Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ja want iedere leek kan een feest organiseren.
Zullen we even ophouden met de simpele argumenten als: heb je kritiek doe het dan zelf.
Had wel iets meer van jouw verwacht...
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen 6 days ago
Lyst wrote:Ja want iedere leek kan een feest organiseren.
Zullen we even ophouden met de simpele argumenten als: heb je kritiek doe het dan zelf.
Nee het is gewoon een feit. De reden waarom ze bepaalde dingen niet meer doen heeft natuurlijk een financieel aspect. Live with it ;)

Er moet geld verdient worden simple as that
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Ja maar volgens lyst niet, lyst is de expert op hardstyle gebied jwz.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Nego wrote:
Nee het is gewoon een feit. De reden waarom ze bepaalde dingen niet meer doen heeft natuurlijk een financieel aspect. Live with it ;)

Er moet zoveel mogelijk geld verdient worden simple as that
En live with it is nu precies wat ik bedoel met slaven. We hebben maar te accepteren wat de grote organisaties, die onze scene bepalen, doen en laten. Zolang mensen alles lijdzaam accepteren zal er inderdaad nooit iets veranderen. Lang leve de roze-bril generatie ;)

Maar als er geen problemen zijn omtrent q-dance en platinum, kan iemand mij dan uitleggen waarom bepaalde artiesten weigeren te tekenen bij platinum? Want ik als hardstyle expert :') (wat een kansloze opmerking) zie dat echt niet. Maar goed "financieel aspect" is een mooi woord om dat allemaal zo min mogelijk aandacht te geven.
Donateur
last seen Sep 2023
Lyst wrote:
Nego wrote:

Er moet zoveel mogelijk geld verdient worden simple as that
En live with it is nu precies wat ik bedoel met slaven. We hebben maar te accepteren wat de grote organisaties, die onze scene bepalen, doen en laten. Zolang mensen alles lijdzaam accepteren zal er inderdaad nooit iets veranderen. Lang leve de roze-bril generatie ;)

Maar als er geen problemen zijn omtrent q-dance en platinum, kan iemand mij dan uitleggen waarom bepaalde artiesten weigeren te tekenen bij platinum? Want ik als hardstyle expert :') (wat een kansloze opmerking) zie dat echt niet. Maar goed "financieel aspect" is een mooi woord om dat allemaal zo min mogelijk aandacht te geven.
Of je ziet het zo;

Je hebt organisaties die met hun visie, hun organisatie feesten organiseren in de Hardstyle scene, met thema's die hun geschikt lijken voor het hardstyle publiek, maar waar hunzelf ook al organisatie van kunnen groeien (In financieel opzicht)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Bovendien beginnen Q-Dance & Platinum al te wijken van hun "beleid". Kijk naar de Q-Base line-up waarop in area 1 Josh&Wesz en Activator staan. Activator stond ook al op de Feestfabriek en komt ook op Decibel terug in de Loudness area.

Als je naar de recente boekingen van Ground Zero, Hysteria en Dance Valley kijkt zie ik daar 3x Zany, 1x Crypsis, 1x Tuneboy.. Dus dit lijkt ook langzaam te veranderen.

Maar terug on topic, dit gaat over nieuwe tracks.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Khadber wrote:Bovendien beginnen Q-Dance & Platinum al te wijken van hun "beleid". Kijk naar de Q-Base line-up waarop in area 1 Josh&Wesz en Activator staan. Activator stond ook al op de Feestfabriek en komt ook op Decibel terug in de Loudness area.

Als je naar de recente boekingen van Ground Zero, Hysteria en Dance Valley kijkt zie ik daar 3x Zany, 1x Crypsis, 1x Tuneboy.. Dus dit lijkt ook langzaam te veranderen.

Maar terug on topic, dit gaat over nieuwe tracks.
Is dat toevallig of is dat omdat een aantal mensen hun mond hebben opengetrokken? ;)

Ok ik houd er over op, vervelend dat dit soort discussies altijd ontstaan in topics waar ze niet horen. :(
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Teknizion wrote:Ja maar volgens lyst niet, lyst is de expert op hardstyle gebied jwz.
lyst heeft anders wel gelijk
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
lyst heeft altijd gelijk
F
Donateur
last seen Jul 2026
NoiseHunterZ wrote:lyst heeft altijd gelijk
houd jij je mond maar NoisehunterZ
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
frankhardenberg wrote:
houd jij je mond maar NoisehunterZ
of anders
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Zoist en niet anders.
Als we met deze wijsheid weer ontopic kunnen gaan...
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
dawasiknie wrote:
Zoist en niet anders.
Als we met deze wijsheid weer ontopic kunnen gaan...
idd :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
JefQ wrote:View on YouTube

De Psyko Punkz collab met noisecontrollers.. Heb deze op dominator gehoord en die mid-intro is dodelijk :love:

Kwaliteit is wel poep
Klinkt erg lekker :oh:

Toch vind ik de NC sound iets overheersen, als ik t zo in deze kwaliteit beluister :huh:

Daar waar ik die van PP veel vetter vind :$
F
Donateur
last seen Jul 2026
NoiseHunterZ wrote: Onderwerp:
Bericht inhoud:
Geef je bericht hier, het mag niet
het gaat om de Z in je naam >.<
Hardtraxxer
958 posts member since 2010
last seen Oct 2021
View on YouTube
Fusion is happy to announce that we've welcomed Jack Of Sound to our team! His first track, A Ghost Story, is already hammered by Zany for a couple of weeks now!
Hardtraxxer
290 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Mr. Monster wrote:View on YouTube
Fusion is happy to announce that we've welcomed Jack Of Sound to our team! His first track, A Ghost Story, is already hammered by Zany for a couple of weeks now!
Wat een lekkere beukplaat :thumbsup:
Hardtraxxer
127 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Just4Music wrote:View on YouTube
fijn beukplaatje :bomb:
Donateur
last seen Sep 2023
mrlaks wrote:
Just4Music wrote:View on YouTube
fijn beukplaatje :bomb:
wtf?
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Mr. Monster wrote:View on YouTube
Van die jack of sound verwacht ik wel dat hij iets toe kan voegen aan de hardstyle! Zijn black en Dikke Bleek remixen waren ook niet mis, en dit klinkt ook wel lekker. Maar je kunt wel merken aan de track dat het nog niet super geproduceerd is zeg maar, maar dat komt nog wel goed! Ik zeg, een goede aanwinst voor fusion :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Oct 2021
View on YouTube
:love:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Jack Of Sound klinkt wel als een prima plaatje, wil ik wel een x live horen!

Club Jumper: Wat is dit nou weer? Rare track zeg.. Erg rustig introtje. 1e climax klinkt helemaal waardeloos als ik mag zeggen, erg veel wisselingen in de hoogte van de kick in 2e climax. Vocal is wel aardig overigens, maar overall echt een track beneden niveau.
SMD re-fix vond ik het nieuwe intro etcetera ook al niet bijzonder van, dit gaat weer een stapje lager.

S-Dee heeft wel een vet introtje!
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
frankhardenberg wrote:
NoiseHunterZ wrote: Onderwerp:
Bericht inhoud:
Geef je bericht hier, het mag niet
het gaat om de Z in je naam >.<
ja bij jou gaat het om je hele naam ,, -.-
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Clubjumper is echt een hele matige plaat. Het enige wat de huidige Noisecontrollers-platen nog een beetje redt is dat ze allemaal een goede drive hebben. Voor de rest worden hun producties werkelijk waar met de dag waardelozer en ongeïnspireerder.
Hardtraxxer
last seen Oct 2021
dawasiknie wrote:Clubjumper is echt een hele matige plaat. Het enige wat de huidige Noisecontrollers-platen nog een beetje redt is dat ze allemaal een goede drive hebben. Voor de rest worden hun producties werkelijk waar met de dag waardelozer en ongeïnspireerder.
ik vind hem eigenlijk wel wat hebben :$