zeer nice en die Qlimax anthem is veel beter dan die van vorig jaar wat ik er nuv an kan horen:)
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Stanley heeft nog een frontliner vs max enforcer tba gepost (edit: zie randlemans post), maar die klinkt echt heel anders dan de tba die frontliner draaide op een avond dattie on the go zou draaien. Mss 2 tracks met max enforcer of verkeerd gelabeld door Stanley. Of die eerste track was on the go helemaal niet :p
Last edited by PNXRMX on 24 Oct 2010 11:59, edited 1 time in total.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
ik vind t anthem echt wel dik klinken hoor, hele mystieke en beetje duistere sfeer in de melo...
vind het wat ik zo hoor echt wel een qlimax anthem
vind het wat ik zo hoor echt wel een qlimax anthem
klinkt sws vet:)...als ik het goed is dit echt een collab zeg maar allebei de sounds
-
BHardtraxxer
- 197 posts member since 2009
- last seen Jun 2017
klinkt zeer nice! spacer melo vind ikwrote:klinkt sws vet:)...als ik het goed is dit echt een collab zeg maar allebei de sounds
Hoevaak kan je een melodie gebruiken? ...Face The Enemy :')
Die Qlimax 2010 anthem is gewoon een mashup van Power of the Mind en Face the Enemy lijkt het wel, faal :')
Ik vindt het geen slecht nummer, klinkt opzich best wel vet.. Alleen zo saai?
Klinkt wel vet dat anthem, lijkt alleen wel heel veel op Face the Enemy maar dat is niet verkeerd 
Tja, we weten allemaal nu wel dat Brennan Heart de meest inspiratieloze producer van het afgelopen jaar is. Zelfde synths/kicks gebruiken is prima, dat doen genoeg artiesten. Maar wel 3 keer eenzelfde melodie gebruiken (en niet alleen de Face The Enemy melodie) Is gewoon inspiratieloos.wrote:Die Qlimax 2010 anthem is gewoon een mashup van Power of the Mind en Face the Enemy lijkt het wel, faal :')
deze 2 quotes vatten even alles samenwrote:Tja, we weten allemaal nu wel dat Brennan Heart de meest inspiratieloze producer van het afgelopen jaar is. Zelfde synths/kicks gebruiken is prima, dat doen genoeg artiesten. Maar wel 3 keer eenzelfde melodie gebruiken (en niet alleen de Face The Enemy melodie) Is gewoon inspiratieloos.wrote:Die Qlimax 2010 anthem is gewoon een mashup van Power of the Mind en Face the Enemy lijkt het wel, faal :')
gewoon boycotten dat anthem!
Ik ga voor de Nature of our mind.
Ik vind eigenlijk wel dat iedereen hier te snel oordeelt op een LQ filmpje waar niet eens de hele track op staat, mischien zit er wel een hele vette mid-intro of 2e climax in.
Ik vin de track al minder omdat deze track me aan een andere herinner.wrote:Ik vind eigenlijk wel dat iedereen hier te snel oordeelt op een LQ filmpje waar niet eens de hele track op staat, mischien zit er wel een hele vette mid-intro of 2e climax in.
Geen Frequencerz vs. B-Front?
Ik hoor hier best wel een B-Front - Sleepwalker stijltje in
-
LHardtraxxer
- 184 posts member since 2009
- last seen Nov 2014
Niet helemaal mee eens.. Het filmpje duurt 3 minuten. Dat is voor mij meer dan genoeg om te bepalen of ik een track vet vind of niet! Stel er zit een vette mid-intro in, dan word het voor mij nog geen goede track omdat de rest gewoon kut is!wrote:Ik vind eigenlijk wel dat iedereen hier te snel oordeelt op een LQ filmpje waar niet eens de hele track op staat, mischien zit er wel een hele vette mid-intro of 2e climax in.
Al duurt een filmpje 10 minuten als de kwaliteit belabberd is kan je nog steeds niet oordelen.
Als je in 3 minuten de break en climax hebt, dan komt er nog de rest erbij. Zitten we weer op 8 minuten losgaan met Brennan Heart!wrote:Al duurt een filmpje 10 minuten als de kwaliteit belabberd is kan je nog steeds niet oordelen.
Herstel.wrote:Als je in 3 minuten de break en climax hebt, dan komt er nog de rest erbij. Zitten we weer op 8 minuten stil staan met Brennan Heart!wrote:Al duurt een filmpje 10 minuten als de kwaliteit belabberd is kan je nog steeds niet oordelen.
-
PHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Oct 2017
De nieuwe headhunterz en noisecontrollers
View on YouTube
Wat mij betreft weer te commercieel en te soft maar luistert wel lekker weg
View on YouTube
Zo ontzettend soft is ie niet hoor.wrote:De nieuwe headhunterz en noisecontrollers![]()
View on YouTube
Wel melodieus ontzettend sterk. Heerlijke track!
Doe mij maar de Club Bizarre Remix, al is deze ook wel te doen.wrote:De nieuwe headhunterz en noisecontrollers![]()
View on YouTube