Pluk de dagwrote:Carpe Diemwrote:Jah dat was t. Ik was in de war met een nummer dat ze gemaakt hebben dat ook karpe diem heette
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Pluk de dagwrote: Carpe Diem
wrote:http://www26.zippyshare.com/v/48631190/file.html
Toneshifterz - Elektro Shock.
Helemaal niet verkeerd.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dikke opbouw! Climax is wat minder 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
In die Brennan Heart @ Tragöödia liveset, zitten aardig wat promo's in goede kwaliteit heeeeeerlijk! 
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
heeft Michel Pollen weer goed gedaan, geen eer voor Dozer dus..wrote:View on YouTube
:')wrote:heeft Michel Pollen weer goed gedaan, geen eer voor Dozer dus..wrote:View on YouTube
Wel een illegale liveset.wrote:In die Brennan Heart @ Tragöödia liveset, zitten aardig wat promo's in goede kwaliteit heeeeeerlijk!
wrote:Wat was er illegaal aan dan?
wrote:Even gesloten tot nader bericht.
Update: blijft gesloten, set mocht niet verspreid worden.
ojeeee nu ben ik een illegalert want ik heb die link wel verspreid hahawrote:wrote:Wat was er illegaal aan dan?wrote:Even gesloten tot nader bericht.
Update: blijft gesloten, set mocht niet verspreid worden.
ach kadootje van brennan heart mag ook wel een keertje!
Die skrale clubs van de Oostblokkers willen nog wel eens zonder toestemming sets opnemen en uitzenden.wrote:ojeeee nu ben ik een illegalert want ik heb die link wel verspreid hahawrote:wrote:Wat was er illegaal aan dan?wrote:Even gesloten tot nader bericht.
Update: blijft gesloten, set mocht niet verspreid worden.![]()
ach kadootje van brennan heart mag ook wel een keertje!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Hij is erg tof! The Vision tracks zijn bij mij altijd een beetje net wel, net niet, maar deze is het helemaal wel! Hopelijk word deze ooit nog eens uitgegeven!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
ik hoop volgende week twisted nog ff mee te pakken! Vorige keer was super, nog nooit zo'n dikke set van avio gehoordwrote:Hij is erg tof! The Vision tracks zijn bij mij altijd een beetje net wel, net niet, maar deze is het helemaal wel! Hopelijk word deze ooit nog eens uitgegeven!
Klinkt prima!wrote:View on YouTube
Iets te voor mij.wrote:dikke anti- climax