Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Newbie
17 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Al iemand hier gehoord van Da Reactorz? een aantal gozers uit Weert (Limburg) en omstreken...

Vrij jonge gasten maar wel met een talent in zich denk ik zo... ben eens benieuwd wat jullie hiervan vinden? :thumbsup:

View on YouTube

Zit wél een Noisecontrollers Sound in vind ik.... :huh:
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Ik kan nu even geen Youtube filmpjes bekijken ( :/ ) maar ik ga het morgen ofzo zeker wel doen ;)
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Vind het vrij saai eigenlijk -.-
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2023
Het gaat erom of je vind dat ze zich nog kunnen ontwikkelen tot goede DJ's, een van die gasten (de producer?) is 14 ofzo...
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Met alle respect.. Iemand van 14 kan best produceren, maar dat zal allemaal wel met illegale bende gebeuren dan.. Of je moet wel een heel gul stel ouders hebben.
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
nou..
deze track vind ik niks
er zijn zat jongens van 14 trouwens die goed kunnen produceren hoor
als je je er maar lang genoeg mee bezig houd..
maar dit komt nog lang niet in de buurt van een talent :/
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2023
Oke, dat is dan ook meteen heel duidelijk aan de reacties te zien xd
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Khadber wrote:Met alle respect.. Iemand van 14 kan best produceren, maar dat zal allemaal wel met illegale bende gebeuren dan.. Of je moet wel een heel gul stel ouders hebben.
Dat is het punt toch niet van dit topic, opoe :huh:
Of het nou met gedownloade FL gebeurt of met een gekochte de sound blijft hetzelfde.

OT: Vind er weinig aan.
S
Hardtraxxer
632 posts member since 2009
last seen Nov 2012
Khadber wrote:Met alle respect.. Iemand van 14 kan best produceren, maar dat zal allemaal wel met illegale bende gebeuren dan.. Of je moet wel een heel gul stel ouders hebben.
:')
Soms wordt je zo moe van jouw opmerkingen..

Ik vind het wel aardig klinken, maar nog niet het niveau van een release zeg maar.
Hardtraxxer
681 posts member since 2008
last seen Jul 2015
Steuber wrote:
Zit wél een Noisecontrollers Sound in vind ik.... :huh:
Zo slecht is het toch nou ook weer niet?
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Niet slecht maar ik vind het weer zo'n 13 in een dozijn nummer. Niet echt speciaal dus
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Ik mis wat orginaliteit zeg maar en een sound als noisecontrollers maken is natuurlijk overbodig want die is er al. Outro vind ik wel lache alleen die melo moet anders en moet wat meer dynamiek int nummer.
R
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2009
last seen Jan 2010
ik ben een van da reactorz, ik vond deze thread op google. maar dit vind ik nergens opslaan ''maar dat zal allemaal wel met illegale bende gebeuren dan.. Of je moet wel een heel gul stel ouders hebben'' ik ben 15 jaar en de andere kerel is 19 jaar, hij heeft cubase gekocht en de access virus b gekocht... dus je moet oppassen wat je zegt, en dat als moderator.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
re-bounz wrote:
ik ben een van da reactorz, ik vond deze thread op google. maar dit vind ik nergens opslaan ''maar dat zal allemaal wel met illegale bende gebeuren dan.. Of je moet wel een heel gul stel ouders hebben'' ik ben 15 jaar en de andere kerel is 19 jaar, hij heeft cubase gekocht en de access virus b gekocht... dus je moet oppassen wat je zegt, en dat als moderator.
Ja als je hier wat langer bent kom je er wel achter dat hij een zeikerd is als het op 'koop & illegale download' kwesties aankomt :).

Welkom hier!
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2023
.
Last edited by Steuber on 16 Oct 2017 21:50, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Vraagje: Waarom moeten alle namen op een Z eindigen :') ? Re-Bounz, Da reactorz etc..
R
Hardtraxx Newbie
last seen Jan 2010
_dp_ wrote:Vraagje: Waarom moeten alle namen op een Z eindigen :') ? Re-Bounz, Da reactorz etc..
Eerst had ik Re-Bounce, maar later kwam ik erachter dat ie al bestond op een ander forum. Dus heb ik er Re-Bounz van gemaakt en Da Reactors zag er niet uit dus met een Z :P
R
Hardtraxx Newbie
last seen Jan 2010
Dakpan wrote:
re-bounz wrote: Ja als je hier wat langer bent kom je er wel achter dat hij een zeikerd is als het op 'koop & illegale download' kwesties aankomt :).

Welkom hier!
Ja heb het in de gaten..
Steuber wrote:Hey Re-Bounzzz ken je me nog? :D Hahaha, lang geleden gast ;)
Volgens mij wel, ken je naam nog wel ergens van :) was jij die kerel van Roermond ofzo?:)
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
nee sorry, ik vind het echt zo'n typisch YoutTube Hardstyle nummer.
R
Hardtraxx Newbie
last seen Jan 2010
Nog iets, hier zijn nog andere nummers van ons, www.myspace.com/thadiskjunkeyz
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Vind het opzich niet verkeerd klinken.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
het is het niet weet je wel, het mist iets. Ook niet echt een beuk plaat,, hmm,, miss kan hij hier een volgend nummer plaatsen en dan kijken we weer verder. En Khad! Waarom altijd overal zo negatief over, komt echt zeikerachtig over. Ook al ben je dan een modje, je kunt het anders brengen :(
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
en trouwens die nummers op my space zijn al beter,, die middelste best lekker eigenlijk :corn: Go Go,,!
R
Hardtraxx Newbie
last seen Jan 2010
Timmer wrote:het is het niet weet je wel, het mist iets. Ook niet echt een beuk plaat,, hmm,, miss kan hij hier een volgend nummer plaatsen en dan kijken we weer verder. En Khad! Waarom altijd overal zo negatief over, komt echt zeikerachtig over. Ook al ben je dan een modje, je kunt het anders brengen :(
Ja, wij zijn nu 1 jaar bezig en we leren steeds meer.. ik kan tegen kritiek, maar niet tegen die onzin die Khad zegt..
Timmer wrote:en trouwens die nummers op my space zijn al beter,, die middelste best lekker eigenlijk :corn: Go Go,,!
Thx :)
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
klinkt goed bouncer en welkom man