Dubbelposten is niet toegestaan Willem 
Ik wil je niet dwingen om Early Hardstyle te draaien, maar ik wil wel even je redenering omver schoffelen haha.wrote:Leuke vraag! Ik ben in aanraking gekomen met hardstyle doordat ik van een jongen uit de buurt een cdtje kreeg met een setje van Charlie Lownoise op ID&T Radio in 2002. Daar zaten platen in als Geal - Losing My Feeling en Zenith & Avex - Scream. Ik was helemaal om door dat setje.wrote:Laat ik het met iedereen eens zijn en respect voor hebben dat je dit doet, ik maak d'r ook even gebruik van en stel een vraag die de meeste van mijn kant wel kunnen verwachten.![]()
Hoe kijk jij tegen Early Hardstyle aan? Je kwam in het vak toen de Early Hardstyle periode op zijn eind was gelopen. Nu wil ik even in het midden laten wat d'r precies de reden van is enzovoort, dat weet iedereen zo'n beetje wel. Maar was jij vroeger fan van nu Early Hardstyle en toen nog Hardstyle geheten en zo ja, wat waren je favoriete platen? En als laatste: zou je ooit Early Hardstyle op een feest draaien of draai je dan liever een andere stijl die in jouw ogen beter aansluit bij je Hardstyle set?
Nog een andere: aan wiens tips/kritiek hecht je meer waarde, aan die van een college, mensen op een forum zoals deze of de mensen op feesten?
Platen die ik in die tijd te gek vond waren platen zoals Showtek - Save The Day, de Isaac remix van Loving You, de dingetjes van Zenith en Sigma dingetjes.
In 2003 ging ik voor het eerst op mijn 18e naar Qlimax in het Gelredome en daar werd ik verliefd op de sound van Technoboy. Vond trouwens toen Danielle Mondello ook erg vet draaien maar de tracks van Technoboy toen zijn echt de reden geweest dat ik zelf ben begonnen met proberen hardstyle te maken. Denk aan Dark Oscillators - Nasty Jungle en Builder - Skyscraper (kun je je die scheve mix nog herinneren van hem op Qlimax?).
Ik zou zelf niet zo snel een early hardstyle set draaien en dat is toch omdat dat meer het domein is van de oudere garde. wie weet als ze ooit allemaal dood zijn doe ik een tribute hahaha![]()