Is gewoon een intro-tool zei Kent.wrote:View on YouTube
Nog één van Da Tweekaz, doet me denke aan "the space we created"
Klonk vrijdag op de pre-party al heel tof en hier gewoon weer!wrote:View on YouTube
Is gewoon een intro-tool zei Kent.wrote:View on YouTube
Nog één van Da Tweekaz, doet me denke aan "the space we created"
Klonk vrijdag op de pre-party al heel tof en hier gewoon weer!wrote:View on YouTube
Lol. Die 2e is met lyrics van:wrote:View on YouTube
View on YouTube
Na eerdere tracks van hun te horen dacht ik van nee word niks met die gasten.. Maar ze hebben echt heel hun sound vernieuwd, klinkt veel professioneler!
White Stars Remix?wrote: lijkt die in & outro niet een beetje veel op deze plaat?? let dan vooral op die screeches
View on YouTube
Benieuwd!wrote:Gisteren 2 maal Bass Mechanics gehoord.. WAT EEN PLAAT!!
heeft nog een aardige melodie voor b-fronts doen, maar het klinkt echt als een heerlijke track
Niet echt goed genoeg om een oordeel te geven meteen (de kwaliteit)
Eerst eens HQ horen. Klinkt niet slecht in ieder geval. Wel eens kijken hoeveel mensen HHZ nu gaan bashen op basis van een krakend telefoon filmpjewrote:View on YouTube
Werd OOK gedraaid door Noisecontrollers, waar ik hem eerder zou plaatsen.
Ik vind hem GE-NI-AAL! Er zit een gigantisch euforisch gevoel in, met die lichten op de main erbij was hij zo ontzettend dik!
Idem hier. Die akoorden, die geluiden.. Eerder NC dan HHzwrote: Werd OOK gedraaid door Noisecontrollers, waar ik hem eerder zou plaatsen.
wanneer stopt deze man eens met dit soort gruwelijke tracks te maken
Wat die gast maakt is gewoon pure geilheid
Nice nummers, jammer dat er steeds zon homo door de nummers heen lult op alle live sets, met niet bruikbare infromatie en hij zegt ook nog is zEtox?
hopelijk gaat hij nog lang mee!wrote:wanneer stopt deze man eens met dit soort gruwelijke tracks te maken
Ik denk dat dit de B-Kant is van Club Bizarrewrote:View on YouTube
Werd OOK gedraaid door Noisecontrollers, waar ik hem eerder zou plaatsen.
Ik vind hem GE-NI-AAL! Er zit een gigantisch euforisch gevoel in, met die lichten op de main erbij was hij zo ontzettend dik!