Volgens mij zit er niet veel verschil tussen de orignele versie en deze, alleen de intro/outro.wrote:Volgens mij is deze nog niet gepost.
View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Midintro en outro zijn volgens mij anders, maar dat scheelt ook niet veel... 
Ja, je hebt gelijk.. De mid-intro is aangepast, dacht dat het de intro was.
Last edited by Rampestamper on 06 Nov 2010 19:05, edited 1 time in total.
Kicks zijn anders, en volgens mij is het tempo wat omlaag.
Mee eens, vind deze wel gaaf!
Controled chaos is wel lekker nummertje. Vind dat er wel een lekkere drive zit in de intro, iets gepitcht + live, zal het denk ik wel lekker klinken.
De 2 beste tracks (+The other side) van het album, de rest doet me vrij weinig..
-
S
Die album mix van the otherside is ook zooo tering vet!
Tot nu toe vind ik de meeste tracks van Substream best vet. Allemaal een originele sound erin die me zeker aanspreekt
.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Wat een
van een album, Realization Of A Dream laat ik later aan mijn kinderen horen
wat een EINDBAAS 
-
S
Die kids van jouw worden met dat album op de achtergrond geborenwrote:Wat eenvan een album, Realization Of A Dream laat ik later aan mijn kinderen horen
wat een EINDBAAS
Realization of a Dream is een van de beste platen die ik in heel m'n leven heb gehoord
BAMBAMBAM
Whaaawrote:View on YouTube
Bam wat een track man!wrote:BAMBAMBAM
Eens.wrote:Whaaawrote:View on YouTubemijn favoriet tot dusver!
-
D
deze is godelijkwrote:Eens.wrote:Whaaawrote:View on YouTubemijn favoriet tot dusver!
beste track van het album
de rest doet me niet zoveel
Frequencerz hebben twee nieuwe tracks, die wat rauwer zijn dan wat ze normaal produceren.
Ook in de set van Zany werden een aantal nieuwe tracks gedraait volgens mij.
Er komen twee mash ups van Jack of Sound vrij voor het einde van het jaar. Het gaat hier om die van de pitcher en die van donkey rollers.
Er komen twee mash ups van Jack of Sound vrij voor het einde van het jaar. Het gaat hier om die van de pitcher en die van donkey rollers.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
kijk dat is nieuws! Donkey mash upwrote:Frequencerz hebben twee nieuwe tracks, die wat rauwer zijn dan wat ze normaal produceren.
Alohaverb & the machine - chemestry of sound:drool:
Tot nu toe denk ik nog niet echt van 'wauw dit album moet ik hebben' die van The Pitcher is toch beter.
-
D
ik had meer verwacht van het album van alphaverb