Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 14:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Al iemand hier gehoord van Da Reactorz? een aantal gozers uit Weert (Limburg) en omstreken...

Vrij jonge gasten maar wel met een talent in zich denk ik zo... ben eens benieuwd wat jullie hiervan vinden? :thumbsup:



Zit wél een Noisecontrollers Sound in vind ik.... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 14:48 
 
Donateur

Ik kan nu even geen Youtube filmpjes bekijken ( :/ ) maar ik ga het morgen ofzo zeker wel doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het vrij saai eigenlijk -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 15:03 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Het gaat erom of je vind dat ze zich nog kunnen ontwikkelen tot goede DJ's, een van die gasten (de producer?) is 14 ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met alle respect.. Iemand van 14 kan best produceren, maar dat zal allemaal wel met illegale bende gebeuren dan.. Of je moet wel een heel gul stel ouders hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 15:22 
 
Donateur

nou..
deze track vind ik niks
er zijn zat jongens van 14 trouwens die goed kunnen produceren hoor
als je je er maar lang genoeg mee bezig houd..
maar dit komt nog lang niet in de buurt van een talent :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 16:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Oke, dat is dan ook meteen heel duidelijk aan de reacties te zien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Met alle respect.. Iemand van 14 kan best produceren, maar dat zal allemaal wel met illegale bende gebeuren dan.. Of je moet wel een heel gul stel ouders hebben.


Dat is het punt toch niet van dit topic, opoe :huh:
Of het nou met gedownloade FL gebeurt of met een gekochte de sound blijft hetzelfde.

OT: Vind er weinig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 17:06 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Met alle respect.. Iemand van 14 kan best produceren, maar dat zal allemaal wel met illegale bende gebeuren dan.. Of je moet wel een heel gul stel ouders hebben.


:')
Soms wordt je zo moe van jouw opmerkingen..

Ik vind het wel aardig klinken, maar nog niet het niveau van een release zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steuber schreef:

Zit wél een Noisecontrollers Sound in vind ik.... :huh:


Zo slecht is het toch nou ook weer niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 17:34 
 
Donateur

Niet slecht maar ik vind het weer zo'n 13 in een dozijn nummer. Niet echt speciaal dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 17:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik mis wat orginaliteit zeg maar en een sound als noisecontrollers maken is natuurlijk overbodig want die is er al. Outro vind ik wel lache alleen die melo moet anders en moet wat meer dynamiek int nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 19:24 
 
Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
Met alle respect.. Iemand van 14 kan best produceren, maar dat zal allemaal wel met illegale bende gebeuren dan.. Of je moet wel een heel gul stel ouders hebben.

ik ben een van da reactorz, ik vond deze thread op google. maar dit vind ik nergens opslaan ''maar dat zal allemaal wel met illegale bende gebeuren dan.. Of je moet wel een heel gul stel ouders hebben'' ik ben 15 jaar en de andere kerel is 19 jaar, hij heeft cubase gekocht en de access virus b gekocht... dus je moet oppassen wat je zegt, en dat als moderator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

re-bounz schreef:
Khadber schreef:
Met alle respect.. Iemand van 14 kan best produceren, maar dat zal allemaal wel met illegale bende gebeuren dan.. Of je moet wel een heel gul stel ouders hebben.

ik ben een van da reactorz, ik vond deze thread op google. maar dit vind ik nergens opslaan ''maar dat zal allemaal wel met illegale bende gebeuren dan.. Of je moet wel een heel gul stel ouders hebben'' ik ben 15 jaar en de andere kerel is 19 jaar, hij heeft cubase gekocht en de access virus b gekocht... dus je moet oppassen wat je zegt, en dat als moderator.


Ja als je hier wat langer bent kom je er wel achter dat hij een zeikerd is als het op 'koop & illegale download' kwesties aankomt :).

Welkom hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 19:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraagje: Waarom moeten alle namen op een Z eindigen :') ? Re-Bounz, Da reactorz etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 19:39 
 
Hardtraxx Newbie

_dp_ schreef:
Vraagje: Waarom moeten alle namen op een Z eindigen :') ? Re-Bounz, Da reactorz etc..
Eerst had ik Re-Bounce, maar later kwam ik erachter dat ie al bestond op een ander forum. Dus heb ik er Re-Bounz van gemaakt en Da Reactors zag er niet uit dus met een Z :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 19:40 
 
Hardtraxx Newbie

Dakpan schreef:
re-bounz schreef:
Ja als je hier wat langer bent kom je er wel achter dat hij een zeikerd is als het op 'koop & illegale download' kwesties aankomt :).

Welkom hier!


Ja heb het in de gaten..

Steuber schreef:
Hey Re-Bounzzz ken je me nog? :D Hahaha, lang geleden gast ;)

Volgens mij wel, ken je naam nog wel ergens van :) was jij die kerel van Roermond ofzo?:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee sorry, ik vind het echt zo'n typisch YoutTube Hardstyle nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 20:01 
 
Hardtraxx Newbie

Nog iets, hier zijn nog andere nummers van ons, www.myspace.com/thadiskjunkeyz
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 20:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het opzich niet verkeerd klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

het is het niet weet je wel, het mist iets. Ook niet echt een beuk plaat,, hmm,, miss kan hij hier een volgend nummer plaatsen en dan kijken we weer verder. En Khad! Waarom altijd overal zo negatief over, komt echt zeikerachtig over. Ook al ben je dan een modje, je kunt het anders brengen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

en trouwens die nummers op my space zijn al beter,, die middelste best lekker eigenlijk :corn: Go Go,,!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 20:10 
 
Hardtraxx Newbie

Timmer schreef:
het is het niet weet je wel, het mist iets. Ook niet echt een beuk plaat,, hmm,, miss kan hij hier een volgend nummer plaatsen en dan kijken we weer verder. En Khad! Waarom altijd overal zo negatief over, komt echt zeikerachtig over. Ook al ben je dan een modje, je kunt het anders brengen :(


Ja, wij zijn nu 1 jaar bezig en we leren steeds meer.. ik kan tegen kritiek, maar niet tegen die onzin die Khad zegt..
Timmer schreef:
en trouwens die nummers op my space zijn al beter,, die middelste best lekker eigenlijk :corn: Go Go,,!

Thx :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 20:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

klinkt goed bouncer en welkom man
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen