Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 21:49 

Hardtraxxer

Ik zelf vind dat sommige hardstyle producers ver onder hun niveau produceren op dit moment.

Wat vind jij!!??
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 21:51 

Hardtraxx Veteran

Het enigste wat niet achteruit gegaan is in de hardstyle scene zijn de verkoopcijfers :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 21:53 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
Het enigste wat niet achteruit gegaan is in de hardstyle scene zijn de verkoopcijfers :corn:

Epic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 21:54 

Hardtraxxer

_dp_ schreef:

Jep :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 21:55 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:

En de ticketprijzen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 21:56 

Hardtraxxer

Tja de creativiteit die ze vroeger wel hadden is nu een beetje op merk ik wel bij veel producers...
Veel dezelfde samples en screeches etc worden te veel gebruikt.
Maar vermaak me nog prima hoor met de huidige releases, staat veel moois op het programma
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 21:59 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:

Dat betwijfel ik, verkoopcijfers zijn echt niet hoog.

Maar on-topic: Ik vind het helemaal niet achteruit gaan. Het is veel breder geworden. Daarvan ligt een steeds groter deel mij niet (ik twijfel ook wel eens over de kwaliteit van dit steeds groter wordende deel). Echter vind ik de goede platen steeds vetter en groeit ook het aanbod van hardstyle dat ik wel vet vind. Omdat we in staat zijn om selecties te maken qua feesten, vind ik dat mijn belevenis van hardstyle in ieder geval steeds verbetert. Als geheel staat het al met al redelijk stil (er zijn plussen en minnen). Als ik naar random feesten zou gaan, zou ik het achteruit vinden gaan, omdat een groot deel van de (mainstream-)programmering mij gewoon niet ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 22:01 

Hardtraxx Veteran

Hoewel ik hardstyle tot ongeveer een jaar geleden heel vet vond, vind ik het nu echt ongelooflijk saai worden. Zo af en toe kom ik nog wel eens een nummertje tegen dat ik wel kan waarderen, maar ook die tracks worden steeds zeldzamer.
Binnen de hedendaagse mainstream hardstyle lijkt steeds meer en meer bedoeling om zo veel mogelijk mensen aan te trekken, waar het in de 'raw hardstyle' een soort strijd lijkt te zijn om wie het 'rawste' is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 22:02 

Het gaat helemaal niet achteruit. De definitie van Hardstyle vernadert gewoon, zoals dat met alles is. Alles verandert toch doorheen de tijd, en door niuwe technieken, ervaringen en inzichten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 22:05 

Hardtraxxer

Spablauw schreef:
Het gaat helemaal niet achteruit. De definitie van Hardstyle vernadert gewoon, zoals dat met alles is. Alles verandert toch doorheen de tijd, en door niuwe technieken, ervaringen en inzichten.

Nee vind dit gewoon slecht.

Veel en ook echt veel te veel hergebruikte vocals gestolen kicks noem het maar op niet echt origineel meer. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 23:07 

Hardtraxx Veteran

De mainstream hardstyle gaat keihard achteruit.
Headhunterz, Brennan Heart, The Prophet, Wildstylez, Noisecontrollers, DBSTF, The Pitcher, Techno- en Tuneboy, Davide Sonar etc.
Als je naar deze namen kijkt moet je toch wel tot de conclusie komen dat het hard achteruit gaat, want hun producties van zeg 2008 - 2010 waren 100x beter dan de platen die ze nu uitbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 09:42 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
_dp_ schreef:

Waarom denk je dat? Je kan mij niet wijsmaken dat er nu minder tracks/merchandising wordt verkocht dan een paar jaar geleden met die enorme fanbase van tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 10:22 

Aan het typen...

_dp_ schreef:

Zelfs de taalbeheersing is er op achteruit gegaan :evil:
En verder zegt het genoeg dat ik sinds april gestopt ben met het downloaden en bijhouden van mijn hardstyle collectie (iets wat ik 10 jaar lang heb gedaan..), dat handjevol echt interessante tracks dat dit jaar pas is uitgekomen is die moeite niet meer waard. De populaire producers zitten allemaal gevangen in verwachtingspatronen die ze niet durven te doorbreken, omdat ze bang zijn minder populair te worden. Dit zorgt voor eentonige en makkelijke hitjes, want dat is precies datgene waar het merendeel van hun huidige fanbase naar zoekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 10:30 

Hardtraxx Elite

voor mij komt er nog genoeg interessants uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 10:31 

Donateur

robin92 schreef:
Tja de creativiteit die ze vroeger wel hadden is nu een beetje op merk ik wel bij veel producers...
Veel dezelfde samples en screeches etc worden te veel gebruikt.

Aan de vele mashups, bootlegs, 1-track releases en jatwerk is duidelijk te zien dat het keihard op z'n retour is.

Het ergste vind ik zelf nog dat er geen enkele DJ meer de moeite neemt een 'plaatje' fatsoenlijk in te mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 10:34 

emmerick schreef:
voor mij komt er nog genoeg interessants uit.

Komt dat jij generatie 2011 bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 11:06 

Donateur

Wat een slecht topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 11:13 

Donateur

Dakpan schreef:
_dp_ schreef:

Epic.

Held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 11:28 

Hardtraxx Veteran

3
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 11:32 

Hardtraxx Newbie

Het wordt wat mij betreft allemaal wat te commercieel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 11:33 

Donateur

Hardstyle wordt gay..

Majah, hartjes ftw (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 11:41 

Hardtraxx Veteran

Weer het oude liedje eigenlijk. Commerciƫle meuk tegenwoordig, gelukkig blijft er altijd een stukje hardstyle hard, underground en raw. En ben van mening dat de hardstyle niet zo zeer achteruit gaat maar juist vooruit en dat het tenkoste gaat van het underground gevoel en dat is jammer voor de 'echte' liefhebber. Maargoed, eindeloze discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 11:57 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
_dp_ schreef:

Maar on-topic: Ik vind het helemaal niet achteruit gaan. Het is veel breder geworden. Daarvan ligt een steeds groter deel mij niet (ik twijfel ook wel eens over de kwaliteit van dit steeds groter wordende deel). Echter vind ik de goede platen steeds vetter en groeit ook het aanbod van hardstyle dat ik wel vet vind. Omdat we in staat zijn om selecties te maken qua feesten, vind ik dat mijn belevenis van hardstyle in ieder geval steeds verbetert. Als geheel staat het al met al redelijk stil (er zijn plussen en minnen). Als ik naar random feesten zou gaan, zou ik het achteruit vinden gaan, omdat een groot deel van de (mainstream-)programmering mij gewoon niet ligt.

Deel deze mening helemaal :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 12:24 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
_dp_ schreef:

Maar on-topic: Ik vind het helemaal niet achteruit gaan. Het is veel breder geworden. Daarvan ligt een steeds groter deel mij niet (ik twijfel ook wel eens over de kwaliteit van dit steeds groter wordende deel). Echter vind ik de goede platen steeds vetter en groeit ook het aanbod van hardstyle dat ik wel vet vind. Omdat we in staat zijn om selecties te maken qua feesten, vind ik dat mijn belevenis van hardstyle in ieder geval steeds verbetert. Als geheel staat het al met al redelijk stil (er zijn plussen en minnen).

Tot aan hier eens. Sommige dingen liggen me niet, anderen weer wel. Het aanbod is groter, dus in plaats van alles leuk kunnen vinden is er nu een meer specifieke groep artiesten die ik leuk vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 12:29 

Hardtraxx Veteran

Ik vind zo'n topic titel niet bepaald bijdragen aan de goede sfeer op het forum >.<
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen