Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber kan het toch ook gewoon fout hebben, hoef je hem niet meteen voor aan te vallen? Nogal begrijpelijk dat hij dit zegt omdat er zoveel fruityloopz producertjes zijn. :x

Maargoed, je kan wel merken dat jullie inmiddels al meer ervaring hebben. Maar, jullie hebben nog een lange weg te gaan. Jullie producties zijn het nog steeds net-niet. Jullie hebben nog geen eigen stijl en alles is nog beetje 13-in-een-dozijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 21:06 
 
Hardtraxxer

_dp_ schreef:
Khadber kan het toch ook gewoon fout hebben, hoef je hem niet meteen voor aan te vallen? Nogal begrijpelijk dat hij dit zegt omdat er zoveel fruityloopz producertjes zijn. :x

Maargoed, je kan wel merken dat jullie inmiddels al meer ervaring hebben. Maar, jullie hebben nog een lange weg te gaan. Jullie producties zijn het nog steeds net-niet. Jullie hebben nog geen eigen stijl en alles is nog beetje 13-in-een-dozijn ;)


Hij heeft meer recht om Khad 'aan te vallen' dan dat Khad het recht heeft om al vooroordelen te hebben.. Wie zit er dan meer fout? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 21:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

en we gaan weer off topic...... :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
en we gaan weer off topic...... :yawn:


Gelukkig bleef de Moderator die dit in eerste instantie losmaakte wel ontopic he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 22:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
SoundTunerZ schreef:
en we gaan weer off topic...... :yawn:


Gelukkig bleef de Moderator die dit in eerste instantie losmaakte wel ontopic he.


Ja ok weer genoeg gezeikt nu weer on topic :) Iemand nog wat te melden voor deze knullen? Denk dat ze dat wel kunnen waarderen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt niet super slecht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 00:46 
 
Hardtraxxer

Klinkt allemaal best lekker vind ik eigenlijk. :thumbup:
Gewoon zo door blijven gaan dan komen jullie er wel!
Succes nog ermee! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 00:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

knap dat je dusdanige shit kan maken op cubase. ik kom niet verder dan 1 toon.

daarentegen ben ik ook geen producer..


anyway, vind de track slecht, idd zoals al eerder genoemd een 13 in een dozijn nummer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 02:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik denk dat jullie het allemaal te veel vergelijken met de grote namen.
zoals ze zelf zeggen zijn ze net een jaar bezig en dan vind ik dat er al behoorlijk wat leuks uit komt.
er is niemand die 1 nummer maakt op fl en dan meteen binnenstormt bij fusion scantraxx of andere partijen.
oefening baart kunst en uiteindelijk denk ik dat we mooie nummers van ze kunnen verwachten.
en de vent uit roermond is een vrind van me en volgens mij was het reuver als ik me niet vergis :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 09:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Steuber schreef:
Hey Re-Bounzzz ken je me nog? :D Hahaha, lang geleden gast ;)

Re-Bounz schreef:
Volgens mij wel, ken je naam nog wel ergens van :) was jij die kerel van Roermond ofzo?:)


Goedzo, jij weet het weer ;) Woon nu in omgeving Amsterdam :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheNabster schreef:
er is niemand die 1 nummer maakt op fl en dan meteen binnenstormt bij fusion scantraxx of andere partijen.


Ohnee?

Krusaders dan? Die hebben / gaan tekenen bij scantraxx
En Gostosa dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 10:39 
 
Hardtraxxer

Odyssee schreef:
TheNabster schreef:
er is niemand die 1 nummer maakt op fl en dan meteen binnenstormt bij fusion scantraxx of andere partijen.


Ohnee?

Krusaders dan? Die hebben / gaan tekenen bij scantraxx
En Gostosa dan?


Toneshifterz bij Fusion? Kende hun voorheen ook helemaal niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 11:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alweer nieuwe mensen voor scantraxx? Nog nooit gehoord van krusaders komt me wel bekend voor op de een of andere manier. Maar ja je kunt weer duidelijk zien dat scantraxx zich weer eens niet aan zn woord houdt en de mensen gwn niet kan weigeren bij het label.. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 11:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:
TheNabster schreef:
er is niemand die 1 nummer maakt op fl en dan meteen binnenstormt bij fusion scantraxx of andere partijen.


Ohnee?

