Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
CHardtraxxer
- 86 posts member since 2010
- last seen Apr 2015
Zit volgens mij wel weer een gruwelijke energie in, maar volgens mij weer een boutbreak
View on YouTube
Vette intro en ik de mid-intro lijkt me ook wel vet. De melodie in de climax is leuk, maar ik ben zeer benieuwd naar de kicks want die hoor je niet zuiver..
Edit: Gelukkig hoef ik niet zolang te wachten, want waarschijnlijk hoor ik hem vanavond.
Vette intro en ik de mid-intro lijkt me ook wel vet. De melodie in de climax is leuk, maar ik ben zeer benieuwd naar de kicks want die hoor je niet zuiver..
Edit: Gelukkig hoef ik niet zolang te wachten, want waarschijnlijk hoor ik hem vanavond.
Zeer benieuwd naar hogere kwaliteit. Zou echt een topplaat kunnen zijn, of echt waardelooswrote:View on YouTube
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Volgensmij klapt dat nummer er best op los,
We zullen zien vanavond
We zullen zien vanavond
wat ik er zo van hoor is het niet echt super..
melodie spreekt me totaal niet aan
wel leuk die zwanendans die ze doen in de break
melodie spreekt me totaal niet aan
wel leuk die zwanendans die ze doen in de break
-
CHardtraxxer
- 86 posts member since 2010
- last seen Apr 2015
View on YouTube
Met een lange break, omdat jullie dat altijd zo lekker vinden.
Met een lange break, omdat jullie dat altijd zo lekker vinden.
ik moet zeggen dat ik hun sound wel begin te waarderen 
-
S
Qlimax Anthem is KUUUUT. (Bremman Heart)
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
??wrote:Qlimax Anthem is KUUUUT. (Bremman Heart)
View on YouTubewrote:??wrote:Qlimax Anthem is KUUUUT. (Bremman Heart)
Beukt pittig maar niet echt goed ofzo..
-
S
Ik zei toch, hij's kuuuuut!
Lijkt 2 druppels water op een ander nummer waar ik even de naam niet van weet, dacht eigenlijk dat ik naar dat nummer zat te luisterenwrote:View on YouTubewrote:??wrote:Qlimax Anthem is KUUUUT. (Bremman Heart)
Beukt pittig maar niet echt goed ofzo..
Jammer dat BH.. het athem heeft g emaakt
Last edited by Soulless on 24 Oct 2010 03:13, edited 1 time in total.
-
S
Ik dacht ook al zo van, die melodie, waarvan is die geript?
Na 5 seconde kon ik de melodie al dromen, maar ik kan echt niet op het nummer komen die er op lijkt. Eigenlijk komt alles in het nummer me bekend voor, haha.. Ook die "tingeling"wrote:Ik dacht ook al zo van, die melodie, waarvan is die geript?
-
BHardtraxxer
- 252 posts member since 2010
- last seen Feb 2013
Doet me denken aan Face the Enemy.wrote:View on YouTube
-
E
- 2 posts member since 2010
- last seen Nov 2010
Idd, het is gewoon een aangepaste melodie van Face the enemy..wrote:Doet me denken aan Face the Enemy.wrote:View on YouTube
Ik vind em eigenlijk best saai :')
maar dat zijn we de laatste tijd wel gewend met qlimax anthems
Hahahahahaah, echt het maakt niet uit of het Qlimax is of wat dan ook, dit is 1 van de slechtste anthems OOIT. En heeft die pinda nog steeds niet door dat hij weer dezelfde kicks en synth gebruikt als zijn laatste 50 tracks?wrote:Doet me denken aan Face the Enemy.wrote:View on YouTube
-
D
namaak van Face The Enemywrote:wrote:Doet me denken aan Face the Enemy.wrote:View on YouTube
BH moet echt wat anders gaan proberen met zijn Synth's en kicks en melodie het lijkt allemaal op elkaar
en het is gewoon geen zak aaaan
Ongleofelijk. Ik ga het gewoon nog een keer zeggen: Face The Enemy is gewoon een standaard akkoordenschema. Dat word in 200000 tracks gebruikt.wrote:Doet me denken aan Face the Enemy.wrote:View on YouTube
Ik moet zeggen dat Brennan Heart er nog heel wat van heeft weten te maken! Ik vind het echt helemaal niet zo slecht.
Die nieuwe Frequencerz is tof!
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Face the enemy vond ik toch echt wel 1 van zijn betere tracks van zijn album. Ik vind het anthem dan toch best lekker klinken. Hoewel ik het niet echt een qlimax sound vind..