Ik word er vrolijk van 
en dan hardstyle opzetten aller hards en een peuk/jonko
Idd klote herriewrote:Hardstyle is maar saai eigenlijk
wrote:De energie die erachter zit,, ik kan er helmaal van uit mijn plaat gaan wat ik in andere genres niet heb.. De shows en de sfeer erom heen zijn vaak ook dik!
+1wrote:Hardstyle is een slap aftreksel van hardcore en tegenwoordig niet meer dan blije kutmelodiën en kutpubliek.
is toch slimwrote:Misschien nogal onlogisch dat je die vraag stelt op een forum van een site waarop voornamelijk Hardstyle liefhebbers zijn?
wrote:Wanneer ik hardstyle luister leef ik even in mijn eigen wereldjeEen wereldje van vette melodieen, heerlijke bass en brilliante breaks!
Volledig mee eens! een dag zonder hardstyle is een dag niet geleefdwrote:er gaat voor mij geen dag voorbij dat ik geen Hardstyle luister![]()
Grote fan van hardstyle!
Tja, ik vind het gewoon mooie muziek en word en blij van! En kan er gruwelijk op los gaan
+ 10000000wrote:Volledig mee eens! een dag zonder hardstyle is een dag niet geleefdwrote:er gaat voor mij geen dag voorbij dat ik geen Hardstyle luister![]()
Grote fan van hardstyle!
Tja, ik vind het gewoon mooie muziek en word en blij van! En kan er gruwelijk op los gaan
x 1324321²wrote:+ 10000000wrote:Volledig mee eens! een dag zonder hardstyle is een dag niet geleefdwrote:er gaat voor mij geen dag voorbij dat ik geen Hardstyle luister![]()
Grote fan van hardstyle!
wat doe je hier dan??wrote:Geen stront aan, ik luister het uit verveling.
Hé kom op, dacht je nou echt dat dat serieus was?wrote:wat doe je hier dan??wrote:Geen stront aan, ik luister het uit verveling.
Onze religie beledigen is geen humorwrote:Hé kom op, dacht je nou echt dat dat serieus was?wrote:wat doe je hier dan??wrote:Geen stront aan, ik luister het uit verveling.
Een beetje humor hier mag best lijkt me.