naamsbekendheid hewrote:Wat me wel weer meteen opvalt is dat Rebounz en Meloxx ook meteen op het Hardtraxx forum zitten en overal alles weer opvangen, snelle actie boys;)
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ik zou serieus voor een andere naam gaan, al die namen die op een 'z' eindigen kan ik niet echt meer serieus nemen, het is voor mij meer een teken van niet creatief kunnen zijn, meer na-aap gedrag. En het belangrijkste wat je moet hebben als je door wilt breken is een eigen sound/identiteit.
Een soort verlengde nexus met oscillator, ohja....wrote:Is zeg maar de verlengde versie van een nexus om het zo maar ff te zeggen alleen dan ook nog met oscilators dr bij en t geluid wat dr uit komt is dik![]()
Als er een osc bij zit heeft het toch al snle weinig meer met nexus te maken?
Nexus is gewoon een boel samples bij elkaar, iets wat de gevorderde producer niet zou moeten gebruiken dus.
Of heb ik het nu helemaal fout?
[on topic]
Had al wel eens van ze gehoord. Vind het productie technisch niet echt zo denderend, maar wie weet wat er nog van komt.
En idd zoals al eerder werd gezegd, ik zou ook voor een andere naam gaan
krusaders - supernatural vind het eigelijk iets te goed voor een beginner mischien frontliner en the prophet samen ofzo ?
View on YouTube
View on YouTube
Tja dat is nou een voorbeeld van een echt talent he.wrote:krusaders - supernatural vind het eigelijk iets te goed voor een beginner mischien frontliner en the prophet samen ofzo ?
View on YouTube
wrote:krusaders - supernatural vind het eigelijk iets te goed voor een beginner mischien frontliner en the prophet samen ofzo ?
View on YouTube
klinkt zeker goed dit
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
miss een heel goed talentjewrote:krusaders - supernatural vind het eigelijk iets te goed voor een beginner mischien frontliner en the prophet samen ofzo ?
View on YouTube
Nexus is nog altijd een van de vst's met de beste kwaliteit en geloof mij maar als ik zeg dat veel pro's vaak gwn een presetje uit de nexus pakken. Als je al een tijd met dat ding werkt hoor je de sounds vaak genoeg voorbij komen in de nummers tegenwoordigwrote:Een soort verlengde nexus met oscillator, ohja....wrote:Is zeg maar de verlengde versie van een nexus om het zo maar ff te zeggen alleen dan ook nog met oscilators dr bij en t geluid wat dr uit komt is dik![]()
![]()
Als er een osc bij zit heeft het toch al snle weinig meer met nexus te maken?
Nexus is gewoon een boel samples bij elkaar, iets wat de gevorderde producer niet zou moeten gebruiken dus.
Of heb ik het nu helemaal fout?
[on topic]
Had al wel eens van ze gehoord. Vind het productie technisch niet echt zo denderend, maar wie weet wat er nog van komt.
En idd zoals al eerder werd gezegd, ik zou ook voor een andere naam gaan.
'Krusaders' is een nieuw talentje... een vriend van een maat van mij... 
Komt uit Eindhoven
Komt uit Eindhoven
Dan heeft die gast wel een dikke track gemaakt
als ze hem gaan vergelijken met THE prophet en frontliner
Enige vergelijking is dat hoge stemmetje wat the Prophet & Frontliner ook in een track hadden van hun.wrote:Dan heeft die gast wel een dikke track gemaakt
op YouTube hadden sommige ook vegelijkingenvan THE kick van de prophet en melo van frontlinerwrote:Enige vergelijking is dat hoge stemmetje wat the Prophet & Frontliner ook in een track hadden van hun.wrote:Dan heeft die gast wel een dikke track gemaakt
QFTwrote:Ik zou serieus voor een andere naam gaan, al die namen die op een 'z' eindigen kan ik niet echt meer serieus nemen, het is voor mij meer een teken van niet creatief kunnen zijn, meer na-aap gedrag. En het belangrijkste wat je moet hebben als je door wilt breken is een eigen sound/identiteit.
qft?wrote:QFTwrote:Ik zou serieus voor een andere naam gaan, al die namen die op een 'z' eindigen kan ik niet echt meer serieus nemen, het is voor mij meer een teken van niet creatief kunnen zijn, meer na-aap gedrag. En het belangrijkste wat je moet hebben als je door wilt breken is een eigen sound/identiteit.
Quoted for truth
--------------------
Heb zelf verder niks aan het topic toe te voegen. Te druk met innocent ep om te luisteren
EDIT: te laat :-/
--------------------
Heb zelf verder niks aan het topic toe te voegen. Te druk met innocent ep om te luisteren
EDIT: te laat :-/
De track vind ik op zich niet slecht, maar vind het zeker geen nieuw upcoming talent. Er zijn wel meerdere
die zo'n track kunnen maken maar daarvoor ben je nog geen nieuw talentje vind ik. Maarja iedereen moet zo beginnen, you never know toch ?
die zo'n track kunnen maken maar daarvoor ben je nog geen nieuw talentje vind ik. Maarja iedereen moet zo beginnen, you never know toch ?
-
D
- 8 posts member since 2009
- last seen Feb 2011
joow
jmmr dat sommige nu op ons ligge te zeiken dat we niet orgineel zijn met onze naam omdat er een Z in zit
Toneshifterz mag dan wel ?? (om maar ff een voorbeeld te geven )
kijk maar op youtube dan zie je nog wel andere vage namen zoals Stylez dit en stylez dat
dan klinkt Da Reactorz nog best orgineel .
en we gaan nu natuurlijk niet van naam verandere we hebben nu 13 x opgetrede enz
hebben nu een beetje naam gemaakt in 1 jaar, als je dan met andere naam begint kunne we weer overnieuw beginnen
maja dit is dus mijn mening
gr nick
jmmr dat sommige nu op ons ligge te zeiken dat we niet orgineel zijn met onze naam omdat er een Z in zit
kijk maar op youtube dan zie je nog wel andere vage namen zoals Stylez dit en stylez dat
en we gaan nu natuurlijk niet van naam verandere we hebben nu 13 x opgetrede enz
hebben nu een beetje naam gemaakt in 1 jaar, als je dan met andere naam begint kunne we weer overnieuw beginnen
maja dit is dus mijn mening
gr nick
Omdat iemand anders dat doet wil nog niet zeggen dat het goed is, zeker niet als artiest zijnde waarbij alles om creativiteit gaat. :')
Dat is dus juist dan niet origineel aangezien je zelf al veel voorbeelden op kunt noemen die eindigen op een z, ik vind hhz en wildstylez wel genoeg eerlijk gezegd, toneshifterz klinkt ook niet echt bar origineel. Ik schud binnen een minuut 10 van dat soort namen uit me mouw eerlijk gezegd.wrote: jmmr dat sommige nu op ons ligge te zeiken dat we niet orgineel zijn met onze naam omdat er een Z in zit
-
D
- 8 posts member since 2009
- last seen Feb 2011
ja maar je kunt met elke letter wel artieste vinden dus waar maak je je druk om ? dan kan je nooit orgineel zijn
dan zijn we maar niet orgineel even goede vrienden hoor
dan zijn we maar niet orgineel even goede vrienden hoor
-
RHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2009
- last seen Jan 2010
Het gaat wel steeds een beetje off topic 
Mja ik vind het een leuke naam. En is makkelijk te onthouden..
Mja ik vind het een leuke naam. En is makkelijk te onthouden..
Last edited by re-bounz on 24 Aug 2009 19:58, edited 1 time in total.
Of je maakt gewoon een extreem vreemde naam, zoals Yoji Biomehanika had
. Nog steeds fan van zijn muziek trouwens!