Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Pithune = (spreek uit als) P-Tune had ik rond 2006/2007 verzonnen als nieuwe artiestnaam...

Maar omdat 'ie toen teveel leek op D-Tune, heb ik 'm dusdanig zo veranderd

P-Tune overigens, heeft ook de betekenis dat P de eerste letter van m'n naam is, en Tune, de indicatie van 'mijn style', om mezelf als artiest niet te beperken aan wat ik draai/maak. wat ik draai/maak, is mijn ding en dus mijn style.
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Ik deed vroeger altijd een eigen website bij houden en ik wilde een grappige naam. Wanneer iemand bij ons thuis een wind gelaten had noemde mijn vader diegene altijd een 'stinkjanus'. Zo is het er heel langzaam ingekomen. Want vroeger noemde ik me Wezzhulve en daarvoor nog Zappieman. Maar dat zijn al een paar jaartjes geleden.
P
Hardtraxxer
56 posts member since 2011
last seen Oct 2022
Nou..., ik zat een keer op mijn kamer een goede naam te bedenken en sinds Nightliner niet echt...nouja, ik wou wel iets nieuws xd en toen zat ik aan Metroid te denken.
Daar was vooral in Metroid Prime en de daaropvolgende delen een gevaarlijke stof genaamd 'Phazon' en nu kan je het wel raden: haal die N weg en zet er een X bij in de plaats en dan krijg je dus Phazox ^^
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Phazox wrote:Nou..., ik zat een keer op mijn kamer een goede naam te bedenken en sinds Nightliner niet echt...nouja, ik wou wel iets nieuws xd en toen zat ik aan Metroid te denken.
Daar was vooral in Metroid Prime en de daaropvolgende delen een gevaarlijke stof genaamd 'Phazon' en nu kan je het wel raden: haal die N weg en zet er een X bij in de plaats en dan krijg je dus Phazox ^^
Phazox, zo spreek ik Zatox uit als ik van de tandarts terug kom met een verdoofde lip. :P
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Millard Fillmore wrote:http://nl.wikipedia.org/wiki/Millard_Fillmore
Interessant, maar vanwaar speciaal jouw keuze voor deze historische naam? :D
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Klos wrote:
Millard Fillmore wrote:http://nl.wikipedia.org/wiki/Millard_Fillmore
Interessant, maar vanwaar speciaal jouw keuze voor deze historische naam? :D
Die vraag ga ik mezelf eens voorleggen, haha.
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Whaha, dan ben je gauw klaar dus :whistle:
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Ivan IV (Kolomenskoje, 25 augustus 1530 – Moskou, 18 maart 1584) was de eerste tsaar aller Russen en grootvorst van Moskovië.

In het Russisch heet hij Ivan Vasiljevitsj (Ива́н Васи́льевич), volgens een oudere variant ook Ioann Vasiljevitsj (Иоа́нн Васи́льевич). Hij is echter bekender als Ivan Grozny (Ива́н Гро́зный), wat in het Nederlands meestal vertaald wordt als Ivan de Verschrikkelijke, hoewel grozny qua betekenis meer overeenkomt met ontzagwekkend, machtig, streng en dergelijke.
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Moet bij jou naam eerder aan Tsjetsjenië denken :P.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Terek Grozny.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 13 minutes ago
Bump :$. Inmiddels zijn er weer zo veel nieuwe leden dat dit mss wel weer eens leuk is :P
Als de mods dit liever in off-topic hebben moeten ze het toppa maar even verplaatsen

'Svb' is de afkorting van mijn voor en achternaam en 'twee' staat voor 2e acc. Samen maakt dit 'Svbtwee' :cool:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Mensen hier zullen vast denken dat ik Thommy heet, maar nee. Mijn echte naam is namelijk Jordy, maar mijn achternaam is Thomas, en vrienden noemden me wel eens Thommy. Vandaar.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
klapstoel slaat helemaal nergens op. Gebruik het al een tijdje als een nickname en waar het vandaan komt, geen idee. :beer:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Stond op m'n id kaart ofzo, echt raar.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 13 days ago
Ik zag ooit een keer iemand uberhout schrijven i.p.v. überhaupt. Ik vond dat zo belachelijk slecht dat ik er mijn username van gemaakt heb.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Flink wat jaartjes geleden moest ik een eerste PSN naam hebben op de PS3. Een magazine open geslagen en iets in de trant van Zamble vond ik wel geinig. Dit is het toen geworden.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Een kennis heette kingxxl op Kriminals en ik vond het wel leuk staan
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Naam van een netwerkprotocol en vond ik wel grappig klinken haha gr
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
De echte naam van Radical Redemption.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Joey wrote:De echte naam van Radical Redemption.
Mag jij dit wel :list:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Joey wrote:De echte naam van Radical Redemption.
:lol:

OT: Yannickv(an)k(uijk)
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
Deze naam kwam uit de random name generator rollen van de xbox, wist zelf niet waarin ik hem moest veranderen dus toen is hij blijven plakken!
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
Mijn voornaam + deel geboortejaar, Kwam in stand toen ik een xbox account aanmaakte
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 1 day ago
De naam 'Sjakie P' kwam ooit een keer voorbij in een Dirk-Jan strip, heb hem alleen altijd onthouden als 'Sjaakie P' dus vandaar.