Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 20:30 

Hardtraxx Addict

WZY schreef:
Q3: Wat is er precies met 'Gostosa' gebeurd? :)

Is al gevraagd en ook al beantwoord.. Kijk even paar pagina's terug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 20:33 

Hardtraxx Addict

Atraxisz schreef:
WZY schreef:
Q3: Wat is er precies met 'Gostosa' gebeurd? :)

Is al gevraagd en ook al beantwoord.. Kijk even paar pagina's terug!

oohw whoops, niet gezien ^^ dan is die al beantwoord :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 20:37 

Hardtraxx Newbie

Je hebt al vele collabs gedaan, bijv met noisecontrollers, wildstylez en the prophet. Lijkt het je niet leuk om eens samen te werken met artiesten die wat minder in je straatje liggen? Ik noem een Zany, Crypsis of B-Front... Zijn ook niet de minste artiesten, maar maken toch een hele andere soort hardstyle en als producer lijkt het me leuk om mijn horizon op die manier te verbreden. Of denk je misschien dat die stijlen zo ver van je af liggen, dat zoiets niet werkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 20:40 

Hardtraxx Veteran

Heey Willem, bedankt dat je mijn vorige vragen hebt beantwoordt.
Maar kijk eens naar de titel van het video, en luister dan de video zelf, en zeg eens wat je er van vindt :whistle:
.

Verder heb ik nog 1 vraag: Als jij platen ingestuurd krijgt van amateur-producers, hoe veel procent van die platen beluister je dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 20:43 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz schreef:
4. Ik zat net te kijken en zag dat er ook een producers sectie is. Misschien moet ik daar een keer een paar tips geven als mensen dat leuk vinden?

Dat zou best vet zijn! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 20:47 

Hardtraxx Veteran

Ook even tussendoor mensen, lees dit topic voordat je een vrij algemene vraag stelt eerst even door. Misschien is de vraag al gesteld namelijk! :) Zie hier en daar al wat vraagjes die al gesteld zijn namelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 20:52 

Hardtraxx Veteran

Heady, tof dat je dit doet man!!

Ten eerste wil ik even mn respect naar je uiten vanwege het feit dat je voor veel mensen een groot idool bent. Ook voor mij ben je één van de grootste, omdat je ons, vooral in het verleden veel hebt gegeven!!

Moet altijd denken aan Aiming for ur Brain, Victim of my Rage, Time 2 Rock etc. etc Eén woord: Fantastisch!

Maarja, even wat vraagjes:

V1: Je rijd een dikke beamer, maar zag pas ook een X6 die je plaatste op Twitter....
Wat rij je nu, en waar komt die liefde voor BMW vandaan?

V2: The Sacrifice (tekst) komt uit één van mijn favoriete films: The Boondock Saints. Ik weet dat je iets hebt met boedhisme etc. etc. Ten eerste al leuk dat je daarvoor uit komt. Ik ben zelf christen, en daar word soms nogal vaag tegenaan gekeken door mede hardstyle liefhebbers, want die kunnen die link niet echt leggen (Geloof > Hardstyle)! Wat is 'geloof' voor jou?

V3: Als we het hebben over Willem Rebergen buiten de Hardstyle om...Over wie hebben we het dan?

Ik zie wel of je reageert. Of je het nou wel doet of niet. Keep up the good work en geniet van je talent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 21:07 

Artiest

Hey willem :-)

Top dat je dit doet ;-)

Ik heb binnenkort mijn eerste release op Theracords en nou weet ik dat het tracks zijn die jij niet in een set zou draaien :P Maar toch zou ik ze je graag sturen om een mening te horen :P Want ben gewoon ERG nieuwsgierig wat jij ervan vind ;-)

Mijn vraag is dus: Zou je mij een contactadres kunnen sturen via berichten ofzo zodat ik jou mijn release kan sturen ? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 21:08 

Bierkoning

Daveytl schreef:
Heey Willem, bedankt dat je mijn vorige vragen hebt beantwoordt.
Maar kijk eens naar de titel van het video, en luister dan de video zelf, en zeg eens wat je er van vindt :whistle:
.

Verder heb ik nog 1 vraag: Als jij platen ingestuurd krijgt van amateur-producers, hoe veel procent van die platen beluister je dan?

Huh? Dit is Life Beyond Earth en geen Zero Hour xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 21:29 

Hardtraxx Elite

Deetox schreef:

Top dat je dit doet ;-)

Ik heb binnenkort mijn eerste release op Theracords en nou weet ik dat het tracks zijn die jij niet in een set zou draaien :P Maar toch zou ik ze je graag sturen om een mening te horen :P Want ben gewoon ERG nieuwsgierig wat jij ervan vind ;-)

Mijn vraag is dus: Zou je mij een contactadres kunnen sturen via berichten ofzo zodat ik jou mijn release kan sturen ? :)

Gaat dit niet allemaal rond in die zogenaamde promo-groep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 21:31 

Hardtraxx Addict

Toch maar weer eens het stof van mijn P1 album afblazen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 21:47 

Artiest

Tel schreef:
Deetox schreef:

Top dat je dit doet ;-)

Gaat dit niet allemaal rond in die zogenaamde promo-groep?

Ten eerste weet ik niet of headhunterz promo's ontvangt via theracords, en als hij ze wel ontvangt dan is het met het idee van als het je aanstaat dat mag je hem promoten.

Het is niet mijn doel dat hij ze gaat promoten ( zou wel leuk zijn trouwens haha ) maar ik ben gewoon even nieuwsgierig wat nou iemand als headhunterz van mijn tracks vind :) aangezien het wel erg afwijkt van zijn eigen style.

+ Als het via een promopool gaat is het niet persoonlijk, en als je elkaar mailt wel :P Miss kan ik wel wat van hem leren :-) ( lijkt me wel :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 23:01 

Hardtraxxer

Geachte heer HeadHunterZ,

Ik ben, in tegenstelling tot sommige op dit forum, een ENORME fan! Door jou ben ik hardstyle gaan luisteren. Het eerste hardstyle liedje dat ik hoorde was scantraxx rootz en ik was meteen fan. dit was zn 5 a 6 jaar geleden. in die tijd ben ik echt steeds meer van deze muziek gaan houden, als ik het zo mag zeggen. Hoewel vele zeggen dat je eventjes door een dal bent gegaan vind ik het gewoon een ontdekkings reis. Het is niet steeds hetzelfde en zoals je zelf al zei je bent niet god. Ik hoop echt dat je, evenals The Prophet, zo lang mee zal draaien want ik geniet keer op keer van je muziek.

Ik wil zelf echt dol graag goede hardstyle maken maar ga gewoon naar school enzo dus kan nou niet zeggen: ik doe een cursus en ga beginnen met producen. Daarom vond ik dit een geschikt moment om voor mezelf en waarschijnlijk vele andere te vragen: Wat is DE tip van meneer headhunterz aan alle beginnende ''producertjes''? De muziek die ik maak klinkt altijd net niet en als ik dat zelf al vind dan kan het nooit doorslag gevend aan mijn succes zijn!:P Ik hoop dat je dit leest, ik zou me echt vereerd voelen ook al is dit gewoon op een forum! En btw. kom gezellig is een keer naar spakenburg! we hebben psycko punkz, coone, wildstylez & korsakoff en waarschijnlijk nog meer al gehad. Nu hoop ik dat de ALLER BESTE eens langs zou komen! THX en succes met al je werk. JIJ BENT DE KING OF HARDSTYLE!!!

Hoogachtend,
Je fan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 23:30 

Hardtraxx Elite

dj-zzx schreef:
Geachte heer HeadHunterZ,

Ik ben, in tegenstelling tot sommige op dit forum, een ENORME fan! Door jou ben ik hardstyle gaan luisteren. Het eerste hardstyle liedje dat ik hoorde was scantraxx rootz en ik was meteen fan. dit was zn 5 a 6 jaar geleden. in die tijd ben ik echt steeds meer van deze muziek gaan houden, als ik het zo mag zeggen. Hoewel vele zeggen dat je eventjes door een dal bent gegaan vind ik het gewoon een ontdekkings reis. Het is niet steeds hetzelfde en zoals je zelf al zei je bent niet god. Ik hoop echt dat je, evenals The Prophet, zo lang mee zal draaien want ik geniet keer op keer van je muziek.

Ik wil zelf echt dol graag goede hardstyle maken maar ga gewoon naar school enzo dus kan nou niet zeggen: ik doe een cursus en ga beginnen met producen. Daarom vond ik dit een geschikt moment om voor mezelf en waarschijnlijk vele andere te vragen: Wat is DE tip van meneer headhunterz aan alle beginnende ''producertjes''? De muziek die ik maak klinkt altijd net niet en als ik dat zelf al vind dan kan het nooit doorslag gevend aan mijn succes zijn!:P Ik hoop dat je dit leest, ik zou me echt vereerd voelen ook al is dit gewoon op een forum! En btw. kom gezellig is een keer naar spakenburg! we hebben psycko punkz, coone, wildstylez & korsakoff en waarschijnlijk nog meer al gehad. Nu hoop ik dat de ALLER BESTE eens langs zou komen! THX en succes met al je werk. JIJ BENT DE KING OF HARDSTYLE!!!

