Weer echt te horen aan de climax-synth dat het BH is, alleen de kicks zijn deze keer anders.. maar echt te standaard gewoon
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Wist je dat je met de letters van het woord Thera, ook het woord Heart gemaakt kan worden? Thera was de heart kant van Brennan & Heart.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
haha idd, hoe kom je daar nou weer opwrote:Wist je dat je met de letters van het woord Thera, ook het woord Heart gemaakt kan worden? Thera was de heart kant van Brennan & Heart.
Jawrote:Wist je dat je met de letters van het woord Thera, ook het woord Heart gemaakt kan worden? Thera was de heart kant van Brennan & Heart.
wrote:Reverze anthem 2010: Brennan Heart - Revelations
3:29 preview van Bass Events zelf:
View on YouTube
Vond m eerst beter klinken in die korte preview. Toch allemaal te standaard weer. Stuk rond 2:30 is wel vet opzich.
-
BHardtraxxer
- 197 posts member since 2009
- last seen Jun 2017
haha khadber, post verwijderd?
luisterde hem onder het posten toen dacht ik al; wat lijkt die op Be amazed
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
haha nee dat was ikwrote:haha khadber, post verwijderd?
filmpje staat er ook al boven he haha
Welke post bedoel je als ik vragen mag?wrote:haha khadber, post verwijderd?
-
BHardtraxxer
- 197 posts member since 2009
- last seen Jun 2017
Ja maar dat zou de original moeten zijn, maar was gewoon vorige anthem..wrote:haha nee dat was ikwrote:haha khadber, post verwijderd?
filmpje staat er ook al boven he haha
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
View on YouTubeKarpe-DM - Beautiful People - Hardstyle Remix Of Marilyn Manson The Beautiful People . A Combination of Old school hardtrance, and some Hardstyle.
View on YouTubeKarpe-DM - Bring Me To Life - A Hardstyle Remix Of "Evanescence - Bring Me To Life" . Made as a DJ Tool.
Die qlimax heeft wel wat weg van het nummer Overkill van Tuneboywrote:View on YouTube
View on YouTube
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Die mag ook wel eens op gaan schietenwrote:Die qlimax heeft wel wat weg van het nummer Overkill van Tuneboywrote:View on YouTube
View on YouTube
ik zal hem niet nog eens quote maar de hele opbouw van het nummer lijkt op overkill als je het mij vraagt
-
G
ik vind die nieuwe van KarpeDM [rare naam btw] niet zo geweldig, geen wonder dat ik em niet ken 
Carpe diem betekent pluk de dag, dus op zich best leuk naamwrote:ik vind die nieuwe van KarpeDM [rare naam btw] niet zo geweldig, geen wonder dat ik em niet ken
-
G
ah ok, i guess that makes sensewrote:Carpe diem betekent pluk de dag, dus op zich best leuk naamwrote:ik vind die nieuwe van KarpeDM [rare naam btw] niet zo geweldig, geen wonder dat ik em niet ken
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Dit is een producer uit Melbournewrote:KarpeDM is toch Equal Mindz?
Equal Mindz heeft onlangs ook onder de naam Threshold op DJU Orange gereleased. Ff dat jullie t weten 
Jah dat was t. Ik was in de war met een nummer dat ze gemaakt hebben dat ook karpe diem heette
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Carpe Diemwrote:Jah dat was t. Ik was in de war met een nummer dat ze gemaakt hebben dat ook karpe diem heette
http://www26.zippyshare.com/v/48631190/file.html
Toneshifterz - Elektro Shock.
Helemaal niet verkeerd.
Toneshifterz - Elektro Shock.
Helemaal niet verkeerd.