vind je laatste producties en optredens erg goed en je bewijst jezelf als een van de meest ruimdenkende artiesten die ik ken :thumbsup:

Verantwoordelijkheidsgevoel weet ik niet.. Ik vind mezelf sowieso niet de beste maar ik voel me wel een beetje de vlaggendrager en dat vind ik best leuk. Ik kom op veel plekken waar het nog helemaal nieuw is zaadjes planten en dat is een eer. Het brengt ook wel wat druk met zich mee maar ik zou het voor geen goud willen missen en het draagt ook enorm bij aan mijn persoonlijke ontwikkeling.
Toen ik 6 jaar geleden bij Q-bookings voor het eerst op kantoor stond zei een van de medewerkers tegen me:
Straks gaat het allemaal ineens heel snel en dan moet je snel volwassen worden anders ga je onderuit. Dat moment ben ik nooit vergeten.

Dankjewel voor het compliment, leuk om te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:21 

Firetrap schreef:
Het valt me op dat er veel wordt gesproken en gevraagd over oudere tracks. Waarom er niet terug gegaan kan worden naar dat ene stijltje. Dit zie je ook heel veel bij andere artiesten. Men wil weer tracks van Noisecontrollers zoals Aliens en Creatures, van Brennan Heart platen als One Blade en Payback, en Rage van TBY.

Ik denk persoonlijk dat deze platen echt niet verschillen met platen die momenteel door artiesten wordt uitgebracht. Het verschil zit 'em in een bepaalde vorm van nostalgie dat verbonden zit aan die oudere tracks. De meesten hier begonnen in die tijd naar hardstyle te luisteren en hebben bij deze platen een "speciaal" gevoel. Ik denk zelfs, en weet het eigenlijk wel zeker, dat hedendaagse tracks technisch gezien hoogstaander zijn als bijvoorbeeld een Rock Civilization van een paar jaar geleden.

Maar als mensen dit totaal niet herkennen, correct me if I'm wrong :) !

Als de tracks die de laatste jaren gemaakt worden dezelfde kwaliteit zouden hebben zouden deze binnen een maand al een nostalgisch gevoel moeten geven. Tenminste in mijn gevoel, dit is niet het geval vanwege de evolutie van de stijl. Er is niet voor niets een scheiding ontstaan.

Maar care, ik vind variatie geweldig, dat laat ik eens per week ook merken in mijn mix op fear (no promote here;p) dus welke (sub)stijl het is maakt mij niet uit als het maar goed klinkt, daar gaat het om! :thumbup: (PS: ik had vorige week nog een track van headhunterz in mijn set, een oudere welteverstaan.. maar dat mag de pret niet drukken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:22 

Artiest

TiMOTHYb schreef:
Misschien een gewaagde, weet niet of je er op mag/wil antwoorden maar ik vroeg me af hoe je tegenover de volgende verandering staat. Op Hardtraxx prefereert bijna iedereen de eerste versie, maar het is uiteindelijk toch de tweede geworden tot de grote spijt van iedereen. Zie trouwens ook op Youtube dat veel mensen liever de eerste kick hadden willen horen. Kan jij ons misschien vertellen waarom er voor de tweede kick is gekozen, of weet jij hier verder ook niets van af? En welke versie zou jij kiezen?

Hier vroeg eerder iemand naar, ik heb alleen de versie die ik in HWS heb gedraaid, verder weet ik niets :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:30 

Artiest

_dp_ schreef:
Headhunterz schreef:
Dat basisprincipe dat heb ik niet van tevoren bepaald maar dat kunnen we nu wel min of meer bepalen:

Neem Sacrifice. Begint met een kickbass, wat screeches (mid-intro). sfeer met vocal (break), koren, melodie met 'pitch kicks' (climax) zoals jullie dat noemen en daarna de uitro.
Neem nu Doomed.
Begint met een inleiding (ok beetje variatie mag wel ;)). Kick met heel veel geluiden (Mid-intro). Breakje met vocal, melodie met pitch kicks (climax) en daarna de uitro.

Ik denk dat je hier wel een basis principe uit kan halen.
En natuurlijk om deze basis heen veranderen de trends mbt geluiden, vocals, melodieen etc.

Waarom houd je je zo vast aan deze opbouw dan en experimenteer je hier nooit mee? Waarom moet een track van je bijvoorbeeld pitchkicks bevatten?

Ik expirimenteer er af en toe wel mee, maar de 'pitch kick' ligt aan de grondslag van mijn muziek.
De kick in mijn tracks zijn eigenlijk 2 in 1, kick + bassline.
Als je een akkoordenprogressie maakt dan zul je, tenzij je van dissonantie houdt, met de bass de grondtoon moeten spelen. In het geval van hardstyle pak je dus de staart van de kick en daar speel/pitch je de basslijn mee.
Doe je dit niet dan ben je heel beperkt in de melodieen die je kunt maken, tenzij nogmaals je van dissonantie houdt.
Ik hou van melodieen, dat ben ik. Als dit niet had gekund in hardstyle dan was ik nooit hardstyle gaan maken, maar toen ik Immeasurably van Donkey Rollers hoorde ging er bij mij een lichtje branden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:34 

Artiest

D-Teq schreef:
Ik weet dat het niet over jou zelf gaat Willem maar waarom heeft Joram de mid intro van Lonely eigenlijk veranderd? Ik vind die oude intro met die screeches namelijk veel beter, en aangezien jij Joram veel spreekt, msischien dat jij het weet?

Tof overigens dat je je hier hebt aangemeld, heb ik veel respect voor! :thumbsup:

Hij had me al een nieuwe versie gestuurd vóór ik die ene in HWS draaide maar dat was me ontgaan. Die hadden jullie geloof ik niet moeten horen haha. Hij was er zelf niet tevreden over, waarom weet ik niet precies :)

Respect is wederzijds!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:38 

Artiest

San Marco schreef:
Heel tof initiatief dit!!! :thumbup:

Vraagjes:
1. Merk je wel eens locals op uit Veenendaal? Noem er eens een paar? :P Gewoon benieuwd naar haha!
2. Hoe groot is dat verschil tussen je vorige Beats en je nieuwe Beats headphone? (Detox toch?)
3. Voel je er wat voor om weer eens in Veenendaal op te treden, bij je eigen roots? Heel Veenendaal kent je in ieder geval! :P

Greets en succes verder! ;)

1. Locals? Ja wildstylez en noisecontrollers heten ze geloof ik, ken je die? En eentje die heeft geloof ik Ruffbin? Die stuur mij wel eens wat en kom ik wel eens tegen.
2. De detox schijnt meer swag te hebben maar beter klinken, geloof t niet.
3. Tuurlijk! Nooit vergeten waar je vandaan komt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:40 

Artiest

Brainweavers schreef:
Respect dat je tijd weet vrij te maken voor Hardtraxx!

Verder heb ik niet zozeer een vraag maar meer een tip:

Kijk naast dit topic (en het lekkere wijven topic) ook eens naar de andere topics, zoals bijvoorbeeld "beste nummer van..." enz. ik ben wel benieuwd hoe je over deze zaken denkt!

Daarnaast kun je tegen de gang zeggen dat het toch niet zo eng is hier op Hardtraxx.. Als er één over de dam is ^^

Dank voor de tip! Het is wel een persoonlijke overwinning dat ik me hier heb aangemeld maar eng is het niet. Het is zelfs leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:42 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz schreef:
Dank voor de tip! Het is wel een persoonlijke overwinning dat ik me hier heb aangemeld maar eng is het niet. Het is zelfs leuk :)

Eigenlijk zijn wij ook gewoon hele lieve mensjes, die af en toe misschien wat zwaar kritisch uit de hoek kunnen komen. En soms ook zwaar overdreven positief. Haha. Dus gemiddeld gezien zijn wij vrij normaal. :P

Wel.. de pitch kick is niet noodzakelijk als ik eerlijk ben. Naar mijn idee is het puur voor producers, en vat dit volgende aub niet persoonlijk op: die een track niet interessant genoeg kunnen houden zonder de pitch kick. Hiermee bedoel ik dat je een track prima interessant kan houden zonder pitch kicks, door een nog betere melodie te bedenken. Overal net met wat creativere oplossingen te komen. En vooral door dingen te doen die nog niet gedaan zijn.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind de meeste tracks van je geweldig. Maar als je al een langere tijd de scene volgt wil je af en toe wel eens wat anders. Niet altijd natuurlijk, maar met wat expirimenteren is niks mis.

Maar ik begrijp dat pitchkick en vooral de melodiën (blijf die melodiën ook vooral doen, je bent er goed in) echt iets van jou zijn, en iets waar jij je 'emotie' of iets in die trand in kwijt kan. Kortom: wat muziek voor jou betekend.

(kort samengevat: Ik denk dat veel mensen op hardtraxx wat nieuws, iets creatiefs.. doe iets wat niemand heeft gedaan, leuk zullen vinden. Gewoon bijvoorbeeld als je je eens verveelt, gewoon wat doen en kijken wat eruit komt :D desnoods maar 1 op de 20 tracks.. maar wat zachter en harder is prima met elkaar te combineren. bijvoorbeeld die release van the pitcher, met kick it to the bone en aint nobody )

Artiest

CosmicDestination schreef:
Allereerst, kei gaaf dat je dit doet! :thumbup:
Ten tweede, mijn complimenten!
Voor 6 geslaagde episodes van Hard With Style, plaats #17 in de DJ Mag Top 100, het Hard Bass Anthem, en natuurlijk al je andere toffe albumtracks! :D

Nu heb ik ook wat vraagjes voor je:
1. Waar haal jij vaak je inspiratie voor nieuwe tracks vandaan? Uit hoe je je voelt? Wat je meemaakt?
2. Hoe oud was je toen je begon met hardstyle produceren? En welke weg heb je gemaakt tot je bij Scantraxx kwam?
3. Wat vind jij het hoogtepunt uit je carriere?
4. Ten slotte, ik produceer zelf ook en heb eigenlijk altijd al wat tips van jou willen hebben! Zou ik je eens een keer wat kunnen sturen? :)

Veel succes en plezier met je komende tracks, optredens, mixes etc. etc. ! :thumbsup:

Hey! Bedankt voor je vragen maar voor zover ik me kan herinneren heb ik al deze vragen al ongeveer beantwoord, even bladeren dus. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 01:53 

Artiest

Luca77 schreef:
Vooraf: Bedankt voor dit leuke initiatief!

Vraag:
- In hoeverre is er sprake van een relatie met andere artiesten. Spreek/zie je bijvoorbeeld alle members van Scantraxx, spreek je ook artiesten van andere labels?
- En op welke manier ga je bij optredens om met andere artiesten? Hou je rekening met de platenkeuze bij de dj's die voor of na je draaien? En waarop is gebaseerd welke andere arteisten promo's van je krijgen en welk eniet?

Met andere woorden inzicht geven in je relatie met andere artiesten.

Achter de schermen gaat het er in de hardstyle scene over het algemeen best gezellig aan toe. Bijna iedereen kan wel met elkaar opschieten, uitzonderingen daargelaten.
Ik zie Bas, Joram en Dov bijna elke dag omdat we met 4 studios in 1 pand zitten. Ieder onze eigen ruimte.
Verder ga ik ook om met Wietsa van Psyko Punkz en verder spreek ik er een aantal regelmatig of op feesten of aan de tel.

Ik houd zeker rekening met de djs voor en na me. Ik zou nooit een plaat opzettelijk wegdraaien voor de neus van de gene die hem heeft gemaakt. Maar ik zou bijvoorbeeld ook niet zo snel een plaat van Ran-D draaien als Adaro na mij draait. Ik denk daar wel goed over na en als ik er echt graag een wil draaien dan overleg ik het.
Daardoor ben je soms op grote feesten wel beperkt. Waar bijvoorbeeld veel mensen mijn set op Beat The Bridge zo tof vonden, als ik vervolgens op 1 stage sta met B-Front en Frontliner dan draai ik een hele andere set want dan laat ik bepaalde platen aan hun over.
Ook houd ik rekening met mijn tijd. Hardheid van platen en snelheid pas ik daar op aan.

Het krijgen van promo's. Meestal als een track net af is zijn er een paar die hem van eerste hand krijgen, puur omdat ze dichtbij me staan maar dat is ook een stukje gemakzucht moet ik toegeven.
Ik ben een slechte mailer maar ik zou vaker een mailtje met een track eruit moeten doen naar een groepje mensen.
Ik sluit niet bewust mensen uit, maar ik kies wel een groepje van mensen waarvan ik het extra belangrijk vind dat ze m hebben. Omdat ik weet dat ze me supporten maar ook omdat ze mij ook altijd hun tracks sturen.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen