Tegenwoordig ja, vroeger zijn veel anthems als bijzondere platen danwel klassiekers de boeken in gegaan.
haha zo te zien deden ze een sitdown
Klinkt trouwens als Titan/Zany
haha zo te zien deden ze een sitdown
Het is Digital Punk & The Beholder - A Dark Tomorrowwrote:haha zo te zien deden ze een sitdown
Geen Frontliner & Max Enforcer dus, maar Max Enforcer & Waverider - Dilemma volgens iemand in het commentaar
Nu je het zegt, duidelijk beholder sounds jawrote:Het is Digital Punk & The Beholder - A Dark Tomorrowwrote:haha zo te zien deden ze een sitdown
Wordt volledig veroorzaakt door je perceptie. Mijn pa ging in de jaren 70 actie en bewust muziek luisteren en vindt dat nog steeds de mooiste muziek. Jij bent 8 jaar geleden gaan luisteren en vind dat de mooiste muziek. Ik luister nu een jaar of 2-3 en ik vind deze periode het mooist. Komt gewoon omdat de nummers bijzonderder zijn als je nog nooit iets soortgelijks hebt gehoord. En die nummers krijgen dan in jouw beleving iets legendarisch mee.wrote:Tegenwoordig ja, vroeger zijn veel anthems als bijzondere platen danwel klassiekers de boeken in gegaan.
Ik ben pas in 2006 helemaal hardstyle gaan luisteren, maar ik vind die early zooi ook helemaal te gek en zo niet beter af en toewrote:Wordt volledig veroorzaakt door je perceptie. Mijn pa ging in de jaren 70 actie en bewust muziek luisteren en vindt dat nog steeds de mooiste muziek. Jij bent 8 jaar geleden gaan luisteren en vind dat de mooiste muziek. Ik luister nu een jaar of 2-3 en ik vind deze periode het mooist. Komt gewoon omdat de nummers bijzonderder zijn als je nog nooit iets soortgelijks hebt gehoord. En die nummers krijgen dan in jouw beleving iets legendarisch mee.wrote:Tegenwoordig ja, vroeger zijn veel anthems als bijzondere platen danwel klassiekers de boeken in gegaan.
T zal ook niet voor iedereen gelden mar ik denk dat dit voor veel mensen onbewust meespeelt.wrote:Ik ben pas in 2006 helemaal hardstyle gaan luisteren, maar ik vind die early zooi ook helemaal te gek en zo niet beter af en toewrote:Wordt volledig veroorzaakt door je perceptie. Mijn pa ging in de jaren 70 actie en bewust muziek luisteren en vindt dat nog steeds de mooiste muziek. Jij bent 8 jaar geleden gaan luisteren en vind dat de mooiste muziek. Ik luister nu een jaar of 2-3 en ik vind deze periode het mooist. Komt gewoon omdat de nummers bijzonderder zijn als je nog nooit iets soortgelijks hebt gehoord. En die nummers krijgen dan in jouw beleving iets legendarisch mee.wrote:Tegenwoordig ja, vroeger zijn veel anthems als bijzondere platen danwel klassiekers de boeken in gegaan.
Rebirth of the sun is dat.wrote:Kan niet op de naam komen van dat eerste nummer in dat filmpje van FrontlinerWat een schande! Weet iemand dit toevallig?
Thankswrote:Rebirth of the sun is dat.wrote:Kan niet op de naam komen van dat eerste nummer in dat filmpje van FrontlinerWat een schande! Weet iemand dit toevallig?
Ben het niet volledig met je eens. Een track binnen hardstyle bestaat uit een intro, midintro etc. maar dat betekent niet dat een producer weinig kan variëren. Je kunt hier heel goed mee variëren, draai je track eens om zoals, a-lusion reversed order en je houdt nog altijd dezelfde opbouw. Flikker er een anti climax doorheen. Bouw een track op naar de climax bouw m af naar een outro en gooi weer een climax dr in. Pak ipv het welbekende zaagje eens een ander geluid voor je melo's. Of pak het nog weer anders aan en wijk er helemaal van af zoals technoboy met zn lento tracks heeft gedaan en zo zijn er nog talloze combinaties op te noemen. Iedere track heeft altijd de zelfde soort opbouw alleen niet altijd op dezelfde manier. Een artiest kan eindeloos variëren en ook met een mainstream track die gwn de standaard opbouw heeft kun je iets heel orgineels neer zetten.wrote:
*Lang verhaal van de vorige pagina*
wrote:Zo ontzettend soft is ie niet hoor.wrote:De nieuwe headhunterz en noisecontrollers![]()
View on YouTube
Wat mij betreft weer te commercieel en te soft maar luistert wel lekker weg
Wel melodieus ontzettend sterk. Heerlijke track!