Krusaders dan? Die hebben / gaan tekenen bij scantraxx
En Gostosa dan?

gostosa heeft nooit een nummer gemaakt, laat staan in fruity loops ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 11:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

met alle respect hoor maar gostosa is gewoon een promotie object voor scantraxx.
dov ziet er natuurlijk weer geld in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 12:35 
 
Donateur

noujah wat me tegenvalt van dit nummer is eigenlijk
de melodie
beginnende producers hebben altijd zon zwakke melodie
vind ik persoonlijk.. dat moeten ze echt is verbeteren!
verder zijn ze wel goed bezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 13:05 
 
Hardtraxx Newbie

Hej mensen ik en dus die andere van da reactorz hehe .
thx voor jullie comments en feedback we zijn nog lekker aan het oefenen enz alles op zijn gangetje :).
vind aleen grappig dat sommige mensen denken dat je naar 1 plaat hebt gemaakt al bij scantraxx / fusion zit :P
(of bij een ander label )
kijk

toneshifterz :: die komen uit australie en zijn daarvoor altyd gewoon solo geweest (zover ik dan weet) hebben sahara samen gemaakt (dikke plaat :D)
en zijn bij fusion nu dikke respect daarvoor .

gostosa :: is gewoon HHZ die produced .

en krusaders ofzoiets kenk nie :P

mare thx voor jullie feedback enz we zullen er nog aan werken (Y)
gr Nick ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 13:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ff nog een vraagje ik hoor duidelijk dat jullie een refx nexus gebruiken in jullie nummer, ik herken een aantal tunes dr van namelijk :P, maar gebruiken jullie ook synths of alleen sound modulators? Voor de kick denk ik hydra/junglist. Enne draaien jullie ook platen op feestjes ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 13:59 
 
Hardtraxx Newbie

heej

we draaien met vinyl en Cd :)
kick is idd hydra en fx enzo
voor breaks enz gebruiken we idd wat vaker nexus zitte gewoon toffe geluidjes in enz
qliamx synth is zelf gemaakt met de Vsti V Station net zoals de outro geluidjes

hoop dat ik zo genoeg info heb gegeve:P haha greeetz
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 14:50 
 
Hardtraxx Newbie

SoundTunerZ schreef:
Ff nog een vraagje ik hoor duidelijk dat jullie een refx nexus gebruiken in jullie nummer, ik herken een aantal tunes dr van namelijk :P, maar gebruiken jullie ook synths of alleen sound modulators? Voor de kick denk ik hydra/junglist. Enne draaien jullie ook platen op feestjes ofzo?


We draaien zeker op feestjes :) we hebben dit jaar op Hardstyle Insanity gestaan, en hoop kleinere feestjes gehad. Maar we hebben ook op Dance Parade Middelburg met Noisecontrollers gedraaid. Binnenkort staan we nog op wat kleinere feestjes en op Try Before Your Die in de Time Out, Gemert.

En ja we gebruiken ook Access Virus B, maar niet in deze track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 14:58 
 
Hardtraxx Newbie

re-bounz schreef:
SoundTunerZ schreef:
Ff nog een vraagje ik hoor duidelijk dat jullie een refx nexus gebruiken in jullie nummer, ik herken een aantal tunes dr van namelijk :P, maar gebruiken jullie ook synths of alleen sound modulators? Voor de kick denk ik hydra/junglist. Enne draaien jullie ook platen op feestjes ofzo?


We draaien zeker op feestjes :) we hebben dit jaar op Hardstyle Insanity gestaan, en hoop kleinere feestjes gehad. Maar we hebben ook op Dance Parade Middelburg met Noisecontrollers gedraaid. Binnenkort staan we nog op wat kleinere feestjes en op Try Before Your Die in de Time Out, Gemert.

En ja we gebruiken ook Access Virus B, maar niet in deze track :)


Ow ik las je zin verkeerd haha, ik draai veel vinyl ja:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ah das wel tof ik gebruik ook altijd v station voor mn intro's en outro's. Ik heb zelf een Access TI Virus Snow thuis staan das ook een vet tof apparaat cker een aanrader voor de wat gevorderde producer. Is zeg maar de verlengde versie van een nexus om het zo maar ff te zeggen alleen dan ook nog met oscilators dr bij en t geluid wat dr uit komt is dik :) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Alweer nieuwe mensen voor scantraxx? Nog nooit gehoord van krusaders komt me wel bekend voor op de een of andere manier. Maar ja je kunt weer duidelijk zien dat scantraxx zich weer eens niet aan zn woord houdt en de mensen gwn niet kan weigeren bij het label.. :list:


Krusaders - Supernatural zat in ht Prophet setje van defqon.1 2009.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 18:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wat me wel weer meteen opvalt is dat Rebounz en Meloxx ook meteen op het Hardtraxx forum zitten en overal alles weer opvangen, snelle actie boys;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 21:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:
SoundTunerZ schreef:
Alweer nieuwe mensen voor scantraxx? Nog nooit gehoord van krusaders komt me wel bekend voor op de een of andere manier. Maar ja je kunt weer duidelijk zien dat scantraxx zich weer eens niet aan zn woord houdt en de mensen gwn niet kan weigeren bij het label.. :list:


Krusaders - Supernatural zat in ht Prophet setje van defqon.1 2009.


Ok ga ik die eens opzoeken ben benieuwd of die echt wat nieuws hebben,

tx
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen