Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Dj Meloxx schreef:
jmmr dat sommige nu op ons ligge te zeiken dat we niet orgineel zijn met onze naam omdat er een Z in zit
Toneshifterz mag dan wel ?? (om maar ff een voorbeeld te geven )
kijk maar op youtube dan zie je nog wel andere vage namen zoals Stylez dit en stylez dat
dan klinkt Da Reactorz nog best orgineel .

Dat is dus juist dan niet origineel aangezien je zelf al veel voorbeelden op kunt noemen die eindigen op een z, ik vind hhz en wildstylez wel genoeg eerlijk gezegd, toneshifterz klinkt ook niet echt bar origineel. Ik schud binnen een minuut 10 van dat soort namen uit me mouw eerlijk gezegd.


het gaat om het nummer mensen, maakt mij echt niet uit hoe iemand heet. Als hij me maar van de grond af krijgt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Damn jonges het gaat toch niet om de naam maar om de tracks.. En ze hebben gwn groot gelijk, als ze nu van naam switchen kunnen ze weer overnieuw beginnen. Hou gwn de naam en blijf producen en draaien dan kan je altijd later nog wel eens de naam veranderen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Damn jonges het gaat toch niet om de naam maar om de tracks.. En ze hebben gwn groot gelijk, als ze nu van naam switchen kunnen ze weer overnieuw beginnen. Hou gwn de naam en blijf producen en draaien dan kan je altijd later nog wel eens de naam veranderen ;)


Ja je praat je eigen naam nu goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
SoundTunerZ schreef:
Damn jonges het gaat toch niet om de naam maar om de tracks.. En ze hebben gwn groot gelijk, als ze nu van naam switchen kunnen ze weer overnieuw beginnen. Hou gwn de naam en blijf producen en draaien dan kan je altijd later nog wel eens de naam veranderen ;)


Ja je praat je eigen naam nu goed :P


leg dakpan dan is uit :D maar mij gaat het om de track, artiesten naam wel een belangrijk deel voor somige. Mij boeit het niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 20:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tuurlijk nummers zijn het belangrijkst, als je naam eenmaal bekend is.
Maar als ik een release zie van een nieuwe artiest met een naam die eindigt op z, als toneshifterz dan skip naar de volgende release, omdat dit vaak toch meer van hetzelfde is, het 13 in een dozijn verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 20:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
SoundTunerZ schreef:
Damn jonges het gaat toch niet om de naam maar om de tracks.. En ze hebben gwn groot gelijk, als ze nu van naam switchen kunnen ze weer overnieuw beginnen. Hou gwn de naam en blijf producen en draaien dan kan je altijd later nog wel eens de naam veranderen ;)


Ja je praat je eigen naam nu goed :P


Wat zei ik nou net... Lees eerst mn comment eens ofzo En de naam Soundtunerz had mn dj maat al een paar jaar voordat ik erbij kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 20:35 
 
Hardtraxx Newbie

@ lyst

ik vind je beredenering van ow er zit een z in dan is het een amateur nummer ofzo een beetje flauw

Alter egosz / wasted penguinz / toneshifterz zijn voorbeelde van goede producers met een z dus dat zou jij dan niet lustere ?:P

de naam is wel belangrijk maar de muziek vele malen belangrijker
want als je goede muziek maakt hoort iedereen toch wel je naam

maarja ik denk dat we wel genoeg over namen hebben gediscucceert ?:P

gr nick :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 20:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Die releases klik ik inderdaad nooit aan in de release sectie, hoewel bij alter egosz het een sz is en niet een z ipv een s. Toneshifterz heb ik toevallig gehoord, omdat er zoveel ophef over was dat ze bij fusion kwamen. Anders had ik die ook wel geskipt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 20:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ons Hardcore alias is Uniqron dat beter in jou ogen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 20:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Uniqorn was mooier, maar dat geef ik zeker een try, is in ieder geval een naam wat nergens op lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hahahah wat zijn jullie toch allemaal een stel kleine kinderen bij elkaar...

Die gasten droppen hier een nummertje en ze worden zwaar afgezeken op de naam ... WTF?

Luister gewoon naar het nummer daar gaat het toch in 1ste instantie om? Wat kunnen jullie een fokkin probleem maken van een klein dingetje man... GET A LIFE?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 21:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
hahahah wat zijn jullie toch allemaal een stel kleine kinderen bij elkaar...

Die gasten droppen hier een nummertje en ze worden zwaar afgezeken op de naam ... WTF?

Luister gewoon naar het nummer daar gaat het toch in 1ste instantie om? Wat kunnen jullie een fokkin probleem maken van een klein dingetje man... GET A LIFE?


Eindelijk nog iemand die het begrijpt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 21:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mooie naam en mooi nummer, ik hoop dat er meer artiesten dit soort namen nemen, want het gaat toch enkel om het nummer is het niet? -.-

Ik zeg alleen dat je meer kans maakt op doorbreken als je een unieke naam hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2009 00:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het best vermakelijk klinken, zeker die van myspace.

Daarnaast boeit mij een naam van een artiest echt helemaal niets. Net alsof je op een feest staat en dan niet los gaat omdat de dj's die aan het draaien zijn een naam hebben die op een z eindigen. Dacht dat het om de geluidjes ging??
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2009 10:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het gaat erom dat er op het moment zoveel beginnende producers zijn, dat je ze lang niet allemaal checkt en aangezien dan het enige waar je op af kunt gaan, de naam is, lijkt me een goede/slechte naam wel degelijk van invloed, voordat je doorgebroken bent en iedereen je sound sowieso checkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2009 10:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm, zat er net aan te denken mijn naam te wijzigen in Zan Miquel.... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2009 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
hahahah wat zijn jullie toch allemaal een stel kleine kinderen bij elkaar...

Die gasten droppen hier een nummertje en ze worden zwaar afgezeken op de naam ... WTF?

Luister gewoon naar het nummer daar gaat het toch in 1ste instantie om? Wat kunnen jullie een fokkin probleem maken van een klein dingetje man... GET A LIFE?


Haha flapdrol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2009 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Die releases klik ik inderdaad nooit aan in de release sectie, hoewel bij alter egosz het een sz is en niet een z ipv een s. Toneshifterz heb ik toevallig gehoord, omdat er zoveel ophef over was dat ze bij fusion kwamen. Anders had ik die ook wel geskipt.


Dus als het nu Da ReactorS was had vond je de naam wel goed?
beetje vaag dat je Alter Egosz wel luistert omdat het op sz eindigt terwijl er nog steeds die z op het einde staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2009 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mehh vind het niet zoveel aan....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 18:19 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een gedoe allemaal in het forum om de naam :')

Nieuwe Track van Da Reactorz: http://www.youtube.com/watch?v=r1Zg2-er3Gk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

re-bounz schreef:
Wat een gedoe allemaal in het forum om de naam :')

Nieuwe Track van Da Reactorz: http://www.youtube.com/watch?v=r1Zg2-er3Gk


lekker, laat de qlimax iets meer buiken! Dan is het echt wel een goed nummer, en ik zag in de lijst langs het filmpje da reactorz @ de brouwer. Is dat in moergestel?? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

re-bounz schreef:
Wat een gedoe allemaal in het forum om de naam :')

Nieuwe Track van Da Reactorz: http://www.youtube.com/watch?v=r1Zg2-er3Gk

Hoewel ik een Z in de naam niet tof vind, wordt er een beetje teveel op doorgegaan idd :P

En over het nummer, sorry ik vind het te blij. Totaal geen fan van deze soort hardstyle. (Wel beter als het vorige filmpje overigens ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

re-bounz schreef:
Wat een gedoe allemaal in het forum om de naam :')

Nieuwe Track van Da Reactorz: http://www.youtube.com/watch?v=r1Zg2-er3Gk


niet zo speciaal maar wel aardig :thumbup:

en deze vind ik dan wel weer vet http://www.youtube.com/watch?v=p5NkU2IW ... re=related
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2009 13:37 
 
Hardtraxx Newbie

Timmer schreef:
re-bounz schreef:
Wat een gedoe allemaal in het forum om de naam :')

Nieuwe Track van Da Reactorz: http://www.youtube.com/watch?v=r1Zg2-er3Gk


lekker, laat de qlimax iets meer buiken! Dan is het echt wel een goed nummer, en ik zag in de lijst langs het filmpje da reactorz @ de brouwer. Is dat in moergestel?? :$



Nee is in Weert ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2009 16:09 
 

Steuber schreef:
Al iemand hier gehoord van Da Reactorz? een aantal gozers uit Weert (Limburg) en omstreken...

Vrij jonge gasten maar wel met een talent in zich denk ik zo... ben eens benieuwd wat jullie hiervan vinden? :thumbsup:



Zit wél een Noisecontrollers Sound in vind ik.... :huh:

klinkt wel lekker
al zijn de vocal wel egt crap...
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen