Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende

Dubstep/Dubstyle/House/SlowitDown/Lento in Hardstyle
Heel leuk, voegt voor me wel wat toe en 't klinkt ook nog lekker. 2%  2%  [ 3 ]
Leuk, maar niet te vaak! 33%  33%  [ 41 ]
Gaat wel. 6%  6%  [ 7 ]
Het is niks voor mij, maar vind 't niet erg! 4%  4%  [ 5 ]
Liever niet, maar vind 't niet erg dat het gedaan word. 15%  15%  [ 19 ]
Verschrikkelijk, het haalt het tempo er uit, je kunt d'r niet op losgaan en 't past niet bij hardstyle, artiesten moeten er echt mee stoppen. 40%  40%  [ 51 ]
Totaal aantal stemmen : 126
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, omdat we nog niet genoeg polls hebben, deze moet er ook gewoon tussen vind ik. Je hoort in de hardstyle nummers van tegenwoordig echt veel dubstep/dubstyle/house/slowitdown/lento elementen terug. Ik ben wel benieuwd wat jullie hier nou van vinden. Ik vind 't ronduit verschrikkelijk, alleen bij Outside The Box is 't nog wel lekker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

Verschrikkelijk, het haalt het tempo er uit, je kunt d'r niet op losgaan en 't past niet bij hardstyle, artiesten moeten er echt mee stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dubstep op zich leuk.
House kan wel, niet echt mijn ding.
Dubstyle is afschuwelijke pleuriszooi

Alles mag van mij apart blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb d'r nog 1 bij gedaan, effe opnieuw stemmen dus :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 18:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind het verschrikkelijk!! Haalt alle energie en drive uit een nummer weg en het klinkt (vaak) ook niet eens. Als ik dubstep, House etc wil horen zet ik wel een nummer op uit dat genre. Experimenteren moet, maar dit vind ik werkelijk waardeloos. Hoop dat iedereen (producers) het snel beu is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 18:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

- Verschrikkelijk, het haalt het tempo er uit, je kunt d'r niet op losgaan en 't past niet bij hardstyle, artiesten moeten er echt mee stoppen.

1 á 2 keer was leuk nu hoeft het van mij niet meer. Betaal 70€ voor een HARDSTYLE feest dan wil ik ook niet de hele avond andere invloeden horen. Anders ga ik wel naar een feest a la mystery, kun je lekker heen en weer lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

Mits goed uitgewerkt vind ik het leuk, zoals alles wat goed uitgewerkt is leuk is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tis hardstyle en niets anders ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 19:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat laatste dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Mits goed uitgewerkt vind ik het leuk, zoals alles wat goed uitgewerkt is leuk is :P

Dat dus. In Utta Wanka vind ik het bijvoorbeeld erg fijn geinplementeerd zonder dat het aan tempo en feel inboet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dubstep liever niet in een nummer. In een setje tussendoor kan het af en toe (zoals bij Clock Kid in de Blue op DQ)
Dubstyle in een nummer vind ik wel aardig, mits het goed uitgewerkt is. Dit is een goed voorbeeld er van (maar heel kort stukje, maar alsnog :P )



House vind ik prima muziek om een avondje op te stappen, maar dit mag van mij echt opbokken uit de hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 19:31 
 
Hardtraxx Addict

In sommige nummers past het perfect (Psyko Punkz - No Fear) en heb je het af en toe niet eens in de gaten.
Beetje vergelijkbaar met de anti-climax in Under Attack (en vele andere), ook niet storend of zo.
(misschien gekke vergelijking, maar in mijn ogen wel logisch, omdat ik ook niet van anti-climaxen hou)

Verder is het voor mij niet nodig. De house is helemaal uit den boze bij mij.
Wat heb ik een hekel aan house!! Als ik dat wil horen ga ik wel lekker ergens in de kroeg
zitten, want house draaien ze overal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 19:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dubstep vind ik er vaak niet in passen, maar in sommige tracks vind ik Dubstyle stukken erg vet. Pavelow tracks zijn ook errrrg ziek gemaakt, jammer dat er niet meer Dubstyle artiesten zijn die van dat niveau tracks maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Dubstep vind ik er vaak niet in passen, maar in sommige tracks vind ik Dubstyle stukken erg vet. Pavelow tracks zijn ook errrrg ziek gemaakt, jammer dat er niet meer Dubstyle artiesten zijn die van dat niveau tracks maken.


Goed punt. Pavelow is in mijn ogen de enige goede Dubstyle artiest (zijn er sowieso al weinig). En MF point of Perfection vond ik wel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 19:48 
 
Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
Teknizion schreef:
Dubstep vind ik er vaak niet in passen, maar in sommige tracks vind ik Dubstyle stukken erg vet. Pavelow tracks zijn ook errrrg ziek gemaakt, jammer dat er niet meer Dubstyle artiesten zijn die van dat niveau tracks maken.


Goed punt. Pavelow is in mijn ogen de enige goede Dubstyle artiest (zijn er sowieso al weinig). En MF point of Perfection vond ik wel dik!

Hier ga ik volledig mee akkoord !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Pavelow tracks zijn ook errrrg ziek gemaakt, jammer dat er niet meer Dubstyle artiesten zijn die van dat niveau tracks maken.

Eens! Vind dat ook echt een aparte stroming en zeker niet onder hardstyle vallen, want dubstep/house in hardstyle tracks vind ik dan weer weinig toevoegen en haalt inderdaad vrijwel alle energie uit een track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voegt niets toe -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuk, voegt voor me wel wat toe en 't klinkt ook nog lekker.
de break van Put It On vind ik echt baas :worship:
en de break van The Dream Goes On weer kut :thumbdown:
maar het moet niet overhyped worden want dan wordt het weer saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wisselend, bij sommige tracks klinkt het nog wel, maar bij de meeste is het gewoon 'not done' :thumbdown:

Rawbin schreef:
In een setje tussendoor kan het af en toe (zoals bij Clock Kid in de Blue op DQ)


Vind ik dus ook, zoals Clock Kid het had gedaan in zn set, was het nog wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was in het begin leuk maar nu wordt het tevaak gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 22:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alles
NMGN1989 schreef:
Kut
enter....

House/dubstep/dubstyle = not done for me. Lento kan ik me niet heel erg aan storen, omdat daar de invloeden van de track niet uit de break worden gehaald. Bij de eerder genoemde 3 lijkt het altijd zo'n knip en plakwerk dus is de track geen geheel meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 22:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 22:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Mits goed uitgewerkt vind ik het leuk, zoals alles wat goed uitgewerkt is leuk is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 22:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind de intro van Zatox & The R3bels - Odissea 2011 echt geniaal.
Je hoort dubstep invloeden, maar het blijft toch echt hardstyle waar je heel hard op kan losgaan.

1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen