Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 21:40 
 
Donateur

Steuber schreef:
Wat me wel weer meteen opvalt is dat Rebounz en Meloxx ook meteen op het Hardtraxx forum zitten en overal alles weer opvangen, snelle actie boys;)

naamsbekendheid he :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 10:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik zou serieus voor een andere naam gaan, al die namen die op een 'z' eindigen kan ik niet echt meer serieus nemen, het is voor mij meer een teken van niet creatief kunnen zijn, meer na-aap gedrag. En het belangrijkste wat je moet hebben als je door wilt breken is een eigen sound/identiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 10:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Is zeg maar de verlengde versie van een nexus om het zo maar ff te zeggen alleen dan ook nog met oscilators dr bij en t geluid wat dr uit komt is dik :) :)


Een soort verlengde nexus met oscillator, ohja.... xd
Als er een osc bij zit heeft het toch al snle weinig meer met nexus te maken?

Nexus is gewoon een boel samples bij elkaar, iets wat de gevorderde producer niet zou moeten gebruiken dus.
Of heb ik het nu helemaal fout?

[on topic]
Had al wel eens van ze gehoord. Vind het productie technisch niet echt zo denderend, maar wie weet wat er nog van komt.
En idd zoals al eerder werd gezegd, ik zou ook voor een andere naam gaan :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

krusaders - supernatural vind het eigelijk iets te goed voor een beginner mischien frontliner en the prophet samen ofzo ?


http://www.youtube.com/watch?v=X86yfpZ1ckw
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NoiseHunterZ schreef:
krusaders - supernatural vind het eigelijk iets te goed voor een beginner mischien frontliner en the prophet samen ofzo ?


http://www.youtube.com/watch?v=X86yfpZ1ckw


Tja dat is nou een voorbeeld van een echt talent he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 13:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

NoiseHunterZ schreef:
krusaders - supernatural vind het eigelijk iets te goed voor een beginner mischien frontliner en the prophet samen ofzo ?


http://www.youtube.com/watch?v=X86yfpZ1ckw



klinkt zeker goed dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

NoiseHunterZ schreef:
krusaders - supernatural vind het eigelijk iets te goed voor een beginner mischien frontliner en the prophet samen ofzo ?


http://www.youtube.com/watch?v=X86yfpZ1ckw


miss een heel goed talentje :P , nee maar om maar met wat namen te gooien van, dat zijn die artiesten. Klopt toch bijna nooit :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
SoundTunerZ schreef:
Is zeg maar de verlengde versie van een nexus om het zo maar ff te zeggen alleen dan ook nog met oscilators dr bij en t geluid wat dr uit komt is dik :) :)


Een soort verlengde nexus met oscillator, ohja.... xd
Als er een osc bij zit heeft het toch al snle weinig meer met nexus te maken?

Nexus is gewoon een boel samples bij elkaar, iets wat de gevorderde producer niet zou moeten gebruiken dus.
Of heb ik het nu helemaal fout?

[on topic]
Had al wel eens van ze gehoord. Vind het productie technisch niet echt zo denderend, maar wie weet wat er nog van komt.
En idd zoals al eerder werd gezegd, ik zou ook voor een andere naam gaan :P.


Nexus is nog altijd een van de vst's met de beste kwaliteit en geloof mij maar als ik zeg dat veel pro's vaak gwn een presetje uit de nexus pakken. Als je al een tijd met dat ding werkt hoor je de sounds vaak genoeg voorbij komen in de nummers tegenwoordig ;) De nexus zie ik meer als een modulator, iedere sound die daarin zit kun je met dezelfde plugin nog weer helemaal verdraaien, daarom is het voor mij ook geen reden om hem niet te gebruiken. Btw wel eens een acces virus snow gezien? Dan weet je dat die ook vol zit met soundbanks. Wat jij bedoelt is meer zoiets als de samples van een blutonium pack :P Zijn nog steeds kerels die denken dat ze daarmee een track kunnen maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 14:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

'Krusaders' is een nieuw talentje... een vriend van een maat van mij... ;)
Komt uit Eindhoven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 15:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dan heeft die gast wel een dikke track gemaakt
als ze hem gaan vergelijken met THE prophet en frontliner
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
Dan heeft die gast wel een dikke track gemaakt
als ze hem gaan vergelijken met THE prophet en frontliner


Enige vergelijking is dat hoge stemmetje wat the Prophet & Frontliner ook in een track hadden van hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 15:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Dj C-Mind schreef:
Dan heeft die gast wel een dikke track gemaakt
als ze hem gaan vergelijken met THE prophet en frontliner


Enige vergelijking is dat hoge stemmetje wat the Prophet & Frontliner ook in een track hadden van hun.


op YouTube hadden sommige ook vegelijkingenvan THE kick van de prophet en melo van frontliner
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 16:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik zou serieus voor een andere naam gaan, al die namen die op een 'z' eindigen kan ik niet echt meer serieus nemen, het is voor mij meer een teken van niet creatief kunnen zijn, meer na-aap gedrag. En het belangrijkste wat je moet hebben als je door wilt breken is een eigen sound/identiteit.


QFT
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Lyst schreef:
Ik zou serieus voor een andere naam gaan, al die namen die op een 'z' eindigen kan ik niet echt meer serieus nemen, het is voor mij meer een teken van niet creatief kunnen zijn, meer na-aap gedrag. En het belangrijkste wat je moet hebben als je door wilt breken is een eigen sound/identiteit.


QFT


qft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

quoted for the truth, jwz
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Quoted for truth
--------------------
Heb zelf verder niks aan het topic toe te voegen. Te druk met innocent ep om te luisteren :P

EDIT: te laat :-/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry ben niet zo into geekspeek :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De track vind ik op zich niet slecht, maar vind het zeker geen nieuw upcoming talent. Er zijn wel meerdere
die zo'n track kunnen maken maar daarvoor ben je nog geen nieuw talentje vind ik. Maarja iedereen moet zo beginnen, you never know toch ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 18:52 
 
Hardtraxx Newbie

joow

jmmr dat sommige nu op ons ligge te zeiken dat we niet orgineel zijn met onze naam omdat er een Z in zit

Toneshifterz mag dan wel ?? (om maar ff een voorbeeld te geven )

kijk maar op youtube dan zie je nog wel andere vage namen zoals Stylez dit en stylez dat
dan klinkt Da Reactorz nog best orgineel .

en we gaan nu natuurlijk niet van naam verandere we hebben nu 13 x opgetrede enz
hebben nu een beetje naam gemaakt in 1 jaar, als je dan met andere naam begint kunne we weer overnieuw beginnen :P

maja dit is dus mijn mening ;) :)

gr nick
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat iemand anders dat doet wil nog niet zeggen dat het goed is, zeker niet als artiest zijnde waarbij alles om creativiteit gaat. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 19:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dj Meloxx schreef:
jmmr dat sommige nu op ons ligge te zeiken dat we niet orgineel zijn met onze naam omdat er een Z in zit
Toneshifterz mag dan wel ?? (om maar ff een voorbeeld te geven )
kijk maar op youtube dan zie je nog wel andere vage namen zoals Stylez dit en stylez dat
dan klinkt Da Reactorz nog best orgineel .

Dat is dus juist dan niet origineel aangezien je zelf al veel voorbeelden op kunt noemen die eindigen op een z, ik vind hhz en wildstylez wel genoeg eerlijk gezegd, toneshifterz klinkt ook niet echt bar origineel. Ik schud binnen een minuut 10 van dat soort namen uit me mouw eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 19:20 
 
Hardtraxx Newbie

ja maar je kunt met elke letter wel artieste vinden dus waar maak je je druk om ? dan kan je nooit orgineel zijn
dan zijn we maar niet orgineel even goede vrienden hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 19:31 
 
Hardtraxx Newbie

Het gaat wel steeds een beetje off topic :P

Mja ik vind het een leuke naam. En is makkelijk te onthouden.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of je maakt gewoon een extreem vreemde naam, zoals Yoji Biomehanika had :). Nog steeds fan van zijn muziek trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat kan, maar er is al bevestigd dat de naam niet veranderd, we moeten het dus doen met Da Reactorzzzezzz :x
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen