Veranderd jij je avatar even danwrote:Giggety in het kort. Verwijst uiteraard naar Quagmire uit Family Guy
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Overgenomen vanuit mijn PSN-account toen ik ook nog veel naar Hip-Hop luisterde, was 18 jaar toen 
Combinatie van awe/awesome en authority; vond het wel een 'stoere' en vindingrijke alias toen ik dit account ruim 4 jaar geleden aanmaakte 
View on YouTubewrote:Combinatie van awe/awesome en authority; vond het wel een 'stoere' en vindingrijke alias toen ik dit account ruim 4 jaar geleden aanmaakte
Heel vroeger één van mijn eerste nicknames was Grim Reaper omdat ik dat als klein jongetje een cool personage vond (nu nog altijd
). In de loop der jaren maar afgekort naar Grim.
Met een zeis kun je overigens ook goed maaien wat ook wel een beetje bij mij past
Met een zeis kun je overigens ook goed maaien wat ook wel een beetje bij mij past
Vanaf 2003(?) al een paar verschillende (game)namen gehad.
Eerst het breezahrige RonnYBooY, heel hip met die hoofdletters maar gewoon te kinderachtig.
Later in contact gekomen met een gezellige vriendenclan welke allemaal een andere k0nt<insertdier>naam had.
Toen heb ik ongeveer een half jaartje als k0ntk0n!jntj3 gespeeld.
Als ik daar nu aan terugdenk, wat fout
Daarna xaSer, maar staat een beetje "onprofessioneel" om een naam te hebben wat niet met een hoofdletter begint.
Deze heb ik een jaar of 5 gehad denk ik?
Volgens mij heb ik hier ook nog een account van maar kan m'n wachtwoord niet meer herinneren, laat staan mailadres
Daarna gewoon Ronzz, alleen Ron vond ik te kort, dus die 2 z'en er bij geplakt omdat het uiteindelijk wel gewoon het makkelijkst is.
Eerst het breezahrige RonnYBooY, heel hip met die hoofdletters maar gewoon te kinderachtig.
Later in contact gekomen met een gezellige vriendenclan welke allemaal een andere k0nt<insertdier>naam had.
Toen heb ik ongeveer een half jaartje als k0ntk0n!jntj3 gespeeld.
Als ik daar nu aan terugdenk, wat fout
Daarna xaSer, maar staat een beetje "onprofessioneel" om een naam te hebben wat niet met een hoofdletter begint.
Deze heb ik een jaar of 5 gehad denk ik?
Volgens mij heb ik hier ook nog een account van maar kan m'n wachtwoord niet meer herinneren, laat staan mailadres
Daarna gewoon Ronzz, alleen Ron vond ik te kort, dus die 2 z'en er bij geplakt omdat het uiteindelijk wel gewoon het makkelijkst is.
Ramon Anthonise is mijn echte naam, Roman Anthony is mijn DJ naam. Ruim 7 jaar geleden door anderen verzonnen (DJ naam, die andere al iets langer geleden...), maar was geen fan van die naam. Destijds zonder mijn weten meerdere keren op flyers geknald, dus uiteindelijk de naam maar omarmd, haha.
Ik vond je oude gebruiksnaam wel leukerwrote:ST staat voor de eerste twee letters van mijn voornaam. VK staat voor de eerste letters van mijn achternaam (zie yannickvdk).
Recent maar gekozen voor een name change. Je eigen naam gebruiken op fora is niet heel slim natuurlijk, alleen dacht ik daar in 2013 totaal niet over na. Zodoende veranderd dus.
gr
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 7 days ago
Gewoon patsboem uit me hoofd 
naam + dag en maand van verjaardag
Last edited by Jeffrey2107 on 22 Mar 2017 08:23, edited 1 time in total.
Dan ben je over precies 4 maanden jarigwrote:naam + dag en maan van verjaardag
Allemachtig wat een rekenwonder zeg, als je nou ook nog een taalwonder was, was je de beste,
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 7 days ago
Dat ben ik alwrote: was je de beste,
wrote:Allemachtig wat een rekenwonder zeg, als je nou ook nog een taalwonder was, was je de beste.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
Hmm daar wonen er in Haaksbergen veel van.wrote:Is m'n achternaam. Ja.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Zag je me vliegah?
De Duifmeneer