Al vanaf het begin dat ik hier rondkijk maar vooral de laatste tijd vraag ik mij af, waar zijn al die topics voor nodig. "Track of the day" en "Wat luister je nu" bijvoorbeeld. Dat zijn in mijn ogen gewoon precies dezelfde topics, echter met een andere titel. En wat dragen ze bij aan het forum? Totaal niets, in mijn ogen. Heel afentoe zet ik er zelf eens een track in, als ik weet een track luister die ik vergeten was, bijvoorbeeld, of als ik iets tegenkom wat ik nog niet kon en waar ik helemaal lyrisch over ben. Maar de topics doorlezen of kijken wat anderen posten? Totaal niet in geïnteresseerd.
Van mij mogen zulke topics dan ook verdwijnen. Topics zoals deze zijn voor mij persoonlijk een heel stuk interessanter om door te lezen, en ze voegen ook daadwerkelijk iets toe aan het forum. Ik zou dan ook graag van jullie willen weten middels deze poll, wat jullie denken over die "opsomtopics". Tevens zal hier een discussie over plaatsvinden achter de schermen, maar jullie mening telt net zo hard als die van ons, in mijn ogen. Onderbouwing kan tevens nooit kwaad en helpt altijd
Van mij mogen zulke topics dan ook verdwijnen. Topics zoals deze zijn voor mij persoonlijk een heel stuk interessanter om door te lezen, en ze voegen ook daadwerkelijk iets toe aan het forum. Ik zou dan ook graag van jullie willen weten middels deze poll, wat jullie denken over die "opsomtopics". Tevens zal hier een discussie over plaatsvinden achter de schermen, maar jullie mening telt net zo hard als die van ons, in mijn ogen. Onderbouwing kan tevens nooit kwaad en helpt altijd