Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 20:38 
 
Artiest

Pithune = (spreek uit als) P-Tune had ik rond 2006/2007 verzonnen als nieuwe artiestnaam...

Maar omdat 'ie toen teveel leek op D-Tune, heb ik 'm dusdanig zo veranderd

P-Tune overigens, heeft ook de betekenis dat P de eerste letter van m'n naam is, en Tune, de indicatie van 'mijn style', om mezelf als artiest niet te beperken aan wat ik draai/maak. wat ik draai/maak, is mijn ding en dus mijn style.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 01:43 
 
Hardtraxxer

Ik deed vroeger altijd een eigen website bij houden en ik wilde een grappige naam. Wanneer iemand bij ons thuis een wind gelaten had noemde mijn vader diegene altijd een 'stinkjanus'. Zo is het er heel langzaam ingekomen. Want vroeger noemde ik me Wezzhulve en daarvoor nog Zappieman. Maar dat zijn al een paar jaartjes geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 21:37 
 
Hardtraxxer

Nou..., ik zat een keer op mijn kamer een goede naam te bedenken en sinds Nightliner niet echt...nouja, ik wou wel iets nieuws xd en toen zat ik aan Metroid te denken.
Daar was vooral in Metroid Prime en de daaropvolgende delen een gevaarlijke stof genaamd 'Phazon' en nu kan je het wel raden: haal die N weg en zet er een X bij in de plaats en dan krijg je dus Phazox ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phazox schreef:
Nou..., ik zat een keer op mijn kamer een goede naam te bedenken en sinds Nightliner niet echt...nouja, ik wou wel iets nieuws xd en toen zat ik aan Metroid te denken.
Daar was vooral in Metroid Prime en de daaropvolgende delen een gevaarlijke stof genaamd 'Phazon' en nu kan je het wel raden: haal die N weg en zet er een X bij in de plaats en dan krijg je dus Phazox ^^

Phazox, zo spreek ik Zatox uit als ik van de tandarts terug kom met een verdoofde lip. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 16:57 
 
Hardtraxx Elite

http://nl.wikipedia.org/wiki/Millard_Fillmore
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Millard_Fillmore

Interessant, maar vanwaar speciaal jouw keuze voor deze historische naam? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 17:31 
 
Hardtraxx Elite

Klos schreef:
Millard Fillmore schreef:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Millard_Fillmore

Interessant, maar vanwaar speciaal jouw keuze voor deze historische naam? :D


Die vraag ga ik mezelf eens voorleggen, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 18:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Whaha, dan ben je gauw klaar dus :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivan IV (Kolomenskoje, 25 augustus 1530 – Moskou, 18 maart 1584) was de eerste tsaar aller Russen en grootvorst van Moskovië.

In het Russisch heet hij Ivan Vasiljevitsj (Ива́н Васи́льевич), volgens een oudere variant ook Ioann Vasiljevitsj (Иоа́нн Васи́льевич). Hij is echter bekender als Ivan Grozny (Ива́н Гро́зный), wat in het Nederlands meestal vertaald wordt als Ivan de Verschrikkelijke, hoewel grozny qua betekenis meer overeenkomt met ontzagwekkend, machtig, streng en dergelijke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 12:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet bij jou naam eerder aan Tsjetsjenië denken :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 14:13 
 
Artiest

Terek Grozny.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bump :$. Inmiddels zijn er weer zo veel nieuwe leden dat dit mss wel weer eens leuk is :P
Als de mods dit liever in off-topic hebben moeten ze het toppa maar even verplaatsen

'Svb' is de afkorting van mijn voor en achternaam en 'twee' staat voor 2e acc. Samen maakt dit 'Svbtwee' :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen hier zullen vast denken dat ik Thommy heet, maar nee. Mijn echte naam is namelijk Jordy, maar mijn achternaam is Thomas, en vrienden noemden me wel eens Thommy. Vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel slaat helemaal nergens op. Gebruik het al een tijdje als een nickname en waar het vandaan komt, geen idee. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stond op m'n id kaart ofzo, echt raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 20:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zag ooit een keer iemand uberhout schrijven i.p.v. überhaupt. Ik vond dat zo belachelijk slecht dat ik er mijn username van gemaakt heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flink wat jaartjes geleden moest ik een eerste PSN naam hebben op de PS3. Een magazine open geslagen en iets in de trant van Zamble vond ik wel geinig. Dit is het toen geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een kennis heette kingxxl op Kriminals en ik vond het wel leuk staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naam van een netwerkprotocol en vond ik wel grappig klinken haha gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De echte naam van Radical Redemption.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
De echte naam van Radical Redemption.


Mag jij dit wel :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
De echte naam van Radical Redemption.


:lol:

OT: Yannickv(an)k(uijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 23:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze naam kwam uit de random name generator rollen van de xbox, wist zelf niet waarin ik hem moest veranderen dus toen is hij blijven plakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 00:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn voornaam + deel geboortejaar, Kwam in stand toen ik een xbox account aanmaakte
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 00:11 
 
Hardtraxxer

De naam 'Sjakie P' kwam ooit een keer voorbij in een Dirk-Jan strip, heb hem alleen altijd onthouden als 'Sjaakie P' dus vandaar.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen