Luca77 schreef:
Vooraf: Bedankt voor dit leuke initiatief!
Vraag:
- In hoeverre is er sprake van een relatie met andere artiesten. Spreek/zie je bijvoorbeeld alle members van Scantraxx, spreek je ook artiesten van andere labels?
- En op welke manier ga je bij optredens om met andere artiesten? Hou je rekening met de platenkeuze bij de dj's die voor of na je draaien? En waarop is gebaseerd welke andere arteisten promo's van je krijgen en welk eniet?
Met andere woorden inzicht geven in je relatie met andere artiesten.
Achter de schermen gaat het er in de hardstyle scene over het algemeen best gezellig aan toe. Bijna iedereen kan wel met elkaar opschieten, uitzonderingen daargelaten.
Ik zie Bas, Joram en Dov bijna elke dag omdat we met 4 studios in 1 pand zitten. Ieder onze eigen ruimte.
Verder ga ik ook om met Wietsa van Psyko Punkz en verder spreek ik er een aantal regelmatig of op feesten of aan de tel.
Ik houd zeker rekening met de djs voor en na me. Ik zou nooit een plaat opzettelijk wegdraaien voor de neus van de gene die hem heeft gemaakt. Maar ik zou bijvoorbeeld ook niet zo snel een plaat van Ran-D draaien als Adaro na mij draait. Ik denk daar wel goed over na en als ik er echt graag een wil draaien dan overleg ik het.
Daardoor ben je soms op grote feesten wel beperkt. Waar bijvoorbeeld veel mensen mijn set op Beat The Bridge zo tof vonden, als ik vervolgens op 1 stage sta met B-Front en Frontliner dan draai ik een hele andere set want dan laat ik bepaalde platen aan hun over.
Ook houd ik rekening met mijn tijd. Hardheid van platen en snelheid pas ik daar op aan.
Het krijgen van promo's. Meestal als een track net af is zijn er een paar die hem van eerste hand krijgen, puur omdat ze dichtbij me staan maar dat is ook een stukje gemakzucht moet ik toegeven.
Ik ben een slechte mailer maar ik zou vaker een mailtje met een track eruit moeten doen naar een groepje mensen.
Ik sluit niet bewust mensen uit, maar ik kies wel een groepje van mensen waarvan ik het extra belangrijk vind dat ze m hebben. Omdat ik weet dat ze me supporten maar ook omdat ze mij ook altijd hun tracks sturen.