Epic = Epic 
Vind hem ook geweldig! Pitchkicks vind ik trouwens niet zo heel erg storend in deze trackwrote:Epic = Epic
Vind hem ook geweldig! Pitchkicks vind ik trouwens niet zo heel erg storend in deze trackwrote:Epic = Epic
Inderdaad. Had erger verwacht toen ik de comments las.wrote:Vind hem ook geweldig! Pitchkicks vind ik trouwens niet zo heel erg storend in deze trackwrote:Epic = Epic
wrote: Dat niet, maar moet het perse een hardstyle track te zijn om iets orgineels te laten lijken? Nee, dit is ook muziek, dit was eerder en daarom is dus dat nummer van Da Tweekaz niet orgineel.
Zo zie ik het.
Kan ik me best voorstellen, ben ook wel benieuwd hoe die live klinkt voordat ik ga oordeleN!wrote:Live klonk ie zooo lekker
Dat.wrote:Live klonk ie zooo lekker
Oeh! klinkt leuk
Ik vind toch dat ik een beetje de oude sound van NC hier in terug hoor maar dat komt denk ik, mede dankszij PP
lijkt die in & outro niet een beetje veel op deze plaat?? let dan vooral op die screecheswrote:Oeh! klinkt leuk
ff paginaatje terug kijken volgende keer
lekker, maar alles behalve epic...
hij klinkt een beetje evil net zoals inqontrol anthem vind ik, ik vind heb wel dik!wrote:Ik vind toch dat ik een beetje de oude sound van NC hier in terug hoor maar dat komt denk ik, mede dankszij PP
Klinkt inderdaad beter dan hun vorige tracks. Ben benieuwd wat deze gasten klaarspelen morgen. Kicks lijken nog wel een beetje op hun vorige producties.wrote:View on YouTube
View on YouTube
Na eerdere tracks van hun te horen dacht ik van nee word niks met die gasten.. Maar ze hebben echt heel hun sound vernieuwd, klinkt veel professioneler!
ind, ik vind dat de 2 filmpjes daarboven veel beter klinken. Vind hun defqon 1 anthem niet echt sterkwrote:Nah die intro van Mach2 (defqon anthem) is beetje te saai. En de Kick en Synth in de climax zijn passen echt niet bij elkaar..
luister eerst die tracks man, kan wasted pinguiz nog iets van lerenwrote:mach2 :') :') :')
wat een slechte hs zeg
diep en diep triest
wrote:luister eerst die tracks man, kan wasted pinguiz nog iets van lerenwrote:mach2 :') :') :')
wat een slechte hs zeg
diep en diep triest
wrote:waar is de originaliteit gebleven?
iig niet in hun tracks