Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2009 00:55 
 
Hardtraxx Elite

Onze? haha
Ik zal er maar niet te serieus op in gaan.


Maar wat ik dus serieus van hardstyle vind.
Ja dat is moeilijk uit te leggen, er komt een gevoel bij kijken.
Het brengt meestal iets speciaals met zich mee.
De melodie, de climax, de kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2009 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
van Hardstyle ga ik spontaan opdrukken omdat ik er ENERGIE van krijg er WILD van word er van ga STAMPUHH!! en omdat ik veel melodiëen helemaal TE GEK vind en omdat ik dat de MOOISTE muziek vind die er bestaat! :loving:


Dan wil ik niet weten wat voor bodybuilder jij bent :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2009 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
frankhardenberg schreef:
van Hardstyle ga ik spontaan opdrukken omdat ik er ENERGIE van krijg er WILD van word er van ga STAMPUHH!! en omdat ik veel melodiëen helemaal TE GEK vind en omdat ik dat de MOOISTE muziek vind die er bestaat! :loving:


Dan wil ik niet weten wat voor bodybuilder jij bent :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2009 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Onze? haha
Ik zal er maar niet te serieus op in gaan.


Maar wat ik dus serieus van hardstyle vind.
Ja dat is moeilijk uit te leggen, er komt een gevoel bij kijken.
Het brengt meestal iets speciaals met zich mee.
De melodie, de climax, de kick.


Zou het inderdaad niet m'n religie noemen haha. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2009 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

het is gewoon een sfeertje!! Dikke shows er om heen,, Dj's die niet allemaal sporen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2009 15:01 
 
Donateur

_dp_ schreef:
Atraxisz schreef:
frankhardenberg schreef:
van Hardstyle ga ik spontaan opdrukken omdat ik er ENERGIE van krijg er WILD van word er van ga STAMPUHH!! en omdat ik veel melodiëen helemaal TE GEK vind en omdat ik dat de MOOISTE muziek vind die er bestaat! :loving:


Dan wil ik niet weten wat voor bodybuilder jij bent :D

Afbeelding

de schade is beperkt, ik ben niet altijd in de mood om dat te doen XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2009 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mijn hart gaat ervan op 140 tot 160 slagen per minuut van kloppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2009 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
mijn hart gaat ervan op 140 tot 160 slagen per minuut van kloppen

niet 150bpm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2009 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardstyle een slap aftreksel van hardcore egt niet het zijn allebei 2 stevige opzichzelf staande genres en jullie alleen maar hardcore luisterende mense kunnen er niet tegen dat er nu de laatste 7-8 jaren ook hardstyle is;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2009 19:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wist je dat hardstyle voornamelijk vanuit hardtrance ontstaan is en niet uit hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2009 14:08 
 
Hardtraxxer

Van hardstyle (en hardtrance) leef ik gewoon op.
Word ik blij van, krijg energie, kan alles laten gaan

Het doet wat muziek met een liefhebber ervan meot doen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Josh-T schreef:
mijn hart gaat ervan op 140 tot 160 slagen per minuut van kloppen

niet 150bpm?


dat zit er dus o.a. tussenin
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2009 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een heel blij, goed gezind en zalig gevoel.
Hardstyle 24/7 of bijna toch :P
op een feestje word ik helemaal gek en ga ik stampen en tuu-tuu-tuten met de melodien
met een piep toon en geen stem meer de morgend nadien :p
Gewoon zalig toch dat geknal :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2009 03:43 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wat hardstyle met met me doet.. Sowieso een neiging geven om los te gaan, de wereld te vergeten, kippenvel. Sommige nummers roepen herinneringen bij me op, bijvoorbeeld Hardstyle Family. Ik hoorde dat nummer voor het eerst op Q-Base, en ik was er helemaal weg van. Elke keer als ik hem nu hoor, denk ik weer terug aan Q-Base en zou ik voor even wensen dat ik een tijdmachine zou hebben, om terug te gaan naar dat epische moment. Hardstyle luisteren vind ik op 2 manieren een drug voor je gevoel: ten eerste, op een groot feest, met veel vrienden/bekenden om je heen met z'n allen losgaan, en ik vind het ook heerlijk om op zondagmiddag wakker te worden, een kop koffie te pakken en even weer op bed te gaan liggen met een koptelefoon, met je favoriete beukplaat erop. Ogen dicht en even genieten. :thumbup:

Hopelijk heb je hier wat aan. :)

Edit: Ik vind het niet onlogisch om hier te vragen wat voor gevoel hardstyle bij je oproept, wie kan dat nu beter beantwoorden dan een liefhebber? Het zou dom zijn om te vragen of wij hardstyle met z'n allen eigenlijk maar een beetje kut vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p4trickjuhhh schreef:
hardstyle een slap aftreksel van hardcore egt niet het zijn allebei 2 stevige opzichzelf staande genres en jullie alleen maar hardcore luisterende mense kunnen er niet tegen dat er nu de laatste 7-8 jaren ook hardstyle is;)


:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond het eerst maar niks, was niet bekend in belgie, de eerste liedjes waren van headhunterz,
werd toen myn favoriet zeker 'Rock Civilizaton' vond ik zo gek en toen leerde ik een meisje kennen
die veel afwist van hardstyle, ze gaf me dan wat liedjes en toen werd ik verliefd, echt verliefd op bass, die melodie, allles wat past by een hardstyle liedje
en toen ben ik ze zelf gaan opzoeken en kyk waar we nu staan, nog steeds even verliefd van hoe ik was
ik zou niet meer zonder kunnen, ik vind het de muziek van de toekomst :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 23:20 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Uranium schreef:
Vond het eerst maar niks, was niet bekend in belgie, de eerste liedjes waren van headhunterz,
werd toen myn favoriet zeker 'Rock Civilizaton' vond ik zo gek en toen leerde ik een meisje kennen
die veel afwist van hardstyle, ze gaf me dan wat liedjes en toen werd ik verliefd, echt verliefd op bass, die melodie, allles wat past by een hardstyle liedje
en toen ben ik ze zelf gaan opzoeken en kyk waar we nu staan, nog steeds even verliefd van hoe ik was
ik zou niet meer zonder kunnen, ik vind het de muziek van de toekomst :innocent:


En het meisje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2009 01:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

StylxZ schreef:
Uranium schreef:
Vond het eerst maar niks, was niet bekend in belgie, de eerste liedjes waren van headhunterz,
werd toen myn favoriet zeker 'Rock Civilizaton' vond ik zo gek en toen leerde ik een meisje kennen
die veel afwist van hardstyle, ze gaf me dan wat liedjes en toen werd ik verliefd, echt verliefd op bass, die melodie, allles wat past by een hardstyle liedje
en toen ben ik ze zelf gaan opzoeken en kyk waar we nu staan, nog steeds even verliefd van hoe ik was
ik zou niet meer zonder kunnen, ik vind het de muziek van de toekomst :innocent:


En het meisje?


die stierf zonder reden :P

En uranium en hardstyle leefden nog lang en gelukkig :P
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen