Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 49 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Poepislekker wrote:hopelijk gaat hij nog lang mee!
Hij is pas net begonnen, kun je na gaan... :cool:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Poepislekker wrote: Nice nummers, jammer dat er steeds zon homo door de nummers heen lult op alle live sets, met niet bruikbare infromatie en hij zegt ook nog is zEtox?
Officieel zou je het op zijn Engels ook zo uitspreken. En er is een rede waarom er gepraat moet worden, namelijk omdat het verplicht dat te doen is bij een promo oid.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Nieuwe B-Front is zeker niet verkeerd, alleen hoor ik liever wat duisterdere nummers van hem zoals Neophobia.
Zatox & Sarah Maria is op zich wel redelijk maar wel erg standaard.
Andere Zatox-plaat heeft een fucking geniale intro, climax is dan weer een beetje meer van hetzelfde. Ik kan hier wel uit horen dat het teveel herhaling wordt bij Zatox, ondanks dat hij kwalitatief goed blijft produceren.

Psyko Punkz - TBA = helaas opnieuw niks aan. Techno Prime-remix ging gisteren wel erg hard live!
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Khadber wrote:
Poepislekker wrote: Nice nummers, jammer dat er steeds zon homo door de nummers heen lult op alle live sets, met niet bruikbare infromatie en hij zegt ook nog is zEtox?
Officieel zou je het op zijn Engels ook zo uitspreken. En er is een rede waarom er gepraat moet worden, namelijk omdat het verplicht dat te doen is bij een promo oid.
dat neemt niet weg dat het alsnog irritant is en wij komen niet uit engeland
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Poepislekker wrote:
Khadber wrote:
Sorry, ik zal voortaan alleen nog maar Engels met een Nederlands accent gebruiken, zo als mensen in het buitenland mij soms de tenen doen krommen..
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Almighty wrote:
Khadber wrote:View on YouTube

Werd OOK gedraaid door Noisecontrollers, waar ik hem eerder zou plaatsen.

Ik vind hem GE-NI-AAL! Er zit een gigantisch euforisch gevoel in, met die lichten op de main erbij was hij zo ontzettend dik!
Ik denk dat dit de B-Kant is van Club Bizarre :)
Daar kan je wel is gelijk in hebben indd.
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Almighty wrote:
Khadber wrote:

Ik vind hem GE-NI-AAL! Er zit een gigantisch euforisch gevoel in, met die lichten op de main erbij was hij zo ontzettend dik!
Klinkt wel lekker. Zit idd een lekker euforisch gevoel in. Ben benieuwd hoe die in Hq klinkt. Als ie dit soort muziek blijft producen kan ik dat zeker wel van headhunterz waarderen. Alleen dan weer zo jammer dat ie tonight erachter aan gooit. Wanneer verdwijnt die track nou es in een doos en wordt ie op zolder gezet en voorlopig niet meer tevoorschijn gehaald :x ....
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Poepislekker wrote:
Khadber wrote:
Doe jij dat ook bij andere artiesten? Activator, Wildstylez, A-lusion enz :')
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
SoundTunerZ wrote:
Almighty wrote:
Khadber wrote:

Klinkt wel lekker. Zit idd een lekker euforisch gevoel in. Ben benieuwd hoe die in Hq klinkt. Als ie dit soort muziek blijft producen kan ik dat zeker wel van headhunterz waarderen. Alleen dan weer zo jammer dat ie tonight erachter aan gooit. Wanneer verdwijnt die track nou es in een doos en wordt ie op zolder gezet en voorlopig niet meer tevoorschijn gehaald :x ....
Hoe kan je iets tegen Tonight hebben? Het moet niet gekker worden, gaat het ff niet?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Poepislekker wrote: Hoe kan je iets tegen Tonight hebben? Het moet niet gekker worden, gaat het ff niet?
Blijkbaar verschillen we weer van mening, want Tonight vond ik samen met MMA een flink stukje bagger van vorig jaar.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Lyst wrote:Doe jij dat ook bij andere artiesten? Activator, Wildstylez, A-lusion enz :')
Alleen bij Wildestijl
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Khadber wrote:
Poepislekker wrote: Hoe kan je iets tegen Tonight hebben? Het moet niet gekker worden, gaat het ff niet?
Blijkbaar verschillen we weer van mening, want Tonight vond ik samen met MMA een flink stukje bagger van vorig jaar.
Jah dat heb je goed begrepen, maar zet er in je eerste post dan al bij WAAROM je dat vind, dan had ik dat nu niet moeten vragen.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 23 hours ago
Khadber wrote:
Tonight bagger?
na een tijdje werd je er inderdaad wel gek van, want die plaat is helemaal kapot gedraaid, maar het is echt wel een hele dikke track en juist een van de betere van vorig jaar
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Oxbow wrote:
Khadber wrote:
Tonight bagger?
na een tijdje werd je er inderdaad wel gek van, want die plaat is helemaal kapot gedraaid, maar het is echt wel een hele dikke track en juist een van de betere van vorig jaar
dank je
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
G1LL wrote:View on YouTube
Tja wat kunnen we hie is over zeggen; BAM BAM BAM!! :bomb:
Hardtraxxer
394 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Almighty wrote:
Khadber wrote:Ik vind hem GE-NI-AAL! Er zit een gigantisch euforisch gevoel in, met die lichten op de main erbij was hij zo ontzettend dik!
ZO HE, die is inderdaad tof :woot: Vette sound zit daar achter :)
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
G1LL wrote:View on YouTube
neeeee, ik zit al een hele week bijna non stop La Roux – In For The Kill (Skream Remix) te luisteren en dan komt dit ff bij new tracks, zieeeeeeek!! :drool:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
View on YouTube

Weten we gelijk wie NC de beste producer vinden.
S
Dakpan wrote:View on YouTube

:')
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
stefaneke wrote:
Dakpan wrote:View on YouTube

:')
Wat doe jij nou dom?
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
Dakpan wrote:Weten we gelijk wie NC de beste producer vinden.
help me even, ik herken het nummer niet
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Oxbow wrote:
Dakpan wrote:Weten we gelijk wie NC de beste producer vinden.
help me even, ik herken het nummer niet
het is ook het oude tracks topic
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Van wie is dat een remix dan?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
The Pitcher - Banging (NC Remix) -.-