Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2

Opsomtopics. Ja of Nee ?
Ja, graag behouden! 67%  67%  [ 35 ]
Nee, weg ermee! 33%  33%  [ 17 ]
Totaal aantal stemmen : 52
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Om even terug te komen op het gebrek aan vermelding op facebook: Jordy zou nog een banner en profielfoto voor op fb ontwerpen, zodat deze via zowel de kanalen van hardtraxx als die van de Bass Modulators verspreid kunnen worden. Hoe ver deze zijn durf ik echter niet te zeggen.


Ja daar komt ie lekker optijd mee, het topic is eerst voor een week open, en die is al bijna om?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Om even terug te komen op het gebrek aan vermelding op facebook: Jordy zou nog een banner en profielfoto voor op fb ontwerpen, zodat deze via zowel de kanalen van hardtraxx als die van de Bass Modulators verspreid kunnen worden. Hoe ver deze zijn durf ik echter niet te zeggen.

Ik wel: hij is er niet mee begonnen omdat deze site hem niet meer interesseert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Brmn schreef:
Ik vind het vooral fijn om te kijken wat een ander graag luistert en het is vaak een "Oja die track bestaat ook nog" momentje. Een paar schrappen zou inderdaad kunnen maar voor mij hebben die topics wel meerwaarde.


Eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardist schreef:
Goeie replies, hebben we wat aan! :thumbup:

@dwerg, op die aandachttrekkerij reageren we maar niet :thumbsup:

Is geen aandachttrekkerij, is een serieus voorstel. Maar hé, verzin anders zelf wat, daar zijn jullie de afgelopen jaren ook zo succesvol mee geweest :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 14:49 
 

Gangsterdwerg schreef:
Hardist schreef:
Goeie replies, hebben we wat aan! :thumbup:

@dwerg, op die aandachttrekkerij reageren we maar niet :thumbsup:

Is geen aandachttrekkerij, is een serieus voorstel. Maar hé, verzin anders zelf wat, daar zijn jullie de afgelopen jaren ook zo succesvol mee geweest :lol: :lol: :lol:

Ach knul, als jij jezelf vermaakt met je getroll, prima toch :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@gangsterdwerg: denk serieus mee of hou je gewoon afzijdig. Enige wat je nu doet is zieken/provoceren. Schiet niemand wat mee op :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 20:27 
 

Ik stoor mij totaal niet aan de hoeveelheid topics maar wel aan de topics die hier eigenlijk niet thuis horen. Deze ook naar mijn mening want ik lees hier niks harderestijlen gerelateerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 23:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Hardist schreef:
Goeie replies, hebben we wat aan! :thumbup:

@dwerg, op die aandachttrekkerij reageren we maar niet :thumbsup:

Is geen aandachttrekkerij, is een serieus voorstel. Maar hé, verzin anders zelf wat, daar zijn jullie de afgelopen jaren ook zo succesvol mee geweest :lol: :lol: :lol:


Gelukkig ben jij wel succesvol
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 23:30 
 
Hardtraxxer

ik kijk deze topics regelmatig door om mijn trackkennis wat te verbreden. er staan vaak nummers die ik niet ken en dan toch even opzoek. ben op die manier al veel nummers die ik nu veel luister tegengekomen. dus voor mij zijn de topics dan ook niet echt overbodig en zou het toch wel leuk zijn als deze bleven bestaan. verplaatsten naar ergens anders zou mij niet uit maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
ik kijk deze topics regelmatig door om mijn trackkennis wat te verbreden. er staan vaak nummers die ik niet ken en dan toch even opzoek. ben op die manier al veel nummers die ik nu veel luister tegengekomen. dus voor mij zijn de topics dan ook niet echt overbodig en zou het toch wel leuk zijn als deze bleven bestaan. verplaatsten naar ergens anders zou mij niet uit maken.

Ben het met je eens. Maar vind ook dat in de loop van de tijd het een beetje een overkill is geworden. Ik zou het wel prima vinden als er gewoon 1 opsomtoppa is zoals HS dag top 5 ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 05:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ultraterrorloudsound schreef:
ik kijk deze topics regelmatig door om mijn trackkennis wat te verbreden. er staan vaak nummers die ik niet ken en dan toch even opzoek. ben op die manier al veel nummers die ik nu veel luister tegengekomen. dus voor mij zijn de topics dan ook niet echt overbodig en zou het toch wel leuk zijn als deze bleven bestaan. verplaatsten naar ergens anders zou mij niet uit maken.

Ben het met je eens. Maar vind ook dat in de loop van de tijd het een beetje een overkill is geworden. Ik zou het wel prima vinden als er gewoon 1 opsomtoppa is zoals HS dag top 5 ofzo.

en dan kiezen tussen track of the day of welke track luister je nu zijn allebei wel beetje hetzelfde, alleen trekt de 2de meer 'ik wil posts' mensen aan.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen