Ik weet niet of dit wel echt een advies is, maar ik heb voor mijn gevoel onbewandelde paden bewandeld. En het lullige daarvan is dat ik dat niet bewust heb gedaan. Het is niet zo dat ik een gat in de markt zag ofzo. De muziek die ik maakte was gewoon mijn interpretatie van hardstyle.wrote:Echt heel vet dat je dit doet!
Ik had ook een vraagje. Je bent zelf natuurlijk bij Scantraxx beland door herhaaldelijk te blijven aankloppen bij Dov,
heb je tips voor nieuwe producers/dj's die jou als hun voorbeeld zien? En hoe kan je het beste in de scene groeien?
Daarom is het enige wat ik je echt kan geven en waar ik ook mezelf aan blijf herinneren om met de stroom mee te gaan. Niet de stroom van trends maar de stroom van je leven. Dingen laten gebeuren. Ja, heel hard werken aan je skills en naar je doel toe, maar niet geforceerd. Ga voor goud. Als jij laten we zeggen heel graag een plaat bij Scantraxx wil uitbrengen, ga dan voor Scantraxx*. Ga niet voor minder als het niet goed genoeg wordt bevonden. Als je plaat echt vet is dan krijg je die release en een paar jaar later ga je snappen dat het geen zin zou hebben gehad om die allereerste track uit te brengen die toen niet goed genoeg werd bevonden. Dat heeft je gemotiveerd om er nog harder aan te werken en beter te worden.
Een release is niet belangrijk. Er zijn best wel platen die ik heb uitgebracht die als ik nu terugkijk niet bijgedragen hebben aan mijn succes en misschien beter achterwegen gelaten hadden kunnen worden. Maar dat besef je je op dat moment niet omdat je er zo hard aan hebt gewerkt, en om het dan bij wijze van spreken de prullenbak in te gooien dat doet pijn.
Hoop dat je daar wat aan hebt.
*Dit kan elk label zijn, het gaan niet om het label, het gaan om het stellen van je doel en daar voor gaan.
Last edited by Headhunterz on , edited 1 time in total.