last worldwrote:Toch al n tijdje ja. Vind Phaser beter overigens
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
MAAK ME NIET GEK HE!wrote:last worldwrote:Toch al n tijdje ja. Vind Phaser beter overigens
Hij is nieuw op fusionnl youtube channelwrote:Lekker nummer! maar deze bestaat toch al even of niet? Ik meen dat ik deze al is een keer live heb gehoord!wrote:View on YouTube
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Heerlijke plaat die Driver
Live gaat hij echt lekker.
-
S
Phaser vind ik beter
. Maar mss dat Driver live beter gaat.
-
RHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2009
- last seen Jun 2012
wrote:Die gast op 2:40 wtf?wrote:Ik wist niet precies waar ik deze moest plaatsen..
View on YouTube
Omroep brabant was party machen @ Decibel
Jaa wat een gast was dat, ik denk dat ik hem wel 6x ben tegengekomen, hij liep alleen maar te filmen heel de dag en hij had ook nog een vrouw bij die er ook al zo heerlijk uit zag
En dan stond tie weer zo mooi met z'n benen in de lucht te springen en och och wat een vent was dat
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
ben heel benieuwd hiernaar! ze hebben volgens mij inderdaad flink hun best gedaan om te variëren,
hopelijk zijn die hardere tracks ook goed duister en niet te scantraxx achtig
-
S
Mij vertelde Scope dus dat ze 15 tracks af hadden
. Komt waarschijnlijk in november.
Reverse bass
zou hij als hij klaar is met draaien wel op het feest mogen blijven, het is voor 18 jaar en ouder...wrote:View on YouTube
Talentvolle gast dit. Zou grappig zijn als hij wint, dan staat er zomaar een 16 jarige op Defqon. xD
talentvol gasjewrote:zou hij als hij klaar is met draaien wel op het feest mogen blijven, het is voor 18 jaar en ouder...wrote:View on YouTube
Talentvolle gast dit. Zou grappig zijn als hij wint, dan staat er zomaar een 16 jarige op Defqon. xD
wrote:Zou hij als hij klaar is met draaien wel op het feest mogen blijven, het is voor 18 jaar en ouder...
Op Decibel zou hij in ieder geval onder begeleiding over het festival moeten lopen, in een grote bocht om de pussy lounge heen, vanwege de topless danseressen
Dimavi (aka Chris One) stond op Defqon1 laatst en die is ook nog maar 17wrote:zou hij als hij klaar is met draaien wel op het feest mogen blijven, het is voor 18 jaar en ouder...
Volgensmij was Headhunterz ook niet heeel veel ouder dan 18 toen die in de tallent stond? Misschien wel onder de 18?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
wrote:Dimavi (aka Chris One) stond op Defqon1 laatst en die is ook nog maar 17wrote:zou hij als hij klaar is met draaien wel op het feest mogen blijven, het is voor 18 jaar en ouder...Ook gewoon t hele feest gebleven, dus ja das de tip voor mensen onder de 18 gewoon vette dingen produceren en uitbrengen en dan gewoon geboekt worden
Last edited by Pommer on 24 Aug 2010 16:32, edited 1 time in total.
-
A
Redixx leeft nog hoor 
oh ik las ergens dat ie dood was
noujah je snapt wat ik bedoel haha
noujah je snapt wat ik bedoel haha
-
S
So remember kids, if you wanna get some booze, produce shitwrote:Dimavi (aka Chris One) stond op Defqon1 laatst en die is ook nog maar 17wrote:zou hij als hij klaar is met draaien wel op het feest mogen blijven, het is voor 18 jaar en ouder...Ook gewoon t hele feest gebleven, dus ja das de tip voor mensen onder de 18 gewoon vette dingen produceren en uitbrengen en dan gewoon geboekt worden
Klinkt weer heeeeeeel ziek
Opdonderen nu met die studie van hem en 100% focussen op produceren en draaien, want ik weet zeker dat het een van de grootste kan worden