Ben wel benieuwd wat Poke moet voorstellenwrote:wrote:De echte naam van Radical Redemption.![]()
OT: Yannickv(an)k(uijk)
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik smeet een keer een weegschaal naar je moeders hoofd.
Zodoende.
Zodoende.
Iedere rick noemde zichzelf al Rickert, dus 11-jarige rick vond het cool om er rickzel van te maken... Uiteraard gerockt in m'n MSN naam...
Rickzel_*
jwz
Rickzel_*
wrote:Iedere rick noemde zichzelf al Rickert, dus 11-jarige rick vond het cool om er rickzel van te maken... Uiteraard gerockt in m'n MSN naam...
Rickzel_*jwz

Waarom maak jij memo's over wat andere hardtraxxers gaan plaatsen op een forum?
Poke stamt af van de pokemon Slowpoke.wrote: Ben wel benieuwd wat Poke moet voorstellen

In eerste instantie werd Steven zo door veel mensen genoemd, vervolgens ik ook. Waarom de associatie met Slowpoke, weet ik ook niet precies. Had iets te maken met sloom/traag.
Edit: en svb, dit is wel creepy.
Wat een normale jongen is het ook, die svb. Lekker anderen stalken.
Ik zou maar goed kijken of je de deur op slot hebt achter je Rick.
Ik zou maar goed kijken of je de deur op slot hebt achter je Rick.
Rickzel leest altijd alles, dus toen hij gister niet reageerde in dit toppa wist ik gewoon dat hij het zo bewaren voor als hij op stage is. Vandaar één keer z'n gokje met een memo en zie daar om 9:54 had Rickzel al gereageerdwrote:Waarom maak jij 1 memo over wa een andere hardtraxxer gaan plaatsen op een forum?
Verder allemaal weer niet zo overdrijven over een keer een memo grapje
SVB jij bent een aparte vogel, en ik ben maandags vrij!
Maak van je enige "vriend" nou niet je vijand he wijsneus
Beetje creepy, maar wel grappig
Last edited by Rickzel on 20 Mar 2017 11:09, edited 1 time in total.
En zo viel SVB's theorie in duigenwrote:SVB jij bent een aparte vogel, en ik ben maandags vrij!
ST staat voor de eerste twee letters van mijn voornaam. VK staat voor de eerste letters van mijn achternaam (zie yannickvdk).
Recent maar gekozen voor een name change. Je eigen naam gebruiken op fora is niet heel slim natuurlijk, alleen dacht ik daar in 2013 totaal niet over na. Zodoende veranderd dus.
gr
Recent maar gekozen voor een name change. Je eigen naam gebruiken op fora is niet heel slim natuurlijk, alleen dacht ik daar in 2013 totaal niet over na. Zodoende veranderd dus.
gr
Jezus Sander wat ben jij een mafkees
Gewoon wat namen door elkaar gooien en kijken wat er uit komt; Ivey Jones 
Haha fuckwrote:SVB jij bent een aparte vogel, en ik ben maandags vrij!
Huh, ik dacht al die tijd dat je het broertje was van deze man:wrote:Gewoon wat namen door elkaar gooien en kijken wat er uit komt; Ivey Jones

wrote:Stond op m'n id kaart ofzo, echt raar.
Haha SVB, die memo.
Wikipedia: De helicasen zijn een groep van enzymen die de dubbele DNA-spiraal ontwinden en door het verbreken van de waterstofbruggen de twee strengen uit elkaar laten gaan, waardoor andere enzymen zoals RNA-polymerase een stukje van de enkelvoudige streng kunnen aflezen (transcriptie). Helicase zorgt er dus voor dat het dubbelstrengs-DNA uit elkaar 'ritst'.
Tijdens mijn studies vaak over DNA moeten leren. Een enzyme dat je DNA splijt en harde muziek is wel een vette combo dacht ik. Een "z" mag natuurlijk niet ontbreken in de hardstyle wereld. Zorgt er ook voor dat je sneller gevonden wordt en niet op één of ander wetenschappelijk artikel uitkomt.
Wikipedia: De helicasen zijn een groep van enzymen die de dubbele DNA-spiraal ontwinden en door het verbreken van de waterstofbruggen de twee strengen uit elkaar laten gaan, waardoor andere enzymen zoals RNA-polymerase een stukje van de enkelvoudige streng kunnen aflezen (transcriptie). Helicase zorgt er dus voor dat het dubbelstrengs-DNA uit elkaar 'ritst'.
Tijdens mijn studies vaak over DNA moeten leren. Een enzyme dat je DNA splijt en harde muziek is wel een vette combo dacht ik. Een "z" mag natuurlijk niet ontbreken in de hardstyle wereld. Zorgt er ook voor dat je sneller gevonden wordt en niet op één of ander wetenschappelijk artikel uitkomt.
Wat een diepgang zeg. Trots.wrote:Haha SVB, die memo.![]()
-
GHardtraxxer
- 169 posts member since 2011
- last seen Jan 2021
Giggety in het kort. Verwijst uiteraard naar Quagmire uit Family Guy