Timmer schreef:
het is het niet weet je wel, het mist iets. Ook niet echt een beuk plaat,, hmm,, miss kan hij hier een volgend nummer plaatsen en dan kijken we weer verder. En Khad! Waarom altijd overal zo negatief over, komt echt zeikerachtig over. Ook al ben je dan een modje, je kunt het anders brengen

Ja, wij zijn nu 1 jaar bezig en we leren steeds meer.. ik kan tegen kritiek, maar niet tegen die onzin die Khad zegt..
Timmer schreef:
en trouwens die nummers op my space zijn al beter,, die middelste best lekker eigenlijk

Go Go,,!
Thx
