Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:06 

Hardtraxx Veteran

Dubbelposten is niet toegestaan Willem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:11 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz schreef:
Edwinn schreef:
Laat ik het met iedereen eens zijn en respect voor hebben dat je dit doet, ik maak d'r ook even gebruik van en stel een vraag die de meeste van mijn kant wel kunnen verwachten. :P

Hoe kijk jij tegen Early Hardstyle aan? Je kwam in het vak toen de Early Hardstyle periode op zijn eind was gelopen. Nu wil ik even in het midden laten wat d'r precies de reden van is enzovoort, dat weet iedereen zo'n beetje wel. Maar was jij vroeger fan van nu Early Hardstyle en toen nog Hardstyle geheten en zo ja, wat waren je favoriete platen? En als laatste: zou je ooit Early Hardstyle op een feest draaien of draai je dan liever een andere stijl die in jouw ogen beter aansluit bij je Hardstyle set?

Nog een andere: aan wiens tips/kritiek hecht je meer waarde, aan die van een college, mensen op een forum zoals deze of de mensen op feesten?

Leuke vraag! Ik ben in aanraking gekomen met hardstyle doordat ik van een jongen uit de buurt een cdtje kreeg met een setje van Charlie Lownoise op ID&T Radio in 2002. Daar zaten platen in als Geal - Losing My Feeling en Zenith & Avex - Scream. Ik was helemaal om door dat setje.
Platen die ik in die tijd te gek vond waren platen zoals Showtek - Save The Day, de Isaac remix van Loving You, de dingetjes van Zenith en Sigma dingetjes.
In 2003 ging ik voor het eerst op mijn 18e naar Qlimax in het Gelredome en daar werd ik verliefd op de sound van Technoboy. Vond trouwens toen Danielle Mondello ook erg vet draaien maar de tracks van Technoboy toen zijn echt de reden geweest dat ik zelf ben begonnen met proberen hardstyle te maken. Denk aan Dark Oscillators - Nasty Jungle en Builder - Skyscraper (kun je je die scheve mix nog herinneren van hem op Qlimax? ;)).

Ik zou zelf niet zo snel een early hardstyle set draaien en dat is toch omdat dat meer het domein is van de oudere garde. wie weet als ze ooit allemaal dood zijn doe ik een tribute hahaha :P

Ik wil je niet dwingen om Early Hardstyle te draaien, maar ik wil wel even je redenering omver schoffelen haha. :P Hoezo is het domein van de oudere garde? Dubstep is dan toch ook het domein van de dubstep artiesten als je zo beredeneerd? Dat soort platen draai je ook, dan zou ik niet weten waarom je niet een Early Hardstyle plaat erop gooit. Zeker de platen die je hebt genoemd sluiten in mijn ogen goed aan bij een Hardstyle set, dat geldt natuurlijk wat minder als je naar labels als Deep Mission of Scot Project platen gaat kijken (weet overigens niet wat je daarvan vindt?)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:11 

Artiest

JdeBftw schreef:
Respect dat je de tijd neemt om hier je fans te woord te staan, hopelijk neemt zo het bashen af :)
Ik vroeg me af:

Hoezo duurt het zo lang bij Scantraxx voor een plaat uitkomt? Als je kijkt naar bijvoorbeeld Fusion, die hebben bijna elke week wel een release(je).

Gaan jij en Joram nog wel 'ns karper vissen?

Welke hardstyle artiesten vind jij op dit moment het best produceren?

1. Op dit moment duurt het lang omdat ik de tracks bewaar voor mijn album maar t wordt me nu wel een beetje heet onder de voeten.. jullie wachten er al zo lang op dus ik moet wel snel wat bedenken eigenlijk.
Ik ben best wel impulsief en ik wilde gewoon knallen met HWS daarom heb ik die tracks erin gedaan.
Verder wil ik een track normaal gesproken persoonlijk wat tijd geven voor ie uitkomt.
Kijk zodra een track uit is dan is het voor m'n collega dj's niet altijd even interessant meer om m te draaien omdat ie bij wijze van spreken door de resident dj's voor hun neus wordt weggedraaid. En ik als bijvoorbeeld de producer van de track, wil graag dat als ie nog vers is, dat bijv Joram de track draait en niet de resident die voor hem staat.
Dat het soms wel een jaar duurt daar heb ik niet echt een verklaring voor. Ik heb er ook bewust voor gekozen om me daar niet teveel mee bezig te houden. Ik wil creatief bezig zijn en zodra ik me met 'zaken' bezig ga houden heb ik het gevoel dat dat mijn creatieve proces in de weg zit.
Voor meer info moet je daarvoor dus bij Scantraxx zijn.

2. Het laatste jaar zijn we niet meer geweest. Eigenlijk puur door de drukte. Als ik mijn leven van nu vergelijk met dat van bijv 2 jaar geleden dan ben ik nu wel een stuk drukken. Ik ben allang blij als ik een keer geen deadline heb en vrij kan werken in de studio. Ik mis het af en toe wel, wat een lol hebben we gehad tijdens het vissen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:12 

Hardtraxxer

Hee!
Leuk dat je de moeite neemt om op dit forum vragen te beantwoorden.
Ik heb misschien een brutale vraag; hoeveel geld heb je nou in het produceren gestoken, dan bedoel ik in je studio/hardware/software enzovoort. Betaald Scantraxx hier ook een deel van ?
Ik moet trouwens zeggen dat ik enorm moet wennen aan je nieuwe 'stijl' van produceren, het is voor me gevoel een heel andere stijl dan je eerdere platen zoals 'Fantasy Or Reality' (Wat ik overigens echt een meesterwerk vind, net zoals jou Builder - Her Voice Remix).

Is het mogelijk om vaker een kijkje in jou studio te krijgen zoals je paar maanden deed met 'Making a new kick' video op Youtube?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:12 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz schreef:
Ik ben sowieso al best wel geinspireerd geraakt door uberhaupt de stap te zetten om met jullie in gesprek gegaan. Het klinkt misschien gek maar er is best wel een last van mijn schouders gevallen.

Mijn vraag aan jou is: Kun je verwoorden wat je zo tof vond aan Rock Civilization en Left Some Answers? Zijn het bepaalde elementen? Is het het hele gevoel?

Over het eerste: Mooi om te horen! :thumbsup:

Over het tweede: Ik weet dat het niet mijn vraag was, maar ik ga hem ook proberen te beantwoorden aangezien ik die nummers ook vet vind haha.

Rock Civilization:
Aller eerst vind ik die "vocal stutter" echt vet. De break zit echt vol gevoel. Maar dat gevoel zit ook wel in je nieuwere tracks. De melodie is geniaal. Als je me snachts wakker maakt kan ik m voor je fluiten. Dat kan ik met je nieuwere werk niet. Om 1 of andere reden zit er heel veel energie in als de kick erin komt na de climax.

Left Some Answers:
Ook weer zo'n lekkere "vocal stutter", dit keer wat vager. De break heeft iets duisters. En de melodie zou nu meer een outro zijn van een track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:22 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz schreef:
Rik schreef:
Top initiatief!

Ik heb eigenlijk maar één prangende vraag, en hoop heel erg op een eerlijk antwoord. :)

Draai jij in je DJ-sets de tracks die je zelf vet vind/graag zou willen horen? Ik heb namelijk het idee dat jij en ook andere (vooral de grootste) hardstyle dj's zich laten leiden door:
1. wat door het publiek verwacht wordt (op grote podia: mensen willen dat ene hitje weer horen, of kennen oudere platen niet)
2. wat andere dj's/collega's van je verwachten (hun nieuwste track draaien, vragen of je soft/hard draait of die plaat niet wil draaien).
3. wat label/organisatie/boekingskantoor van je vraagt. (tracks/promo's van het label, aanpassen aan de opbouw v/d avond, enkel hardstyle platen draaien enz.)

Je zou deze vraag ook op produceren kunnen betrekken, maar ik vind juist het aspect van het draaien hier belangrijk. Want ik erger me werkelijk kapot om van een artiest steeds het zelfde te horen, een track op een avond 4x te horen, alleen maar nieuwe tracks te horen enzovoort. Het is tegenwoordig echt hard zoeken naar DJ's met diversiteit. En ook een initiatief van jou/q-dance op defqon vorig jaar met een andere stijl vind ik top! (met de gedachte dat er dan ook eens op andere manieren geëxperimenteerd zou worden...)

In interviews wordt wel eens aangegeven (ook door jou over Amerika als ik me niet vergist), dat je liever anders zou draaien, andere dingen, je graag vrijer zou willen voelen.

Dus ik zou de vraag ook kort kunnen stellen, waarom draai jij (en andere hardstyle artiesten) niet wat je zelf vet vind? Het schijnt dat alle artiesten daardoor ooit begonnen zijn met muziek te maken en te draaien...

Ok, best een lastige vraag!
Ik ga proberen zo goed mogelijk te antwoorden.
Ten eerste wil ik een ding ophelderen. Jij vraagt waarom ik niet draai wat ik zelf vet vind, maar dat heb je absoluut fout begrepen. De platen die uiteindelijk hits worden, dat zijn vaak de platen die ik meteen oppik als ik ze krijg omdat ik die dan al meteen supervet vind. Ik varieer natuurlijk wel in mijn sets maar stel dat ik 10 boekingen per maand heb, dan kan ik niet iedere keer een compleet nieuwe set draaien. Dat zou ook overbodig zijn. De mensen die naar het ene optreden komen hebben nog nooit gehoord van de andere club waar ik draai en natuurlijk heb ik een plaat na een paar keer draaien ook wel een beetje gehoord maar een musical wordt ook niet na een paar keer aangepast omdat de acteurs de liedjes zat zijn en door de energie die ze terug krijgen uit de zaal voelen ze dat op dat moment helemaal niet zo maar genieten ze keer op keer weer van het opvoeren van dat ene nummer.
Daarnaast, dit klinkt misschien een beetje stom, zijn het ook waarschijnlijk mijn eigen platen waar jij het over hebt. En je kunt je vast wel voorstellen dat als mijn eigen plaat een hit wordt dat ik m een tijdje blijf draaien.
Als jij naar een concert van je favoriete artiest gaat dan wil je ook zijn grootste hit horen. Dat probeer ik me wel te realizeren.
Ikzelf, ik draai deels voor mezelf en deels voor het publiek. Als ik allemaal moeilijke tracks sta te knallen en het publiek staat op apen gapen dan haal ik daar ook geen voldoening uit. Het gaat er niet om dat ik op dat moment de bom wil zijn, het gaat om de energie. Je geeft energie en je krijgt energie terug.

Verder wil ik sowieso duidelijk maken dat organisaties absoluut geen inspraak hebben op wat ik draai. Hetzelfde geldt als ze me vragen voor een anthem. Als ze headhunterz vragen dan krijgen ze headhunterz.

Verder denk ik ook dat ik de laatste tijd wel diverser ben ga draaien. Ik ben meer open gaan staan voor van alles en nog wat, maar dat is mijn eigen mening, daar kun jij natuurlijk anders over denken :)

Als laatste wil ik nog wel even zeggen dat ik me heel goed kan vinden in wat je zegt. Ik snap ook dat jij als liefhebber er niet op zit te wachten om 4x dezelfde hit op een avond te horen.
Ik ben zelf iemand die als ie een track hoort meteen iets vet kan vinden en er los op kan gaan op de dansvloer. Als ik een wens mocht doen dan zou dat zijn dat iedereen zo was, maar dat is niet zo. En ja, als dat zo was, dan zouden waarschijnlijk mijn sets wel expirimenteler zijn.

Bedankt voor de reactie, ik denk dat ik je begrijp.

Het lijkt me ook moeilijk, als zo'n groot artiest zijnde. Je hebt te maken met een bepaald verwachtingspatroon, je wilt die mensen niet teleur stellen maar indirect is het ook een manier om je baan te behouden denk ik...(dalende populariteit) ja ik denk dat je sets indirect/onbewust ook wordt bepaald door geld (het is tenslotte je baan!).

Daarom zal het af en toe best wel eens moeilijk zijn om werk en hobby te combineren. Jij als muziek liefhebber (of misschien wel "kunstenaar") zou zoals je zegt best eens experimenteler willen zijn. Erg moeilijk lijkt me dat, haha!

Het enige wat mij rest is "hopen" dat jij (en andere artiesten) zo af en toe dan nog een klein beetje van dat laatste laten zien.

PS.
Ik wil je absoluut niet aanvallen hoor, ik geloof dat je je "eigen ding doet", het is meer een soort hopen van mij (en anderen) wat eigenlijk gaat over de hele trend van eentonige dj-sets :P
Ik geloof je ook als je zegt dat je bepaalde "hitjes" zelf ook gewoon ontzettend vet vindt, over smaak valt natuurlijk niet te twisten.
En ik k heb inderdaad ook vernomen dat je weer wat diverser bent gaan draaien, top! Denk dat ik dat dan maar weer eens een Headhunterz setje moet ervaren ^^

Je moest alleen al eens weten wat alleen al deze openheid hier op het forum doet, je bent bij mij weer een heel stuk gestegen in aanzien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:23 

Hardtraxxer

Headhunterz schreef:
Ik ben sowieso al best wel geinspireerd geraakt door uberhaupt de stap te zetten om met jullie in gesprek gegaan. Het klinkt misschien gek maar er is best wel een last van mijn schouders gevallen.

Mijn vraag aan jou is: Kun je verwoorden wat je zo tof vond aan Rock Civilization en Left Some Answers? Zijn het bepaalde elementen? Is het het hele gevoel?

Wat ik zelf te gek vond aan Rock Civilization, en andere nummers die bij mij nog steeds een heel ander gevoel opleveren dan de meeste nieuwe hardstyle nummers die gemaakt worden, denk hierbij aan Blame it on the music, Like Thiz en The Power of the mind, is de enorme boost aan euforische energie die de melodie/climax met zich meebrengt en het gebruiken van precies de juiste kick, ongekend. Dit is iets waarvoor ik eigenlijk alleen maar hardstyle luister. Ik vind dat er zelden nog nummers gemaakt worden tegenwoordig die me op zo'n manier kunnen blijven boeien. Toch blijf ik het volgen, in de hoop dat er weer zulke nummers gemaakt worden. Verder vind ik ook heel veel andere elementen plezierig om naar te luisteren, maar dat is toch iets wat een nummer als Rock Civilization iets bijzonders geeft. Verder vond ik ook altijd de lekkere energieke intro's heerlijk. Tegenwoordig is het steeds meer de stijl om een maar zo hard mogelijke kick en bass als intro en outro te gebruiken, vind ik op zich niet erg, maar ik hoef het niet achter elkaar te luisteren. Of het is juist te soft, omdat het lijkt alsof er 2 wegen ingeslagen zijn. Gelukkig conformeert niet elke producer zich er aan, maar zie het wel te veel.

Dit is wat ik nog kwijt wilde over Rock Civilization achtige tracks.
Voor mij springt hardstyle er uit vanwege z'n energie, dat mis ik tegenwoordig nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:24 

Hardtraxx Veteran

Heb ook nog wel een vraag, hoop dat die nog niet gesteld is haha:

Waarom komt HWS altijd in zo'n MPEG-4 Audio bestand. Er zitten namelijk ook wel tracks in jouw leuke maandelijkse podcast die ik liever wil skippen, en dat gaat erg lastig als je dit bestand opent in Media Player. Ook kan mijn oude vertrouwde MP3-speler dit niet afspelen. Nu zijn er altijd mensen die 'm voor mij omzetten naar MP3, en dat is natuurlijk prima maar waarom niet direct? :)

Owja, nog van plan de 2011 BMW M3 te kopen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:25 

Artiest

jambekkie schreef:
Q: Je zegt dat je de meeste nummers al gedraaid hebt van je album en dat je dus nog even aan de slag moet.
Wat wil je dit keer bereiken/laten zien met je album?

Q: Je bent nu ook bezig om opnieuw je eigen stijl te ontwikkelen. Tenminste, als ik luister naar je laatste nummers zoals Doomed en Hard With Style. Kun je daar meer over vertellen? Ben je tevreden over je nieuwe stijl? Wil je het nog uitbreiden?

A: Ik wil vooral iets van mezelf laten zien. Er voelt niets zo goed als echt jezelf zijn, dat blijkt nu wel weer.
En als ik erover nadenk zou ik wel graag iets veelzijdigs willen doen, net zoals dat mijn smaak binnen de hardstyle enorm is verbreed de afgelopen tijd. Maar in dat geval moet ik nog wel even aan de bak want ik vind het nog niet veelzijdig genoeg.

A: Dat is niet blijvend, maar het is wel inderdaad de HHZ stijl van 2011. Ik voelde met de track Hard With Style (Die heb ik gemaakt voordat ik doomed maakte), dat ik dat nog iets verder kon uitbouwen en dat het best een aparte sound was waar ik nog iets meer uit kon halen. Ik heb dit echt bewust gedaan. Kijk naar oudere hardstyle bijvoorbeeld. Modulo en Logico. Nog een keer en Bow C Bow. Skyscraper en Bad Manners. Kijk naar de house. Avicii, Sunshine en Blessed bijv.
Het zijn allemaal platen met een vette sound waar een artiest een soort van opvolger van heeft gemaakt.
Aan Doomed heb ik heel lang gezeten, maar aan het Hard Bass anthem heb ik al minstens zo lang gezeten. Ik heb echt m'n nek gebroken over de lead. Dacht ik dat ik m mooi had, luisterde ik de volgende dag en begon ik weer helemaal opnieuw. Ik heb er iets van 3 verschillende kicks voor gemaakt en allemaal had ik er geen lekker gevoel bij tot op de dag van de release van de trailer ik nog 1 laatste versie inleverde die ik eindelijk goed vond.
Ik zou me er, al helemaal niet met een anthem, nooit makkelijk vanaf brengen. Ik zit vaak zelfs extreem, soms te lang aan een plaat. En misschien moet ik dat zelfs wat minder doen omdat het soms de spontaniteit eruit kan halen.

Maar ik snap en voel ook wel dat ik nu weer verder moet en mijn volgende platen ga ik weer opzoek naar een frisse sound. Misschien wel met een paar 'doomed' achtige elementen maar zeker geen orgel haha ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:27 

Hardtraxx Newbie

Parvuz schreef:
Headhunterz schreef:
En aan de andere kant heb ik helemaal niet het idee dat er in een club vaak mensen rondlopen die niet weten waarvoor ze komen. Juist is er vaak een intieme vibe en voel je dat mensen gewacht hebben op de avond en er met z'n allen voor gaan.
Domme vragen vind ik trouwens helemaal niet erg. Ik ben juist blij dat er nog steeds mensen zijn die mij of hardstyle aan het ontdekken zijn en nog niet veel weten maar wel geinteresseerd zijn.

Ik kan dus moeilijk kiezen, ik denk dat het elkaar goed aanvult.

In een tent als Dieka, waar ik dicht bij woon, komen heel vaak boeren uit de buurt langs die geen flauw benul hebben. Laatst met Ran-D zo gelachen daar om. Vroeg een vent hoe Ran-D in het echt heette, zei hij dus netjes: "Mijn ouders hebben mij Randy genoemd". Dat geloofde die boer niet. :lol: En daarna vroeg hij of Ran-D ook aan twitter deed. Dan heb je volgens mij totaal geen idee met wie je staat te praten. :P

Waar woon je dan? Woon daar ook in de buurt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:28 

Hardtraxx Veteran

gerwinfctwente schreef:

Holten-city. De plaats waar beroemdheden vandaan komen als.. uhm.. owja.. Mark Tuitert. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:31 

Hardtraxx Newbie

Hoop dat je van t weekend nog tijd kunt vinden om me te antwoorden heady, succes met draaien en enjoy je weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:32 

Hardtraxx Addict

Headhunterz schreef:
Maestro N schreef:
Cool initiatief! Ik heb eigenlijk maar één vraag, ik heb ergens gelezen dat je hebt gezegd dat je nieuwe album je levenswerk wordt. Nu lees ik net dat we de meeste tracks al gehoord hebben, betekent dit dat de "Doomed-stijl" (om het maar even zo te noemen) centraal staat op het album?

Persoonlijk zou ik het namelijk erg tof vinden als er nog een nummer a lá Rock Civilization of Left Some Answerz op zou komen aangezien het je complete oeuvre dan ook beter vertegenwoordigd.

Natuurlijk kan ik dit verwoorden, maar het ging me meer om het feit dat ik las dat het je levenswerk zou gaan worden. Bedoel je daarmee dat het album een mix is van de diverse Headhunterz-stijlen door de jaren heen (ik zie namelijk een zekere ontwikkeling in je werk) of focus je je hiervoor echt op je huidige stijl?

Ik heb zelf geen specifieke voorkeur, zowel je oudere als nieuwe nummers liggen me erg goed. Wat ik zo tof vond aan RC of LSA is heel persoonlijk, door die tracks ben ik aanraking gekomen met hardstyle. Nu bedoel ik hier niet mee "We want the Old HHZ back", want dit vind ik zelf ook de grootst mogelijke onzin. Maar ik zou wel heel benieuwd zijn naar het resultaat als je je nu nog eens waagt aan een track in die stijl, aangezien je nu muziektechnisch ongetwijfeld nog veel verder bent als toen.

EDIT
Over Rock Civilization gesproken, er springt me nog een compleet andere vraag te binnen. Wat vind je ervan dat een band als Scooter deze melodie bijna één op één overneemt in één van zijn tracks? Ik kan me nog een sarcastisch dankwoordje van Technoboy aan Scooter herinneren voor het niet vermelden van zijn naam bij hun versie van Ti Sento. Voel jij je hierbij echt genaaid, of zie je het meer als een compliment?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:33 

Hardtraxx Newbie

Parvuz schreef:
gerwinfctwente schreef:

Holten-city. De plaats waar beroemdheden vandaan komen als.. uhm.. owja.. Mark Tuitert. :P

Haha rijssen city hierro waar hardstyle beroemdheden in lucky komen!

Ik zou zeggen; als je graag een bredere stijl wilt ontwikkelen (of bedoel je dat niet met iets veelzijdigs willen doen?) in Hardstyle.. Het is nooit te laat voor Rawstyle?;) Headshot gaat voor zo ver ik kan horen de goede richting op naar mijn smaak. Ook de Hardbass anthem vind ik niet heel slecht, hooguit niet mijn smaak. En ook niet wat ik verwacht van Hardbass maar ik ben blij dat de pitch heel erg is beperkt. Ik houd namelijk niet van die pingpongkicks, maar meer die van early nustyle (sorry voor deze belachelijke naam maar zo duid ik dat aan) dus de kicks die wel pitchen, maar niet te overduidelijk. Ook vind ik reversed bass en kicks uit rawstyle geweldig :thumbsup:

Wat ik vooral erg mooi vind zijn tracks zoals victim of my rage en Aiming For Ur Brain heerlijk die sounds en die aparte melodiën ;)

Q: Hoe komt het eigelijk dat je stijl zo is veranderd, en denk je dat je ooit weer een track zal maken die (gedeeltelijk) teruggaat naar je roots. Of zo rond de 2006-2007 tijd?

Artiest

Pommer schreef:
Ik had ook nog een vraag: Wat vind jij van de afwisseling in line-up's en livesets die organisaties/dj's neer zetten. Veel mainstages zien er hetzelfde uit, moet er niet eens wat meer geexperimenteerd worden? En betreffende de livesets: Vind je niet dat er veel te weinig afwisseling en verassing in de livesets zit van tegenwoordig? Als je op een main staat van een groot feest hoor je hooguit 10 nummers van voor 2009, en veel nummers hoor je 3 of soms wel 4 keer.

Ik ben voor! Van mij mag er geexpirimenteerd worden! Alleen, en ik zeg niet dat dat per definitie zo is, geen enkele organisator wil dat zijn feest inkakt. Als de voorste linie helemaal uit zijn dak staat te gaan en de rest van de zaal op apen gapen staat dan is dat niet ok. Een dj bekijkt zijn vak misschien wel uit een kunst perspectief maar een organisator heeft als prioriteit om de mensen waar te geven voor hun geld en een leuke avond te bezorgen. Dus daar moet een balans in gevonden worden.
Livesets luister ik niet zo vaak terug maar ik geloof je meteen. Je kunt alleen dj's niet opleggen wat ze moeten draaien. Ik denk zelf dat ik, zeker op de grotere feesten nog best creatief ben met aparte plaatjes erbij pakken. Maar ook daarin probeer ik het in balans te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:37 

Artiest

urbandesigner schreef:
Headhunterz schreef:
Ok, ik moet naar schiphol. Ik hoop dat ik straks op m'n hotelkamer nog wat tijd hebt om te antwoorden. Gaat in ieder geval prima zo, best gezellig!

Geen spijt dat je op mijn uitnodiging bent ingegaan :P?
Top dat het hier gezellig is :)!
1 vraagje: Welk Nederlands feest vind jij het vetst om te draaien, en waarom?
Fijne vlucht!

Was een super idee van je, dankjewel :)
Er zijn echt heel veel vette feesten in Nederland, maar als ik er 1 moeten kiezen..
Qlimax. Omdat ik daar min of meer ben begonne. Het was mijn eerste echt grote mainstage en ik heb er een speciale band mee. Ook was het in 2003 het eerste grote feest waar ik als 18 jarige bezoeker naartoe ging.
Ik krijg al kriebels in m'n buik als ik denk aan volgende week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:39 

Artiest

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Ik had ook nog een vraag: Wat vind jij van de afwisseling in line-up's en livesets die organisaties/dj's neer zetten. Veel mainstages zien er hetzelfde uit, moet er niet eens wat meer geexperimenteerd worden?

En betreffende de livesets: Vind je niet dat er veel te weinig afwisseling en verassing in de livesets zit van tegenwoordig? Als je op een main staat van een groot feest hoor je hooguit 10 nummers van voor 2009, en veel nummers hoor je 3 of soms wel 4 keer.

Op zich heeft hij dat zelf geprobeerd op DefQon in 2010 toen hij een aardig experimenteel dubstep/house/techno zetje wegzette. Ik vond het best aardig, maar had wel het gevoel dat ik hier niet voor gekomen was (m'n eerste feest). Was blij toen hij let the bass kick inmixte (ja echt!). Denk dat experimenteren op de grote feesten een van de meest linke en moeilijke ervaringen is.

Daar heb je ook gelijk in. Dat heeft me ook deels geholpen om tot de conclusie te komen dat expirimenteren leuk is maar dat je mensen niet iets moet proberen op te leggen wat ze niet leuk vinden. Ik was zelf ook erg blij toen ik let the bass kick inmixte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:39 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz schreef:
Ik krijg al kriebels in m'n buik als ik denk aan volgende week.

Ik zou volgende week zaterdag niet naar Arnhem gaan.
Misschien dat je Jordania van Vitesse zult tegen komen maar veel meer niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:40 

Artiest

Anco schreef:
Ga je in de toekomst nog iets doen waar je ons allemaal mee verrast?

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:42 

Artiest

Ruubiie schreef:
Supertof dat je dit doet!
Ik heb ook een vraag:
komen er weer nummers aan a la The Sacrifice, End Of My Existence en Rock Civilization (zomaar even een greep)? De nummers die je groot hebben gemaakt in de hardstyle scene? af en toe mis ik nét dat beetje "pit" in je tracks, de "pit" die bovengenoemde nummers wel bezitten.

Ik zou eigenlijk een keer met jullie allemaal een luistersessie moeten doen. Ik ben benieuwd wat je bedoelt met die "pit".

Hardtraxx Addict

Q1. wat vind je van een plaat als Vazard - Zimmersion? :) Is een hele andere stijl qua hardstyle maar toch melodieus. Ik persoonlijk vind het 1 van de beste platen van 2011 en vooral qua gevoel :D

Q2. Brennan Heart draaide op Thrillogy een early set, is die van plan dat vaker te doen?

Q3. Je hebt al collabs gemaakt met zatox, psyko punk, enz. Lijkt het je niet een keer leuk om de studio in te duiken met bijvoorbeeld Geck-o, thera of alphaverb. Als je dit voor je album zou doen zou het album diverser zijn naar mijn mening en daardoor misschien ook wel een breder publiek interesseren. ^^

Q4. Wie denk jij dat door gaat breken in het jaar 2012? :)

Artiest

playerboy7 schreef:
Is Headshot gebasseerd op BF3? xd

Nee, op Unreal Tournament
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:46 

Hardtraxx Veteran

Elke keer als ik een antwoord lees op een vraag dan hoor ik jou stem daarbij haha. Best gek. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:48 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz schreef:
Ik zou zelf niet zo snel een early hardstyle set draaien en dat is toch omdat dat meer het domein is van de oudere garde. wie weet als ze ooit allemaal dood zijn doe ik een tribute hahaha :P

Kun je denk lang wachten haha, ben zelf hele grote early liefhebber. Heb ook best wel is een early boeking, en vind het ook geweldig om te produceren en ben zelf 14 dus niet egt oudere garde... En ben ook niet van plan enige tyd snel dood te gaan haha :evil: :P

Maar mijn vraag:
Nu je zelf op Hardtraxx zit is je oordeel over ons veranderd, of zijn we nog steeds het ''beruchte haattraxx''? :P
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen