Elektro Shock.wrote:Kijken of die nieuwe Toneshifterz mij langer kan boeien dan een week. Sahara was ik eigenlijk heel snel klaar mee, maar die nieuwe klinkt beter dan alles wat ze tot nu toe bij elkaar hebben gemaakt.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Showtek is nu echt
voor mij
komt niks goeds meer uit imo

komt niks goeds meer uit imo
Coone's 'Funny Youtube Promoclip' met zijn 2 nieuwe releases Throw ya handz & The twilight zone
View on YouTube
View on YouTube
vond die van Showtek ook wel lekker..
niet om op los te gaan op Qlimax oid, maar gewoon als chillmuziek!
niet om op los te gaan op Qlimax oid, maar gewoon als chillmuziek!
Vindt de climax niet zo, maar de intro/midintro daarentegen 
Zit toch een ietsjes andere sound aan dan ik van Geck-O gewend ben, misschien dat door Phrantic komt (zijn releases ken ik niet goed), of door AVIO? Toch wel een hele toffe plaat hoor!
Mid Intro is GE-WEL-DIG! Melodie is simpel maar effectief, zo hoor ik ze graag! Combinatie is gewoon top!
Mid Intro is GE-WEL-DIG! Melodie is simpel maar effectief, zo hoor ik ze graag! Combinatie is gewoon top!
Meer toegankelijk dan ik gewend ben van Geck-O.
Maar wat een heerlijke plaat. Ik vind alles top aan dit nummer. Vooral intro-midintro.
Maar wat een heerlijke plaat. Ik vind alles top aan dit nummer. Vooral intro-midintro.
deze kan dus al bij releaseswrote:Coone's 'Funny Youtube Promoclip' met zijn 2 nieuwe releases Throw ya handz & The twilight zone
View on YouTube
Ik wou 'm ook posten! En deze is idd heeeeel erg dik
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Vorige rebels waren ook goed!
The First time/ lifestyle/ pain

The First time/ lifestyle/ pain
HOLY SHIT wat een nummer
-
LHardtraxxer
- 184 posts member since 2009
- last seen Nov 2014
Heeeerlijke plaat
Bewijst maar weer dat die opkomende namen echt volwassen producties neer kunnen zetten!
Bewijst maar weer dat die opkomende namen echt volwassen producties neer kunnen zetten!
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
redelijke plaat, wel wer een tyische avio release 
Reverze anthem 2010: Brennan Heart - Revelations
3:29 preview van Bass Events zelf:
View on YouTube
Vond m eerst beter klinken in die korte preview. Toch allemaal te standaard weer. Stuk rond 2:30 is wel vet opzich.
View on YouTube
Vond m eerst beter klinken in die korte preview. Toch allemaal te standaard weer. Stuk rond 2:30 is wel vet opzich.
Last edited by PNXRMX on 20 Jan 2010 20:14, edited 2 times in total.
Geck-o is sowieso goed bezig de laatste tijd. En elke release van AVIO is top dus ik heb weer hoge verwachtingen! 
Kick intro: aardigwrote:Reverze anthem 2010: Brennan Heart - Revelations
View on YouTube
Melo intro: ook wel oké, even wennen
Synth intro: iets anders dan normaal, wel aardig
Melo climax: op sich prima
Synth climax: same as always
Kick climax: nee..
Opbouw: wel leuk gedaan.
Wat zijn die tokjes zeg? Gadverdamme.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
AVIO flikt het um weer! 
Alles wat Brennan Heart doet is z'n pc een random stel noten uitkiezen voor een melodie. Mijn god wat een ongeïnspireerde bout-anthem. Gelukkig hebben Zany en Beholder al laten horen hoe een anthem wel hoort.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Wel leuk opzich maar waarom laten ze die anthem niet harder beuken,, en een 2de qlimax erbij 
Je hebt wel gelijk, maarja Reverze vs. Hardbass.. Come onwrote:Alles wat Brennan Heart doet is z'n pc een random stel noten uitkiezen voor een melodie. Mijn god wat een ongeïnspireerde bout-anthem. Gelukkig hebben Zany en Beholder al laten horen hoe een anthem wel hoort.
Daar hoort ook een verschillend type anthem bij