Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:32 
 
Hardtraxxer

Headhunterz schreef:
Parvuz schreef:
Ik ben ook zeer benieuwd naar je set op Qlimax. Na een jaar afwezigheid hoop ik echt dat je met een knal set terug komt. Hoop dat je de HWS stijl een beetje aanhoudt met een goede opbouw naar wat harder. Met tracks al Doomed en Headshot moet dat zeker lukken. En ik denk dat Q-Dance het ook totaal niet erg vind aangezien ze terug willen naar een duister Qlimax.


Ik ga m'n uiterste best doen! Ben blij dat ik er weer bij ben.
Kijk ik hou wel rekening met mijn tijd. Als ik bijv om 12u sta draai ik minder hard en snel dan dat ik om 4u sta. Ik denk dat ik met hoe ik er nu in sta net zo goed een wat hardere set kan neerzetten als een euphorische.
Het enige wat zeker is, dat is natuurlijk dat ik mijn eigen tracks erin ga passen. Ook al sta ik vroeg, die headshot ga je krijgen!


Nummmer ging op thrillogy echt ziek :loving:
Mooi dat die op qlimax ook komt dan(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:33 
 
Artiest

R-shot schreef:
Steek je tegenwoordig meer tijd in Hard With Style of toch meer in produceren?


Produceren zit veruit het meeste tijd in van alles wat ik doe maar ik ben ook steeds meer met HWS bezig en dat vind ik alleen maar leuk. Ik krijg er zoveel positieve energie voor terug van de mensen die ernaar luisteren en ik voel dat het bij me past om dit te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Respect dat je de tijd neemt om hier je fans te woord te staan, hopelijk neemt zo het bashen af :)
Ik vroeg me af:

Hoezo duurt het zo lang bij Scantraxx voor een plaat uitkomt? Als je kijkt naar bijvoorbeeld Fusion, die hebben bijna elke week wel een release(je).

Gaan jij en Joram nog wel 'ns karper vissen?

Welke hardstyle artiesten vind jij op dit moment het best produceren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:34 
 
Hardtraxx Elite

Q: Je zegt dat je de meeste nummers al gedraaid hebt van je album en dat je dus nog even aan de slag moet.
Wat wil je dit keer bereiken/laten zien met je album?

Q: Je bent nu ook bezig om opnieuw je eigen stijl te ontwikkelen. Tenminste, als ik luister naar je laatste nummers zoals Doomed en Hard With Style. Kun je daar meer over vertellen? Ben je tevreden over je nieuwe stijl? Wil je het nog uitbreiden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik had ook nog een vraag: Wat vind jij van de afwisseling in line-up's en livesets die organisaties/dj's neer zetten. Veel mainstages zien er hetzelfde uit, moet er niet eens wat meer geexperimenteerd worden? En betreffende de livesets: Vind je niet dat er veel te weinig afwisseling en verassing in de livesets zit van tegenwoordig? Als je op een main staat van een groot feest hoor je hooguit 10 nummers van voor 2009, en veel nummers hoor je 3 of soms wel 4 keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JdeBftw schreef:
Respect dat je de tijd neemt om hier je fans te woord te staan, hopelijk neemt zo het bashen af :)
Ik vroeg me af:

Hoezo duurt het zo lang bij Scantraxx voor een plaat uitkomt? Als je kijkt naar bijvoorbeeld Fusion, die hebben bijna elke week wel een release(je).


Het verschil is dat fusion elke week platen van 2 maanden oud released! En scantraxx tenminste redelijk bij blijft ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:42 
 
Artiest

Chukkels schreef:
Zoals hierboven ook al meermalen aangegeven: tof dat je dit doet! Ik heb wel een aantal dingen in m'n hoofd zitten die ik zou willen weten verder.

Ten eerste had ik een vraag over het anthem van Hard Bass.
Ik wil allereerst benadrukken dat ik het een erg vet nummer vind, maar dat het in mijn ogen toch een beetje te veel afwijkt van de stijl die ik bij Hard Bass voor ogen had. Het duistere tintje is weg. Nou was dat vorig jaar al een beetje ingezet met het anthem van Hard Bass, maar dit jaar is de sfeer in het nummer duidelijk omgeslagen naar een meer melodieus tintje. Nou is mijn vraag of het de weg is die B2S heeft ingeslagen met het feest om het zo mogelijk wat toegankelijker te maken of dat je gewoon jouw eigen stijl wil laten horen.

En verder:
Zijn er nog plannen om het project Project One nieuw leven in te blazen of wellicht een paar tributes doen, want op dit moment zijn jullie beiden 'top-notch' in de scene en in mijn ogen zou het een perfect moment zijn om jullie ideeën opnieuw te combineren en weer knallende shows te geven.

En tot slot:
Je hebt zo'n beetje alles bereikt wat je maar kan bereiken in de hardstyle-scene: Een eigen X-Qlusive, het hosten van Thrillogy, een top 20 plaats in de DJ Mag Top 100. Hoe ga je nu verder? Is er misschien iets in je dat je trekt om ook eens een een andere stijl te gaan uitproberen, naast het continueren van je huidige stijl? Hierbij denkend aan hardcore, dubstep of iets in die richting?



Cool dat je m tof vindt! Ik heb geen idee of b2s het gevoel van hardbass wil veranderen maar daar ga ik niet vanuit. Zij hebben mij om een hardbass anthem gevraagd en als iemand mij om een anthem vraagt dan krijgen ze een persoonlijk 'tribute' van me. Dit is het gevoel wat ik zelf bij hardbass krijg, uitgedrukt in muziek. En dat is natuurlijk heel persoonlijk voor iedereen. Ik probeer muziek maken vanuit een kunst perspectief te bekijken. Zo blijf ik dicht bij mezelf. Ik ben ooit begonnen muziek te maken, puur voor mezelf en die muziek zijn mensen leuk gaan vinden. En ik vind het belangrijk dat het die richting blijft opgaan. Ik wil muziek maken in de eerste plaats voor mezelf en als mensen die muziek niet leuk vinden dan is dat jammer. En dat bedoel ik niet sarcastisch.

Project One.. Who knows.. Je weet nooit wat de toekomst brengt. Op dit moment zijn er geen plannen.

Qua ontwikkeling. Afgelopen jaar, geloof het of niet, zijn er toch door die dj mag notering weer wat deuren open gegaan. Vooral in de states, die kijken daar toch best wel naar. En ga maar na wat dat voor dit jaar kan betekenen.
Verder maak ik al best wel een tijdje ook andere muziek maar die heb ik nog nooit naar buiten gebracht. Dat doe ik op dit moment puur voor mezelf. Voornamelijk progressive house/electro.
Muziek luisteren is voor mij heel breed. Is maar net hoe m'n pet staat. Bij elk moment past een muziekje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:44 
 
Artiest

Ok, ik moet naar schiphol. Ik hoop dat ik straks op m'n hotelkamer nog wat tijd hebt om te antwoorden. Gaat in ieder geval prima zo, best gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
Ok, ik moet naar schiphol. Ik hoop dat ik straks op m'n hotelkamer nog wat tijd hebt om te antwoorden. Gaat in ieder geval prima zo, best gezellig!


Safe flight! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
Ok, ik moet naar schiphol. Ik hoop dat ik straks op m'n hotelkamer nog wat tijd hebt om te antwoorden. Gaat in ieder geval prima zo, best gezellig!

Geen spijt dat je op mijn uitnodiging bent ingegaan :P?
Top dat het hier gezellig is :)!
1 vraagje: Welk Nederlands feest vind jij het vetst om te draaien, en waarom?
Fijne vlucht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuk dat je je toch nog hebt geregistreerd hier, ben zeer benieuwd naar de antwoorden op een aantal vragen van je. Zal me eerst maar eens door die 5 pagina's slepen. Erg leuk in elk geval.

Sterkte op Schiphol. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik had ook nog een vraag: Wat vind jij van de afwisseling in line-up's en livesets die organisaties/dj's neer zetten. Veel mainstages zien er hetzelfde uit, moet er niet eens wat meer geexperimenteerd worden?

En betreffende de livesets: Vind je niet dat er veel te weinig afwisseling en verassing in de livesets zit van tegenwoordig? Als je op een main staat van een groot feest hoor je hooguit 10 nummers van voor 2009, en veel nummers hoor je 3 of soms wel 4 keer.

Op zich heeft hij dat zelf geprobeerd op DefQon in 2010 toen hij een aardig experimenteel dubstep/house/techno zetje wegzette. Ik vond het best aardig, maar had wel het gevoel dat ik hier niet voor gekomen was (m'n eerste feest). Was blij toen hij let the bass kick inmixte (ja echt!). Denk dat experimenteren op de grote feesten een van de meest linke en moeilijke ervaringen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 18:59 
 
Hardtraxxer

Ga je in de toekomst nog iets doen waar je ons allemaal mee verrast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Supertof dat je dit doet!
Ik heb ook een vraag:
komen er weer nummers aan a la The Sacrifice, End Of My Existence en Rock Civilization (zomaar even een greep)? De nummers die je groot hebben gemaakt in de hardstyle scene? af en toe mis ik nét dat beetje "pit" in je tracks, de "pit" die bovengenoemde nummers wel bezitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anco schreef:
Ga je in de toekomst nog iets doen waar je ons allemaal mee verrast?


Dat zegt ie natuurlijk niet he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Anco schreef:
Ga je in de toekomst nog iets doen waar je ons allemaal mee verrast?


Dat zegt ie natuurlijk niet he xd

Wat een vage vraag ook. Nee ik denk dat hij de volgende jaren ongeveer hetzelfde zal doen als hij tot nu toe gedaan heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is Headshot gebasseerd op BF3? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:06 
 
Hardtraxx Newbie

Echt heel vet dat je dit doet!
Ik had ook een vraagje. Je bent zelf natuurlijk bij Scantraxx beland door herhaaldelijk te blijven aankloppen bij Dov,
heb je tips voor nieuwe producers/dj's die jou als hun voorbeeld zien? En hoe kan je het beste in de scene groeien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Ik had ook nog een vraag: Wat vind jij van de afwisseling in line-up's en livesets die organisaties/dj's neer zetten. Veel mainstages zien er hetzelfde uit, moet er niet eens wat meer geexperimenteerd worden?

En betreffende de livesets: Vind je niet dat er veel te weinig afwisseling en verassing in de livesets zit van tegenwoordig? Als je op een main staat van een groot feest hoor je hooguit 10 nummers van voor 2009, en veel nummers hoor je 3 of soms wel 4 keer.

Op zich heeft hij dat zelf geprobeerd op DefQon in 2010 toen hij een aardig experimenteel dubstep/house/techno zetje wegzette. Ik vond het best aardig, maar had wel het gevoel dat ik hier niet voor gekomen was (m'n eerste feest). Was blij toen hij let the bass kick inmixte (ja echt!). Denk dat experimenteren op de grote feesten een van de meest linke en moeilijke ervaringen is.


Ik bedoelde meer dat organisaties meer moeten experimenteren met line ups, artiesten hoeven niet persee te experimenteren, als ze maar wat afwisselender zijn. Af en toe een oude of vergeten plaat draaien kan geen kwaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

playerboy7 schreef:
Is Headshot gebasseerd op BF3? xd

UT99 dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:10 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb zo'n gevoel dat Willem hier niet eens naar Frankrijk zal kunnen vliegen of hij wordt al volgespamt! :D
Je weet niet waar je aan bent begonnen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Enig idee wanneer je die Loca People en Geef 8 Free-Released? ^^


Goede vraag, en "Antifact - Astaloca" niet te vergeten!

Plus: waar blijft dat hiphop album? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:14 
 
Hardtraxx Addict

hoebedoelje schreef:
JEFSKIII schreef:
Enig idee wanneer je die Loca People en Geef 8 Free-Released? ^^


Goede vraag!

Plus: waar blijft dat hiphop album? -.-


Hiphop album? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:15 
 

Ten eerste wil ik even zeggen dat je al jaren onafgebroken een ongekende held bent!

Vraag: Zou jij graag zien dat hardstyle over de hele wereld net zo populair is als in Nederland? Of zie je het liever een beetje zo blijven zoals het nu is met Nederland als middelpunt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:15 
 

Wie durft er aan onze Headhunterz te vragen of die vaker in het vliegtuig heeft gezeten dan dat ie sex heeft gehad!?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen