Ik zelf vind dat sommige hardstyle producers ver onder hun niveau produceren op dit moment.
Wat vind jij!!??
Wat vind jij!!??
Epic.wrote:Het enigste wat niet achteruit gegaan is in de hardstyle scene zijn de verkoopcijfers
Jepwrote:Het enigste wat niet achteruit gegaan is in de hardstyle scene zijn de verkoopcijfers
En de ticketprijzenwrote:Het enigste wat niet achteruit gegaan is in de hardstyle scene zijn de verkoopcijfers
Dat betwijfel ik, verkoopcijfers zijn echt niet hoog.wrote:Het enigste wat niet achteruit gegaan is in de hardstyle scene zijn de verkoopcijfers
Nee vind dit gewoon slecht.wrote:Het gaat helemaal niet achteruit. De definitie van Hardstyle vernadert gewoon, zoals dat met alles is. Alles verandert toch doorheen de tijd, en door niuwe technieken, ervaringen en inzichten.
Waarom denk je dat? Je kan mij niet wijsmaken dat er nu minder tracks/merchandising wordt verkocht dan een paar jaar geleden met die enorme fanbase van tegenwoordig.wrote:Dat betwijfel ik, verkoopcijfers zijn echt niet hoog.wrote:Het enigste wat niet achteruit gegaan is in de hardstyle scene zijn de verkoopcijfers
Zelfs de taalbeheersing is er op achteruit gegaanwrote:Het enigste wat niet achteruit gegaan is in de hardstyle scene zijn de verkoopcijfers
Aan de vele mashups, bootlegs, 1-track releases en jatwerk is duidelijk te zien dat het keihard op z'n retour is.wrote:Tja de creativiteit die ze vroeger wel hadden is nu een beetje op merk ik wel bij veel producers...
Veel dezelfde samples en screeches etc worden te veel gebruikt.
Komt dat jij generatie 2011 bentwrote:voor mij komt er nog genoeg interessants uit.
Held.wrote:Epic.wrote:Het enigste wat niet achteruit gegaan is in de hardstyle scene zijn de verkoopcijfers
Deel deze mening helemaalwrote:Dat betwijfel ik, verkoopcijfers zijn echt niet hoog.wrote:Het enigste wat niet achteruit gegaan is in de hardstyle scene zijn de verkoopcijfers
Maar on-topic: Ik vind het helemaal niet achteruit gaan. Het is veel breder geworden. Daarvan ligt een steeds groter deel mij niet (ik twijfel ook wel eens over de kwaliteit van dit steeds groter wordende deel). Echter vind ik de goede platen steeds vetter en groeit ook het aanbod van hardstyle dat ik wel vet vind. Omdat we in staat zijn om selecties te maken qua feesten, vind ik dat mijn belevenis van hardstyle in ieder geval steeds verbetert. Als geheel staat het al met al redelijk stil (er zijn plussen en minnen). Als ik naar random feesten zou gaan, zou ik het achteruit vinden gaan, omdat een groot deel van de (mainstream-)programmering mij gewoon niet ligt.
Tot aan hier eens. Sommige dingen liggen me niet, anderen weer wel. Het aanbod is groter, dus in plaats van alles leuk kunnen vinden is er nu een meer specifieke groep artiesten die ik leuk vind.wrote:Dat betwijfel ik, verkoopcijfers zijn echt niet hoog.wrote:Het enigste wat niet achteruit gegaan is in de hardstyle scene zijn de verkoopcijfers
Maar on-topic: Ik vind het helemaal niet achteruit gaan. Het is veel breder geworden. Daarvan ligt een steeds groter deel mij niet (ik twijfel ook wel eens over de kwaliteit van dit steeds groter wordende deel). Echter vind ik de goede platen steeds vetter en groeit ook het aanbod van hardstyle dat ik wel vet vind. Omdat we in staat zijn om selecties te maken qua feesten, vind ik dat mijn belevenis van hardstyle in ieder geval steeds verbetert. Als geheel staat het al met al redelijk stil (er zijn plussen en minnen).