Ik vind het wel een goeie samenwerking tussen deze heren. Leuke track.wrote:Doe mij maar de Club Bizarre Remix, al is deze ook wel te doen.wrote:De nieuwe headhunterz en noisecontrollers![]()
View on YouTube
Wat mij betreft weer te commercieel en te soft maar luistert wel lekker weg
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Hoppa Brennan Heart anthem Van qlimax 
Precies zoals je vader zei...wrote:Hoppa Brennan Heart anthem Van qlimax
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Ja daar heb je gelijk in,
Maarja hij is niet zo bijzonder,
Maarja hij is niet zo bijzonder,
Mijn vader werkt bij Q-Dance en zei dat Noisecontrollers het Defqon anthem gingen maken, let maar op. 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Qlimax anthem: Vind het niet zo heel bijzonder
FL & ME - TBA: Wat een heerlijke sfeer in die plaat!
FL & ME - TBA: Wat een heerlijke sfeer in die plaat!
Qlimax anthem is echt een giller.
Jij vind ook werkelijk waar echt alles tof is het niet ?wrote:Ongleofelijk. Ik ga het gewoon nog een keer zeggen: Face The Enemy is gewoon een standaard akkoordenschema. Dat word in 200000 tracks gebruikt.wrote:Doet me denken aan Face the Enemy.wrote:View on YouTube
Ik moet zeggen dat Brennan Heart er nog heel wat van heeft weten te maken! Ik vind het echt helemaal niet zo slecht.
Die nieuwe Frequencerz is tof!
x2,wrote: Jij vind ook werkelijk waar echt alles tof is het niet ?
Mag best wat kritiek uiten als Mod hoor...
Ik verbaas me telkens weer, er is altijd wel wat goed of sterk, nooit iets minder goed of zelfs slecht ...wrote:x2,wrote: Jij vind ook werkelijk waar echt alles tof is het niet ?
Mag best wat kritiek uiten als Mod hoor...
Hij heeft gewoon een hele brede kijk op de scene, het is toch een kwestie van smaak dat bij iedereen anders is.
Tlijkt mij sterk dat je ALLES goed kan vinden ...wrote:Hij heeft gewoon een hele brede kijk op de scene, het is toch een kwestie van smaak dat bij iedereen anders is.
Het feit is dat ik bij tracks die ik minder vind niet iets post. Dat zouden meer mensen moeten doenwrote:Tlijkt mij sterk dat je ALLES goed kan vinden ...wrote:Hij heeft gewoon een hele brede kijk op de scene, het is toch een kwestie van smaak dat bij iedereen anders is.
Bovendien heb ik een bredere kijk op hardstyle dan alleen maar b-front en consorten.
dan krijg je een heel verdraaid beeld van de werkelijkheid!wrote:Het feit is dat ik bij tracks die ik minder vind niet iets post. Dat zouden meer mensen moeten doenwrote:Tlijkt mij sterk dat je ALLES goed kan vinden ...wrote:Hij heeft gewoon een hele brede kijk op de scene, het is toch een kwestie van smaak dat bij iedereen anders is..
als iedereen die een track niks vind ook niets post dan lijkt het net of alle tracks goed zijn omdat ze alleen maar positieve reacties hebben
Als mensen alleen posten bij tracks die ze wel leuk vinden wordt dit maar een saai forumpje. Onder ieder nummer reacties als: Vet, Sterk! Heel Goed! Dat verveelt ook snel.wrote:Het feit is dat ik bij tracks die ik minder vind niet iets post. Dat zouden meer mensen moeten doenwrote:Tlijkt mij sterk dat je ALLES goed kan vinden ...wrote:Hij heeft gewoon een hele brede kijk op de scene, het is toch een kwestie van smaak dat bij iedereen anders is..
Bovendien heb ik een bredere kijk op hardstyle dan alleen maar b-front en consorten.
Het feit blijft dat ik liever opbouwende kritiek geef op positief commentaar geef dan alleen maar dingen de grond in stamp
.
Ik vind de mensen hier af en toe te veel doorslaan naar negatieve kritiek etcetera. Waarom zou ik daar dan aan meewerken? Maar goed, dat is een discussie die we ergens anders moeten voeren.
Ik vind de mensen hier af en toe te veel doorslaan naar negatieve kritiek etcetera. Waarom zou ik daar dan aan meewerken? Maar goed, dat is een discussie die we ergens anders moeten voeren.
Hoe bedoel je? Ze geven toch aan niet duister genoeg, dan moet het dus duidsterder in hun ogen. Tenminste dat neem ik aan. Als je het technisch bedoeld zou het natuurlijk oneerlijk zijn, want we zijn hier geen producers..wrote:Onder ieder nummer reacties als: Kut, Slecht!, Erg matig! verveelt anders net zo snelwrote:Als mensen alleen posten bij tracks die ze wel leuk vinden wordt dit maar een saai forumpje. Onder ieder nummer reacties als: Vet, Sterk! Heel Goed! Dat verveelt ook snel.
Bijv. met de Qlimax Anthem, mensen roepen maar "Niet duister genoeg", "Niet Qlimax waardig", etc... maar ze kunnen niet uitleggen hoe het wel zou moeten.
Ik vindt het qlimax anthem opzich nog wel aardig, het is mijn stijltje gewoon niet maargoed, ieder zijn smaak..
Nee want men gaat sneller in op negatieve reacties om hun positieve reacties te verdedigen, dan krijg je dus een discussie en dat maakt forums leuk. Maar over Qlimax anthem, zit geen gevoel in niks, gewoon een standaard BH melodietje met standaard BH synthje, pitchkicks en een standaard nustyle break. Als je wilt weten hoe het wel moet zet je Dark Side of The Prophecy maar op.wrote:Onder ieder nummer reacties als: Kut, Slecht!, Erg matig! verveelt anders net zo snelwrote:Als mensen alleen posten bij tracks die ze wel leuk vinden wordt dit maar een saai forumpje. Onder ieder nummer reacties als: Vet, Sterk! Heel Goed! Dat verveelt ook snel.
Bijv. met de Qlimax Anthem, mensen roepen maar "Niet duister genoeg", "Niet Qlimax waardig", etc... maar ze kunnen niet uitleggen hoe het wel zou moeten.
Waar dan ?wrote:Het feit blijft dat ik liever opbouwende kritiek geef op positief commentaar geef dan alleen maar dingen de grond in stamp.
Er is hier dus nog steeds geen duidelijk topic voor ...
Maar waarom krijgt Brennan Heart nou de eer om het Qlimax anthem te maken, ik gun het die man totaal niet. Er zijn gewoon zat producers die een kans verdienen en BH heeft dit jaar al een anthem verzorgt.
1. vriendjespolitiekwrote:Maar waarom krijgt Brennan Heart nou de eer om het Qlimax anthem te maken, ik gun het die man totaal niet. Er zijn gewoon zat producers die een kans verdienen en BH heeft dit jaar al een anthem verzorgt.
2. commercialiteit
Had je het niet verwacht dan? Qlimax heeft nou eenmaal een anthem nodig met een lange break en een die ontzettend toegankelijk is.wrote:Maar waarom krijgt Brennan Heart nou de eer om het Qlimax anthem te maken, ik gun het die man totaal niet. Er zijn gewoon zat producers die een kans verdienen en BH heeft dit jaar al een anthem verzorgt.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
wrote:Nee want men gaat sneller in op negatieve reacties om hun positieve reacties te verdedigen, dan krijg je dus een discussie en dat maakt forums leuk. Maar over Qlimax anthem, zit geen gevoel in niks, gewoon een standaard BH melodietje met standaard BH synthje, pitchkicks en een standaard nustyle break. Als je wilt weten hoe het wel moet zet je Dark Side of The Prophecy maar op.wrote:Onder ieder nummer reacties als: Kut, Slecht!, Erg matig! verveelt anders net zo snelwrote:Als mensen alleen posten bij tracks die ze wel leuk vinden wordt dit maar een saai forumpje. Onder ieder nummer reacties als: Vet, Sterk! Heel Goed! Dat verveelt ook snel.
Tsja het overgrote deel van de huidige hardstyle is gebaseerd op de elementen die jij net noemt. Zo is het genre nu eenmaal. Ook rauwe tracks hebben dezelfde soort opbouw met een midintro, break, climax en outro. Dus wat dat betreft kan een producer al niet heel veel variëren. Je moet de track dus niet beoordelen op basis van deze opbouw. Tuurlijk worden er ook zat tracks gemaakt die wel op 1 of meerdere punten afwijken hiervan. Maar als je het over een qlimax anthem hebt dan zal dat niet snel gebeuren omdat het gewoon een mainstream feest is met dus een mainstream anthem. Wat mij betreft niks mis met mainstream hardstyle. Dus moet je naar de uitvoering kijken en het anthem daar op beoordelen. De melodie is pakkend en houdt het middn tussen face THE enemy en power of THE mind. Ik vind hem zeker niet lelijk. De synth is anders dan bij de Meeste BH tracks (minder hoog zeg maar). En dus automatisch iets minder blij. Daarnaast vin ik de nieuwe kick van BH echt dik. Bv de kick van till u believe of light THE fire. Daardoor vind ik het echt geen slecht anthem.natuurlijk is de plaat verre van origineel en zal je hem over een half jaar Nie meer horen. Ik hou sowieso niet van anthems want na het feest boeien ze me echt niet meer. Maar afgezien van enkele legendarische oude platen zijn de meeste anthems vergankelijk. Maar dat betekent niet dat ze slecht zijn.wrote:Nee want men gaat sneller in op negatieve reacties om hun positieve reacties te verdedigen, dan krijg je dus een discussie en dat maakt forums leuk. Maar over Qlimax anthem, zit geen gevoel in niks, gewoon een standaard BH melodietje met standaard BH synthje, pitchkicks en een standaard nustyle break. Als je wilt weten hoe het wel moet zet je Dark Side of The Prophecy maar op.wrote:Onder ieder nummer reacties als: Kut, Slecht!, Erg matig! verveelt anders net zo snelwrote:Als mensen alleen posten bij tracks die ze wel leuk vinden wordt dit maar een saai forumpje. Onder ieder nummer reacties als: Vet, Sterk! Heel Goed! Dat verveelt ook snel.