Weer echt te horen aan de climax-synth dat het BH is, alleen de kicks zijn deze keer anders.. maar echt te standaard gewoon
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
6,758 postssince 2008
Wist je dat je met de letters van het woord Thera, ook het woord Heart gemaakt kan worden? Thera was de heart kant van Brennan & Heart.
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
6,758 postssince 2008
haha idd, hoe kom je daar nou weer opwrote:Wist je dat je met de letters van het woord Thera, ook het woord Heart gemaakt kan worden? Thera was de heart kant van Brennan & Heart.
Jawrote:Wist je dat je met de letters van het woord Thera, ook het woord Heart gemaakt kan worden? Thera was de heart kant van Brennan & Heart.
wrote:Reverze anthem 2010: Brennan Heart - Revelations
3:29 preview van Bass Events zelf:
View on YouTube
Vond m eerst beter klinken in die korte preview. Toch allemaal te standaard weer. Stuk rond 2:30 is wel vet opzich.
B
Hardtraxxer
last seen Jun 2017
197 postssince 2009
haha khadber, post verwijderd?
luisterde hem onder het posten toen dacht ik al; wat lijkt die op Be amazed
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
6,758 postssince 2008
haha nee dat was ikwrote:haha khadber, post verwijderd?
filmpje staat er ook al boven he haha
Welke post bedoel je als ik vragen mag?wrote:haha khadber, post verwijderd?
B
Hardtraxxer
last seen Jun 2017
197 postssince 2009
Ja maar dat zou de original moeten zijn, maar was gewoon vorige anthem..wrote:haha nee dat was ikwrote:haha khadber, post verwijderd?
filmpje staat er ook al boven he haha
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
13,722 postssince 2008
View on YouTubeKarpe-DM - Beautiful People - Hardstyle Remix Of Marilyn Manson The Beautiful People . A Combination of Old school hardtrance, and some Hardstyle.
View on YouTubeKarpe-DM - Bring Me To Life - A Hardstyle Remix Of "Evanescence - Bring Me To Life" . Made as a DJ Tool.
Die qlimax heeft wel wat weg van het nummer Overkill van Tuneboywrote:View on YouTube
View on YouTube
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
6,758 postssince 2008
Die mag ook wel eens op gaan schietenwrote:Die qlimax heeft wel wat weg van het nummer Overkill van Tuneboywrote:View on YouTube
View on YouTube
ik zal hem niet nog eens quote maar de hele opbouw van het nummer lijkt op overkill als je het mij vraagt
G
ik vind die nieuwe van KarpeDM [rare naam btw] niet zo geweldig, geen wonder dat ik em niet ken 
Carpe diem betekent pluk de dag, dus op zich best leuk naamwrote:ik vind die nieuwe van KarpeDM [rare naam btw] niet zo geweldig, geen wonder dat ik em niet ken
G
ah ok, i guess that makes sensewrote:Carpe diem betekent pluk de dag, dus op zich best leuk naamwrote:ik vind die nieuwe van KarpeDM [rare naam btw] niet zo geweldig, geen wonder dat ik em niet ken
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
13,722 postssince 2008
Dit is een producer uit Melbournewrote:KarpeDM is toch Equal Mindz?
Equal Mindz heeft onlangs ook onder de naam Threshold op DJU Orange gereleased. Ff dat jullie t weten 
Jah dat was t. Ik was in de war met een nummer dat ze gemaakt hebben dat ook karpe diem heette
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
13,722 postssince 2008
Carpe Diemwrote:Jah dat was t. Ik was in de war met een nummer dat ze gemaakt hebben dat ook karpe diem heette
http://www26.zippyshare.com/v/48631190/file.html
Toneshifterz - Elektro Shock.
Helemaal niet verkeerd.
Toneshifterz - Elektro Shock.
Helemaal niet verkeerd.