Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 11:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh shit..
Mag dit wel bekend zijn?
edit: Omdat het een bv is mag het dus wel bekend zijn.

Iemand die alle cijfertjes kan ontcijferen zodat we weten wat het echt betekend? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het eerste gezicht lijkt B2s gezonder dan Q, maar aangezien je de kasstroomoverzichten en de winst en verliesrekeningen hier niet hebt, zegt dat ook vrij weinig verder.

Q heeft een negatieve EV, dus (kortlopende) schulden overtreffen de bezittingen, waardoor Q niet solvabel is. Kun je ook zien aan de financiƫle ratio's. Niet echt zin om verder uit te werken :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zonder winst/verlies rekeningen weinig over te zeggen. Aangezien dit ook een momentopname is van 31/12. In Q-dance zijn geval dus vlak na Qlimax. (kortlopende schulden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wel interessant om te zien trouwens dat supersized events onderdeel is van b2s, nooit geweten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 17:35 
 

Moet je niet betalen voor deze info bij de KVK en is het daarom niet een beetje niet-tof om dit zomaar op internet te gooien?

Niet dat ik er mee zit ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

volgens mij moet je betalen daarvoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit komt toch gewoon uit de jaarverslagen van de organisaties? Die kan je 9 van de 10 keer gewoon op de website van het bedrijf vinden en zijn gewoon openbaar.

Heb zelf voor school deze moeten analyseren voor Kuhne + Nagel, CEVA en DHL en die verslagen konden we zo krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Moet je niet betalen voor deze info bij de KVK en is het daarom niet een beetje niet-tof om dit zomaar op internet te gooien?

Niet dat ik er mee zit ofzo.

Volgens mij moet je hier inderdaad voor betalen. Ik houd hem tot nader orde even dicht.
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen