Tja, die artiesten zitten dus niet elke dag in het vliegtuig, iets HHZ dus wel 5 dagen in de week doet. Dan is het lastig produceren..wrote:Nou nou wat een hoop nummers zeg. Andere artiesten maken zowat het dubbele in 't zelfde tijdsbestek en die nummers zijn nog beter ook.wrote:
@ The Indicator: 2 samenwerkingen met NC, Die upgrade van Down With The Hardstyle, Defqon anthem Aus, en wat solo producties die hij voglens twitter af heeft.
Gros moet gewoon nog uitkomen.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Titan had ook nog een nieuwe in zijn set en die mashup van Donkeyroller komt over ongeveer 2 maanden (zal wel langer zijn) en die The Pitcher komt daarvoor, dus die kan niet heel lang meer duren..wrote:Frequencerz hebben twee nieuwe tracks, die wat rauwer zijn dan wat ze normaal produceren.
Ook in de set van Zany werden een aantal nieuwe tracks gedraait volgens mij.
Er komen twee mash ups van Jack of Sound vrij voor het einde van het jaar. Het gaat hier om die van de pitcher en die van donkey rollers.
Klinkt echt wel heel lekker! Leuk om een setje mee te starten denk ik, vocals zijn een beetje vaag, maar klinkt niet slecht.
lol je hoeft niet dubbel een reactie(dezelfdewrote:Klinkt echt wel heel lekker! Leuk om een setje mee te starten denk ik, vocals zijn een beetje vaag, maar klinkt niet slecht.
nee DWTH is niet te overtreffen kwa vocals...die zijn echt slechste die ik ooit heb gehoordwrote:die vocals zijn nog erger dan down with the hardstyle en de melodie is ook irritant
vin em wel aardig maar niet meer dan dan
Zat ook gelijk aan DWHS te denken
Maar ik vindt dat The Pitcher/SS het dan beter aangepakt hebben.
Maar allebei niet echt mijn muziek.
Maar allebei niet echt mijn muziek.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
deze kwam echt heel zwak over op ansarat,,wrote:View on YouTube
Ik vind hem echt verschrikkelijk, doet me echt compleet niks. Had ook wel wat steviger verwacht aangezien het een samenwerking was met Slim Shore. En ja die vocals, nog een categorie slechter als Alphaverb ft The Digital Society (die trouwens op een feest dan nog redelijk ok klonken -> of lag dan aan mijn mindstate op dat moment?)wrote:Klinkt echt wel heel lekker! Leuk om een setje mee te starten denk ik, vocals zijn een beetje vaag, maar klinkt niet slecht.
Mijn persoonlijke favoriet van het album. Wat een gevoel ligt in deze plaat! Was ook genieten op XQ Fusion.wrote:View on YouTube
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Eens !!!wrote:die vocals zijn nog erger dan down with the hardstyle en de melodie is ook irritant
Hier nog een.wrote:Eens !!!wrote:die vocals zijn nog erger dan down with the hardstyle en de melodie is ook irritant
Ben ik nou een van de weinigen die niet echt geraakt is door dat album van Alphaverb?
Die kick van m ben ik echt al tijden zat
This is who we are vind ik ook een hele magere plaat
nee je bent niet de enige want ik vind ook op(Substream,Chemestry Of Sound,Stimulate Your Criousity)...zn album niet zo speciaalwrote:Ben ik nou een van de weinigen die niet echt geraakt is door dat album van Alphaverb?
Vind die shit van alphaverb ook niet boeiend hoor.
Beslist de beste van dat album.wrote:F*ck the nice guys![]()
![]()
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
View on YouTube
OMFG Hoe erg kan je een track verneuken..
Tja ik kwam hem toevallig tegen toen ik ff de nieuwe new kids en paul elstak aan t luisteren was...
Tja ik kwam hem toevallig tegen toen ik ff de nieuwe new kids en paul elstak aan t luisteren was...
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
wrote:http://www.youtube.com/watch?v=_k5ATTPoVt4&feature=fvwk
WTF?lijkt een beetje op die van mij maar jij hebt goede effects van oh oh cherso XD ik ben niet goed zie reacties bij mij XD
mensen die altijd slechte reacties geven zijn meestal zwaar jaloers
This is who we are --> Drama
Alphaverb album --> Alleen Realization of a Dream kan me boeien..
Alphaverb album --> Alleen Realization of a Dream kan me boeien..
-
S
Hoorde Turbo net tijdens het trainen, iedereen dom doen