Realization Of A Dream 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik mis juist net wat in de melodie van Realization of a Dream, die melodie had net wat vetter gekund ofzo. verder vind ik Stimulate your curiosity tot nu toe het beste nr wat ik van het album gehoord heb.
Same here.wrote:Ik mis juist net wat in de melodie van Realization of a Dream, die melodie had net wat vetter gekund ofzo. verder vind ik Stimulate your curiosity tot nu toe het beste nr wat ik van het album gehoord heb.
Realization Of A Dream mist voor mij ook iets in de melodie, hij raakt me niet. Wel lekkere intro!
Just A Little Noise begint met een goede volle kick en een heerlijke reverse bass, maar daarna haak ik toch echt af. Het middenstuk verpest voor mij het energieke die juist in de intro zit. Geen goede match in mijn ogen.
Rockin' Da Rework klinkt leuk, maar ik vind het origineel toch beter.
Stimulate Your Curiosity is in mijn ogen ook de beste track tot dusver. Zelfde stijltje als de tracks van The Machine en Sasha F, wat me zeker bevalt. Lekker experimenteel!
Last edited by Hunt on 06 Nov 2010 12:44, edited 1 time in total.
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
FearFm 
new tracks topic?:P lekekr plaatjes van alpha!wrote:FearFm
Staat al ergens op de vorige pagina's en ook al in het release topic. 
-
A
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
wrote: View on YouTube
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
View on YouTube
Alphaverb Ft. The Machine - Chemistry Of Sound
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Je was me net voor!
Chemistry of sounds!
Chemistry of sounds!
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Sorry Bart (a)
Dikke track trouwens die Chemistry Of Sound !!
Dikke track trouwens die Chemistry Of Sound !!
-
S
Realization of a Dream 
Dikke track die chemistry of sound! Heerlijk die twee sounds door elkaar heen
.
View on YouTube , AnthemQlimax (Hardcore Remix) door - Endymion & Evil Activities
-
J
- 8 posts member since 2010
- last seen Mar 2011
Mij vallen die nieuwe nummertjes van Alphaverb toch een klein beetje tegen, denk dat ik te hoge verwachtingen had!
+1wrote:Mij vallen die nieuwe nummertjes van Alphaverb toch een klein beetje tegen, denk dat ik te hoge verwachtingen had!
dit is zonder twijfel de beste track van het album voor mijwrote:View on YouTube
View on YouTube
Best een lange break en de melodie komt me bekend voor! Zou hem denk ik niet voor m'n plezier opzetten maar kan er wel op los gaan..
Best een lange break en de melodie komt me bekend voor! Zou hem denk ik niet voor m'n plezier opzetten maar kan er wel op los gaan..
Last edited by Rampestamper on 06 Nov 2010 18:58, edited 1 time in total.
Volgens mij is deze nog niet gepost.
View on YouTube
View on YouTube