Dat klopt, behalve de Decibels Anthems! Ik heb ze express toen ze bekend werden 1 a 2 keer geluisterd, pas geleden binnen gehaald. Vind ze echt heel Dik!! Maar ik had dat toen met die 8 tracks die toen uitkwamen, ik vond het echt allemaal maar matig. Het kon me niet echt boeien, je ziet nu ook dat de tracks weinig gedraaid worden door andere artiesten. Maar ik heb toch altijd in mijn achterhoofd, van ja ze kunnen het wel. Noisecontrollers zijn echt in staat om redelijk harde platen te maken, die het grote maar ook de addicts kan boeien.. Maar dat komt er de laatste tijd niet echt uit,wrote:Clubjumper is echt een hele matige plaat. Het enige wat de huidige Noisecontrollers-platen nog een beetje redt is dat ze allemaal een goede drive hebben. Voor de rest worden hun producties werkelijk waar met de dag waardelozer en ongeïnspireerder.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
toen ik Clubjumper hoorde
heb ik meteen m'n NC shirt uitgetrokken,
kom op jongens, toen ik mijn shirt kocht waren jullie ZO GRUWELIJK GOED!
bring back the old times!
dit lijkt wel jumpstyle
heb ik meteen m'n NC shirt uitgetrokken,
kom op jongens, toen ik mijn shirt kocht waren jullie ZO GRUWELIJK GOED!
bring back the old times!
dit lijkt wel jumpstyle
Clubjumper is inderdaad echt een hele matige plaat. Zal de rest ook eens luisteren.
Godallemachtig wat een remix! Dit vind ik nou echt een meesterplaat, origineel was al goed, maar dit is nog beter!
View on YouTube
View on YouTube
Idee van ClubJumper vind ik wel vet, maar de climaxen werken niet met die kicks imo.
Ik zou ff terugbladeren als ik jou was...wrote:View on YouTube
Clubjumper.. Geen reet aan nee. Alleen dat NC er nou op achteruit gaat vind ik wel wat groots gezegt. Ze proberen gwn wat anders, wat duidelijk niet aanslaat.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
? sorry maar ik vind het gewoon hetzelfde nummer maar dan stukke amateuristischerwrote:Godallemachtig wat een remix! Dit vind ik nou echt een meesterplaat, origineel was al goed, maar dit is nog beter!
View on YouTube
Jou mening, maar ik vind dat de originele alleen maar weer hetzelfde klinkt als alle bioweapon tracks van die tijd. Weer dezelfde kick, weer dezelfde synths, weer dezelfde introstijl.
Ik vind dit veel meer eigen klinken, en ik verwacht gewoon veel van deze mannen.
Ik vind dit veel meer eigen klinken, en ik verwacht gewoon veel van deze mannen.
Die Hardwears.
Zo wil ik mijn darkstyle graag luisteren. Eindelijk een nieuweling met lef.
Je kunt het ook zien als een oldschoolrandjewrote:dit lijkt wel jumpstyle
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
ja die twitter berichten klinken altijd wel dik, maar ik heb nog nooit een hele track van die vent gehoord??wrote:Die Hardwears.Zo wil ik mijn darkstyle graag luisteren. Eindelijk een nieuweling met lef.
ik ook, best een apart en toch lekker trackje, beetje oldschool inderdaadwrote:Je kunt het ook zien als een oldschoolrandje. Ik vind clubjumper echt wel iets hebben hoor
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Luister titan Re-run, hoor je hem met mid intro & alwrote:ja die twitter berichten klinken altijd wel dik, maar ik heb nog nooit een hele track van die vent gehoord??wrote:Die Hardwears.Zo wil ik mijn darkstyle graag luisteren. Eindelijk een nieuweling met lef.
Mag ik vragen wat er goed aan is? Het idee is aardig, ik heb ze graag een keer willen horen, totdat ik ze dus in de set van Titan heb gehoord. Ontzettend lelijk gedaan. Met name die Enemy. Deze 2 dus:wrote:Die Hardwears.Zo wil ik mijn darkstyle graag luisteren. Eindelijk een nieuweling met lef.
View on YouTube
View on YouTube
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Zijn 2 dezelfde khad 
Edit:
Vind die Enemy echt niet mooi, niet echt kwaliteit ofzo..
Edit:
Vind die Enemy echt niet mooi, niet echt kwaliteit ofzo..
Klopt. Vind die style van de jongens wel aangenaam.. De andere van de 2, ik neem aan Nightbeasts, is een OORgasmewrote:Zijn 2 dezelfde khad
Last edited by Rampestamper on 03 Aug 2010 19:54, edited 1 time in total.
Vind de 2 nummers heel fris klinken. Beide stralen ze agressie uit en klinken ze gewoon volop donker. Die Nightbeast heeft gewoon enorme screeches in de climax en de intro beukt hem ook aardig door. Enemy heeft zo'n heerlijk chaotische melodie waarvan ik snap dat je hem niet echt kan waarderen.wrote:Mag ik vragen wat er goed aan is? Het idee is aardig, ik heb ze graag een keer willen horen, totdat ik ze dus in de set van Titan heb gehoord. Ontzettend lelijk gedaan. Met name die Enemy. Deze 2 dus:wrote:Die Hardwears.Zo wil ik mijn darkstyle graag luisteren. Eindelijk een nieuweling met lef.
View on YouTube
View on YouTube
Ik zag het, mijn control toets wil wel eens haperen blijkbaar..wrote:Zijn 2 dezelfde khad![]()
@ Dakpan:
NightBeasts klinkt nog alsof er over nagedacht is en dergelijke. Screeches etcetera zijn wel oké, maar bijv die kick ligt gewoon "vals" op de rest, dat stoort me mateloos.
Datzelfde euvel heb ik bij Enemy, alleen vind ik dat hele nummer gewoon waardeloos. Niets mis met een chaotische melodie, maar er moet nog een soort van lijn in zitten.. Het lijkt wel een beetje DBSTF - Toghether, melodie doet niet wat ik in gedachten heb, dat stoort me.
Die 8-tracker was vergeleken met hun vorige releases wel matigjes, maar dat heeft ook te maken met hun omslag in stijl. Ik vond het toen op Unbroken en Confucious na gewoon kwaliteitswerk en nummers waar over was nagedacht, waar ook enig gevoel in zat. Wat ze nu allemaal produceren, tsja... met alle respect, het komt vreselijk ongeïnspireerd over. Ik hoop van harte dat ze ooit weer hun oude "normale" niveau terug zullen vinden en me weer gaan verblijden met echt goede nummers. Ze kunnen het wel nog steeds getuige From Scratch en Paranoid.wrote:Dat klopt, behalve de Decibels Anthems! Ik heb ze express toen ze bekend werden 1 a 2 keer geluisterd, pas geleden binnen gehaald. Vind ze echt heel Dik!! Maar ik had dat toen met die 8 tracks die toen uitkwamen, ik vond het echt allemaal maar matig. Het kon me niet echt boeien, je ziet nu ook dat de tracks weinig gedraaid worden door andere artiesten. Maar ik heb toch altijd in mijn achterhoofd, van ja ze kunnen het wel. Noisecontrollers zijn echt in staat om redelijk harde platen te maken, die het grote maar ook de addicts kan boeien.. Maar dat komt er de laatste tijd niet echt uit,wrote:Clubjumper is echt een hele matige plaat. Het enige wat de huidige Noisecontrollers-platen nog een beetje redt is dat ze allemaal een goede drive hebben. Voor de rest worden hun producties werkelijk waar met de dag waardelozer en ongeïnspireerder.
Overigens vond ik hun de laatste 3 optredens dat ik ze zag wel erg goed draaien (IQ, NC @ Outland - liveset en Defqon.1). Ze weten wel lekker energieke sets neer te zetten!
-
G
ik vind ze ook wel wat hebben, maar ze zijn wel egt veel te druk deze nrs, en die screech vind ik al helemaal niks...wrote:Mag ik vragen wat er goed aan is? Het idee is aardig, ik heb ze graag een keer willen horen, totdat ik ze dus in de set van Titan heb gehoord. Ontzettend lelijk gedaan. Met name die Enemy. Deze 2 dus:
Ik vind die Nightbeast echt een erg vet nummer! Enemy is de wat mindere maar die chaotische melodie gaat het live ongetwijfeld erg goed doen. Ik vind het zeker wel goed maar vooral origineel werk ook al merk je aan een aantal dingen wel dat hij (of zij of whatever) nog een beginnend producer is. Maar ik zou graag meer van dit soort spul willen horen!
-
A
Zo goed vind ik die Hardwear niet, vind rauwe hardstyle heel vet maar dit... Tja niet mijn ding binnen het rauwe