dus NC vinden Pollen de beste producer
vrij logisch lijkt me
vrij logisch lijkt me
Tonight is een prima plaat.wrote: Alleen dan weer zo jammer dat ie tonight erachter aan gooit. Wanneer verdwijnt die track nou es in een doos en wordt ie op zolder gezet en voorlopig niet meer tevoorschijn gehaald....
Ik moest ook even lachen toen ik de vocals hoorde toen ik aan het eten was, had ook geen behoefte aan wildstylez.
het nummer zelf is opzich nog wel te doen, alleen ze moeten die vocals eruit halen, hebben ze dat nou niet geleerd van die 2 dagen dat je reacties erop kon geven op youtube een half jaar terug
Deze draaiden ze ook al op the Qontinent, en daarna kwam pas die tweet ervan? Of is mijn chronologie gewoon weg?
Mee eens
Is dat nummer niet gemaakt in ere van een overleden vriend? Ik vind het positief dat Ran-D gevarieerd produceert, kan hij langer doen met een bepaalde sound.wrote:Mee eens, toch vind ik 't wel een aardig plaatje
Waarom hoor ik dan ook Grindin' samples, of draaiden ze de Grindin' 2009 remix ervoor? Iedereen dacht trouwens dat het Start Rocking zou worden.wrote:The Pitcher - Banging (NC Remix)
Het was een Grindin/Bangin mash-up geloof ik.wrote:Waarom hoor ik dan ook Grindin' samples, of draaiden ze de Grindin' 2009 remix ervoor? Iedereen dacht trouwens dat het Start Rocking zou worden.wrote:The Pitcher - Banging (NC Remix)
Die gast op 2:40 wtf?wrote:Ik wist niet precies waar ik deze moest plaatsen..
View on YouTube
Omroep brabant was party machen @ Decibel
wrote:Ik wist niet precies waar ik deze moest plaatsen..
View on YouTube
Omroep brabant was party machen @ Decibel
poeh, hij heeft talent!wrote:View on YouTube
Talentvolle gast dit. Zou grappig zijn als hij wint, dan staat er zomaar een 16 jarige op Defqon. xD
wrote:View on YouTube
binnenkort free webrelease dusCool! A better quality recording than with my iphone! haha
This is Ran-D playing "Ran-D and Adaro - In for the Kill (bootleg remix)".
Our hardstyle bootleg remix of the of the great La Roux/Skream dubstep track.
It will not be released, but will finally will be a free webrelease on our sites.
grtzz
Lekker nummer! maar deze bestaat toch al even of niet? Ik meen dat ik deze al is een keer live heb gehoord!wrote:View on YouTube