Hoogachtend,
Je fan.

kontkusserij much?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 23:38 

Hardtraxx Veteran

jezus :/ >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 23:39 

Hardtraxx Beheerder

Asyrian schreef:
jezus :/ >.<

:lol: :lol: erg he :x maar ja niet te sneu doen das dan weer zielig. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 23:44 

Artiest

Dragenser schreef:
Was moeilijk om op een vraag te komen.:P

Wat vind jij zelf het belangrijkste aan een dj? (Het produceren van nummers of het mixen)

((Wat mij wel tof zou lijken is dat ik een x met je mee mag gaan en kijken van uit jouwn positie :$ ))

Wat ik zelf belangrijk vind is goeie producers want dan kan ik hun platen draaien haha.
Voor een artiest op het podium vind ik de overall performance het belangrijkste. Een stukje mixen, een stukje platenkeus en een stukje performance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 23:50 

Hardtraxx Elite

Headhunterz schreef:
Dragenser schreef:
Was moeilijk om op een vraag te komen.:P

Wat vind jij zelf het belangrijkste aan een dj? (Het produceren van nummers of het mixen)

((Wat mij wel tof zou lijken is dat ik een x met je mee mag gaan en kijken van uit jouwn positie :$ ))

Wat ik zelf belangrijk vind is goeie producers want dan kan ik hun platen draaien haha.
Voor een artiest op het podium vind ik de overall performance het belangrijkste. Een stukje mixen, een stukje platenkeus en een stukje performance.

Hmm true true, maar wat vind je dan artiesten wie hele sterke platen gemaakt hebben en hierdoor een naam hebben gekregen maar eigenlijk geen talent voor draaien hebben en toch ingezet worden op grote feesten alleen voor hun naam?

Of juist het tegenovergestelde hiervan, artiesten echt goed kunnen draaien, maar haast geen kans krijgen om op een groot feest te draaien omdat ze geen eigen nummers hebben en dus ook geen ''naam'' in de scene.

Een goed voorbeeld hiervan was: Clock kid op defqon, niemand had eerst van hem gehoord stond op een zeer goed tijdstip in de area. Verwachtingen waren bij de meeste mensen laag, maar zette toen een beukset neer waar sommige artiesten nog een lesje van kunnen leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 23:51 

Artiest

Parvuz schreef:
Wat vind je leuker om te doen,

Optie 1: Op een groter feest draaien waar je 1 van de meerdere artiesten bent in de line up. Waar je binnen een uurtje alles moet laten horen wat je wilt. En waar mensen zijn die misschien niet voor jou komen. Toch sta je voor heel veel man is het geluid en de show meestal goed geregeld.

Optie 2: Optreden in een discotheek waar niet echt een feest is ofzo. Neem nou Dieka. Als je daar geboekt staat dan komen er ook mensen die niet eens wisten dat je er komt draaien. Vaak ook mensen die niet echt in de hardstyle zitten en dus misschien na afloop de meest domme vragen kunnen stellen. :P zoals: "Waarom draaide je alleen? De Headhunterz zijn toch een duo?" :P Maar natuurlijk kom je dan ook makkelijker in contact met fans omdat ze je makkelijker kunnen bereiken in een discotheek.

Als je het zo omschrijft dan zou ik voor optie 1 kiezen, maar dit is niet altijd hoe het gaat. Ten eerste kom ik vaak op de grotere feesten ook in contact met het publiek omdat ik het fijn vind om in de zaal te hebben gestaan voor ik moet draaien. Op Thrillogy bijvoorbeeld heb ik de eerste 2 uurtjes in de zaal, eerst vooraan en daarna achter op de VIP gestaan en ben ik daarom met een heel vertrouwd gevoel het podium opgegaan. In die uurtjes komen er mensen naar me toe en maak ik een praatje en fotos :)

En aan de andere kant heb ik helemaal niet het idee dat er in een club vaak mensen rondlopen die niet weten waarvoor ze komen. Juist is er vaak een intieme vibe en voel je dat mensen gewacht hebben op de avond en er met z'n allen voor gaan.
Domme vragen vind ik trouwens helemaal niet erg. Ik ben juist blij dat er nog steeds mensen zijn die mij of hardstyle aan het ontdekken zijn en nog niet veel weten maar wel geinteresseerd zijn.

Ik kan dus moeilijk kiezen, ik denk dat het elkaar goed aanvult.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 23:53 

Artiest

Ik antwoord trouwens vanaf het begin, bericht na bericht dus het kan een tijdje duren voor ik bij jouw berichtje ben. Mijn bedoeling is in ieder geval alles te beantwoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 23:56 

Hardtraxx Elite

Headhunterz schreef:
Ik antwoord trouwens vanaf het begin, bericht na bericht dus het kan een tijdje duren voor ik bij jouw berichtje ben. Mijn bedoeling is in ieder geval alles te beantwoorden.

Zo een vermoede had ik al, doe je goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 23:59 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz schreef:
En aan de andere kant heb ik helemaal niet het idee dat er in een club vaak mensen rondlopen die niet weten waarvoor ze komen. Juist is er vaak een intieme vibe en voel je dat mensen gewacht hebben op de avond en er met z'n allen voor gaan.
Domme vragen vind ik trouwens helemaal niet erg. Ik ben juist blij dat er nog steeds mensen zijn die mij of hardstyle aan het ontdekken zijn en nog niet veel weten maar wel geinteresseerd zijn.

Ik kan dus moeilijk kiezen, ik denk dat het elkaar goed aanvult.

In een tent als Dieka, waar ik dicht bij woon, komen heel vaak boeren uit de buurt langs die geen flauw benul hebben. Laatst met Ran-D zo gelachen daar om. Vroeg een vent hoe Ran-D in het echt heette, zei hij dus netjes: "Mijn ouders hebben mij Randy genoemd". Dat geloofde die boer niet. :lol: En daarna vroeg hij of Ran-D ook aan twitter deed. Dan heb je volgens mij totaal geen idee met wie je staat te praten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:02 

Hardtraxxer

Nice dat je ook op Haattraxx zit! Respect hiervoor en welkom haha :P

Heb ook nog wel wat vragen (zijn ze al gesteld, sla ze dan gerust over)

1. Wat voor set kunnen we van je verwachten op Qlimax, een raw set aangezien Q-dance het thema weer iets duisterder wou maken?

2. Volgensmij gaf je aan (samen met Wildstylez en Noisecontrollers) dat je het hardstyle genre toegankelijker wou maken, wat moet ik me hier bij voorstellen? andere kicks, melodieën en opbouw?

3. Worden er binnenkort ook weer heel wat Project One tracks gemaakt?

4. Wat zijn je toekomstplannen, commercieel een andere kant op gaan zoals Showtek in Amerika?

Tot slot:
Heb af en toe ook wel ''kritiek'' hier op je tracks, maar ben door jouw wel het hardstyle genre ingetrokken. Hierbij dus een complimentje, weer eens wat anders haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:02 

Artiest

Maestro N schreef:
Cool initiatief! Ik heb eigenlijk maar één vraag, ik heb ergens gelezen dat je hebt gezegd dat je nieuwe album je levenswerk wordt. Nu lees ik net dat we de meeste tracks al gehoord hebben, betekent dit dat de "Doomed-stijl" (om het maar even zo te noemen) centraal staat op het album?

Persoonlijk zou ik het namelijk erg tof vinden als er nog een nummer a lá Rock Civilization of Left Some Answerz op zou komen aangezien het je complete oeuvre dan ook beter vertegenwoordigd.

Ik ben sowieso al best wel geinspireerd geraakt door uberhaupt de stap te zetten om met jullie in gesprek gegaan. Het klinkt misschien gek maar er is best wel een last van mijn schouders gevallen.

Mijn vraag aan jou is: Kun je verwoorden wat je zo tof vond aan Rock Civilization en Left Some Answers? Zijn het bepaalde elementen? Is het het hele gevoel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 00:03 

Artiest

Ricardo1991 schreef:
Headhunterz schreef:
Parvuz schreef:
Ik ben ook zeer benieuwd naar je set op Qlimax. Na een jaar afwezigheid hoop ik echt dat je met een knal set terug komt. Hoop dat je de HWS stijl een beetje aanhoudt met een goede opbouw naar wat harder. Met tracks al Doomed en Headshot moet dat zeker lukken. En ik denk dat Q-Dance het ook totaal niet erg vind aangezien ze terug willen naar een duister Qlimax.

Ik ga m'n uiterste best doen! Ben blij dat ik er weer bij ben.
Kijk ik hou wel rekening met mijn tijd. Als ik bijv om 12u sta draai ik minder hard en snel dan dat ik om 4u sta. Ik denk dat ik met hoe ik er nu in sta net zo goed een wat hardere set kan neerzetten als een euphorische.
Het enige wat zeker is, dat is natuurlijk dat ik mijn eigen tracks erin ga passen. Ook al sta ik vroeg, die headshot ga je krijgen!

Nummmer ging op thrillogy echt ziek :loving:
Mooi dat die op qlimax ook komt dan(L)

Er zat eigenlijk nog een ander stuk tussen maar die heb ik ertussenuit geknipt.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen